deze neem ik even mee naar de sc van marzijkezwollequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:26 schreef PenetrairDebat het volgende:
Ik heb bijna seks gehad met MarijkeZwolle. Die kwam ik ooit beschonken tegen in cafe de Doctor in Zwolle, jaaaaren terug.
huh?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
ik mis ongeveer alles wat zich hier afspeelt maar lach wel altijd een beetje meequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet zeggen dat je niet weet waar dat van is?
https://streamable.com/q2hs3quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ik mis ongeveer alles wat zich hier afspeelt maar lach wel altijd een beetje mee
NG is nu toch op een korte vakantie nadat hij het B-woord meerdere malen heeft genoemdquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Het B-woord is Braddie? :squote:Op dinsdag 4 april 2017 19:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
NG is nu toch op een korte vakantie nadat hij het B-woord meerdere malen heeft genoemd
Ben ik voorquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal hem eens uit proberen. Bedankt voor de tip
Niet waarquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey kijk een import nederlander
Een keer dat woordje in afkorting zeggen is tegenwoordig al strooien met blijkbaarquote:
hoop dat je met andere dingen niet zo hardleers bentquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een keer dat woordje in afkorting zeggen is tegenwoordig al strooien met blijkbaar
Hm goede wel, nooit over nagedacht. Maar dit zal ik niet afleren idd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:37 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat je met andere dingen niet zo hardleers bent
scheld je irl ook met dat woordquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hm goede wel, nooit over nagedacht. Maar dit zal ik niet afleren idd.
Aye, heerst momenteel een zero tolerance situatie op alles wat betrekking heeft op youtube, vloggen en B-woord.quote:
ik ken behoorlijk wat slechte chinezen maar ze knijpen zelf altijd een oogje toequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kent verder geen Chinezen zeker? Desalniettemin toch bedankt.
Oh, hopelijk mag mijn mooie filmpje wel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Aye, heerst momenteel een zero tolerance situatie op alles wat betrekking heeft op youtube, vloggen en B-woord.
Plsquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ken behoorlijk wat slechte chinezen maar ze knijpen zelf altijd een oogje toe
Zag er vandaag nog een paar, maar jij bent leukst.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kent verder geen Chinezen zeker? Desalniettemin toch bedankt.
heb zelf echt nooit met kanker gescholden ;s voel me echt een buitenstaanderquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wanneer ik veilig achter mijn pc wordt afgeslacht door betere spelers
Hehequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ken behoorlijk wat slechte chinezen maar ze knijpen zelf altijd een oogje toe
Oh gelukkig maar. Ik vind jou ook de leukste hier.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zag er vandaag nog een paar, maar jij bent leukst.
Snap ik wel, ik ben het gaan gebruiken omdat het stoer was, net als roken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
heb zelf echt nooit met kanker gescholden ;s voel me echt een buitenstaander
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Ik vind jou ook de leukste hier.
maar srs wil je het niet meer doen ben een keer van de trap gedonderdquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik ben het gaan gebruiken omdat het stoer was, net als roken.
Kanker en roken, jeetje.
Had je in je FOK! cel de dagen dat je nog in jilla zat afgestreept zoals ze dat in de film ook altijd doen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kanker en roken, jeetje.
Voelde ik me ook vandaag toen ik buiten stond. Maar was wel lekker in de zonquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
heb zelf echt nooit met kanker gescholden ;s voel me echt een buitenstaander
man er wordt wel panisch gedaan over het woord kankerquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kanker en roken, jeetje.
heb vandaag de hele dag naar je gezocht vroeg aan alle leukste meisjes of jij het wasquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voelde ik me ook vandaag toen ik buiten stond. Maar was wel lekker in de zon
Beetje matig dezequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef zeer het volgende:
[..]
maar srs wil je het niet meer doen ben een keer van de trap gedonderd
Ninja-editquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef zeer het volgende:
[..]
maar srs wil je het niet meer doen ben een keer van de trap gedonderd
Nee kon niet, was maar 24 uur gelukkig. Anders had ik het niet overleefd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had je in je FOK! cel de dagen dat je nog in jilla zat afgestreept zoals ze dat in de film ook altijd doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |