Dan moet ik het maar opgeven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat snapt niemand, maar fok chicks zijn ook bijna niet te krijgen. Het is alsof je de loterij wint, maar uiteindelijk meer geld kwijt bent dan dat het je heeft opgeleverd.
Wanneer is kanker juist en wanneer is kanker onjuist?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iemand had kanker in z'n sig en toen ging ik beetje zuigen door topic in fb te maken want ik ben tegen het onjuiste gebruik van het woord kanker en toen kreeg ie ban hehehe
en dit steekt extra omdat je tot voor kort zelf ook te pas en te on oas met kanker scholdquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iemand had kanker in z'n sig en toen ging ik beetje zuigen door topic in fb te maken want ik ben tegen het onjuiste gebruik van het woord kanker en toen kreeg ie ban hehehe
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wanneer is kanker juist en wanneer is kanker onjuist?
1. Zojuist is er kanker bij mij geconstateerd, binnen 3 maanden sterf ik een pijnlijke doch rechtvaardige dood;
2. Jij weet KANKERGOED wie ik ben vuile kanker boef,
TR gedaanquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wanneer is kanker juist en wanneer is kanker onjuist?
1. Zojuist is er kanker bij mij geconstateerd, binnen 3 maanden sterf ik een pijnlijke doch rechtvaardige dood;
2. Jij weet KANKERGOED wie ik ben vuile kanker boef.
Mooi manquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dit steekt extra omdat je tot voor kort zelf ook te pas en te on oas met kanker schold
Maar is het de moeite waard?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nooit opgeven mattie, de aanhouder wint altijd
Ligt eraan om welke fokster het gaat natuurlijkquote:
Wie op FOK! is een echte 9 ?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan om welke fokster het gaat natuurlijk
Je hebt hier een hele hoop 6'jes die zich een 9 wanen omdat ze een grote minderheid vormen
ikquote:
Ze is wel een 9, maar ik probeer haar niet in bed te krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan om welke fokster het gaat natuurlijk
Je hebt hier een hele hoop 6'jes die zich een 9 wanen omdat ze een grote minderheid vormen
Ja, ook nog van Ama voordat ze mod werd en corruptquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:22 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Staat hij ook in de oude FOKrar?
Ah, gelijk ff checken, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, ook nog van Ama voordat ze mod werd en corrupt
nee aparte rar zou niet eerlijk zijn andersquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:22 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Staat hij ook in de oude FOKrar?
Dan moet je het altijd doen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel een 9, maar ik probeer haar niet in bed te krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, ik sta er niet negatief tegenover om haar in bed te hebben, maar daar heb ik al iemand voor.
Ik zal hem eens uit proberen. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan moet je het altijd doen natuurlijk
Ik heb nog wel een goede openingszin voor je. "Heb je last van muizen thuis?", dan antwoord ze als het goed is met "nee" en dan zeg jij "dan heb je een verdomd goede poes". Als je haar daarmee niet krols krijgt dan werkt niks meer
Je had haar hand geschud?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:26 schreef PenetrairDebat het volgende:
Ik heb bijna seks gehad met MarijkeZwolle. Die kwam ik ooit beschonken tegen in cafe de Doctor in Zwolle, jaaaaren terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |