Zuig m'n pikquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor, het erbij naaien van zosk maakte je een stumper
doe eens meer blowen jullie 2quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij postte er ook en gedroeg je als een zielig klein kindje en toen kreeg je een ban.
Maar het is de schuld van Noëlle hoor![]()
toen ik hem onder de tafel lulde idd, hans kan dit beamen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij postte er ook en gedroeg je als een zielig klein kindje en toen kreeg je een ban.
Maar het is de schuld van Noëlle hoor![]()
ik bedoel de bradvideoquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet er ff inkomen. Zijn best een paar bazen te vinden hier
Iemand had kanker in z'n sig en toen ging ik beetje zuigen door topic in fb te maken want ik ben tegen het onjuiste gebruik van het woord kanker en toen kreeg ie ban hehehequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan pocahontas?
Dat snapt niemand, maar fok chicks zijn ook bijna niet te krijgen. Het is alsof je de loterij wint, maar uiteindelijk meer geld kwijt bent dan dat het je heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommige vrouwen zo lastig zijn.
Goed zoquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toch tr gedaan
geheel in jouw stijl
goed gedaan hoor, stakkerquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iemand had kanker in z'n sig en toen ging ik beetje zuigen door topic in fb te maken want ik ben tegen het onjuiste gebruik van het woord kanker en toen kreeg ie ban hehehe
Hahaha mad madquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lazer alsjeblieft voorgoed op
Wat is het incorrect gebruiken van kanker dan?quote:
nee hoor medelijden met je omgeving is een beter woordquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha mad mad
Heb je lekker pech, nananaan
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor medelijden met je omgeving is een beter woord
Walgelijk walgelijkquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:16 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Wat is het incorrect gebruiken van kanker dan?
Als ik zeg: NoelGallagher, ik hoop dat je ongeremde celdeling mag ervaren, of is het meer, Noelgallagher kankerboeler?
#vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |