Waarom zou je mensen onnodig zwart maken door leugens te verkondigen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand srs haten op fok?
Heb je die abo nou al gegeven aan Kaasmans?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen onnodig zwart maken door leugens te verkondigen?
je bent ook wel een makkelijk doelwit manquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen onnodig zwart maken door leugens te verkondigen?
Hoeso :Squote:Op dinsdag 4 april 2017 20:00 schreef zeer het volgende:
[..]
je bent ook wel een makkelijk doelwit man
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
NoelGallagher
Haha lekker voor hem
Test test 1 2 3quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
NG is nu toch op een korte vakantie nadat hij het B-woord meerdere malen heeft genoemd
Nee had weer ban tochquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je die abo nou al gegeven aan Kaasmans?
jammer hoopte dat hij afstierfquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar met mijn been gaat het goed voordat je erover begint
Bedanktquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben blij dat je terug bent, Zosk.
Haha doe normaalquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar met mijn been gaat het goed voordat je erover begint
Ik ook, dus ik heb hem nu afgebonden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jammer hoopte dat hij afstierf
thight as aquote:
Snap ik welquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde al zeggen, heb je niet gemist
quote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GVD ZOSK WAAR WAS JE IK GING DOOD ZONDER JOU DOE DIT NOOIT MEER
dacht meer hieraanquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
thight as a
Sharp as a razorblade
Dry a funeral drum
Omdat hij 1 trede hoger in het alfabet wilden zitten qua segment.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:15 schreef HPLC het volgende:
Jongens, even een belangrijke kwestie: waarom had die ene meneer uit dat stadje vlakbij Bussum nou zijn lichtblauwe patserbak ingeruild voor die BMW?
Hansquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:15 schreef HPLC het volgende:
Jongens, even een belangrijke kwestie: waarom had die ene meneer uit dat stadje vlakbij Bussum nou zijn lichtblauwe patserbak ingeruild voor die BMW?
zo ff rokenquote:
mehquote:
omdat hij toch geld over had nu hij duurder ging wonenquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:15 schreef HPLC het volgende:
zie mij gevenquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Manson niet aanbidden in zijn periode tot 2001 is niet slim, laat me je dat zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |