niemand is graag 2de keusquote:
Doe zo een bericht. Mijn tel is uitgevallen, vandaar.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gokken en paarden gaan zo ver terug als de mensheid.
Ja, merk dat sinds het incident heel erg. Vreselijk.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:13 schreef BellaaElisa het volgende:
Maghrebijnse Ik heb dat ook. Ik ging naar de stad even, ik wordt van alle kanten aangekeken. Dacht is er iets met me kleding ofzo, echt wel raar dat ze nu gelijk zo doen... van de week ook liep ik naar de huisarts werd er opeens geroepen "kut hoofddoekje" dit dat.
Heheheh... Girl jij hebt een dirty mind.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:12 schreef BellaaElisa het volgende:
Haiiiii
Stimorolhoe was het met je mannetje.
Wat zeg jij dan?quote:Op woensdag 5 april 2017 15:13 schreef BellaaElisa het volgende:
Maghrebijnse Ik heb dat ook. Ik ging naar de stad even, ik wordt van alle kanten aangekeken. Dacht is er iets met me kleding ofzo, echt wel raar dat ze nu gelijk zo doen... van de week ook liep ik naar de huisarts werd er opeens geroepen "kut hoofddoekje" dit dat.
En dan nog door die kleine snotaapjes, die net uit een luier komen, die nog kinderbijslag ontvangen. Gaan ze stoer doen, achja gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, merk dat sinds het incident heel erg. Vreselijk.
Hahahahaquote:Op woensdag 5 april 2017 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heheheh... Girl jij hebt een dirty mind.
Ik heb ook een dirty mind.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heheheh... Girl jij hebt een dirty mind.
Allah weet dit welquote:
Hij is knap ja.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
Maar is het nou drug? Je zei dat je hem knap vond.
wat moet dit niet zijn in Marokko dan?quote:
Wil oooook!quote:Op woensdag 5 april 2017 15:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ga zo in zijn armen liggen en aan hem snuiven
Men is daar dan ook...quote:Op woensdag 5 april 2017 15:22 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
wat moet dit niet zijn in Marokko dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |