Dan zoek ik je wel op dan kom ik het aanschouwen of die Surinamers daar gelijk in hadden.quote:
Duh. Maar heb geen interesse in andere mannen. Heb de mijne al.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan zoek ik je wel op dan kom ik het aanschouwen of die Surinamers daar gelijk in hadden.
Je weet wel dat mannen (Surinaams of niet) vaak dingen zeggen omdat ze met het verkeerde hoofd denken hè?
Goed zo!quote:Op woensdag 5 april 2017 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Duh. Maar heb geen interesse in andere mannen. Heb de mijne al.
Alles netjes op afstand
Stimirolletje erin en dan vliegt de tijd voorbij. Mijn vader kauwde vroeger altijd stimirol.quote:
Ja die was vroeger ook lekkerder ja.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Stimirolletje erin en dan vliegt de tijd voorbij. Mijn vader kauwde vroeger altijd stimirol.
De originele versie dan hè want die van tegenwoordig is hele andere shit.
Linzensoep erin of is dat pas om 16:00?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja die was vroeger ook lekkerder ja.
Heb een dipje
Straks gaat er iets anders inquote:Op woensdag 5 april 2017 14:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Linzensoep erin of is dat pas om 16:00?
Heb serieus zin in soep nu. Lekker stukje brood erin.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De soep wordt nooit zo heet gegeten als ie wordt opgediend.
Ik had laatst een lekkere soep gemaakt en brood licht geroosterd en vervolgens een knoflook op fijn gewreven.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb serieus zin in soep nu. Lekker stukje brood erin.
ok, slotje dan maar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |