Haha ik weet niet of je het bewust of onbewust doet, maar voor mij neger-Engels = Sranantongo=Surinaams.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik spreek Neger Engels.
Is you stupid?
Surinamers vinden mij altijd lekker.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of je het bewust of onbewust doet, maar voor mij neger-Engels = Sranantongo=Surinaams.
En dat spreek ik toevallig wel
Wat zijn dat? Pecannoten? Wel lekker, maar variatie is beter.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stimorol, doe niks anders dan water en noten eten!!
[ afbeelding ]
Voor de meeste mensen is het Jamaicaans denk ik. No woman, no cry.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:43 schreef vincenzo78 het volgende:
voor mij neger-Engels = Sranantongo=Surinaams.
Ik zie twee praktisch lege schermen dus dat geloof ik directquote:Op woensdag 5 april 2017 13:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[ afbeelding ]
Yup. Vind ze niet lekker.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Pecannoten? Wel lekker, maar variatie is beter.
Mi e wakti...quote:Op woensdag 5 april 2017 13:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is gewoon een gezelligheidstopic.
Waar kan ik dat waarnemen?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Surinamers vinden mij altijd lekker.
Hahaha, heb al een heel dossier van 100 bladzijdes hierover getikt. Geloof me, al genoeg gedaan, maar nu even opnieuw brainstormen vandaar de lege schermen.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zie twee praktisch lege schermen dus dat geloof ik direct
Mss eens wat gaan uitvoeren zodat je een beter antwoord krijgt dan 'hoe doe je dat?' op de vraag 'how?' want dit kan zo niet he
pffff
druk druk drukquote:Op woensdag 5 april 2017 13:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, heb al een heel dossier van 100 bladzijdes hierover getikt. Geloof me, al genoeg gedaan, maar nu even opnieuw brainstormen vandaar de lege schermen.
Het gaat hier niet om God.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:48 schreef Yiha3 het volgende:
But understand this, that in the last days there will come times of difficulty. For people will be lovers of self, lovers of money, proud, arrogant, abusive, disobedient to their parents, ungrateful, unholy, heartless, unappeasable, slanderous, without self-control, brutal, not loving good, treacherous, reckless, swollen with conceit, lovers of pleasure rather than lovers of God, having the appearance of godliness, but denying its power. Avoid such people
nee, die heeft jou nooit gekendquote:
Mijn laatste Turkse vriendinnetje hield heel erg van discussiėren, omdat ze voornamelijk discussies voerde met mensen onder haar niveau totdat ze mij tegenkwam. Desondanks gaf ik haar wel het gevoel dat ze af en toe haar punt maakte. Ik maakte dan mijn punt op een ander moment.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Surinamers vinden mij altijd lekker.
Iets met community en de pr en invulling daarvan.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
druk druk druk
wat moet je uitvogelen dan?
Simon Sinek niet te serieus nemen he.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
. Geloof me, al genoeg gedaan, maar nu even opnieuw brainstormen vandaar de lege schermen.
Houd niet van noten. Jij?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat zijn je favoriete noten dan? En eet je ze gebrand of ongebrand?
Ik zie daar iets...quote:Op woensdag 5 april 2017 13:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |