Ik heb geen uitnodiging ontvangen. Ik heb louter een biologisch feitje ter oren gekregen. Maar dat feit speelt elke maandquote:
Ik stuur wel een foto. Dan je bekijken of we mooie kindjes zouden krijgen.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar ik heb nog een week tot aan mijn vruchtbare periode.
Ik vind je nu al leuker dan Cripquote:Op woensdag 5 april 2017 12:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waarom wil niemand mij zwanger maken?
Stuur maar foto.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een foto. Dan je bekijken of we mooie kindjes zouden krijgen.
Crip is nog minderjarig toch?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind je nu al leuker dan Crip
Draag je ook zon choker, ik vind dat zo sexy bij vrouwen.
Hey spekkiequote:Op woensdag 5 april 2017 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe gaat het met je dieet? Heb net kibbeling op
Dat is geen dieet.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stimorol, doe niks anders dan water en noten eten!!
[ afbeelding ]
Wat is het dan? Dit is mijn ontbijt.quote:
Hoeveel nootjes heb je op?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is het dan? Dit is mijn ontbijt.
ik vind hem wel goed, jammer dat 'ie veel zwart gemaakt wordtquote:
Ik spreek geen Engels. En je gebruikt zover ik het begrijp een vervoeging van het 3e persoons enkelvoud waar ik de 2e persoon enkelvoud van toepassing is.quote:
Ik spreek Neger Engels.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Engels. En je gebruikt zover ik het begrijp een vervoeging van het 3e persoons enkelvoud waar ik de 2e persoon enkelvoud van toepassing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |