Het is voor sommigen lastig dit los te zien van de islam. Dat zie je ook in dat topic.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vreemde shit sinds dat incident. Bella, ook last van?
Net liep ik langs drie homo's die echt opvallend keken en vervolgens zachtjes ( heb goed gehoor) tegen elkaar zeiden bah.
Gisteren liep ik langs een homostel ( liepen ook andere mensen). Ze keken me opvallend aan, zeiden wat tegen elkaar en zeiden toen omstebeurt hoi tegen me. Ik zei hoi terug, maar dacht kan nog geforceerder?
Merk echt dat sinds dat incident homo's me anders bejegenen ( terwijl ik sowieso altijd wel hoi tegen mensen zeg en tegen vreemden in winkels praat). Maar ook niet-homo's die toch anders kijken dan een week terug. Ik merk het zo sterk.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is voor sommigen lastig dit los te zien van de islam. Dat zie je ook in dat topic.
Ik vermoed dat heel veel Marokkanen onderschatten hoeveel Sub-Sahara Afrikaan in zich hebben.quote:Op woensdag 5 april 2017 11:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wil wel eens zo een DNA test doen. Ben benieuwd hoeveel % ik berber ben. Ik vermoed wel zeker ergens tussen de 80 en 90% als het al niet meer is.
Ach meis, troost je. Ik word ook aangekeken door low class Tokkies omdat ik allochtoon ben. Ik ben niet achterlijk en weet waarom ze kijken.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Merk echt dat sinds dat incident homo's me anders bejegenen ( terwijl ik sowieso altijd wel hoi tegen mensen zeg en tegen vreemden in winkels praat). Maar ook niet-homo's die toch anders kijken dan een week terug. Ik merk het zo sterk.
Dan bied jij jezelf aan?quote:Op woensdag 5 april 2017 12:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je iemand nodig hebt, die raak moet schieten hoor ik het wel.
Volgens mij valt dat ook best mee. Mijn pa in elk geval wel, die is echt donker en kroes haar. Hele familie van mijn vaderskant is donker. Zal vast Sub-Sahara invloeden zijn of ( gezien mijn achternaam) Arabische invloeden ( echte Arabieren zijn heel donker).quote:Op woensdag 5 april 2017 12:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat heel veel Marokkanen onderschatten hoeveel Sub-Sahara Afrikaan in zich hebben.
Ook dat zijn mensen. Vind het gewoon jammer, echt waar. Zelfs homo's ( die doorgaans leuk en intelligent) bejegenen me anders.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach meis, troost je. Ik word ook aangekeken door low class Tokkies omdat ik allochtoon ben. Ik ben niet achterlijk en weet waarom ze kijken.
Ik vind het vermakelijk. Vooral omdat het laaggeletterde types zijn.
Ja, moet je eens doen.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Wil ook een DNA test. Turken zijn Bastaardskinderen. Herkomst is onduidelijk.
Ik sta er soms van te kijken hoe 'onwetende' Marokkanen praten over 'negers' terwijl een dna-test velen van hen zal doen laten schrikken.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ook best mee. Mijn pa in elk geval wel, die is echt donker en kroes haar. Hele familie van mijn vaderskant is donker. Zal vast Sub-Sahara invloeden zijn of ( gezien mijn achternaam) Arabische invloeden ( echte Arabieren zijn heel donker).
Nee daarvoor ken ik je niet goed genoeg. Ik wil alleen kinderen waarvan ik zeker weet dat de moeder een goed hart heeft en geen halve zool is. Nu zeg ik niet dat jij dat wel bent, maar mijn zaadjes zijn veels te kostbaar om zomaar te schenken aan de eerste de bestequote:
Come on. Waar een wil is een weg.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waarom wil niemand mij zwanger maken?
Zag een keer een documentaire over de heerschappij van Djenghis Khan in het ottomaanse rijk. Die hebben daar ook huisgehouden.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Wil ook een DNA test. Turken zijn Bastaardskinderen. Herkomst is onduidelijk.
Ken jij mij wel goed genoeg om je zaad aan toe te vertrouwen?quote:Op woensdag 5 april 2017 12:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Come on. Waar een wil is een weg.
Klopt. Denk alleen wel dat dat meer bij Marokkanen uit Midden/Zuid-Marokko het geval is.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik sta er soms van te kijken hoe 'onwetende' Marokkanen praten over 'negers' terwijl een dna-test velen van hen zal doen laten schrikken.
En als is het dan in het uiterlijk niet of minder zichtbaar zijn dat zegt niks over het percentage.
In mijn jeugd was ik helemaal weg van een Marokkaanse dame die had een vader uit Zuiden van Marokko dus gewoon zwarte Marokkaan en de moeder was qua uiterlijk meer de gemiddelde Marokkaan (althans mijn beeld van de gemiddelde dan).
Haha nog nietquote:Op woensdag 5 april 2017 12:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ken jij mij wel goed genoeg om je zaad aan toe te vertrouwen?
Zo'n vrouw ben jij niet. Jij wilt ge-wined en dined worden en dan wachten, hand vragen, bruiloft, alle familie invliegen en dan huwelijksnacht en dat gaat niet allemaal in een week.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar ik heb nog een week tot aan mijn vruchtbare periode.
Dus je wil me niet meer?quote:Op woensdag 5 april 2017 12:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo'n vrouw ben jij niet. Jij wilt ge-wined en dined worden en dan wachten, hand vragen, bruiloft, alle familie invliegen en dan huwelijksnacht en dat gaat niet allemaal in een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |