Drie duizend euries my ass................quote:
5000 en meerquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Drie duizend euries my ass................
Ja ik zie het ook , is dat nou het penthouse? Een penthouse is in mijn beleving een appartement, hoog en daardoor een mooi uitzichtquote:
Ja maar dat moet tie wel benoemen, want anders is hij bang, dat ze denken dat hij niks doet...quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:22 schreef Ranah het volgende:
rob net nog stoer doen bij jeroen en vervolgens naar binnen en doet een ceessie, even benoemen wat hij opgeruimd en gewassen heeft
Zoiets kost minimaal 10.000...........quote:
Er zijn nog genoeg gehaktballen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:25 schreef ericahysterica het volgende:
Immer luie dramaRamona wilde gewoon van haar kookbeurt af...Leuk dat het niet doorgaat. Bekijk het smoelwerk...
ZIJ wil chinees ...ZIJ heeft haar zinnen op chinees gezet zogenaamd onder de mom van gezellig samen doen.. ZIJ maakt nu een probleem omdat sommigen haar door hebben en niet mee willen bestellen..quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:25 schreef ericahysterica het volgende:
Immer luie dramaRamona wilde gewoon van haar kookbeurt af...Leuk dat het niet doorgaat. Bekijk het smoelwerk...
dacht ik ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook , is dat nou het penthouse? Een penthouse is in mijn beleving een appartement, hoog en daardoor een mooi uitzicht
Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk.quote:
als er onvrede is is Rob er als de kippen bij om het nog wat verder aan te wakkerenquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:35 schreef ericahysterica het volgende:
Tot overmaat van ramp helpt Rob Ramona brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En dat wil model zijn.quote:
Jeroen reageert wel opgefokt vind ik, vooral hoe hij met die deur omgaatquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:40 schreef TillyB het volgende:
Dat filmpje gezien van Jeroen met de twins in de badkamer, wat overdreven, gaat nergens overDat wordt weer levensgroot uitgemolken met een dramatisch muziekje op tv natuurlijk.
die knul heeft zich zo negatief laten voeden door faalhaasquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:40 schreef TillyB het volgende:
Dat filmpje gezien van Jeroen met de twins in de badkamer, wat overdreven, gaat nergens overDat wordt weer levensgroot uitgemolken met een dramatisch muziekje op tv natuurlijk.
Hij doet het te slecht om voor een grote rel te zorgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als er onvrede is is Rob er als de kippen bij om het nog wat verder aan te wakkeren
Onbegrijpelijk jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:42 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
die knul heeft zich zo negatief laten voeden door faalhaas
heel jammer .. ..dag in dag uit dat gezeik.
Febo wil dus van jeroen af
en Faalhaas mag blijven ..lijkt het
Ja wie luistert er nou naar hem, sorry als het denigrerend klinkt, maar wat een lafbek is tiequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij doet het te slecht om voor een grote rel te zorgen.
Tuurlijk maarja schijt aan die gozer, Billy ook helemaal erbij alsof ie compleeeeeeet uit z'n plaat aan het gaan wasquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeroen reageert wel opgefokt vind ik, vooral hoe hij met die deur omgaat![]()
maar verder is het nou niet echt heel erg ruzieachtig
Ik dacht ik help ze even met deze TTquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:40 schreef TillyB het volgende:
170 miljoen, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ramona eet gewoon de droge rijst van de lepel af, met de handen. Hoezo eetverslaafd.
Kan me niet schelen, hij moet voor ruzie zorgen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja wie luistert er nou naar hem, sorry als het denigrerend klinkt, maar wat een lafbek is tie
Daaromquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tuurlijk maarja schijt aan die gozer, Billy ook helemaal erbij alsof ie compleeeeeeet uit z'n plaat aan het gaan wasEn ze hebben 'm nota bene dagenlang uit zitten lokken en aan laten modderen, dan moet je maar duidelijk zijn tweeling. Nu doen ze allemaal zo veel moeite om hem als grote boeman af te schilderen, niet dat ik 'm mag maar.. Geeze
waar gaat het over.
< ookquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:44 schreef krabje het volgende:
ik zal blij zijn als die rob uit utopia is
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ramona eet gewoon de droge rijst van de lepel af, met de handen. Hoezo eetverslaafd.
Ze is vreselijk en ik denk als ze besteld, dat ze voor zichzelf driedubbele doet, want ze is zo hebberigquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:43 schreef Gooddeal het volgende:
Post 170.000.000.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:43 schreef Gooddeal het volgende:
lol!quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MEN / Post-id 170.000.000 is bijna aan de beurt.
heeft ze ook wat gewonnen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eeuwige roem in de OP van dat topic.quote:
Dus dat kom je even meldenquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht ook, dat we moesten stoppen om over Ramona te klagen over haar gevreet hoor, maar gefeliciteerdquote:
Het was niet op een stream, sorry.quote:
Gefeliciteerd met de 170 miljoenste post!!quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:43 schreef Gooddeal het volgende:
Beetje Tong achtig sneuquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Je bent in goed gezelschap, GD:
[ afbeelding ]
Proost Braam, ik wacht nog ff.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
Affijn ik neem er een wijntje op, proost GD![]()
Is dit de cos of de sc.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht ff dat je een horde Ramonafans op je dak kreeg
Die heb je toch al vaker gehadquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hou ff op, we hadden een mijlpaal ja
Ik schrok ook even, maar zoals Ramona kookt en eet is toch echt een beetje obsessief hoor. met je handen van alles uit de pan pakken. Raar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht ff dat je een horde Ramonafans op je dak kreeg
Grappig wel,ik heb vandaag van een klok afval gemaakt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:58 schreef TillyB het volgende:
Boyd: Ik ben van afvalhout een klok aan het maken
stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Grappig wel,ik heb vandaag van een klok afval gemaakt.
Jij mag tracteren.U is een winnaar.quote:
Nou als ik het gedoe zo eens lees, ben ik er niet echt blij mee.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij mag tracteren.U is een winnaar.![]()
![]()
tis sjikkeh tonight ..quote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:43 schreef Gooddeal het volgende:
Niks aan de hand, elke miljoenste post wordt vermeld, had net zo goed je allereerste post kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou als ik het gedoe zo eens lees, ben ik er niet echt blij mee.
Moon dan die heeft knieoksels aan de voorkantquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mevrouw wijdbeens
en miss dubbele bh
![]()
Ja, gaat nergens over, en die meid blijft ook doorgaan ondanks dat hij zegt dat hij geen zin heeftquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:40 schreef TillyB het volgende:
ja maar om dan zo tegen deuren aan te schoppen is ook wel weer een beetje overdonequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over, en die meid blijft ook doorgaan ondanks dat hij zegt dat hij geen zin heeft
Ze was ook wel aan het zuigen.
is er al een linkje voor dat filmpje?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over, en die meid blijft ook doorgaan ondanks dat hij zegt dat hij geen zin heeft
Ja, die is echt zo tegen gevallen, misbaksel eerste klas is het.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:43 schreef krabje het volgende:
rob zegt het goed,kijk eerst eens naaar jezelf voor je over een ander lult,hij doet dat dus zelf ook niet,walgelijke vent.
kan me ook voorstellen dat je dat zat wordt, dat seksistischequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan me ook voorstellen dat je dat zat wordt, dat seksistische
Nee, zij nverslaafd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jacco en Karin kunnen echt niet zonder drank
wel een uitdaging, die verslaafde in het krotwood laten slapen, de ultieme testquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zij nverslaafd.
Bas kan hen beter aflaten kicken ipv en vreemde afgekickte daar te laten verblijven
Wat heeft ie dan precies voor schandaligs gezegd? En dan wel een voorbeeld wat buitenproportioneel is tegenover dat geflirt van Fay.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan me ook voorstellen dat je dat zat wordt, dat seksistische
Ja heeft er net wel gestaan in een van de topicsquote:
denk dat het meer gaat om blikken, en soms wat opmerkingen, ik herken het wel, en is heel vervelend, want je kan er ook niet precies je vinger op leggen, sommige mannen zijn daar heel bedreven inquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat heeft ie dan precies voor schandaligs gezegd? En dan wel een voorbeeld wat buitenproportioneel is tegenover dat geflirt van Fay.
Sommige vrouwen kunnen ook nergens tegen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat het meer gaat om blikken, en soms wat opmerkingen, ik herken het wel, en is heel vervelend, want je kan er ook niet precies je vinger op leggen, sommige mannen zijn daar heel bedreven in
Dat heeft ze zelf uitgelokt dus. Zo lang ze nog niet expliciet DUIDELIJK heeft aangegeven dat ze dat niet meende en er niet meer op zit te wachten, slaat dit allemaal helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat het meer gaat om blikken, en soms wat opmerkingen, ik herken het wel, en is heel vervelend, want je kan er ook niet precies je vinger op leggen, sommige mannen zijn daar heel bedreven in
dat zie ik bij de tweeling niet zo, want ook dat type kan ik wel uittekenenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen ook nergens tegen.
Nou ja zeg,ik heb een mail gestuurd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zij nverslaafd.
Bas kan hen beter aflaten kicken ipv en vreemde afgekickte daar te laten verblijven
Van wat ik tot nu toe van die tweeling heb gezien, is dat ze ook niet echt zo onschuldig zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zie ik bij de tweeling niet zo, want ook dat type kan ik wel uittekenen
vind ik moeilijk, een beetje aardig doen en plagen is uitlokking? Hij heeft geen respect, en dat zie je, net als Rob denkt hij pispuniesquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf uitgelokt dus. Zo lang ze nog niet expliciet DUIDELIJK heeft aangegeven dat ze dat niet meende en er niet meer op zit te wachten, slaat dit allemaal helemaal nergens op.
Als ze dat wel al gedaan heeft, dan snap ik het ook wel idd.
Ik denk dat Mikey wel weer wilquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wel een uitdaging, die verslaafde in het krotwood laten slapen, de ultieme test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tadaaa.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind ik moeilijk, een beetje aardig doen en plagen is uitlokking? Hij heeft geen respect, en dat zie je, net als Rob denkt hij pispunies
Of GJ, die was toch in zo een programma, veinsde een verslaving alleen omdat hij op TV wildequote:
Eensquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind ik moeilijk, een beetje aardig doen en plagen is uitlokking? Hij heeft geen respect, en dat zie je, net als Rob denkt hij pispunies
Tikken met een duimstok toch? of hoe heet dat ding. Vind ik alweer anders dan met je handen. Maar goed ze hadden dat hele Jeroen gedoe al lang al een halt toe moeten roepen als ze het echt zo erg vonden. Ze zitten 'm gewoon op te jutten imo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jeroentje slaat Fay op de billen en maakt opmerkingen.Ik kan me heel goed voorstellen dat een vrouw daar niet van gediend is.
dame was aan het doorzagenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe van die tweeling heb gezien, is dat ze ook niet echt zo onschuldig zijn.
Mikey was een echte verslaafde. Hij was een paar maanden te gast in de Gouden Kooi.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Of GJ, die was toch in zo een programma, veinsde een verslaving alleen omdat hij op TV wilde
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van vanmorgen, Billy met Romy in gesprek ......
Doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:22 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
dame was aan het doorzagen
zusje dr bij
ron in de douche
en maar zuigen
erg kinderachtig .. zo op te blazen
onzin...oke met de voet tegen de douche deur
nah en ..
hysterische reactie van Bats .. sloeg ook als peer op paastak
kan me voorstellen dat je niet gelijk het achterste van je tong laat zien, en het ff bekijkt, gewoon ook omdat je een aardig persoon bent en niet gelijk iemand omver wil blazen, ik herken het heel ergquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tikken met een duimstok toch? of hoe heet dat ding. Vind ik alweer anders dan met je handen. Maar goed ze hadden dat hele Jeroen gedoe al lang al een halt toe moeten roepen als ze het echt zo erg vonden. Ze zitten 'm gewoon op te jutten imo.
Zo bleu zijn ze niet, de eerste week zaten ze hem behoorlijk uit te dagen. Dan krijg je een reactie ja, deal er dan mee.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je niet gelijk het achterste van je tong laat zien, en het ff bekijkt, gewoon ook omdat je een aardig persoon bent en niet gelijk iemand omver wil blazen, ik herken het heel erg
ah ok, dat heb ik nooit zo gevolgd, een beetje, vond ik echt een walgelijke RLSquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mikey was een echte verslaafde. Hij was een paar maanden te gast in de Gouden Kooi.
ben het een beetje met je eens, ze erotiseren zichzelf ookquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo bleu zijn ze niet, de eerste week zaten ze hem behoorlijk uit te dagen. Dan krijg je een reactie ja, deal er dan mee.
Je hebt gewoon van een vrouw af te blijven,duimstok of niet.Jeroentje dacht Fay wel even te schalken.Nu hij bot vangt,is die loser boos.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tikken met een duimstok toch? of hoe heet dat ding. Vind ik alweer anders dan met je handen. Maar goed ze hadden dat hele Jeroen gedoe al lang al een halt toe moeten roepen als ze het echt zo erg vonden. Ze zitten 'm gewoon op te jutten imo.
Was het ookquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ah ok, dat heb ik nooit zo gevolgd, een beetje, vond ik echt een walgelijke RLS
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon van een vrouw af te blijven,duimstok of niet.Jeroentje dacht Fay wel even te schalken.Nu hij bot vangt,is die loser boos.
Echt hoor,stakker in de mist.
en jacouzie op het dakquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef StruisVogelt het volgende:
Romy wil de drankenkast open ..
een biertje drinken ..
ondertussen .. Wim Vroege nog steeds aan het werk
een Penthouse ... en daaronder een Tatoe shop
5000,- BAM!
poeh die was er wel aan jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mikey was een echte verslaafde. Hij was een paar maanden te gast in de Gouden Kooi.
Doen ze constant uitdagen en afstotenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo bleu zijn ze niet, de eerste week zaten ze hem behoorlijk uit te dagen. Dan krijg je een reactie ja, deal er dan mee.
Juist.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je hebt gewoon van een vrouw af te blijven,duimstok of niet.Jeroentje dacht Fay wel even te schalken.Nu hij bot vangt,is die loser boos.
Dat is eigenlijk nog het ergste van allemaal, dat hij zo blind is dat hij niet ziet dat ze hem al die tijd al vierkant uitlachen en totaal niet moeten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
das handig .. met vullen en legen ..schoonmakenquote:
die zijn het ergst jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het ergste van allemaal, dat hij zo blind is dat hij niet ziet dat ze hem al die tijd al vierkant uitlachen en totaal niet moeten.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
das handig .. met vullen en legen ..schoonmaken
als dat dak geschikt is zeg maar
Dat weet je niet, wie weet stuurt de nieuwe Rob wel weg,quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Jammer want Jeroen wordt de lul, maar Rob is de boosdoener
dat hoop ik dan maar, want die ouwe lul verandert sowieso nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet je niet, wie weet stuurt de nieuwe Rob wel weg,
En dan nog geeft het je geen recht om aan haar billen te zitten.quote:
Fay loopt altijd te paraderen en te lonken naar die gast. En achteraf is het een lozerquote:
eenschquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ach hou nu toch op! Ze was aardigquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Fay loopt altijd te paraderen en te lonken naar die gast. En achteraf is het een lozer
paraderen en lonken ?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Fay loopt altijd te paraderen en te lonken naar die gast. En achteraf is het een lozer
Joh die loopt te fuckenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach hou nu toch op! Ze was aardig
echt waar? kan je dat?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
Voor de pc in slaap gevallen, ja soms is Utopia saai!
Oh jeequote:
exact dat!quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:36 schreef Gooddeal het volgende:
Jeroen is zo'n type als een vrouw wat vriendelijk of leuk met hem omgaat dat hij denkt wel avances te kunnen maken. Als hij dan afgewezen wordt , wordt hij vals.
Precies dit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:36 schreef Gooddeal het volgende:
Jeroen is zo'n type als een vrouw wat vriendelijk of leuk met hem omgaat dat hij denkt wel avances te kunnen maken. Als hij dan afgewezen wordt , wordt hij vals.
Vlak die valse dames niet uit he?quote:
Ei laf joequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje is al weer verwijderd, ga even een nieuwe uploaden ....
We zien het welquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doe ik niet, maar in dit geval......................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Soury,flirten is leuk.Maar sommige mensen kennen hun grenzen niet.En Jeroen is daar een duidelijk voorbeeld van.Helemaal nu hij weet dat hij afgewezen is.En Dat maakt hem een heel naar mannetje imo.quote:
OMGquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:43 schreef puzziepie het volgende:
Bas over mannen met een fetisj voor moedermelk van pas bevallen vrouwen
Rene:'En wat is daar mis mee?'
Uhh ze gaan maar door he? met hem uitdagen en daarna afkrakenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soury,flirten is leuk.Maar sommige mensen kennen hun grenzen niet.En Jeroen is daar een duidelijk voorbeeld van.Helemaal nu hij weet dat hij afgewezen is.En Dat maakt hem een heel naar mannetje imo.
Wow,deze is mooi.quote:
nee ze proberen juist aardig te blijven doen, maar elk signaal pakt hij anders opquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ze gaan maar door he? met hem uitdagen en daarna afkraken
Ja en ik ben Sinterklaasquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee ze proberen juist aardig te blijven doen, maar elk signaal pakt hij anders op
Tsja,en dat maakt hem nog meer een sukkel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ze gaan maar door he? met hem uitdagen en daarna afkraken
Ja maar dat lullig doen tegen hem en dan het ontkennen is rete 14 jaarquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,en dat maakt hem nog meer een sukkel.
Mag ze wel opletten dat ze tussendoor niet in d'r neus gaat pulken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:46 schreef puzziepie het volgende:
Ah Room gaat Cemal 's voeten zo masseren met cayenne peper
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Ranah het volgende:
jammer dat we jeroen nooit op zijn werkplek vinden anders hadden we hem tips kunnen vragen zegt Boyd
Hope soquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mag ze wel opletten dat ze tussendoor niet in d'r neus gaat pulken.
grappig hete/warme voeten ..quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:46 schreef puzziepie het volgende:
Ah Room gaat Cemal 's voeten zo masseren met cayenne peper
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze doet het wel nog, ruzie Jeroen met de Twins ......
thxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:48 schreef Gooddeal het volgende:
Room las net ook dat 50 shades boek van Bats. Ik denk dat ze wat van plan is.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Jeroen heeft een kinderpicknick bij de IKEA besteld, was een opdracht, alleen in elkaar geschroefd
ze zei vanmiddag all, nee niet hetzelfde als Bil, maar toch wel, want zij kan het ook, het is nog niet voorbij, tegen de twinsquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:48 schreef Gooddeal het volgende:
schutteren?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Ranah het volgende:
boyd staat behoorlijk te schutteren met zijn klok maken
Cayenne peperquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:48 schreef Gooddeal het volgende:
Ze heeft weer hoop.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze zei vanmiddag all, nee niet hetzelfde als Bil, maar toch wel, want zij kan het ook, het is nog niet voorbij, tegen de twins
wat bedoelt ze daarmeequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze zei vanmiddag all, nee niet hetzelfde als Bil, maar toch wel, want zij kan het ook, het is nog niet voorbij, tegen de twins
toy storyquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef TillyB het volgende:
Cemal: Ik zag vandaag een spijkerjas met Toy Story achterop, vet jonguh, kostte wel heel duur
Zeker alleen de buitenkantquote:
Ja, hij loost achteraf waarschijnlijk in zijn oude sok.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:33 schreef Soury het volgende:
heb je al een stressbal en liter vodka in de aanslagquote:
maar ik wil het niet!!quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat ze vanavond ook gaat neuken denk ik zomaar
Stuur een mailtje naar de bewonersquote:
zo grappig van die grappige reumsquote:
heb mn capslockvinger al getraindquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
heb je al een stressbal en liter vodka in de aanslag
gaat fijn worden die streams
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
heb mn capslockvinger al getraind
Alvast sorry
gooi het eruitquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
heb mn capslockvinger al getraind
Alvast sorry
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je kan wel zoveel willen, ik wilde gisteravond Jes en Bats ook niet!
Ja sorryquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, hij loost achteraf waarschijnlijk in zijn oude sok.
Met zijn duimstokquote:
Kat- en muisspelletjesquote:
das de nieuwe tactiek, behoeftes, verders niets hoor, alleen exseksquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Reums heeft ook haar behoeftes,die wil pik.![]()
![]()
gewoon pakken ..quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Reums heeft ook haar behoeftes,die wil pik.![]()
![]()
hoe moet ik dat schoonmaken daaaaaahhhhhhhnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Gooddeal het volgende:
De tweeling weet niet hoe ze het bad schoon moet maken.
Niks mis met die 2quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:00 schreef Soury het volgende:
Wat een narigheid die tweeling. Die stemmetjes (ja verklein het) vreselijke domme huppel kutjes
Klopt niksquote:
ik ben het helemaal met je eens, de onbenulligheid, maar dan nog, liever dat, zoveel idioten gezien in Utopia, het is bijna een verlichtingquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:00 schreef Soury het volgende:
Wat een narigheid die tweeling. Die stemmetjes (ja verklein het) vreselijke domme huppel kutjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |