en onder tafel gezopen door Taradoquote:
Wat een humorquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaja nog maar 4 dagen na vandaag.
Heb je alles laten verwijderen in 1x?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kwam er vanochtend achter dat narcose je bioritme enkele dagen kan verneuken. Dat zal dus wel weer een karig nachtje gaan worden
Verder ben ik al lang blij dat ik geen opgezwollen kop heb en geen (na)pijn voel, en heb vanochtend en vanmiddag een boterhammetje kunnen etenWel zonder korstjes en in stukjes gesneden, maar het ging naar binnen. Tevens best kans dat ik dit al eerder getypt heb, dus ik geef de schuld alvast aan slecht slapen en duf zijn
Een ander ritme zou geen kwaad kunnen voor je toch?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kwam er vanochtend achter dat narcose je bioritme enkele dagen kan verneuken. Dat zal dus wel weer een karig nachtje gaan worden
Verder ben ik al lang blij dat ik geen opgezwollen kop heb en geen (na)pijn voel, en heb vanochtend en vanmiddag een boterhammetje kunnen etenWel zonder korstjes en in stukjes gesneden, maar het ging naar binnen. Tevens best kans dat ik dit al eerder getypt heb, dus ik geef de schuld alvast aan slecht slapen en duf zijn
Yup, zes stuks in één keer uit m'n bek, ben ik er meteen helemaal van af.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je alles laten verwijderen in 1x?
Eens, maar twee dagen achter mekaar amper 5 uur slapen is niet echt tof. Hopen dat het de komende nacht wat beter gaat, want ik wil niet wéér om half zeven al wakker zijnquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Een ander ritme zou geen kwaad kunnen voor je toch?
Ik heb ze nog allemaal. Hoop ze ook allemaal te behouden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, zes stuks in één keer uit m'n bek, ben ik er meteen helemaal van af.
[..]
Eens, maar twee dagen achter mekaar amper 5 uur slapen is niet echt tof. Hopen dat het de komende nacht wat beter gaat, want ik wil niet wéér om half zeven al wakker zijn
amper 5 uurquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, zes stuks in één keer uit m'n bek, ben ik er meteen helemaal van af.
[..]
Eens, maar twee dagen achter mekaar amper 5 uur slapen is niet echt tof. Hopen dat het de komende nacht wat beter gaat, want ik wil niet wéér om half zeven al wakker zijn
Tja net wat je boeiend vindt, iemand die uit de dood opstaat. niks aan joh.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pasen vind ik zo'n niet boeiende feestdag.
Geen enkele feestdag is boeiend.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pasen vind ik zo'n niet boeiende feestdag.
Misschien kunnen we dan ook Giftige appeldag vieren, voor als we Sneeuwwitje gaan herdenken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja net wat je boeiend vindt, iemand die uit de dood opstaat. niks aan joh.
Klopt wel hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen enkele feestdag is boeiend.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan ook Giftige appeldag vieren, voor als we Sneeuwwitje gaan herdenken.
wie?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan ook Giftige appeldag vieren, voor als we Sneeuwwitje gaan herdenken.
Ja watquote:
niks genetisch ,foute opvoedingquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:51 schreef Caland het volgende:
Homoseksualiteit is toch ook gewoon een genetische afwijking, dus in die zin niet normaal.
Wanbeleid.
Waar gaat dit nou weer over?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:50 schreef hafcfan het volgende:
Tagliano wat intens triest zeg. Alsof wij wat in politiek mogen zeggen
Over tot de orde van de dag. Gewoon weer briljante posts plaatsen. Ben nu bezig in m'n anekdotes topic.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je die mokerslagen al te boven?
Maar horen genetische afwijkingen er ook niet gewoon bij als het blijkbaar zoveel voor komt, dus in zekere zin is het wel wat normaal.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:51 schreef Caland het volgende:
Homoseksualiteit is toch ook gewoon een genetische afwijking, dus in die zin niet normaal.
Wanbeleid.
Tijd voor nieuwe feestdagen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niks met zo'n sprookjesfiguur hebt.
Ik bedoel afwijking ook niet als iets negatiefs verder. Al heeft het die klank wel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar horen genetische afwijkingen er ook niet gewoon bij als het blijkbaar zoveel voor komt, dus in zekere zin is het wel wat normaal.
Er valt voor beide punten wat te zeggen. Al boeit het mij vrij weinig wat iedereen in zijn slaapkamer uitspookt en met wie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoel afwijking ook niet als iets negatiefs verder. Al heeft het die klank wel.
Definieer nuttig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kan jij iets nuttigs gaan doen met je leven ipv mijn geloof steeds te beschimpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |