Je hebt niks strafbaars op je geweten, toch?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:04 schreef Kowloon het volgende:
Gister tot 22:30 op kantoor gezeten om een overleg voor te bereiden. Gaat het door onvoorziene omstandigheden ineens niet door. Ach, ja, lekker vrije middag dus.
Nu ben je al redelijk de lul met de achternaam 'Doedel'. Maar in combinatie met de voornam 'Diny' wordt het toch wel heel slecht.quote:"Het komt wel eens voor dat er een mismatch is tussen de geïmporteerde hond en de eigenaar."
Diny Doedel van Stichting Dierencentrum Friesland
Waarom staat er onder elke post van jou "I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth."?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt niks strafbaars op je geweten, toch?
Een van je collega's is Hero Brinkman?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:04 schreef Kowloon het volgende:
Gister tot 22:30 op kantoor gezeten om een overleg voor te bereiden. Gaat het door onvoorziene omstandigheden ineens niet door. Ach, ja, lekker vrije middag dus.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom staat er onder elke post van jou "I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth."?
Omdat The Matrix een topfilm is natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom staat er onder elke post van jou "I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth."?
Nee, nare familieomstandigheden bij een van de aanwezigen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt niks strafbaars op je geweten, toch?
Dat heet een signature?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, de ouders van Tiny Kox dan. Dat zijn pas sadisten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu ben je al redelijk de lul met de achternaam 'Doedel'. Maar in combinatie met de voornam 'Diny' wordt het toch wel heel slecht.
Huh?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd weer die homohaat van blanke Nederlanders
Ik kan op deze vraag bevestigend antwoorden, dat deel noemt men hier inderdaad een signature.quote:
Z'n vader heet Huge.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de ouders van Tiny Cox dan. Dat zijn pas sadisten.
Die zit volgens mij in de bak momenteel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Een van je collega's is Hero Brinkman?
Omdat ik slechts de (ongemakkelijke) waarheid verkondig, uiteraard. Overblijfsel uit mijn F&L-tijd, min of meer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan op deze vraag bevestigend antwoorden, dat deel noemt men hier inderdaad een signature.
En waarom staat die zin daar bij jou?
Bakkes houwe of ik sla je tanden eruit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, denk maar niet dat dat niet opvalt. Inleveren die betonschaar.
Aha.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ik slechts de (ongemakkelijke) waarheid verkondig, uiteraard. Overblijfsel uit mijn F&L-tijd, min of meer.
Mijn tante heet Dinyquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu ben je al redelijk de lul met de achternaam 'Doedel'. Maar in combinatie met de voornam 'Diny' wordt het toch wel heel slecht.
Spelfout op je geboortecertificaat, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En Wierd schijnt ook een voornaam te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |