Triest zeg. Ga lekker naar de sportschool of zo.quote:Op zondag 9 april 2017 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De supermarkt is maar een paar honderd meter verderop.
Om energiedrank te halen?quote:Op zondag 9 april 2017 11:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Triest zeg. Ga lekker naar de sportschool of zo.
Je bent geobsedeerd door mijn lichaam.quote:Op zondag 9 april 2017 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Om wat aan zijn ectolichaam te doen.
Dat is wel ongeveer mijn streefgewicht.quote:Op zondag 9 april 2017 11:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je weet dat Allan Davis ook als coach is te boeken?
Niet nodig, ik ga er nu wat aan doen, kijk maar.quote:Op zondag 9 april 2017 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is meer omdat ik met je heb te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 9 april 2017 12:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ga er nu wat aan doen, kijk maar.Man boobs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ze hadden alleen nog een XL helaas.quote:
Jawel.quote:Op zondag 9 april 2017 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helemaal niemand geeft een fuck.
Gewoon zeggen dat je koffie van Colombiaanse koffiebonen drinkt en hij vindt jou meteen een toffe dibbusquote:
Ben meer van de andere colombiaanse specerijenquote:Op zondag 9 april 2017 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je koffie van Colombiaanse koffiebonen drinkt en hij vindt jou meteen een toffe dibbus
Dat is niet waar. Het blijft een incompetent figuur. Hoe hij ooit TDF-mod werd is mij een raadsel, wist niet eens hoe hij een topic moest reeksen.quote:Op zondag 9 april 2017 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je koffie van Colombiaanse koffiebonen drinkt en hij vindt jou meteen een toffe dibbus
Nog steeds niet hoor.quote:Op zondag 9 april 2017 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het blijft een incompetent figuur. Hoe hij ooit TDF-mod werd is mij een raadsel, wist niet eens hoe hij een topic moest reeksen.
Is ook walgelijk ingewikkeld.quote:Op zondag 9 april 2017 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het blijft een incompetent figuur. Hoe hij ooit TDF-mod werd is mij een raadsel, wist niet eens hoe hij een topic moest reeksen.
Dit is een wimderonnetje.quote:Op zondag 9 april 2017 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echt ongelukkig dat ze net niet mee zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 12:30 schreef marcodej het volgende:
Lotto Djumbo lekker actief in het eerste uur!
Ze proberen het 13 keer en net de 14e keer lukt!quote:Op zondag 9 april 2017 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt ongelukkig dat ze net niet mee zijn.
Ik denk Bottas.quote:Op zondag 9 april 2017 12:42 schreef Syntix het volgende:
Wat denken jullie, Rowe of Stannard voor de winst?
huilen. janken. mad.quote:Op zondag 9 april 2017 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit jaar wil ik toch echt TDF-mod worden. Ik zal mij er voor inzetten Syntix te bannen als ie vervelend doet.
Moscon?quote:Op zondag 9 april 2017 12:42 schreef Syntix het volgende:
Wat denken jullie, Rowe of Stannard voor de winst?
Waarom zijn er zo weinig goede Finse rennersquote:Op zondag 9 april 2017 12:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die heeft al gewonnen vandaag. Dit is een andere race.
Janne Hanninen.quote:Op zondag 9 april 2017 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zijn er zo weinig goede Finse rennersIk ken alles Veikkanen.
We gaan nu dan ook echt beginnen.quote:Op zondag 9 april 2017 13:05 schreef showtimer het volgende:
Bobbie gedraagt zich ook steeds meer als de hoofdcommentator.
RAI.quote:Op zondag 9 april 2017 13:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Die lui gaan op deze manier gewoon de Giro verneuken
Nee?quote:Op zondag 9 april 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gooien de kabel er doorgaans uit als er sport op komt.
Giro is wel een maandje VPN waard.quote:Op zondag 9 april 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gooien de kabel er doorgaans uit als er sport op komt.
http://www.letour.com/paris-roubaix/2017/us/race.htmlquote:
Baskenlandquote:Op zondag 9 april 2017 13:21 schreef TargaFlorio het volgende:
De beelden op deze kasseien zijn stabieler dan op asfaltwegen in Baskenland.
quote:Op zondag 9 april 2017 13:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Man man man wat een volk die Fransozen. Sluiten wegen al dik uur vantevoren af. Kris kras door gehuchten moeten rijden. Om eindelijk een strook te zien [ afbeelding ]
Bedankt Dauphine 2010 Never Forget.quote:Op zondag 9 april 2017 13:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://www.letour.com/paris-roubaix/2017/us/race.html
Début de secteur pavé de la Trouée d'Arenberg (19) 95.5 161.5 13h47 14h45 14h56 15h07
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |