Het wordt goed weer de komende dagen, dus de kans op een epische natte editie is klein, maar wellicht krijgen we een mooie stoffige editie!quote:Secteur 29: Troisvilles à Inchy (2.2km) ***
Secteur 28: Viesly à Quiévy (1.8km) ***
Secteur 27: Quiévy à Saint Python (3.7km) ****
Secteur 26: Viesly à Biastre (3km) ***
Secteur 25: Biastre à Solesmes (0.8km) **
Secteur 24: Vertain à Saint-Martin-sur-Ecaillon (2.3km) ***
Secteur 23: Verchain-Maugré à Quérénaing (1.6km) ***
Secteur 22: Quérénaing à Maing (2.5km) ***
Secteur 21: Maing à Monchaux-sur-Ecaillon (1.6km) ***
Secteur 20: Haveluy à Wallers (2.5km) ****
Secteur 19: Trouée d’Arenberg (2.4km) *****
Secteur 18: Wallers à Hélesmes (1.6km) ***
Secteur 17: Hornaing à Wandignies (3.7km) ****
Secteur 16: Warlaing à Brillion (2.4km) ***
Secteur 15: Tilloy à Sars-et-Rosières (2.4km) ****
Secteur 14: Beuvry-la-Forêt à Orchies (1.4km) ***
Secteur 13: Orchies (1.7km) ***
Secteur 12: Auchy-lez-Orchies à Bersée (2.7km) ****
Secteur 11: Mons-en-Pévèle (3km) *****
Secteur 10: Mérignies à Avelin (0.7km) **
Secteur 9: Pont-Thibault à Ennevelin (1.4km) ***
Secteur 8: Templeuve (0.5km) **
Secteur 7: Cysoing à Bourghelles (1.3km) ***
Secteur 6: Bourghelles à Wannehain (1.1km) ***
Secteur 5: Camphin-en-Pévèle (1.8km) ****
Secteur 4: Carrefour de l’Arbre (2.1km) *****
Secteur 3: Grusson (1.1km) **
Secteur 2: Willems à Hem (1.4km) ***
Secteur 1: Roubaix (0.3 km) *
Huh? Alsof ze met 9 mogen starten als Gilbert meedoetquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:45 schreef franklop het volgende:
Gilbert mag/gaat niet meedoen zondag. Dus een potentiële extra helper is er alvast niet voor Boonen.
een extra sterker helper dan ipv iemand andersquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Huh? Alsof ze met 9 mogen starten als Gilbert meedoet
Zelfs dat is voor discussie vatbaar. Als het echt zo overduidelijk zou zijn, zouden ze hem wel opstellen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
een extra sterker helper dan ipv iemand anders
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Huh? Alsof ze met 9 mogen starten als Gilbert meedoet
Kom op, wat ze ook doen, Boonen heeft daar altijd 7 uiterst kwalitatieve ploeggenoten aan de start.quote:
Maar Tsjielber in huidige vorm is natuurlijk een extreme luxeknecht.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kom op, wat ze ook doen, Boonen heeft daar altijd 7 uiterst kwalitatieve ploeggenoten aan de start.
Kan je blijven hopen (op die buitjes dan), maar gaat niet gebeuren. Wordt weer een editie stofvreten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:00 schreef Bugno het volgende:
De renners zullen het met mij oneens zijn, maar ik doe stiekem wat gebedjes voor een venijnig buitje in de ochtend. Glibberen maar
Kijken of Boom top-30 kan rijden...
Op papier misschien ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Tsjielber in huidige vorm is natuurlijk een extreme luxeknecht.
quote:Op woensdag 5 april 2017 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Davy van Baelen kan dan lekker voor eigen kans gaan. Top.
Weer een jaar voorbij voor Sep.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:56 schreef showtimer het volgende:
Sep is definitief out, Phinney twijfelachtig.
http://slipstreamsports.com/vanmarcke-paris-roubaix/
In de avond ook nog Vive Tom.quote:Op woensdag 5 april 2017 11:39 schreef TheArt het volgende:
Ook Sporza zendt Parijs-Roubaix van start tot finish uitUitzending begint zondag om 10.20 op één.
quote:Vive Tom, zondag 21.15
Gasten: Eddy Planckaert, Kevin De Weert, Wim Opbrouck, Wilfried de Jong
Wielertalkshow. Een 'Vive le vélo special edition' ter ere van Tom Boonen, die stopt met wielrennen.
1 uur, 2 minuten
Nog net geen religie, nog net niet.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
In de avond ook nog Vive Tom.
[..]
Met priester Opbrouck ben je er al.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog net geen religie, nog net niet.
En dominee de Jong.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met priester Opbrouck ben je er al.
Welke onwijze sinaasappelneuker heeft dit nou weer verzonnen.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Dielan start zondag in Parijs-Roubaix.
Hij heeft zelf ook geen verwachtingen:quote:Op woensdag 5 april 2017 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke onwijze sinaasappelneuker heeft dit nou weer verzonnen.
twitter:daanhakkenberg twitterde op woensdag 05-04-2017 om 18:44:58Dylan Groenewegen start zondag in Roubaix. 'Om te kijken hoe het is voor toekomst. Maak me geen illusie dat ik in finale iets kan betekenen' reageer retweet
En het is ook niet zo dat iemand anders die er wel echt iets te zoeken heeft nu thuis moet blijven.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:19 schreef Blik het volgende:
Waarom ook eigenlijk niet, Dylan heeft best wel de bouw van iemand die dit in de toekomst goed zou moeten kunnen verteren. Maar dat moet blijken door hem een paar keer mee te laten doen
Keertje podium rijden a la Tom Steels.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:19 schreef Blik het volgende:
Waarom ook eigenlijk niet, Dylan heeft best wel de bouw van iemand die dit in de toekomst goed zou moeten kunnen verteren. Maar dat moet blijken door hem een paar keer mee te laten doen
Een beetje wat de rest van Lotto-Djumbo ook kan doen.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Maak me geen illusie dat ik in finale iets kan betekenen'
Die zijn van Duitschen bloed, forget it.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:02 schreef Slobeend het volgende:
We mogen ook best eens onze pijlen richten op Sunweb jongons
quote:Op donderdag 6 april 2017 15:19 schreef LekkerWeertje het volgende:
Van Baarle samen met Langeveld kopman bij Cannondale:
http://www.wielerflits.nl(...)pert-opgeroepen.html
Tot zover de kansen van De Baar.twitter:Vaughters twitterde op donderdag 06-04-2017 om 00:49:07Had to explain to TSA dude at airport that despite Sep being out we have options. Big ones. Don't make me explain it to you too. #vanbaarle reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:18 schreef Bugno het volgende:
Geen Poppeltje bij Sky, wel drie debutanten. Vreemd..
Jonathan Vaughters is iets teveel in zijn eigen act gaan geloven, vrij vermoeiend.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:52 schreef wimderon het volgende:
[..]Tot zover de kansen van De Baar.twitter:Vaughters twitterde op donderdag 06-04-2017 om 00:49:07Had to explain to TSA dude at airport that despite Sep being out we have options. Big ones. Don't make me explain it to you too. #vanbaarle reageer retweet
Die is hopeloos uit vorm.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:23 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo vreemd is dat toch niet?
Meh, ik ben abuis.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:23 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezien deze uitslagen niet, maar hij was vorig jaar toch best goed in P-R? Misschien uiteindelijk niet wat uitslag (61e) maar wel wat rijden betreft.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:23 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach toen Knaven won was de finish: "op de kop af 11 minuten voor 6 op deze paaszondag'quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Start pas om 10.55u daardoor ook waarschijnlijk pas aankomst na 17u.
klopt, maar ik wil na de finish ook nog wat foto's maken. En moet nog 2,5u terugrijden ( en motorrijden in het donker is niet heel prettig ;-)quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach toen Knaven won was de finish: "op de kop af 11 minuten voor 6 op deze paaszondag'
quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach toen Knaven won was de finish: "op de kop af 11 minuten voor 6 op deze paaszondag'
Zekerquote:
Mooi ja, volgens mij was dit ook de laatste regeneditie.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met drieën commentaar geven: Mart, Jean
en Breukink.
Nope dat was 2002. De editie waar Museeuw al van heel ver ging en een jonge Boonen 3e werd.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mooi ja, volgens mij was dit ook de laatste regeneditie.
twitter:sporza twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 20:01:34.@yveslampaert na verkenning #roubaix: "Toen Tom eens stevig doortrok, kon enkel Niki volgen"… https://t.co/xE2DHgV90Q reageer retweet
Begint te lopen als Museeuw over de meet komt.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Klein detail Valt me nu pas op dat de tijd al 10seconde loopt als knaven pas over de streep komt
Fijn, kunnen ze weer voor de spoorweg staanquote:Op vrijdag 7 april 2017 18:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Start pas om 10.55u daardoor ook waarschijnlijk pas aankomst na 17u.
quote:Tweedehandssites werden gisteren overspoeld met Boonen-parafernalia. Op 2dehands.be stonden meer dan 150 strips, T-shirts en biografiën. Fans dumpten er zelfs hun gesigneerde drinkbussen (prijs overeen te komen).
Het duurste Boonen-stuk stond op Kapaza. Daar werd een schilderij van een sprintende Boonen voor 1.440 euro aangeboden. Maar ook oude P Magazines en Humo’s met Boonen op de cover werden geveild.
Op Ebay gooide iemand een exemplaar van de Franse sportkrant L’Equipe van vorig jaar, waarin Boonen zijn verhaal doet hoe hij Parijs-Roubaix verloor. De aanbieder wil er 2,99 euro voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En onderstaand eens een overzicht van de Nederlanders op het podium op Parijs-Roubaix in de loop der jaren:
1897: M. Cordang (2e)
1953: W. Wagtmans (3e)
1963: J. Janssen (3e)
1964: P. Post (1e)
1966: J. Janssen (2e)
1967: J. Janssen (1e)
1978: J. Raas (3e)
1979: H. Kuiper (3e)
1982: J. Raas (1e)
1983: H.Kuiper (1e)
1986: A. van der Poel (3e)
2001: S. Knaven (1e)
2004: T. Hoffman (2e)
2011: M. Tjallingii (3e)
2013: N. Terpstra (3e)
2014: N. Terpstra (1e)Net efkes anges
Alles op Lars morgen verwacht ik.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ben benieuwd of TLJ het belang van de "vroege vlucht" in P-R wel onderkent.
Voor een mooie 67e plekquote:Op zaterdag 8 april 2017 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alles op Lars morgen verwacht ik.
toen won lagutin. Maar verder?quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:42 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Podium van de onder 23 in 2003
Stikt dan in een broodje Martinoquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:40 schreef Momo... het volgende:
Wat gaat er met Wuyts gebeuren mocht Boonen winnen?
zijn hartslagmeter ontploftquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:40 schreef Momo... het volgende:
Wat gaat er met Wuyts gebeuren mocht Boonen winnen?
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:41 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag de toertocht gefietst. Mons en Pevele lag er erg stoffig bij. De stroken voor Carrefour ook.
Voor de rest viel het qua stof wel mee, maar ik denk dat het morgen erger is met al die motoren enzo.
Nee jong, dan gaat alle stof weg.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:00 schreef komrad het volgende:
[..]alleen jammer dat het vannacht niet gaat regenen
We hebben in ieder geval vanaf 10:55 pratende hoofden.quote:Op zondag 9 april 2017 10:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe laat starten ze nu dan? 10.55 of nog later?
Start om 11:15 toch?quote:Op zondag 9 april 2017 10:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe laat starten ze nu dan? 10.55 of nog later?
Karl, Eddy en ...?quote:Op zondag 9 april 2017 10:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval vanaf 10:55 pratende hoofden.
quote:
http://www.tvgidsmorgen.nl/programma/Sporza_Parijs_Roubaixquote:Rechtstreeks verslag van deze wielerwedstrijd. Commentaar: Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke; op de motor: Renaat Schotte; interviews: Maarten Vangramberen.
Serieus? Ik kan me dat niet herinneren.quote:Op zondag 9 april 2017 10:51 schreef TheArt het volgende:
Karl zit haast elk jaar naast Michel bij PR in het commentaarhok.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2626491quote:Op zondag 9 april 2017 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me dat niet herinneren.
Is daar een reden voor?quote:Op zondag 9 april 2017 10:51 schreef TheArt het volgende:
Karl zit haast elk jaar naast Michel bij PR in het commentaarhok.
quote:Op zondag 9 april 2017 11:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga Tom echt missen. De laatste jaren toch een leukere coureur, waarschijnlijk omdat ie net wat minder dominant is.
Karl gaat dan ook flippenquote:Op zondag 9 april 2017 11:04 schreef Evertjan het volgende:
Wuyts gaat gek worden als Terpstra gaat winnen vandaag ipv Boonen
Ligt ook echt aan de manier waarop. Zoals Sagan het aanpakt gun je het hem wel. Zo'n type Gerrans gun je toch minder.quote:Op zondag 9 april 2017 11:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Maar is ook gewoon een leuke persoonlijkheid
Omgekeerde is het geval met Van Avermaet. Bij al die tweede plaatsen had hij nog een gunfactor, nu hij vaak wint ben ik minder fan. De meeste mensen willen geen dominantie.
zal wel een egokwestie zijnquote:Op zondag 9 april 2017 11:06 schreef TheArt het volgende:
Kijk, hier 2005 en ook toen was Karl al co-commentator bij Parijs-Roubaix.
Lijkt me sterk, hij zal wel weer een toertocht op Turkije hebben ofzo.quote:Op zondag 9 april 2017 11:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Commentaar geven in de buitenlucht...De Cauwer wil dat niet meer?
Rabobankquote:Op zondag 9 april 2017 11:07 schreef Evertjan het volgende:
Flecha was ook een type renner die nog nooit een grote prijs heeft gewonnen
Ik hoop op Pozzato.quote:Op zondag 9 april 2017 11:04 schreef Evertjan het volgende:
Wuyts gaat gek worden als Terpstra gaat winnen vandaag ipv Boonen
Kan niet. Lijkt me dat hij vroeg aan gaat vallen.quote:Op zondag 9 april 2017 11:07 schreef Sked het volgende:
Wat zou er gebeuren als Boonen geen enkele rol van betekenis speelt?
ik denk eerder dat de mannen van Quik Step al voor het Bos het lont in het kruitvat gaan aanstekenquote:Op zondag 9 april 2017 11:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan niet. Lijkt me dat hij vroeg aan gaat vallen.
Boom en sprinten op de wielerbaan is niet bepaald een succesvolle formule.quote:Op zondag 9 april 2017 11:17 schreef Mani89 het volgende:
Nog een droomscenario: Boom die Boonen klopt in een milimetersprint op het velodrome.
Dat weet ik.quote:Op zondag 9 april 2017 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Boom en sprinten op de wielerbaan is niet bepaald een succesvolle formule.
Zou mooie troll zijn. Een andere ouwe baas als Eisel zou ook leuk zijn. En om weer te trollen zou Stijn Vandenbergh wel weer grappig zijn.quote:
Als ze het niet doen, maken ze zichzelf natuurlijk wel compleet belachelijk. Al is het hier niet echt 'meesturen'. Proberen is toch wel het minste wat je mag verwachten.quote:Op zondag 9 april 2017 11:19 schreef Aguero het volgende:
Gaat TLJ dit keer iemand meesturen in de vroege vlucht?
Ik moet ook wel lachen om die Europcar coureur die voorin mee strijdt.quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 11:19 schreef Aguero het volgende:
Gaat TLJ dit keer iemand meesturen in de vroege vlucht?
Die mag wel op de bingokaartquote:Op zondag 9 april 2017 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Daar sprong al een Roompot richting aanval
Misschien dat we Chavanel nog gaan zien, maar ze hebben nu niet echt iets. Sowieso weinig Fransen die wat kunnen. Ik was altijd wel fan van Menginquote:Op zondag 9 april 2017 11:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet ook wel lachen om die Europcar coureur die voorin mee strijdt.
Metaforen jaaaa.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 09-04-2017 om 11:27:15En voor wie extra veel mee wil leven met het gedokker de renners: ga een uurtje op een drilboor zitten. reageer retweet
Deze aanval is Van Goethem jaquote:Op zondag 9 april 2017 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Dat moet Brian van Goethem zijn, als ik TheArt mag geloven. Het is immers altijd Van Goethem.
quote:
zijn vriendin zal het wel lekker vinden een uurtje op een drilboorquote:Op zondag 9 april 2017 11:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Metaforen jaaaa.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 09-04-2017 om 11:27:15En voor wie extra veel mee wil leven met het gedokker de renners: ga een uurtje op een drilboor zitten. reageer retweet
Viesdikquote:Op zondag 9 april 2017 11:40 schreef Mani89 het volgende:
Zo, eerst even een broodje hamburger nuttigen.
Het is tien over half twaalf joh.quote:Op zondag 9 april 2017 11:40 schreef Mani89 het volgende:
Zo, eerst even een broodje hamburger nuttigen.
niks mis mee je moet goed eten op een sportzondagquote:Op zondag 9 april 2017 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is tien over half twaalf joh.
Ik ga zo nog fietsen.quote:Op zondag 9 april 2017 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is tien over half twaalf joh.
De supermarkt is maar een paar honderd meter verderop.quote:Op zondag 9 april 2017 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dan is een broodje hamburger je energiebron?
Verpest mijn geweldige grap nou niet!quote:Op zondag 9 april 2017 11:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Naar de Jumbo voor blikjes energiedrank?
En daar pak jij de fiets voor?quote:Op zondag 9 april 2017 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De supermarkt is maar een paar honderd meter verderop.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:
Met de auto is toch veel handiger?quote:Op zondag 9 april 2017 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Triest zeg. Ga lekker naar de sportschool of zo.quote:Op zondag 9 april 2017 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De supermarkt is maar een paar honderd meter verderop.
Om energiedrank te halen?quote:Op zondag 9 april 2017 11:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Triest zeg. Ga lekker naar de sportschool of zo.
Je bent geobsedeerd door mijn lichaam.quote:Op zondag 9 april 2017 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Om wat aan zijn ectolichaam te doen.
Dat is wel ongeveer mijn streefgewicht.quote:Op zondag 9 april 2017 11:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je weet dat Allan Davis ook als coach is te boeken?
Niet nodig, ik ga er nu wat aan doen, kijk maar.quote:Op zondag 9 april 2017 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is meer omdat ik met je heb te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 9 april 2017 12:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ga er nu wat aan doen, kijk maar.Man boobs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ze hadden alleen nog een XL helaas.quote:
Jawel.quote:Op zondag 9 april 2017 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helemaal niemand geeft een fuck.
Gewoon zeggen dat je koffie van Colombiaanse koffiebonen drinkt en hij vindt jou meteen een toffe dibbusquote:
Ben meer van de andere colombiaanse specerijenquote:Op zondag 9 april 2017 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je koffie van Colombiaanse koffiebonen drinkt en hij vindt jou meteen een toffe dibbus
Dat is niet waar. Het blijft een incompetent figuur. Hoe hij ooit TDF-mod werd is mij een raadsel, wist niet eens hoe hij een topic moest reeksen.quote:Op zondag 9 april 2017 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je koffie van Colombiaanse koffiebonen drinkt en hij vindt jou meteen een toffe dibbus
Nog steeds niet hoor.quote:Op zondag 9 april 2017 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het blijft een incompetent figuur. Hoe hij ooit TDF-mod werd is mij een raadsel, wist niet eens hoe hij een topic moest reeksen.
Is ook walgelijk ingewikkeld.quote:Op zondag 9 april 2017 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het blijft een incompetent figuur. Hoe hij ooit TDF-mod werd is mij een raadsel, wist niet eens hoe hij een topic moest reeksen.
Dit is een wimderonnetje.quote:Op zondag 9 april 2017 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echt ongelukkig dat ze net niet mee zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 12:30 schreef marcodej het volgende:
Lotto Djumbo lekker actief in het eerste uur!
Ze proberen het 13 keer en net de 14e keer lukt!quote:Op zondag 9 april 2017 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt ongelukkig dat ze net niet mee zijn.
Ik denk Bottas.quote:Op zondag 9 april 2017 12:42 schreef Syntix het volgende:
Wat denken jullie, Rowe of Stannard voor de winst?
huilen. janken. mad.quote:Op zondag 9 april 2017 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit jaar wil ik toch echt TDF-mod worden. Ik zal mij er voor inzetten Syntix te bannen als ie vervelend doet.
Moscon?quote:Op zondag 9 april 2017 12:42 schreef Syntix het volgende:
Wat denken jullie, Rowe of Stannard voor de winst?
Waarom zijn er zo weinig goede Finse rennersquote:Op zondag 9 april 2017 12:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die heeft al gewonnen vandaag. Dit is een andere race.
Janne Hanninen.quote:Op zondag 9 april 2017 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zijn er zo weinig goede Finse rennersIk ken alles Veikkanen.
We gaan nu dan ook echt beginnen.quote:Op zondag 9 april 2017 13:05 schreef showtimer het volgende:
Bobbie gedraagt zich ook steeds meer als de hoofdcommentator.
RAI.quote:Op zondag 9 april 2017 13:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Die lui gaan op deze manier gewoon de Giro verneuken
Nee?quote:Op zondag 9 april 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gooien de kabel er doorgaans uit als er sport op komt.
Giro is wel een maandje VPN waard.quote:Op zondag 9 april 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gooien de kabel er doorgaans uit als er sport op komt.
http://www.letour.com/paris-roubaix/2017/us/race.htmlquote:
Baskenlandquote:Op zondag 9 april 2017 13:21 schreef TargaFlorio het volgende:
De beelden op deze kasseien zijn stabieler dan op asfaltwegen in Baskenland.
quote:Op zondag 9 april 2017 13:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Man man man wat een volk die Fransozen. Sluiten wegen al dik uur vantevoren af. Kris kras door gehuchten moeten rijden. Om eindelijk een strook te zien [ afbeelding ]
Bedankt Dauphine 2010 Never Forget.quote:Op zondag 9 april 2017 13:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://www.letour.com/paris-roubaix/2017/us/race.html
Début de secteur pavé de la Trouée d'Arenberg (19) 95.5 161.5 13h47 14h45 14h56 15h07
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |