Sorry dat ik nu pas reageer,ik ben op vakantie geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:10 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Is het een dame die zingt? Ik ken de nummers van the minions niet, maar als ik aan "nanana/lalala" denk, dan denk ik aan ATC "it goes around the world"
No more I love you's van Annie Lennoxquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:32 schreef Fuxl het volgende:
Ik zoek een vermoedelijk jaren 80 nummer. Het begint met iemand die letterlijk zingt: Padadadadam pam pam Ah-ah, padadadadam pam pam ah-ah. Daarna zet een vrouw hoog in (a la Kate Bush) met iets van "I will be....".
Het is een heel rustig nummer, vrij bekend. Het is vrij Kate Bush achtig dus, maar heb het nog niet tussen haar repertoire gevonden.
Dat is snel! Dat is 'm inderdaad! Bedankt!quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
No more I love you's van Annie Lennox
Als ik google, kom ik bij het bureau Audentity uit die de muziek voor de commercial heeft gemaakt.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:54 schreef BdR het volgende:
Wat is het originele nummer van de muziek in deze G'woon reclame?Volgens mij een Motown-achtig nummer oid..?
Deze?quote:Op woensdag 13 september 2017 10:04 schreef einszweiachtung het volgende:
Laatst in een kroeg een Medley van (ik meen) de Toppers gehoord. Nummers die erin voorkwamen waren o.a. Iets met Sing for the King & een liedje waarin duidelijk over 'Morning Sun' gezongen werd. Helaas na het e.e.a. Zoeken op Internet niks kunnen vinden. Iemand suggesties?
https://toptienlijst.nl/beste-medleys-de-toppers/quote:Op woensdag 13 september 2017 10:04 schreef einszweiachtung het volgende:
Laatst in een kroeg een Medley van (ik meen) de Toppers gehoord. Nummers die erin voorkwamen waren o.a. Iets met Sing for the King & een liedje waarin duidelijk over 'Morning Sun' gezongen werd. Helaas na het e.e.a. Zoeken op Internet niks kunnen vinden. Iemand suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |