Ja, anders DM.quote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Swirll zo lekker.
Mooie meid. Zou ik ook een foto zetten?
Een soort van ijsje met stukjes aardbei of chocola erin.quote:Op maandag 3 april 2017 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Zet het in een quote veld. Dan kun je relaxt verwijderen wanneer jij wil.
Wtf is een swirl?
Stimm kijk deze aubquote:Op maandag 3 april 2017 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Zet het in een quote veld. Dan kun je relaxt verwijderen wanneer jij wil.
Wtf is een swirl?
En om te verwijderen van een gesloten topic DM je een modje.quote:Op maandag 3 april 2017 21:46 schreef BellaaElisa het volgende:
Stimorol hoe zet ik het in een quote vak zodat het niet te quoten is?
Plaats je bericht hier tussen
[quote]Test
Goed getraind? Ik heb chips en ijs gehad vandaag. Enige wat ik getriand heb zijn mijn vingers ( van het typen op werk).quote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga ff douche. Mag ik ook nog foto's zien
Pfffff was zooooo zwaar. Ging srs kapot. Maar voelt lekker er naquote:Op maandag 3 april 2017 21:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Goed getraind? Ik heb chips en ijs gehad vandaag. Enige wat ik getriand heb zijn mijn vingers ( van het typen op werk).
Tetouan is de netste stad denk ik..en het goedkoopste om er iets te starten.quote:Op maandag 3 april 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Regio Noord, dus Tetouan, Tanger, Chaouen.
Sowieos Tetouan omdat ik dan vanuit huis kan werken.quote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef PSVCL het volgende:
Wat een mooi aapje op de 2e foto...alleen jammer van shirtje wat ie aan heeft.
[..]
Tetouan is de netste stad denk ik..en het goedkoopste om er iets te starten.
Maar is goed dan , maak jij alles in orde dan vlieg ik later wel over
Je moet m'n ma eens zien. Die is nog lichter dan Bella ( geloof het of niet!!). En heeeeel blond. Lichte ogen ook. Maar vooral haar huidskleur is ziekelijk wit.quote:
Wallah wil wel maar ik weet dat m'n vriend dat echt NIET waardeert en ik respecteer dat graag.quote:
Ik ben geboren met wit haar. Nu heb ik donker blond. Geloof het of niet.. mijn ouders zijn donker en zwarte ogen en harenquote:Op maandag 3 april 2017 21:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je moet m'n ma eens zien. Die is nog lichter dan Bella ( geloof het of niet!!). En heeeeel blond. Lichte ogen ook. Maar vooral haar huidskleur is ziekelijk wit.
Mijnes waardeert het ook niet. Maar een paar secondes, kan geen kwaad.quote:Op maandag 3 april 2017 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah wil wel maar ik weet dat m'n vriend dat echt NIET waardeert en ik respecteer dat graag.
DNA eh. Hoe zit het met oma en opa?quote:Op maandag 3 april 2017 21:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik ben geboren met wit haar. Nu heb ik donker blond. Geloof het of niet.. mijn ouders zijn donker en zwarte ogen en haren
Tbarke Allah. Ja, heb ook donkerblond/lichtbruin haar. Mijn zusje is wel blond. Heeft ze van m'n mama.quote:Op maandag 3 april 2017 21:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik ben geboren met wit haar. Nu heb ik donker blond. Geloof het of niet.. mijn ouders zijn donker en zwarte ogen en haren
Hij leest soms meequote:Op maandag 3 april 2017 21:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Mijnes waardeert het ook niet. Maar een paar secondes, kan geen kwaad.
Ook bruin en zwarte haren en ogen. Ben een apart geval. Broers allemaal donker en donkere ogen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DNA eh. Hoe zit het met oma en opa?
Ook dat nog..het heeft dus alleen maar voordelen.quote:Op maandag 3 april 2017 21:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sowieos Tetouan omdat ik dan vanuit huis kan werken.
Voor PR heb je niet veel nodig. Een website, klanten en laptop. Meer heb ik in elk geval eerste maanden niet nodig. Ik ben het inderdaad serieus aan het overwegen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook dat nog..het heeft dus alleen maar voordelen.
Ben je het trouwens serieus van plan?
Mooie meid ben je btw..;), ..zal alleen als ik jou was niet te vaak fotos het web opgooien .
@Bella
Ben je Nederlands?
Misschien dat ik later wat stuur. Je kan m'n haren in het vorige topic zien en daar zie je wel dat ik donkerder ben dan julliequote:Op maandag 3 april 2017 22:01 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]hahaha dan houdt het op. Ben wel heel benieuwd nr je!
Heb ook die 2 moedervlekjes. Allemaal schoonhedenquote:Op maandag 3 april 2017 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien dat ik later wat stuur. Je kan m'n haren in het vorige topic zien en daar zie je wel dat ik donkerder ben dan jullieNog nooit meegemaakt.
Hahaa, je kent alleen donkere Marokkanen? We zijn licht en blond vriendin!!quote:Op maandag 3 april 2017 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien dat ik later wat stuur. Je kan m'n haren in het vorige topic zien en daar zie je wel dat ik donkerder ben dan jullieNog nooit meegemaakt.
En een rodequote:Op maandag 3 april 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaa, je kent alleen donkere Marokkanen? We zijn licht en blond vriendin!!
Hahaha denk je dat ik een koppelaar ben ofzo.quote:Op maandag 3 april 2017 22:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Voor PR heb je niet veel nodig. Een website, klanten en laptop. Meer heb ik in elk geval eerste maanden niet nodig. Ik ben het inderdaad serieus aan het overwegen.
Sukran. Regel een man voor me.
Heb moderator bericht. Kan die foto's zelf niet verwijderen.
Wallah eerlijk ja. Maar dat komt omdat jij er schattig uitziet.quote:Op maandag 3 april 2017 22:07 schreef BellaaElisa het volgende:
K moet het vragen.
Stimorol staat hoofddoek mij wel? Hahahaha
Het is een gunst in de religie. Go for it.quote:Op maandag 3 april 2017 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hahaha denk je dat ik een koppelaar ben ofzo.
Je hebt vast neven zat... Wil je je zuster geen plezier doen?quote:Op maandag 3 april 2017 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hahaha denk je dat ik een koppelaar ben ofzo.
Zonder hoofddoek zie ik er gewoon sexy uit. Heel vreemd.quote:Op maandag 3 april 2017 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah eerlijk ja. Maar dat komt omdat jij er schattig uitziet.
Zij en ook ik hebben een sterkere voorkomen. Dan is het anders.
Kan bij jou ook moeilijk voorstellen, nee man, je bent mooi zo, lekker stevigquote:Op maandag 3 april 2017 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is een mooie en slimme meid , denk niet dat het voor haar een probleem moet zijn om een geschikte vent te vinden.quote:Op maandag 3 april 2017 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is een gunst in de religie. Go for it.
Blijkbaar gaat dat niet zo makkelijk. Blijkbaar doet uiterlijk en intelligentie er ook niet toe, want het zijn de lelijkere en minder slimme dames die wel gewoon moeizaam aan de man komen en trouwen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze is een mooie en slimme meid , denk niet dat het voor haar een probleem moet zijn om een geschikte vent te vinden.
Gewoon via familie / kennissen rondvragen en ze is zo gekoppeld..
Die zijn al getrouwd,en 2 zitter er vast.. je kan wel wachten op 1 van de 2quote:Op maandag 3 april 2017 22:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je hebt vast neven zat... Wil je je zuster geen plezier doen?
Vast als in vast in een relatie of vast in de gevangenis?quote:Op maandag 3 april 2017 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die zijn al getrouwd,en 2 zitter er vast.. je kan wel wachten op 1 van de 2
Dan koppel ik je wel.
Misschien ligt het ook wel een beetje aan jezelf ?quote:Op maandag 3 april 2017 22:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat dat niet zo makkelijk. Blijkbaar doet uiterlijk en intelligentie er ook niet toe, want het zijn de lelijkere en minder slimme dames die wel gewoon moeizaam aan de man komen en trouwen.
Gevangenis ..quote:Op maandag 3 april 2017 22:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vast als in vast in een relatie of vast in de gevangenis?
Nopes. Ligt niet aan me. Ik heb geen gekke eisen. Mijn man hoeft geen bachelor of master te hebben. Hij hoeft niet knap te zijn, sterker nog wil ik niet. Wil gewoon een leuke, lieve en redelijke man. Ik kom gewoon niemand tegen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel een beetje aan jezelf ?
Je hoeft geen knappe man?quote:Op maandag 3 april 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes. Ligt niet aan me. Ik heb geen gekke eisen. Mijn man hoeft geen bachelor of master te hebben. Hij hoeft niet knap te zijn, sterker nog wil ik niet. Wil gewoon een leuke, lieve en redelijke man. Ik kom gewoon niemand tegen.
Ik ben nooit buiten inderdaad. Ik ga niet naar bars, Marokkaanse restaurants en al die plekken waar Marokkanen komen om elkaar te zien. Zo ben ik niet en dat is waarschijnlijk ook de reden. Waarom moet een Marokkaanse man me zien?
Nee. Heb echt geen gekke eisen, serieus.quote:Op maandag 3 april 2017 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hoeft geen knappe man?
[ afbeelding ]
Ja andalusisch. Malaga- Estepona.quote:Op maandag 3 april 2017 22:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Andalusisch? Als dat zo is, toeval! Mijn moeder is deels Andalusisch.
We zijn zusters! 😳quote:Op maandag 3 april 2017 22:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja andalusisch. Malaga- Estepona.
Schattig ja? Hahaha. K ben lief dat is het.quote:Op maandag 3 april 2017 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yup. Mama ook uit die omgeving.quote:Op maandag 3 april 2017 22:25 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K denk t ook drm zijn we allebij witjes
Ok ok , verder niks mis mee om een paar eisen te hebben.. maar als je die al niet hebt lijkt het mij helemaal geen probleem om iemand te vinden.quote:Op maandag 3 april 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes. Ligt niet aan me. Ik heb geen gekke eisen. Mijn man hoeft geen bachelor of master te hebben. Hij hoeft niet knap te zijn, sterker nog wil ik niet. Wil gewoon een leuke, lieve en redelijke man. Ik kom gewoon niemand tegen.
Ik ben nooit buiten inderdaad. Ik ga niet naar bars, Marokkaanse restaurants en al die plekken waar Marokkanen komen om elkaar te zien. Zo ben ik niet en dat is waarschijnlijk ook de reden. Waarom moet een Marokkaanse man me zien?
Gaan we snel doenquote:Op maandag 3 april 2017 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nu moeten we echt gauw wat afspreken.
Nee dit was zo een kant en klare hijaab.quote:Op maandag 3 april 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Tbarke Allah! Draag je ghimaar? Lijkt zo lang.
Werkt niet. Wel zeuren dat ik moet trouwen, maar met iemand komen ho maar. Ja hoe dan? Een man komt niet uit de lucht vallen en iets voor mij vinden doen/willen ze ook al niet.quote:Op maandag 3 april 2017 22:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ok ok , verder niks mis mee om een paar eisen te hebben.. maar als je die al niet hebt lijkt het mij helemaal geen probleem om iemand te vinden.
Kom zelf ook nooit op die plekken.
Misschien dan toch via via iets proberen te regelen , via kennissen en familie..
Jouw ouders bijv laten rondvragen..
Draag je alleen zwarte hoofddoeken?quote:Op maandag 3 april 2017 22:34 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nee dit was zo een kant en klare hijaab.
Zwart, blauw, zalm kleur, wit maar meestal zwart of blauw. En jij?quote:Op maandag 3 april 2017 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Draag je alleen zwarte hoofddoeken?
waar kom je uit maroc?quote:Op maandag 3 april 2017 22:34 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nee dit was zo een kant en klare hijaab.
K ken daar veel mensen. Wonen daar in een drukke straat zijn 3 duitse gezinnen daar.quote:Op maandag 3 april 2017 22:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ken je daar veel mensen? Ken je er een familie uit Duitsland daar?
Haha, heb je ook geen vriendinnen die voor jou kunnen rondkijken en vragen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Werkt niet. Wel zeuren dat ik moet trouwen, maar met iemand komen ho maar. Ja hoe dan? Een man komt niet uit de lucht vallen en iets voor mij vinden doen/willen ze ook al niet.
Vaak deze kleur:quote:Op maandag 3 april 2017 22:37 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Zwart, blauw, zalm kleur, wit maar meestal zwart of blauw. En jij?
K ben voor haar aan 't regelen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha, heb je ook geen vriendinnen die voor jou kunnen rondkijken en vragen.
Heb trouwens hetzelfde probleem als jou , ouders die continue zeuren dat het tijd wordt om te gaan trouwen..
Irritant.
Ik DM je even een achternaam. Ben benieuwd of je die familie kent.quote:Op maandag 3 april 2017 22:39 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K ken daar veel mensen. Wonen daar in een drukke straat zijn 3 duitse gezinnen daar.
Ken niet zoveel mensen. Dan houdt het al snel op.quote:Op maandag 3 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha, heb je ook geen vriendinnen die voor jou kunnen rondkijken en vragen.
Heb trouwens hetzelfde probleem als jou , ouders die continue zeuren dat het tijd wordt om te gaan trouwen..
Irritant.
quote:Op maandag 3 april 2017 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly hoe weet jij dat ik lekker stevig ben en alles? Lul niet nerd.
Elke vrouw is bijzonder. Gods geschenk aan de man. Dat die fuckers het niet waarderen is een ander verhaal.quote:
Ben blijkbaar te lelijk voor een man. Eeuwig vrijgezel.quote:Op maandag 3 april 2017 22:45 schreef Juup© het volgende:
TS is wel erg wanhopig schijnbaar (nu al 15 topics over "haar" zoektocht naar de juiste "man".
Wrm wanhopig? Jij wilt toch ook ooit trouwen. En eh het is ook een gezelligheids topic geworden.quote:Op maandag 3 april 2017 22:45 schreef Juup© het volgende:
TS is wel erg wanhopig schijnbaar (nu al 15 topics over "haar" zoektocht naar de juiste "man".
Donder op. We bespreken alles en nog wat. allochtonen reunited.quote:Op maandag 3 april 2017 22:45 schreef Juup© het volgende:
Wat er wanhopig is aan willen trouwen is me ook een raadsel. Is een heel normaal gevoel en wens.quote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wrm wanhopig? Jij wilt toch ook ooit trouwen. En eh het is ook een gezelligheids topic geworden.
Lastig jij...quote:Op maandag 3 april 2017 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ken niet zoveel mensen. Dan houdt het al snel op.
Ja, maar jij bent een man. Jij vraagt de hand van een vrouw. Ik, als vrouw, moet afwachten tot iemand me hand wil vragen.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 3 april 2017 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha dat denk jij ja,abla.![]()
Heb meestal veel sjans van wat oudere vrouwen., weet niet waarom.
Graag. Maar ook even rondkijken. Ik meen het. Heb geen gekke eisen. Gewoon een aardige Marokkaan tussen de 28/34 jaar oud. Saffie broeder?quote:Op maandag 3 april 2017 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lastig jij...![]()
Mohiem ik zal straks wel een dua doen voor jou , dat je snel een man zult vinden.
Leugens.quote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben blijkbaar te lelijk voor een man. Eeuwig vrijgezel.
Trefwoorden:quote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben blijkbaar te lelijk voor een man. Eeuwig vrijgezel.
Dealquote:Op maandag 3 april 2017 22:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Graag. Maar ook even rondkijken. Ik meen het. Heb geen gekke eisen. Gewoon een aardige Marokkaan tussen de 28/34 jaar oud. Saffie broeder?
Ik heb een bloedmooi ( en intelligent en hoogopgeleid) zusje. Als je lief bent en wat regelt, krijg je haar van me.
Ik en trouwen?quote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wrm wanhopig? Jij wilt toch ook ooit trouwen. En eh het is ook een gezelligheids topic geworden.
Pleur zelf opquote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Donder op. We bespreken alles en nog wat. allochtonen reunited.
Ik meen het. Ze is echt prachtig. Je gaat me eeuwig dankbaar zijn. Dus, hup, is dit je stok achter de deur nu?quote:
Ja klopt ,weet niet waarom, misschien vanwege mijn sexy baard(je).quote:Op maandag 3 april 2017 22:51 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je zegt dat oudere vrouwen op je vallen? Laat je zelf eens zien dn.
Ik heb geen snor? Sterker nog, ben minder behaard dan elk gemiddelde vrouw. Gezegend met goede genen.quote:
Oke, deal.quote:Op maandag 3 april 2017 22:53 schreef PSVCL het volgende:
1:85
[..]
Ja klopt ,weet niet waarom, misschien vanwege mijn sexy baard(je).
Plaats de volgende keer wel iets.
Inderdaad. Dat is een hersenspinsel in je eigen gedachte. Verre van de waarheid. En dat weet jij zelf ook wel. Alleen zoek jij naar excuses. Neem de tijd en bepaal jouw strategie.quote:Op maandag 3 april 2017 22:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor. Begin dat steeds meer en meer te denken. Nog even en ik ga erin geloven.
Ik ga mijn best voor je doen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik meen het. Ze is echt prachtig. Je gaat me eeuwig dankbaar zijn. Dus, hup, is dit je stok achter de deur nu?
Mijn zusje is van 1995. Studeert voor dokter. Is intelligent, bloedmooi en een aparte Marokkaanse. Geen standaard meisje. Verder, ze is best lang btw. Ze is wel echt 1,75/76.quote:Op maandag 3 april 2017 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ga mijn best voor je doen.
Wat zijn de belangrijkste eisen?,en hou oud is je zusje..
quote:Op maandag 3 april 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn zusje is van 1995. Studeert voor dokter. Is intelligent, bloedmooi en een aparte Marokkaanse. Geen standaard meisje. Verder, ze is best lang btw. Ze is wel echt 1,75/76.
Ik wil gewoon een leuke Marokaan tussen 28 en 34 jaar. Gewoon een serieuze man die wil trouwen. Verder maakt het me weinig uit. Gewoon lief, vlot en leuk.
Ga op stage naar Marokko.quote:Op maandag 3 april 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn zusje is van 1995. Studeert voor dokter. Is intelligent, bloedmooi en een aparte Marokkaanse. Geen standaard meisje. Verder, ze is best lang btw. Ze is wel echt 1,75/76.
Ik wil gewoon een leuke Marokaan tussen 28 en 34 jaar. Gewoon een serieuze man die wil trouwen. Verder maakt het me weinig uit. Gewoon lief, vlot en leuk.
MashAllah!quote:Op maandag 3 april 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2017 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon keer hard neuken en er dan van tussen
quote:Op maandag 3 april 2017 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon keer hard neuken en er dan van tussen
Hoezo? Onzin. Mijn ander zusje is ook knap, hoogopgeleid en getrouwd met iemand zonder diploma. Niet dat jij geen diploma hebt, maar wat ik daarmee wil zeggen is dat uiterlijk of diploma's niet alles zijn. Het gaat om de klik. En als jij wat regelt dan ga ik haar aan je schenken. Als cadeau.quote:Op maandag 3 april 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
MashAllah!
Maar is te hooggegrepen voor mij..ben wel realistisch.
Nee, maar ik kan er geen stage lopen?quote:Op maandag 3 april 2017 23:04 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Is dit een excuus om NIET naar Marokko te gaan voor enige tijd?
Sup bby.quote:Op maandag 3 april 2017 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha dat denk jij ja,abla.![]()
Heb meestal veel sjans van wat oudere vrouwen., weet niet waarom.
Wel tijdelijk een baan invullen. Je verzint wel iets. Gewoon gaan. Geen gemor. Gaan. Kijken. Doen. Trouwen. Kindje.quote:Op maandag 3 april 2017 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er geen stage lopen?
Als zo makkelijk ging...quote:Op maandag 3 april 2017 23:05 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Wel tijdelijk een baan invullen. Je verzint wel iets. Gewoon gaan. Geen gemor. Gaan. Kijken. Doen. Trouwen. Kindje.
Ik hoef niet naar Marokko voor een man? Wat is dit voor onzin?quote:Op maandag 3 april 2017 23:07 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Met deze attitude blijf je inderdaad je hele leven single. Sorry.
Ze heeft ook taaladvies nodig.quote:Op maandag 3 april 2017 23:07 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Met deze attitude blijf je inderdaad je hele leven single. Sorry.
Ja iedereen kijkt er anders tegenaan, maar de meeste hoogopgeleide Marokkaanse meiden willen volgens mij meestal wel een hoogopgeleide man.quote:Op maandag 3 april 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Onzin. Mijn ander zusje is ook knap, hoogopgeleid en getrouwd met iemand zonder diploma. Niet dat jij geen diploma hebt, maar wat ik daarmee wil zeggen is dat uiterlijk of diploma's niet alles zijn. Het gaat om de klik. En als jij wat regelt dan ga ik haar aan je schenken. Als cadeau.
Je wensenlijst geeft daar anders wel enige aanleiding toe.quote:Op maandag 3 april 2017 23:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar Marokko voor een man? Wat is dit voor onzin?
Kunnen jullie niet trouwenquote:Op maandag 3 april 2017 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja iedereen kijkt er anders tegenaan, maar de meeste hoogopgeleide Marokkaanse meiden willen volgens mij meestal wel een hoogopgeleide man.
Ik was vroeger best een lastige jongen en ging met de verkeerde jongens om ,je kent het wel, daarom maar vroeg gaan werken.
Maar ik ga me best voor je doen! ..hoe oud ben je eigenlijk ??
Omdat ik een Marokkaanse man wil, moet ik maar naar Marokko? Alsof je geen Marokkaanse mannen in Nederland hebt.quote:Op maandag 3 april 2017 23:10 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Je wensenlijst geeft daar anders wel enige aanleiding toe.
Nee joh, niet iedereen. Waarom zou je dat überhaupt eisen als hoogopgeleide vrouw. Ik weet zeker dat mijn zusje dat niet eist. Ik trouwens ook niet.quote:Op maandag 3 april 2017 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja iedereen kijkt er anders tegenaan, maar de meeste hoogopgeleide Marokkaanse meiden willen volgens mij meestal wel een hoogopgeleide man.
Ik was vroeger best een lastige jongen en ging met de verkeerde jongens om ,je kent het wel, daarom maar vroeg gaan werken.
In shaa Allah.. of het lukt ons gwn nietquote:Op maandag 3 april 2017 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah wordt het je gegund.
Heb je ovulatie testen gebruikt?
Ik weet hoe het werkt..quote:Op maandag 3 april 2017 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is niet vanzelfsprekend.
quote:Op maandag 3 april 2017 23:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Allahie farhek! 3okba hliek Insa Allah.
verkeerde jongensquote:Op maandag 3 april 2017 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo? En wat heeft dat te maken met moeilijk kinderen kunnen krijgen? Heb je je al getest?quote:Op maandag 3 april 2017 23:15 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]in shaa Allah.
Zou het miss kunnen dat mijn man toch niet de juiste man is?
Echt huwelijk!quote:Op maandag 3 april 2017 23:16 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik dat drug en Maghrebijnse tot een internet huwlijk.
amienquote:Op maandag 3 april 2017 23:16 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik dat drug en Maghrebijnse tot een internet huwlijk.
Idk k weet geduld wordt beloond.quote:Op maandag 3 april 2017 23:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? En wat heeft dat te maken met moeilijk kinderen kunnen krijgen? Heb je je al getest?
Maak je nou srs geen gebruik daarvan???? Je kans is 2 dagen in de maand en op die dagen is dat ook maar 30%.quote:Op maandag 3 april 2017 23:13 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
In shaa Allah.. of het lukt ons gwn nietnee ovutesten maken je hoofd moe. Stel je plast geen streepje is heel stressvol !
Jouw uitslagen waren goed? Heeft hij zich al laten testen? Dat moet toch echt.quote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Idk k weet geduld wordt beloond.
Ben al bij de gyn geweest ja, maar hij wilt dat denk ik helemaal niet.
deze is actief weet jequote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak je nou srs geen gebruik daarvan???? Je kans is 2 dagen in de maand en op die dagen is dat ook maar 30%.
K kan daar niet tegen. Ik lees in oud, daar krijgen sommige meiden geen streepje op een ovu test. Ik word dan helemaal gek..quote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak je nou srs geen gebruik daarvan???? Je kans is 2 dagen in de maand en op die dagen is dat ook maar 30%.
Je kan neuken wat je wil maar zonder eisprong gaat dat niet. Hoe is je cyclus.quote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K kan daar niet tegen. Ik lees in oud, daar krijgen sommige meiden geen streepje op een ovu test. Ik word dan helemaal gek..
Wij hebben seks om de dag. Buiten mijn menstruatie. Cyclus is 31 dagen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ff srs. Op welke dagen van je menstruatie heb je sws seks om zwanger te raken? Wat is je cyclus.
Ben 2 wk ongeveer nr de gyn geweest die zij dat ik een eisprong heb gehad. De 15e weer terug.quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan neuken wat je wil maar zonder eisprong gaat dat niet. Hoe is je cyclus.
Hmm ok,..maar een aantal jaar geleden dacht je daar zeker anders over?quote:Op maandag 3 april 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee joh, niet iedereen. Waarom zou je dat überhaupt eisen als hoogopgeleide vrouw. Ik weet zeker dat mijn zusje dat niet eist. Ik trouwens ook niet.
Ik ben bijna 28.
Hahahah ,alleen als het moet.quote:Op maandag 3 april 2017 23:15 schreef Drug het volgende:
psvcl praat niet zo pussy, ik weet jij bent die same ol g
Ben je dik? Heb je stress? Hoelang probeer je het al?quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wij hebben seks om de dag. Buiten mijn menstruatie. Cyclus is 31 dagen.
Ik ben ook geen hoogopgeleide vrouw en mn man wel. Dus uh kan ook andersom.quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hmm ok,..maar een aantal jaar geleden dacht je daar zeker anders over?
Toen had je die eis wel..
Je kan jezelf trouwens ook gewoon aanmelden om Muslima.com haha
Niet zoveel vooroordelen hebben. Ik heb die gedachtegang nooit gehad.quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hmm ok,..maar een aantal jaar geleden dacht je daar zeker anders over?
Toen had je die eis wel..
Je kan jezelf trouwens ook gewoon aanmelden om Muslima.com haha
Nee niet dik, geen stress.quote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je dik? Heb je stress? Hoelang probeer je het al?
Hoeoud ben je ook al weer.quote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nee niet dik, geen stress.
Al best lang. Eerste jaren we zien het wel "" nu sinds dec/januari echt om de dag seks. Eerst vaker maar ze zeggen dat het zaad dan beter is![]()
![]()
Dan zijn het vooroordelen zoals Maghrebijnse al zegtquote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hoogopgeleide vrouw en mn man wel. Dus uh kan ook andersom.
Ok ,het was als vraag bedoeld.quote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zoveel vooroordelen hebben. Ik heb die gedachtegang nooit gehad.
We zijn nu man en vrouw en dienen open te communiceren.quote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
maar het verhaal is in wat niet wordt uitgesproken
dat stond niet in de prenupquote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We zijn nu man en vrouw en dienen open te communiceren.
Heb jij Girlygirl hier ook al weggejaagd.. ?quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet hem dwingen naar een gyno. Nu ben jeer nog op tijd bij
K ga mijn best doen..quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet hem dwingen naar een gyno. Nu ben jeer nog op tijd bij
Jij bent van mij. Ze moest weg.quote:Op maandag 3 april 2017 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb jij Girlygirl hier ook al weggejaagd.. ?
Je je hebt gelijk. En als die nou niet wilt.. ?quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Absoluut doen, echt. Je kan wel blijven proberen, maar als er een probleem bij hem ligt...
Dan scheiden. Doei.quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je je hebt gelijk. En als die nou niet wilt.. ?
Hij wil toch ook kinderen? Het is dus ook in zijn belang lijkt me? Waarom weigert hij een gynaecoloog te bezoeken?quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je je hebt gelijk. En als die nou niet wilt.. ?
Ik ken geen klb.quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben van helemaal niemand..
Heb je nog steeds een ban voor KLB?
Hij zegt " het komt waneer het komt, Allah swt wilt het ons schenken of niet. " met andere woorden " geen hulp ".quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij wil toch ook kinderen? Het is dus ook in zijn belang lijkt me? Waarom weigert hij een gynaecoloog te bezoeken?
Is wel pijnlijk voor hem...om die stap te nemen. Die onzekerheid. Beetje begrip mag wel.quote:
Wat een egoïst..quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij zegt " het komt waneer het komt, Allah swt wilt het ons schenken of niet. " met andere woorden " geen hulp ".
Ze is 33. No time to waste.quote:Op maandag 3 april 2017 23:42 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Is wel pijnlijk voor hem...om die stap te nemen. Die onzekerheid. Beetje begrip mag wel.
InshAllah.quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij zegt " het komt waneer het komt, Allah swt wilt het ons schenken of niet. " met andere woorden " geen hulp ".
Kan je niet uitleggen dat je het lot ook een handje mag helpen? Sebeb?quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij zegt "heb sabr". En dan gaat die iets anders doen. K kan het nu wel weer proberen, maar denk dat die hetzelfde zegt. Als k bijv iets voel ofzo. Zegt "die moet je ongesteld worden zeker?" Niet zovan " schat is het nog steeds niet raak" ofzo.quote:Op maandag 3 april 2017 23:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan je niet uitleggen dat je het lot ook een handje mag helpen? Sebeb?
Makkelijker gezegd dan gedaan. Lastige situatie dit. Ook omdat leeftijd meespeelt. Fucked up shit.quote:Op maandag 3 april 2017 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ze is 33. No time to waste.
Als hij echt niet wil houdt het op en dan zou ik kappen.
In hoeverre wil hij vader worden? Ik krijg meer het idee dat het voor hem niet echt hoeft. Althans niet nu.quote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij zegt "heb sabr". En dan gaat die iets anders doen. K kan het nu wel weer proberen, maar denk dat die hetzelfde zegt. Als k bijv iets voel ofzo. Zegt "die moet je ongesteld worden zeker?" Niet zovan " schat is het nog steeds niet raak" ofzo.
Maar dat kan die ook zeggen om jou te willen beschermen en niet wanhopig te maken. Zeker als hij weet dat jij ermee zit.quote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef BellaaElisa het volgende:
Hij zegt "heb sabr". En dan gaat die iets anders doen. K kan het nu wel weer proberen, maar denk dat die hetzelfde zegt. Als k bijv iets voel ofzo. Zegt "die moet je ongesteld worden zeker?" Niet zovan " schat is het nog steeds niet raak" ofzo.
Als k het aan hem vraag dan wilt die het, en als k naar hem kijk dan meent die het ook. Hij zegt ook telkens als we een jongetje krijgen heet die zo en meisje zo en zo. Dus hij wilt het wel.quote:Op maandag 3 april 2017 23:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
In hoeverre wil hij vader worden? Ik krijg meer het idee dat het voor hem niet echt hoeft. Althans niet nu.
Mij! Mooie Marokkaanse baby maken?quote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef PSVCL het volgende:
Wie mag ik zwanger maken? Ik wil ook een baby.
Ja dat zou ook nog kunnen. Moeilijk dit.quote:Op maandag 3 april 2017 23:48 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Maar dat kan die ook zeggen om jou te willen beschermen en niet wanhopig te maken. Zeker als hij weet dat jij ermee zit.
Ziedquote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mij! Mooie Marokkaanse baby maken?
Hoe lang is dit al gaande?quote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Als k het aan hem vraag dan wilt die het, en als k naar hem kijk dan meent die het ook. Hij zegt ook telkens als we een jongetje krijgen heet die zo en meisje zo en zo. Dus hij wilt het wel.
mashallah tbarakallahquote:Op maandag 3 april 2017 23:51 schreef Aloulu het volgende:
Mijn vrouw waar eerste keer binnen 2 maanden zwanger maar liep snel uit of hele vroege miskraam.
Later (paar jaar nadat we in NL waren gesettled) probeerden we weer en duurde 1 jaar...zij zorgen maken. Elke keer hopen. Gynaecoloog geweest uiteindelijk. Uitleggen dat alles goed was en gewoon zeker 1.5jaar moet proberen. Pas toen ze beetje opzij zette werd ze zwanger en nu 5 maanden zwanger hmdlh. Ik zei ook altijd tegen haar nee komt goed schatje dit en dat.
Je vergeet mij..quote:Op maandag 3 april 2017 23:52 schreef BellaaElisa het volgende:
Maar goed ontopic blijven.
Hoop in ieder geval dat Stimorol snel een babietje krijgt ook, en Maghrebijnse trouwt en een kindje krijgt.
Zeker dat het zo is. Ik zou ook zo doen. Jij hebt niets aan als hij ook elke keer gaat vragen naar menstruatie of niet. Beter dat 1 beetje de moed erin houdt. En welke Marokkaan wil nou geen vader worden....quote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef BellaaElisa het volgende:
Ja dat zou ook nog kunnen. Moeilijk dit.
Ik moet eerst trouwen voor ik een baby kan krijgen. Nog een lange weg te gaan dus.quote:Op maandag 3 april 2017 23:52 schreef BellaaElisa het volgende:
Maar goed ontopic blijven.
Hoop in ieder geval dat Stimorol snel een babietje krijgt ook, en Maghrebijnse trouwt en een kindje krijgt.
Ja maar kijk dat is het juist, dat te druk maken heeft er niks mee te maken. Wij hebben het heel lang zonder pil etc gedaan ( ben al vanaf mn 18e getrouwd ) en nog noooooooit een streepje gehadquote:Op maandag 3 april 2017 23:51 schreef Aloulu het volgende:
Mijn vrouw waar eerste keer binnen 2 maanden zwanger maar liep snel uit of hele vroege miskraam.
Later (paar jaar nadat we in NL waren gesettled) probeerden we weer en duurde 1 jaar...zij zorgen maken. Elke keer hopen. Gynaecoloog geweest uiteindelijk. Uitleggen dat alles goed was en gewoon zeker 1.5jaar moet proberen. Pas toen ze beetje opzij zette werd ze zwanger en nu 5 maanden zwanger hmdlh. Ik zei ook altijd tegen haar nee komt goed schatje dit en dat.
Geluld beloond. Moge Allah jouw een vrome man schenken en een baby.quote:Op maandag 3 april 2017 23:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik moet eerst trouwen voor ik een baby kan krijgen. Nog een lange weg te gaan dus.
Allahie farshek be baby Insa Allah.
Amien.quote:Op maandag 3 april 2017 23:56 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Geluld beloond. Moge Allah jouw een vrome man schenken en een baby.
Ja dat moet wel he , maar we houden het gewoon bescheiden..quote:
Trouwfeest in marokko anders geef k dr niet weg.quote:Op maandag 3 april 2017 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he , maar we houden het gewoon bescheiden..
Geen overdreven party en al die onzin.
Kunnen we eerder aan het werk.
Als je deze maand nog komt handvragen kunnen we aankomende zomer trouwen in Marokko? In september/oktober starten met een kind. Onze kleine Kenza.quote:Op maandag 3 april 2017 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he , maar we houden het gewoon bescheiden..
Geen overdreven party en al die onzin.
Kunnen we eerder aan het werk.
Goedzo!quote:Op maandag 3 april 2017 23:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Trouwfeest in marokko anders geef k dr niet weg.
Ja dan is het lastiger. Dan moet je wel allebei testen ja. Zeg dat je leeftijd telt enzo. Dat is ook zo. En zijn veel opties tegenwoordig. Maar eerst moet je weten of je beiden wel zwanger kan worden/maken denk ik.quote:Op maandag 3 april 2017 23:55 schreef BellaaElisa het volgende:
Ja maar kijk dat is het juist, dat te druk maken heeft er niks mee te maken. Wij hebben het heel lang zonder pil etc gedaan ( ben al vanaf mn 18e getrouwd ) en nog noooooooit een streepje gehadheb het heel lang opzij gezet maar het helpt niet.
Zeker goed hmdlh en behalve eerste 13 weken valt het haar reuze mee. Zij en wij genieten zwaar. Wat mij betreft kan niet snel genoeg gaan.quote:Spijtig van de miskramen ! Dat wens je niemand. Hmdl is ze nu 5 maand zwanger, gaat alles goed met dr?
Klinkt wel goed,ik ga er een nachtje over slapen dan spreek ik je morgen inshAllah.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als je deze maand nog komt handvragen kunnen we aankomende zomer trouwen in Marokko? In september/oktober starten met een kind. Onze kleine Kenza.
Hahaha, weinig zin nu. Pas over 13/14 dagen. Ok, ben gewoon jaloers op je.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:03 schreef BellaaElisa het volgende:
K ga het zo nog gezellig maken. Menstruatie is gone, duim voor me.
Haha je hebt nu helemaal niks meer over haar te zeggen , had je maar eerder iemand moeten vinden voor haar.quote:Op maandag 3 april 2017 23:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Trouwfeest in marokko anders geef k dr niet weg.
Het beste is 6 dagen voor eisprong. Dus uhhhhhhquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, weinig zin nu. Pas over 13/14 dagen. Ok, ben gewoon jaloers op je.
Mlih!quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klinkt wel goed,ik ga er een nachtje over slapen dan spreek ik je morgen inshAllah.
Nou, veel succes en uhuuu plezier dan maar. 😜😜quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:06 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het beste is 6 dagen voor eisprong. Dus uhhhhhh
doe normaal weet je hoe graag ik dit wilquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lahmacun aan vreten. Alsof ik niet nog dikker kan worden.
Lahmacun of een dikke kont?quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:40 schreef Drug het volgende:
[..]
doe normaal weet je hoe graag ik dit wil
Nu nog? Hahahahahha. En ik denken dat ik erg ben. Bij elke hap check ik mijn kont even in de spiegel.quote:
douce et calme comme ton miroirquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nu nog? Hahahahahha. En ik denken dat ik erg ben. Bij elke hap check ik mijn kont even in de spiegel.
Wauw.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nu nog? Hahahahahha. En ik denken dat ik erg ben. Bij elke hap check ik mijn kont even in de spiegel.
Gewoon kop kaalscheren en klaar. Niet zo miepen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zo zielig. Zie een puberjongen in de winkel staan met heel veel grijze haren door zijn zwarte haren heen. Das vroeg.
Het was een jonge vent. Best zielig eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gewoon kop kaalscheren en klaar. Niet zo miepen.
Enige wat een echte vent dient te hebben is een zieke baard.
Die roze rode vakken is menstruatie die hartjes is sex.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Was je eerste menstruatiesag 10 maart?
Ah zo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:28 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Die roze rode vakken is menstruatie die hartjes is sex.
Ik haat die achternaam. Was achternaam van m'n ex. Nu haat ik jou dus ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef PSVCL het volgende:
Een idee voor jouw bruiloft. op de chaoui manier.
Algerijns Berbers
quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik haat die achternaam. Was achternaam van m'n ex. Nu haat ik jou dus ook.
Kom maar brengen danquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisjes plagen?
Tot hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kom maar brengen dan![]()
Ik ga weer aan het werk ,kom hier vanavond weer een kijkje nemen
Vervelend hoor. Heb je medicijnen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef BellaaElisa het volgende:
Pff k heb echt weer last van hooikoorts
Biijenpollen nemen .quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef BellaaElisa het volgende:
Pff k heb echt weer last van hooikoorts
Cetrizine maar helpt niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vervelend hoor. Heb je medicijnen?
Bijenpollen? Nog nooit van gehoord. Wat zijn datquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Biijenpollen nemen .
Het helpt ,en het is ook nog eens gezond.
Die medicijnen zijn troep
Hoor ik vaker. Misschien de alternatieve/islamitische geneeswijze opzoeken? Moet ik ook maar eens doen overigens.quote:
Ik wil trouwens die shab barroud op mijn bruiloft. En paaar shikhaaas.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Biijenpollen nemen .
Het helpt ,en het is ook nog eens gezond.
Die medicijnen zijn troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |