Hoeoud ben je ook al weer.quote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nee niet dik, geen stress.
Al best lang. Eerste jaren we zien het wel "" nu sinds dec/januari echt om de dag seks. Eerst vaker maar ze zeggen dat het zaad dan beter is![]()
![]()
Dan zijn het vooroordelen zoals Maghrebijnse al zegtquote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hoogopgeleide vrouw en mn man wel. Dus uh kan ook andersom.
Ok ,het was als vraag bedoeld.quote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zoveel vooroordelen hebben. Ik heb die gedachtegang nooit gehad.
We zijn nu man en vrouw en dienen open te communiceren.quote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
maar het verhaal is in wat niet wordt uitgesproken
dat stond niet in de prenupquote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We zijn nu man en vrouw en dienen open te communiceren.
Heb jij Girlygirl hier ook al weggejaagd.. ?quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet hem dwingen naar een gyno. Nu ben jeer nog op tijd bij
K ga mijn best doen..quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet hem dwingen naar een gyno. Nu ben jeer nog op tijd bij
Jij bent van mij. Ze moest weg.quote:Op maandag 3 april 2017 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb jij Girlygirl hier ook al weggejaagd.. ?
Je je hebt gelijk. En als die nou niet wilt.. ?quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Absoluut doen, echt. Je kan wel blijven proberen, maar als er een probleem bij hem ligt...
Dan scheiden. Doei.quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je je hebt gelijk. En als die nou niet wilt.. ?
Hij wil toch ook kinderen? Het is dus ook in zijn belang lijkt me? Waarom weigert hij een gynaecoloog te bezoeken?quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je je hebt gelijk. En als die nou niet wilt.. ?
Ik ken geen klb.quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben van helemaal niemand..
Heb je nog steeds een ban voor KLB?
Hij zegt " het komt waneer het komt, Allah swt wilt het ons schenken of niet. " met andere woorden " geen hulp ".quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij wil toch ook kinderen? Het is dus ook in zijn belang lijkt me? Waarom weigert hij een gynaecoloog te bezoeken?
Is wel pijnlijk voor hem...om die stap te nemen. Die onzekerheid. Beetje begrip mag wel.quote:
Wat een egoïst..quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij zegt " het komt waneer het komt, Allah swt wilt het ons schenken of niet. " met andere woorden " geen hulp ".
Ze is 33. No time to waste.quote:Op maandag 3 april 2017 23:42 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Is wel pijnlijk voor hem...om die stap te nemen. Die onzekerheid. Beetje begrip mag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |