Wat heeft iedereen tegen Elan?quote:Op maandag 3 april 2017 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huichelaar is wellicht een optie.
Kan ook ja.quote:Op maandag 3 april 2017 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of een vingerhoedje whiskey in de fles.
Inso is ook met de fles grootgebracht.. Daar heeft 'ie later nog de vruchten van geplukt..quote:Op maandag 3 april 2017 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of een vingerhoedje whiskey in de fles.
Het is een vermoeiende drol die altijd moet beledigen als iemand hem al tegenspreekt in de meest simpele discussies.quote:Op maandag 3 april 2017 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen Elan?
Aha, dat heb ik nog niet mogen ervaren bij Elan.quote:Op maandag 3 april 2017 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een vermoeiende drol die altijd moet beledigen als iemand hem al tegenspreekt in de meest simpele discussies.
Dan zul je davy ook niet aardig vindenquote:Op maandag 3 april 2017 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een vermoeiende drol die altijd moet beledigen als iemand hem al tegenspreekt in de meest simpele discussies.
Jij hebt dan ook nooit discussies, jij verkondigt louter dingen.quote:Op maandag 3 april 2017 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aha, dat heb ik nog niet mogen ervaren bij Elan.
Dat vind ik ook niet zo storend. Wat wel walgelijk is dat hij werkelijk alles verzint en dan vooral op persoonlijk gebied.quote:Op maandag 3 april 2017 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aha, dat heb ik nog niet mogen ervaren bij Elan.
Ja dat is zo. Moet zo ook weer poepen trouwens.quote:Op maandag 3 april 2017 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook nooit discussies, jij verkondigt louter dingen.
De daders stellen het maar de politie kan het niet bevestigenquote:Op maandag 3 april 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
Zowel 1vandaag als het NOS journaal geven gewoon toe dat geweld tegen flikkers vooral gepleegd wordt door moslims. Goed teken
Verzint Elan dingenquote:Op maandag 3 april 2017 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo storend. Wat wel walgelijk is dat hij werkelijk alles verzint en dan vooral op persoonlijk gebied.
Verder mag hij best terugkomen hoor.
Politie is nog PC.quote:Op maandag 3 april 2017 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De daders stellen het maar de politie kan het niet bevestigen
- Verschillenanalyse onderzoekt de oorzaken van verschillen tussen het budget en werkelijke cijfers.quote:
In zijn beleving is het vaak waarheid.quote:
Ik dacht altijd dat alles waarheid was bij Elan .quote:Op maandag 3 april 2017 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In zijn beleving is het vaak waarheid.
Wat voor opleiding doe jij eigenlijk?quote:Op maandag 3 april 2017 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
- Verschillenanalyse onderzoekt de oorzaken van verschillen tussen het budget en werkelijke cijfers.
Een opleiding tot Turk worden.quote:Op maandag 3 april 2017 20:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe jij eigenlijk?
Leer je daar ook toeterenquote:
KOEKOEK.quote:Op maandag 3 april 2017 20:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit is een vraag.. Sluit je vraag dan ook af met een vraagteken..
hou je mond ffquote:Op maandag 3 april 2017 20:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik was die vergeten, hier heb je een vraagteken '?'.quote:Op maandag 3 april 2017 20:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dank.. Ik ga beneden in de hotelbar wat zuipen.. Misschien dat er nog leuke vrouwen zijn.. Haiie..quote:Op maandag 3 april 2017 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was die vergeten, hier heb je een vraagteken '?'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |