Ik geloof er zelf niet zo in. De partner moet geld kunnen lenen tegen een lage rente om het weer met winst uit te kunnen lenen. Nu ze betalingsproblemen hebben zal dat niet meer lukken. Dat betekent niet veel goeds voor ze.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:27 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja... maar als lah aangeeft dat ze verwachten dat alles terugkomt geeft me dat nu nog meer vertrouwen dan de mails van gve
Ik denk ook dat het niet makkelijk zal zijn. Hoe dit afgehandeld zal worden is van enorm belang voor de verdere ontwikkeling van dit Landahand model.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:38 schreef Benger het volgende:
[..]
Ik geloof er zelf niet zo in. De partner moet geld kunnen lenen tegen een lage rente om het weer met winst uit te kunnen lenen. Nu ze betalingsproblemen hebben zal dat niet meer lukken. Dat betekent niet veel goeds voor ze.
+1quote:Op donderdag 6 april 2017 10:23 schreef Horsemen het volgende:
Ik heb de schoenen bij IvM ook meegepakt. Met name omdat de zekerheden hier prima zijn.
Ik begrijp sommige keuzes wel. Als je maar beperkt investeert is het veel werk om alle platforms in de gaten te houden. Als je nog geen investeringen hebt op IVM en met de minimale 100 euro in wil stappen, hik je straks tegen een annuïteit aan van 2,42 euro per maand. Ik snap wel dat je je investeringen wil concentreren bij een paar platforms om het overzicht te behouden.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:
KiBa https://www.collincrowdfund.nl/kiba-fashion/ nu online bij Collin. Ik heb mijn keuze al gemaakt tussen de twee familie bedrijven in de mode van Collin en IVM . De keuze was niet moeilijk.
Edith : De Collin pitch zit vol na half uur en IVM heeft nog 30K te gaan na een dag online. Er zijn dus een hoop mensen die maar een platform ver kijken. Dom Dom Dom Dom.
En nu nog een paar schoenen uitzoeken voor Mevrouw007quote:Op donderdag 6 april 2017 12:12 schreef Mynheer007 het volgende:
Ik heb de IVM ook meegepakt. Het was al weer even geleden dat ik voor het laatst via een andere website dan CCF een investering heb gedaan.
Met 100% korting zoals de meneer van de vraag om 9.17uurquote:Op donderdag 6 april 2017 12:19 schreef obligataire het volgende:
[..]
En nu nog een paar schoenen uitzoeken voor Mevrouw007
Had ik ook, even cookies wissen of andere browser gebruiken.quote:Op donderdag 6 april 2017 12:39 schreef OpDieFiets het volgende:
Anderen op dit moment ook problemen met inloggen bij IVM?
"The page was not displayed because there was a conflict."
bedankt, nu werkt het weer!quote:Op donderdag 6 april 2017 12:55 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Had ik ook, even cookies wissen of andere browser gebruiken.
Zuur zeg.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:56 schreef Coelho het volgende:
Ik zag zojuist dat ik een overboeking heb ontvangen van Trustbuddy. Een tijdje geleden kon er aangegeven worden of je akkoord ging met een beperkte terugbetaling of een lang proces in wilde gaan om te zien of er nog meer te claimen was. Ik heb eens ¤500 gestort en had dat eigenlijk al volledig afgeschreven. Nu toch nog bijna ¤90 terug ontvangen. Nog steeds een verlies van ¤410 maar iets is beter dan niets. Het boek Trustbuddy kan nu tenminste gesloten worden.
Bedankt voor het delen van je inzicht.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:45 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Vraag:
Beste IVM
Ik lees bij deze schoenen Pitch:
Naast de lening van Investormatch en de financiering door de eigenaren, heeft het bedrijf geen andere langlopende schulden.
Geldt dit voor het gehele bedrijf of alleen voor de NL Retail B.V. die de lening aangaat?
Denk dat dit verduidelijking behoeft daar nl door de gehele pitch over bedrijf gesproken wordt waarbij ook de hele bedrijfsstructuur van de diverse B.V.'s bedoeld wordt.
Antwoord:
Beste NRDZ:
Het hele bedrijf is met eigen geld gefinancierd. Dus geen enkele borgsteling ook hiervoor vanuit prive op dit moment.
Dit maakt de zekerheden nog harder! Ik heb mijn inleg verdubbeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 april 2017 15:26 schreef lelijkebrandlatter het volgende:
Eentje voor in de lijst met problemen. Eenmanszaak is failliet verklaard dus dat wordt volledig afschrijven!Misschien nog kippensoep van trekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |