Daar heb je opperbaas Tem voor toch.quote:Op maandag 3 april 2017 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom hier even wat orde scheppen dan alsjeblieft. Enkel malloten.
En terecht. Straks met 5G heeft iedereen veel goedkoper een retesnelle aansluiting op internet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)ting&page=6#reacties
[ afbeelding ]
5Gquote:Op maandag 3 april 2017 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht. Straks met 5G heeft iedereen veel goedkoper een retesnelle aansluiting op internet.
Waarom heb je dermate snel internet nodig?quote:Op maandag 3 april 2017 21:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genoeg scheuren in de huizen dat je zelfs binnen prima bereik hebt.quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
5G komt trouwens als eerste op het Groningse plattelaand.
Serieus.
Dat wordt de Nederlandse testlocatie.
Is het al. Maar voordat het in Groningen dekkend is ben je wel een decennium verderquote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
5G komt trouwens als eerste op het Groningse plattelaand.
Serieus.
Dat wordt de Nederlandse testlocatie.
Hardopquote:Op maandag 3 april 2017 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Genoeg scheuren in de huizen dat je zelfs binnen prima bereik hebt.
PvdD, omdat van alle partijen hun programma op sociaal gebied me het meeste aansprak. Op dierengebied wat minder omdat ik ze daarin meer klok/klepel vind, maar ik denk dat het goed is een partij in de kamer te hebben die opkomt voor dierenwelzijn, ook al is die partij wat extreem.quote:
Om op de bank op je iPad te kunnen fokkenquote:Op maandag 3 april 2017 21:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waarom heb je dermate snel internet nodig?
Jouw sociale huurwoning was toch als laatste aan de beurt geweest.quote:Op maandag 3 april 2017 21:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hm-hm. Ze bestaan dus ėcht..quote:Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
PvdD, omdat van alle partijen hun programma op sociaal gebied me het meeste aansprak. Op dierengebied wat minder omdat ik ze daarin meer klok/klepel vind, maar ik denk dat het goed is een partij in de kamer te hebben die opkomt voor dierenwelzijn, ook al is die partij wat extreem.
Hehe, wijken met veel sociale woningbouw zijn juist rendabel voor glasvezelverkopersquote:Op maandag 3 april 2017 21:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jouw sociale huurwoning was toch als laatste aan de beurt geweest.
Dat kan met 2G ook prima.quote:Op maandag 3 april 2017 21:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Om op de bank op je iPad te kunnen fokken
Ok. Je mag blijven.quote:Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
PvdD, omdat van alle partijen hun programma op sociaal gebied me het meeste aansprak. Op dierengebied wat minder omdat ik ze daarin meer klok/klepel vind, maar ik denk dat het goed is een partij in de kamer te hebben die opkomt voor dierenwelzijn, ook al is die partij wat extreem.
Ik heb een postduif.quote:Op maandag 3 april 2017 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of per telegraaf. Al die nieuwerwetse ongein.
Dat sowieso, kneuzenkermis. Maar fijn dat Groningen het eerste mag.quote:Op maandag 3 april 2017 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of per telegraaf. Al die nieuwewetse ongein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |