abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170163177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee hoor, ik geef gewoon de simpele feiten. Je geloof toch werkelijk niet dat ik inga op een linkse opvatting dat Wilders een opportunist is?

Het was Rutte die verkiezingsbedrog pleegde inzake zijn uitspraak dat er geen cent meer naar Grienland zou gaan. Dat gegeven lijkt me niet eens meer voer voor discussie.

We weten allemaal dat Ruttes PVV beleid inzake de Turkijerel the gamechange was voor zijn overwinning. Tot die tijd spande het erom. De peilingen van ipsos zijn nauwelijks meegenomen. Bovendien weten we dat peilingen onderling verschillen en ze vaak niet accuraat blijken te zijn. Zo ook bij deze verkiezingen.

Maar dat neemt niet weg dat de PVV heeft gewonnen in plaats van verloren. Zelfs de VVD heeft in zetelaantallen verloren maar de PvdA mocht het zware kruis van vier jaar afbraakbeleid dragen.
:')
1) dat Wilders zijn breekpunt over de AOW heeft laten vallen en daarmee opportunisme bedreef is een feit, geen opvatting (laat staan een 'linkse opvatting').
2) alle peilingen wezen op een vrije val van de PVV voor de Turkijerel. Je constante gehamer op Rutte's winst dankzij die rel is dus gelul.

Gegroet verder :W
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_170163207
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag, Elziefiederelzie.
pi_170163208
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:59 schreef keste010 het volgende:

[..]

:')
1) dat Wilders zijn standpunt over de AOW heeft laten vallen is een feit, geen opvatting
2) alle peilingen wezen op een vrije val van de PVV voor de Turkijerel. Je constante gehamer op Rutte's winst dankzij die rel is dus gelul.

Gegroet verder :W
Nogmaals, dezelfde figuren die maandenlang zaten te jammerklagen over het gegeven dat het maar peilingen waren gebruiken nu diezelfde peilingen om te rechtvaardigen dat de PVV in een vrije val zou zitten.

Nogmaals, ik heb nergens een fatsoenlijke uitleg gelezen dat een groei tot de tweede partij van Nederland zou duiden op een vrije val.

Maar hoogt amusant om te lezen hoe bepaalde lieden in hun eigen onzinsprookjes blijven geloven. :')
pi_170163218
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:03 schreef Ulx het volgende:
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag, Elziefiederelzie.
Tja, mijn antwoord was duidelijk.

Dan kun je jezelf blijven herhalen als een papegaai. Dat is toch echt voor jouw rekening. :)
pi_170163267
Ach, peilingen en de media ook..

"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
  woensdag 12 april 2017 @ 11:16:18 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170163363
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat trucje wordt bij elke verkiezingen herhaalt. De underdogpartij maandenlang hoger peilen om ze vervolgens dicht bij de verkiezingsdag te laten zakken.
Dus eigenlijk geef je gewoon toe dat de PVV gewoon geen massabeweging is?
pi_170163433
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, dezelfde figuren die maandenlang zaten te jammerklagen over het gegeven dat het maar peilingen waren gebruiken nu diezelfde peilingen om te rechtvaardigen dat de PVV in een vrije val zou zitten.
Nee, er werd slechts op gewezen dat peilingen geen verkiezingsuitslagen zijn, en dat de vlag er op 15 maart heel anders bij kon hangen.

En dat is ook gebleken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170163463
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, mijn antwoord was duidelijk.

Dan kun je jezelf blijven herhalen als een papegaai. Dat is toch echt voor jouw rekening. :)
Herhaling vind je zelf toch niet zo erg? Maar goed, geef nou eens antwoord.
pi_170163503
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dus eigenlijk geef je gewoon toe dat de PVV gewoon geen massabeweging is?
Hangt ervan af wat je verstaat onder een massabeweging.

Maar met 1,3 miljoen PVV stemmers beschouw ik de PVV niet als een partij op zijn retour.

Daarom blijf ik ook lachen om al die gefrustreerde Wilders-haters die hier telkens het tegenovergestelde proberen te verkondigen. :')
  woensdag 12 april 2017 @ 11:27:05 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170163558
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar met 1,3 miljoen PVV stemmers beschouw ik de PVV niet als een partij op zijn retour.

Daarom blijf ik ook lachen om al die gefrustreerde Wilders-haters hier die telkens het tegenovergestelde proberen te verkondigen. :')
Jullie gedroomde afrekening is er gewoon niet gekomen na al die grote woorden

Los daarvan is het totaal ondemocratisch om te eisen dat de PVV in de regering zou moeten
pi_170163664
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:

[..]

Daarom blijf ik ook lachen om al die gefrustreerde Wilders-haters die hier telkens het tegenovergestelde proberen te verkondigen. :')
Wilders wordt toch niet echt gehaat? Hooguit vindt men hem een slappe zak, een amateurtrump, die wegloopt voor verantwoordelijkheid door zelf een glorieuze overwinning van de PVV te torpederen met zijn A4-tje met verboden op innovatie en meer van dat soort dom geraaskal.

Hij is gewoon door de mand gevallen. Dat is alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2017 11:33:30 ]
pi_170163725
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jullie gedroomde afrekening is er gewoon niet gekomen na al die grote woorden

Los daarvan is het totaal ondemocratisch om te eisen dat de PVV in de regering zou moeten
Het is ondemocratisch doelbewust een cordon sanitair in te zetten wanneer een concurrerende partij te groot dreigt te worden. Dat is een nekslag voor de bestaande democratie.

Dat is iets anders dan te eisen of je wel of niet in de regering kunt komen. Als tweede partij van Nederland zou het democratischer zijn geweest die onderhandelingen wel te kunnen voeren. Rutte deed dit ook toen de PvdA tweede werd en nu blijft men vasthouden aan een ondemocratisch cordon sanitair.

Zoals we zien houden dit soort maatregelingen de groei van de PVV niet tegen. Tuurlijk, ze zijn dit maal niet de eerste geworden maar de groei zet zich onverminderd voort. Dit ondemocratische cordon sanitair maakt het maken van geloofwaardige coalities steeds moeilijker, waarmee de kans wordt vergroot dat toekomstige kabinetten eerder zullen gaan vallen. De PVV zal hier altijd garen bij spinnen.
pi_170163761
Daar gaan we weer :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 12 april 2017 @ 11:40:18 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170163787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is ondemocratisch doelbewust een cordon sanitair in te zetten wanneer een concurrerende partij te groot dreigt te worden. Dat is een nekslag voor de bestaande democratie.

Dat is iets anders dan te eisen of je wel of niet in de regering kunt komen. Als tweede partij van Nederland zou het democratischer zijn geweest die onderhandelingen wel te kunnen voeren. Rutte deed dit ook toen de PvdA tweede werd en nu blijft men vasthouden aan een ondemocratisch cordon sanitair.
Klagen over een cordon sanitair is hetzelfde als eisen dat je in de regering kunt komen. Jij wilt namelijk dat er met de PVV onderhandeld wordt. Dan eis je dus dat ze een plek in de regering kunnen krijgen.

En waarom zou de PVV de grootste zijn geworden zonder dat zogenaamde cordon sanitair? Daat heb je werkelijk geen enkelbewijs van

quote:
Zoals we zien houden dit soort maatregelingen de groei van de PVV niet tegen. Tuurlijk, ze zijn dit maal niet de eerste geworden maar de groei zet zich onverminderd voort. Dit ondemocratische cordon sanitair maakt het maken van geloofwaardige coalities steeds moeilijker, waarmee de kans wordt vergroot dat toekomstige kabinetten eerder zullen gaan vallen. De PVV zal hier altijd garen bij spinnen.
Het is een beetje zoals de NCPN. "De volgende keer komt de revolutie toch echt!!"
pi_170163837
Het is net Brammetje met zijn DNC obsessie.
pi_170163868
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:40 schreef Hexagon het volgende:

Het is een beetje zoals de NCPN. "De volgende keer komt de revolutie toch echt!!"
Of zoals dit.

http://www.theonion.com/a(...)yet-another-year-377

quote:
HUNTSVILLE, AL–For the 135th straight year since Gen. Robert E. Lee's surrender at Appomattox, representatives for the South announced Monday that the region has postponed plans to rise again.

"Make no mistake, the South shall rise again," said Knox Pritchard, president of the Huntsville-based Alliance Of Confederate States. "But we're just not quite ready to do it now. Hopefully, we'll be able to rise again real soon.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2017 11:44:46 ]
  woensdag 12 april 2017 @ 11:45:35 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170163883
Kennen jullie de mop van die pattriottische lente van de PVV waarbij afgerekend werd met de multiculti elite? Die kwam er niet. :')
pi_170163925
Maar de volgende keer wel hoor!
pi_170163980
Ja, nog maar een paar aanslagen en Nederland zal aan Geert's voeten liggen!!
pi_170164067
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:51 schreef keste010 het volgende:
Ja, nog maar een paar aanslagen en Nederland zal aan Geert's voeten liggen!!
Ja, maar die kutmocro's liggen nu gewoon dwars. Eerst de ene na de andere aanslag, en dan ineens niets meer.
pi_170164127
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, maar die kutmocro's liggen nu gewoon dwars. Eerst de ene na de andere aanslag, en dan ineens niets meer.
Ook een complot tegen de PVV. Komen er verkiezingen aan, zijn er ineens geen aanslagen meer..
pi_170164284
Terwijl ze kort daarvoor nog met hun kromzwaarden zwaaiend door de koopgoot renden, op zoek naar homo's, joden en jonge meisjes die ze kunnen uitlenen aan hun vrienden. En de MSM negeert dat gewoon.
pi_170164533
Maar goed, ter zake nu.

Als GL stopt met de besprekingen en de PVV wordt onder voorwaarden uitgenodigd, zeg bijvoorbeeld hetzelfde als hun eis aan de VVD maar dan omgekeerd. Dus geen Rutte weg, maar Wilders die moet wieberen. Is het dan ook een Cordon?
pi_170164585
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:26 schreef Ulx het volgende:
Maar goed, ter zake nu.

Als GL stopt met de besprekingen en de PVV wordt onder voorwaarden uitgenodigd, zeg bijvoorbeeld hetzelfde als hun eis aan de VVD maar dan omgekeerd. Dus geen Rutte weg, maar Wilders die moet wieberen. Is het dan ook een Cordon?
Als GL eruit stapt zal eerst de CU uitgenodigd worden om hun plaats in te nemen. Daarna zullen ze denk ik nog eerder een poging doen wederom de PvdA voor hun karretje te spannen dan de PVV uit te nodigen. En ik kan het ze niet eens kwalijk nemen.
pi_170165047
Ja, maar dat is niet mijn vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')