Remlof is een AI experimentele bot met Gilles de la Tourettequote:Op maandag 3 april 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende: Remlof kon ze zo te zien ook niet bekeren tot fatsoenlijke politieke praat.
Gelijk verontwaardigd zijn is wellicht ook niet echt de methode.quote:Op maandag 3 april 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende:
Beetje gek volk komt hier plotseling in de nacht. Remlof kon ze zo te zien ook niet bekeren tot fatsoenlijke politieke praat.
Die dronkenlappen die hier 's nachts ineens komen bedoel je?quote:Op maandag 3 april 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende:
Beetje gek volk komt hier plotseling in de nacht. Remlof kon ze zo te zien ook niet bekeren tot fatsoenlijke politieke praat.
Ik zou dat ook niet trekken. Al denk ik niet 1 persoon te kennen die voor een 'Nexit' zou stemmen.quote:Op maandag 3 april 2017 09:35 schreef Reya het volgende:
Ik heb een collega wiens schoonouders voor Brexit hebben gestemd. Sindsdien heeft hij een werkelijk episch slechte relatie met hen, met bijbehorende mooie verhalen.
Nee joh.quote:Op maandag 3 april 2017 09:36 schreef Kaas- het volgende:
Zijn POL en NWS wellicht aan het vermengen? In NWS kan je al heel lang niet meer komen, maar ik heb het gevoel dat dit voor POL inmiddels ook al een tijdje geldt.
Ja Kaas, dat is nu die homeopatische verdunningquote:Op maandag 3 april 2017 09:36 schreef Kaas- het volgende:
Zijn POL en NWS wellicht aan het vermengen? In NWS kan je al heel lang niet meer komen, maar ik heb het gevoel dat dit voor POL inmiddels ook al een tijdje geldt.
Hehe.quote:Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja Kaas, dat is nu die homeopatische verdunning
Niet in NWS kunnen komen heeft best wel voordelen.quote:Op maandag 3 april 2017 09:36 schreef Kaas- het volgende:
Als er een paar van die mafklappers met elkaar zitten te beppen hier kan je er in je eentje weinig meer aan doen. Dan denken ze dat mafklapperen hier de norm is.quote:Op maandag 3 april 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende:
Hehe, dat is toch een speciale diersoort die wij enkel op het internet kunnen spottenquote:Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet trekken. Al denk ik niet 1 persoon te kennen die voor een 'Nexit' zou stemmen.
Je pa ook niet?quote:Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet trekken. Al denk ik niet 1 persoon te kennen die voor een 'Nexit' zou stemmen.
Klep dicht zaadanus.quote:Op maandag 3 april 2017 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Remlof is een AI experimentele bot met Gilles de la Tourette
quote:Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja Kaas, dat is nu die homeopatische verdunning
Nee joh. Die stemt wel SP en is aardig extreem in z'n linksheid, maar vindt uit de EU stappen een veel te groot risico en ziet nog wel de voordelen van die politieke samenwerking.quote:
Loop je hier nou de verstandelijke vermogens van DH in twijfel te trekken?quote:Op maandag 3 april 2017 09:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh. Die stemt wel SP en is aardig extreem in z'n linksheid, maar vindt uit de EU stappen een veel te groot risico en ziet nog wel de voordelen van die politieke samenwerking.
Alleen de aller-allergrootste mongolen zouden voor een Nexit zijn.
Dat is niet erg aardig voor papieren tijger.quote:Op maandag 3 april 2017 09:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh. Die stemt wel SP en is aardig extreem in z'n linksheid, maar vindt uit de EU stappen een veel te groot risico en ziet nog wel de voordelen van die politieke samenwerking.
Door de Euro is alles duurder geworden. Daar komt pas oorlog van.quote:Op maandag 3 april 2017 09:42 schreef Kaas- het volgende:
Ook direct oorlogsretoriek wanneer een land uit de EU wil, waar vrede binnen de EU de default is. Maar inmiddels is men zo aan vrede gewend dat ze niet geloven dat de EU oorzaak #1 van vrede is.
Dat is gewoon een vriendelijke en gezellige man, niet iemand die je serieus moet nemen als volwassene of zo.quote:Op maandag 3 april 2017 09:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is niet erg aardig voor papieren tijger.
Theresa May would go to war to protect Gibraltar, Michael Howard saysquote:Op maandag 3 april 2017 09:42 schreef Kaas- het volgende:
Ook direct oorlogsretoriek wanneer een land uit de EU wil, waar vrede binnen de EU de default is. Maar inmiddels is men zo aan vrede gewend dat ze niet geloven dat de EU oorzaak #1 van vrede is.
Puike sneer; nice.quote:Op maandag 3 april 2017 09:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vriendelijke en gezellige man, niet iemand die je serieus moet nemen als volwassene of zo.
Hehequote:Op maandag 3 april 2017 09:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vriendelijke en gezellige man, niet iemand die je serieus moet nemen als volwassene of zo.
Heb je aan jezelf te danken!quote:Op maandag 3 april 2017 09:36 schreef Kaas- het volgende:
Zure bejaarden vs. jongere met potentie zeker?quote:Op maandag 3 april 2017 09:35 schreef Reya het volgende:
Ik heb een collega wiens schoonouders voor Brexit hebben gestemd. Sindsdien heeft hij een werkelijk episch slechte relatie met hen, met bijbehorende mooie verhalen.
Joden bedoel je?quote:Op maandag 3 april 2017 09:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Als ze nou gewoon een andere levensstijl kiezen mept niemand ze meer in elkaar.
Uiteraard. Of beter gezegd: onrendabelen vs. rendabele.quote:Op maandag 3 april 2017 09:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zure bejaarden vs. jongere met potentie zeker?
Voor meer info:quote:Op maandag 3 april 2017 09:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Theresa May would go to war to protect Gibraltar, Michael Howard says
Ook al zo'n bizar nieuwsbericht ja. Binnen de EU is dat ondenkbaar en krijg je dat soort zaken plotseling weer. Laat het een herinnering zijn aan dat er zonder de EU nooit vrede op het continent is geweest en dat het er ook niet zal zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 09:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Theresa May would go to war to protect Gibraltar, Michael Howard says
Zo'n Howard is de Brexit ook gewoon naar het hoofd gestegen. Dat types als Farage dergelijke lijpe uitspraken doen, is nog wel te begrijpen, maar van iemand met de achtergrond van Howard zou je toch beter verwachten.quote:Op maandag 3 april 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook al zo'n bizar nieuwsbericht ja. Binnen de EU is dat ondenkbaar en krijg je dat soort zaken plotseling weer. Laat het een herinnering zijn aan dat er zonder de EU nooit vrede op het continent is geweest en dat het er ook niet zal zijn.
Het is niet zozeer de EU, maar eerder Spanje dat moeilijk doet. Punt is natuurlijk dat Spanje nu nog steeds aan tafel bij de EU zit, terwijl het VK daar niet meer zit.quote:Op maandag 3 april 2017 09:54 schreef skysherrif het volgende:
Tsja voor de britten is dat Gibraltar nogal een dingetje, snap niet waarom de EU daar dan zo moeilijk over gaat doen.
Eigenlijk zou je nu gewoon in moeten zetten op een extreem harde Brexit en de Britse economie zo een jaar of twee a drie op rij met een jaarlijkse 5-10% moeten laten krimpen. Dan gaan niet alleen Schotland en Noord-Ierland weg, maar zal Wales zelfs van toon veranderen.quote:Op maandag 3 april 2017 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de EU, maar eerder Spanje dat moeilijk doet. Punt is natuurlijk dat Spanje nu nog steeds aan tafel bij de EU zit, terwijl het VK daar niet meer zit.
Gaat ook de handelspartners van het VK treffen, waaronder Nederland.quote:Op maandag 3 april 2017 09:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nu gewoon in moeten zetten op een extreem harde Brexit en de Britse economie zo een jaar of twee a drie op rij met een jaarlijkse 5-10% moeten laten krimpen. Dan gaan niet alleen Schotland en Noord-Ierland weg, maar zal Wales zelfs van toon veranderen.
97%quote:Op maandag 3 april 2017 09:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Daarbij is het voor Gibraltar ook heel onhandig als de grenzen sluiten. Het is niet voor niets dat bijna alle stemmen daar tegen een Brexit waren.
Klopt, maar op de lange termijn lijkt het me voordelig aangezien je zo voorkomt dat meer landen uittreden en aangezien ik me dan zelfs kan voorstellen dat de Engelse jeugd binnen twintig jaar gewoon opnieuw lid wordt.quote:Op maandag 3 april 2017 09:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Gaat ook de handelspartners van het VK treffen, waaronder Nederland.
Ik denk overigens dat er verder weinig actief hoeft te gebeuren; met de huidige gang van zaken zijn we linea recta op weg naar een crash-Brexit.quote:Op maandag 3 april 2017 10:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, maar op de lange termijn lijkt het me voordelig aangezien je zo voorkomt dat meer landen uittreden en aangezien ik me dan zelfs kan voorstellen dat de Engelse jeugd binnen twintig jaar gewoon opnieuw lid wordt.
Weer aansluiten bij de EU die hen al die jaren het leven heeft zuur gemaakt?quote:Op maandag 3 april 2017 10:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, maar op de lange termijn lijkt het me voordelig aangezien je zo voorkomt dat meer landen uittreden en aangezien ik me dan zelfs kan voorstellen dat de Engelse jeugd binnen twintig jaar gewoon opnieuw lid wordt.
Dat hebben de Britse plattelandsbejaarden gedaan. De jongeren willen straks gewoon weer bij de EU en delen in die vrede en welvaart.quote:Op maandag 3 april 2017 10:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weer aansluiten bij de EU die hen al die jaren het leven heeft zuur gemaakt?
Idem voor Noord-Ierland. Daar zijn ze niet vergeten dat ze vrede mede aan bemoeienis van de EU te danken hebben.quote:Op maandag 3 april 2017 09:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Daarbij is het voor Gibraltar ook heel onhandig als de grenzen sluiten. Het is niet voor niets dat bijna alle stemmen daar tegen een Brexit waren. Er moet dus wel iets gebeuren met dat eilandje.
Wordt genieten straks, die onderhandelingen met Barnier. Ik vertrouw het de Fransen wel toe om het de Britten zo zuur mogelijk te maken.quote:Op maandag 3 april 2017 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat er verder weinig actief hoeft te gebeuren; met de huidige gang van zaken zijn we linea recta op weg naar een crash-Brexit.
Precies. Mensen hebben het wel steeds over Schotland, maar het zou zo maar eens kunnen dat de Noord-Ieren er vandoor gaan. Zij kunnen zich immers aansluiten bij een functionerende Ierse Republiek. Schotland stort zich in het onbekende.quote:Op maandag 3 april 2017 10:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Idem voor Noord-Ierland. Daar zijn ze niet vergeten dat ze vrede mede aan bemoeienis van de EU te danken hebben.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat de unionisten daar akkoord mee gaan.quote:Op maandag 3 april 2017 10:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Precies. Mensen hebben het wel steeds over Schotland, maar het zou zo maar eens kunnen dat de Noord-Ieren er vandoor gaan. Zij kunnen zich immers aansluiten bij een functionerende Ierse Republiek.
De een na grootste partij van Noord-Ierland wil er al een referendum over organiseren. De jeugd hebben ze aan hun zijde. Kwestie van tijd eer de Ierse hereniging een feit is.quote:Op maandag 3 april 2017 10:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Precies. Mensen hebben het wel steeds over Schotland, maar het zou zo maar eens kunnen dat de Noord-Ieren er vandoor gaan. Zij kunnen zich immers aansluiten bij een functionerende Ierse Republiek. Schotland stort zich in het onbekende.
Na dat langdurige conflict? Denk het niet.quote:Op maandag 3 april 2017 10:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Precies. Mensen hebben het wel steeds over Schotland, maar het zou zo maar eens kunnen dat de Noord-Ieren er vandoor gaan. Zij kunnen zich immers aansluiten bij een functionerende Ierse Republiek. Schotland stort zich in het onbekende.
Die profiteren nu anders ook van de open grens met Ierland.quote:Op maandag 3 april 2017 10:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk dat de unionisten daar akkoord mee gaan.
Nederland profiteert ook van de open grens met Duitsland. Weinig Nederlanders zullen daarentegen gelukkig worden van het idee vanuit Berlijn geregeerd te worden.quote:Op maandag 3 april 2017 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die profiteren nu anders ook van de open grens met Ierland.
Als die onderhandelingen langer dan twee jaar duren zou je bijna kunnen zeggen dat het referendum wat dan inmiddels meer dan drie jaar oud is geen waarde meer heeft.quote:Op maandag 3 april 2017 10:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat hebben de Britse plattelandsbejaarden gedaan. De jongeren willen straks gewoon weer bij de EU en delen in die vrede en welvaart.
Hoezo niet? Dat is nu al de facto het geval.quote:Op maandag 3 april 2017 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland profiteert ook van de open grens met Duitsland. Weinig Nederlanders zullen daarentegen gelukkig worden van het idee vanuit Berlijn geregeerd te worden.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als May geen akkoord weet te sluiten, of het akkoord niet door het parlement weet te krijgen. De daadwerkelijke schok van een effectieve Brexit kan politiek veel zand doen opstuiven.quote:Op maandag 3 april 2017 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als die onderhandelingen langer dan twee jaar duren zou je bijna kunnen zeggen dat het referendum wat dan inmiddels meer dan drie jaar oud is geen waarde meer heeft.
Stel het de mensen eens voor, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 april 2017 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat is nu al de facto het geval.
Wat als er dan parlementsverkiezingen worden uitgeschreven en een pro-EU partij als LibDem wint overweldigend?quote:Op maandag 3 april 2017 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als May geen akkoord weet te sluiten, of het akkoord niet door het parlement weet te krijgen. De daadwerkelijke schok van een effectieve Brexit kan politiek veel zand doen opstuiven.
Dankzij dat gare systeem van de Britten zie ik dat niet snel gebeuren. May zal met overmacht winnen waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat als er dan parlementsverkiezingen worden uitgeschreven en een pro-EU partij als LibDem wint overweldigend?
Ten koste van labor dan.quote:Op maandag 3 april 2017 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat als er dan parlementsverkiezingen worden uitgeschreven en een pro-EU partij als LibDem wint overweldigend?
Goed voorbeeld.quote:Op maandag 3 april 2017 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland profiteert ook van de open grens met Duitsland. Weinig Nederlanders zullen daarentegen gelukkig worden van het idee vanuit Berlijn geregeerd te worden.
Ik denk dat ze wel een akkoord weet te sluiten. Ik kan May niet zo goed inschatten, ik heb geen idee of ze een sterk onderhandelaar is. Ik heb het idee dat ze een beetje met alle winden mee waait om maar met een resultaat te komen.quote:Op maandag 3 april 2017 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als May geen akkoord weet te sluiten, of het akkoord niet door het parlement weet te krijgen. De daadwerkelijke schok van een effectieve Brexit kan politiek veel zand doen opstuiven.
Zover ik weet is er tegenwoordig een gefixeerde parlementstermijn in het VK (maw tussentijds verkiezingen uitschrijven is niet mogelijk). Dat zou dan 2020 zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een akkoord weet te sluiten. Ik kan May niet zo goed inschatten, ik heb geen idee of ze een sterk onderhandelaar is. Ik heb het idee dat ze een beetje met alle winden mee waait om maar met een resultaat te komen.
Ik zou eerder denken dat het parlement dwars gaat liggen. Want die Brexit is voor niemand leuk, maar ik denk dat de Britten er nogal bekaaid van af gaan komen en daar zullen de parlementariërs niet gelukkig mee zijn.
Wanneer zijn er eigenlijk weer verkiezingen in het VK?
Dan hoeft dat onderhandelingsproces maar iets vertraging op te lopen om de verhoudingen behoorlijk te kunnen verstoren.quote:Op maandag 3 april 2017 10:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Zover ik weet is er tegenwoordig een gefixeerde parlementstermijn in het VK (maw tussentijds verkiezingen uitschrijven is niet mogelijk). Dat zou dan 2020 zijn.
Het proces mag toch niet langer duren dan 2 jaar? Of ben ik in de war met iets anders?quote:Op maandag 3 april 2017 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan hoeft dat onderhandelingsproces maar iets vertraging op te lopen om de verhoudingen behoorlijk te kunnen verstoren.
Volgens mij hangt er een termijn aan, ja. Maar wat als ze niet uitonderhandeld zijn?quote:Op maandag 3 april 2017 10:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het proces mag toch niet langer duren dan 2 jaar? Of ben ik in de war met iets anders?
De Britten maken anders nog steeds onderdeel uit van de EU. Er is feitelijk niets veranderd.quote:Op maandag 3 april 2017 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de EU, maar eerder Spanje dat moeilijk doet. Punt is natuurlijk dat Spanje nu nog steeds aan tafel bij de EU zit, terwijl het VK daar niet meer zit.
Dan worden ze eruit geschopt zonder akkoord geloof ik. Geen idee hoe het dan verder moet.quote:Op maandag 3 april 2017 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij hangt er een termijn aan, ja. Maar wat als ze niet uitonderhandeld zijn?
Niet helemaal, natuurlijk. Per artikel 50, lid 4 van het verdrag op de Europese Unie:quote:Op maandag 3 april 2017 10:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Britten maken anders nog steeds onderdeel uit van de EU. Er is feitelijk niets veranderd.
quote:For the purposes of paragraphs 2 and 3, the member of the European Council or of the Council representing the withdrawing Member State shall not participate in the discussions of the European Council or Council or in decisions concerning it.
Dan zou het wel ernstig oneerlijk tegenover de Britten zijn. Dan kan de EU de onderhandelingen een beetje traineren en moet het VK maar accepteren wat er na twee jaar ligt, anders zijn de helemaal de sjaak.quote:Op maandag 3 april 2017 10:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan worden ze eruit geschopt zonder akkoord geloof ik. Geen idee hoe het dan verder moet.
Dahn wordt er automatisch teruggevallen op het regelgevende kader van de Wereldhandelsorganisatie. Niet echt gunstig voor beide partijen.quote:Op maandag 3 april 2017 10:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan worden ze eruit geschopt zonder akkoord geloof ik. Geen idee hoe het dan verder moet.
Nicequote:Op maandag 3 april 2017 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zou het wel ernstig oneerlijk tegenover de Britten zijn. Dan kan de EU de onderhandelingen een beetje traineren en moet het VK maar accepteren wat er na twee jaar ligt, anders zijn de helemaal de sjaak.
Dat lijkt me toch sterk, dat is geen onderhandelingspositie. Dat is jezelf op handen en knieën met je kont omhoog aanbieden zodat je goed genaaid kunt worden. Aan de andere kant, die hele Brexit is een soort masochistische onderneming aan het worden.
Artikel 50 is bewust met die guillotineclausule ontworpen, zodat lidstaten niet voortdurend met uittreding kunnen dreigen om betere voorwaarden te bedingen.quote:Op maandag 3 april 2017 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zou het wel ernstig oneerlijk tegenover de Britten zijn. Dan kan de EU de onderhandelingen een beetje traineren en moet het VK maar accepteren wat er na twee jaar ligt, anders zijn de helemaal de sjaak.
Dat lijkt me toch sterk, dat is geen onderhandelingspositie. Dat is jezelf op handen en knieën met je kont omhoog aanbieden zodat je goed genaaid kunt worden. Aan de andere kant, die hele Brexit is een soort masochistische onderneming aan het worden.
Maar dat is enkel qua handelstarieven etc. Hoe zit dat met andere zaken?quote:Op maandag 3 april 2017 10:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Dahn wordt er automatisch teruggevallen op het regelgevende kader van de Wereldhandelsorganisatie. Niet echt gunstig voor beide partijen.
Niets.quote:Op maandag 3 april 2017 10:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat is enkel qua handelstarieven etc. Hoe zit dat met andere zaken?
Op zich logisch, maar dan ben je toch echt het haasje als je Groot-Brittannië bent.quote:Op maandag 3 april 2017 10:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Artikel 50 is bewust met die guillotineclausule ontworpen, zodat lidstaten niet voortdurend met uittreding kunnen dreigen om betere voorwaarden te bedingen.
Want wat Kaas zegt, dat kan toch niet gaan over alle andere voordeeltjes van het EU-lidmaatschap? Daar geen overeenkomst over hebben lijkt me zeer nadelig voor de Britten.quote:Op maandag 3 april 2017 10:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Dahn wordt er automatisch teruggevallen op het regelgevende kader van de Wereldhandelsorganisatie. Niet echt gunstig voor beide partijen.
Je lijkt hiermee ook te impliceren dat de Fransen überhaupt in de gaten hebben dat ze traag zijn. Het is zowel onbewust als onopzettelijk.quote:Op maandag 3 april 2017 10:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice
Die Fransen gaan natuurlijk lekker lang en wollig lopen lullen en heel stoïcijns alles extra lang laten duren, uiteraard zonder zich van enig kwaad bewust te zijn.
Ik zou ook geen haast hebben als ik de hele dag croissants, kaas en wijn naar binnen kon schuiven.quote:Op maandag 3 april 2017 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je lijkt hiermee ook te impliceren dat de Fransen überhaupt in de gaten hebben dat ze traag zijn. Het is zowel onbewust als onopzettelijk.
Le Pens frexit op z'n vroegst in 2025.quote:Op maandag 3 april 2017 10:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zou ook geen haast hebben als ik de hele dag croissants, kaas en wijn naar binnen kon schuiven.
Tegen die tijd hoeven ze nergens meer de exiten want dan zitten alle noordelijke heilstaten al in een eigen unie.quote:Op maandag 3 april 2017 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Le Pens frexit op z'n vroegst in 2025.
Israël ligt in het noorden?quote:Op maandag 3 april 2017 10:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoeven ze nergens meer de exiten want dan zitten alle noordelijke heilstaten al in een eigen unie.
Israël doet enkel mee met de belangrijke dingen, zoals het Songfestival en voetjebal.quote:
Hoe lang zal het duren voordat de Fransen doorhebben dat ze Wallonië hebben gekregen van de Vlamingen?quote:Op maandag 3 april 2017 10:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoeven ze nergens meer de exiten want dan zitten alle noordelijke heilstaten al in een eigen unie.
Marine Le Pen was overigens voorstander van de annexatie van Wallonië.quote:Op maandag 3 april 2017 10:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat de Fransen doorhebben dat ze Wallonië hebben gekregen van de Vlamingen?
Kan Vlaanderen dan gewoon Vlaanderen blijven? Ik zit niet zo te wachten op een stukje Derde Wereld bij Nederland. We hebben Limburg al.quote:Op maandag 3 april 2017 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Marine Le Pen was overigens voorstander van de annexatie van Wallonië.
De Havelter kazerne ligt op een steenworp afstand. Kleine moeite dus.quote:Op maandag 3 april 2017 10:01 schreef Kaas- het volgende:
Denk niet dat het Nederlandse leger in actie zou komen voor Meppel.
De gemiddelde Vlaming ziet iemand uit het dorp twee kilometer verderop al als een gevaarlijke vreemdeling, dus die zullen sowieso geen samenvoeging willen.quote:Op maandag 3 april 2017 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan Vlaanderen dan gewoon Vlaanderen blijven? Ik zit niet zo te wachten op een stukje Derde Wereld bij Nederland. We hebben Limburg al.
Ik pleit voor een neuro en een zeuro.quote:Op maandag 3 april 2017 10:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Antwerpen en Brugge erbij.quote:Op maandag 3 april 2017 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan Vlaanderen dan gewoon Vlaanderen blijven? Ik zit niet zo te wachten op een stukje Derde Wereld bij Nederland. We hebben Limburg al.
Strategisch denker, die man. Lekker onrendabele regio's annexeren.quote:Op maandag 3 april 2017 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Marine Le Pen was overigens voorstander van de annexatie van Wallonië.
Tja, dan moet je maar niet uittreden.quote:Op maandag 3 april 2017 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op zich logisch, maar dan ben je toch echt het haasje als je Groot-Brittannië bent.
Veel potentiële stemmers.quote:Op maandag 3 april 2017 10:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Strategisch denker, die man. Lekker onrendabele regio's annexeren.
Ja dat is ook weer zo. Maar weegt dat op tegen de economische kosten? Voor de populist Le Pen zeker, maar voor Frankrijk als geheel niet vermoed ik.quote:
Misschien kunnen ze dan eindelijk een vlag maken voor de unie waarin ook de vlag van Wales is verwerkt.quote:Op maandag 3 april 2017 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar niet uittreden.
Ik zou er stiekem heel veel lol van hebben als het VK er zo bekaaid af komt dat Gibraltar, Schotland en Noord-Ierland zich zo snel mogelijk van het VK afscheiden om weer tot de EU toe te kunnen treden.
Kan het VK gewoon verder als The Kingdom of England and Wales
Als Brussel erbij komt, dan is het BBP per capita van Vlaanderen Ruwweg gelijk, zo niet hoger dan het Nederlandsequote:Op maandag 3 april 2017 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, die groen-witte met die rode draak.quote:Op maandag 3 april 2017 10:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan eindelijk een vlag maken voor de unie waarin ook de vlag van Wales is verwerkt.
Niet eens.quote:
He's the hero the Netherlands deserves, but not the one it needs right now.quote:
Een beetje hetzelfde idee als met de Russische sancties, hm?quote:Op maandag 3 april 2017 09:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nu gewoon in moeten zetten op een extreem harde Brexit en de Britse economie zo een jaar of twee a drie op rij met een jaarlijkse 5-10% moeten laten krimpen. Dan gaan niet alleen Schotland en Noord-Ierland weg, maar zal Wales zelfs van toon veranderen.
Waarom zou je dat willen doen? Nogal totalitaire maatregel. Als de Britten uit de EU willen, prima, even goede vrienden, waarom zou je ze gaan bestraffen?quote:Op maandag 3 april 2017 09:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat het zoveel mogelijk pijn moet doen als je de Unie verlaat.quote:Op maandag 3 april 2017 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen doen? Nogal totalitaire maatregel. Als de Britten uit de EU willen, prima, even goede vrienden, waarom zou je ze gaan bestraffen?
Waarom? Vanwaar die haat? Verbitterde ex vrouw mentaliteit, wil jij scheiden, zie je de kinderen niet meerquote:Op maandag 3 april 2017 11:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het zoveel mogelijk pijn moet doen als je de Unie verlaat.
Hihi.quote:Op maandag 3 april 2017 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je lijkt hiermee ook te impliceren dat de Fransen überhaupt in de gaten hebben dat ze traag zijn. Het is zowel onbewust als onopzettelijk.
Precies.quote:Op maandag 3 april 2017 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar niet uittreden.
Ik zou er stiekem heel veel lol van hebben als het VK er zo bekaaid af komt dat Gibraltar, Schotland en Noord-Ierland zich zo snel mogelijk van het VK afscheiden om weer tot de EU toe te kunnen treden.
Kan het VK gewoon verder als The Kingdom of England and Wales
Ik denk dat het de UK nog zwaar gaat tegenvallen om met de EU te onderhandelen. Niet alleen is hun positie gewoon ruk, ook hebben ze al een tijdje niet meer op een dergelijke manier onderhandeld. Dit in tegenstelling tot de EU.quote:Op maandag 3 april 2017 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een akkoord weet te sluiten. Ik kan May niet zo goed inschatten, ik heb geen idee of ze een sterk onderhandelaar is. Ik heb het idee dat ze een beetje met alle winden mee waait om maar met een resultaat te komen.
Ik zou eerder denken dat het parlement dwars gaat liggen. Want die Brexit is voor niemand leuk, maar ik denk dat de Britten er nogal bekaaid van af gaan komen en daar zullen de parlementariërs niet gelukkig mee zijn.
Wanneer zijn er eigenlijk weer verkiezingen in het VK?
Omdat het anders einde EU is en dat is slecht voor iedereen.quote:Op maandag 3 april 2017 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Vanwaar die haat? Verbitterde ex vrouw mentaliteit, wil jij scheiden, zie je de kinderen niet meer
Dus jij bent van mening dat je de EU alleen bij elkaar te houden is door de zweep. Laat goed zien wat er mis is met de EU en waarom de Britten opstappenquote:Op maandag 3 april 2017 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het anders einde EU is en dat is slecht voor iedereen.
Ze onderschatten het allemaal nogal. Voor succes moeten ze een zeer bescheiden positie innemen. Dat past niet bepaald bij de Brexit-branie...quote:Op maandag 3 april 2017 11:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk dat het de UK nog zwaar gaat tegenvallen om met de EU te onderhandelen. Niet alleen is hun positie gewoon ruk, ook hebben ze al een tijdje niet meer op een dergelijke manier onderhandeld. Dit in tegenstelling tot de EU.
Zowaar een goede observatie van Piet.quote:Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat je de EU alleen bij elkaar te houden is door de zweep. Laat goed zien wat er mis is met de EU en waarom de Britten opstappen
Komt denk ik ook omdat ze in hun hoofd nog in de situatie zitten waar de EU heel toeschietelijk is als GB dwars gaat liggen. Nu ze eruit zijn gestapt gaat dat toch vies tegenvallen.quote:Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze onderschatten het allemaal nogal. Voor succes moeten ze een zeer bescheiden positie innemen. Dat past niet bepaald bij de Brexit-branie...
Ik snap ook totaal niet waar het idee vandaan komt dat het VK een voordelige deal zou kunnen sluiten. Het argument wat ik vaak lees is dat de EU graag haar spulletjes aan het VK zou willen verkopen, want het zijn iets van 50 miljoen consumenten. Dat kan wel waar zijn, maar het VK heeft een markt van 500+ miljoen consumenten te winnen, waarvan een hoop in sterk groeiende economieën leven waar veel te halen is. De EU kan haar producten afzetten in een land waarin de markt voor veel zaken al verzadigd is. De EU heeft nog zat andere gegadigden op de wereld om haar producten te slijten en zo 50 miljoen consumenten te regelen. Het VK moet maar zien waar ze 500 miljoen klanten vandaan gaat halen als ze het niet in de EU gaan vinden.quote:Op maandag 3 april 2017 11:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk dat het de UK nog zwaar gaat tegenvallen om met de EU te onderhandelen. Niet alleen is hun positie gewoon ruk, ook hebben ze al een tijdje niet meer op een dergelijke manier onderhandeld. Dit in tegenstelling tot de EU.
Alleen jammer dat twee figuren die zo negatief in het leven staan het toch nooit eens zullen worden. Die blijven elkaar met ellende bestokenquote:
Merkwaardig kaas, dat je hier vrijheid belangrijk vind, maar dat je ook vind dat de Britten bestraft moeten worden voor het kiezen voor hun vrijheid.quote:
Dit decennium zal het niet rond gaan komen. Dat is wel helder. Ondanks het gegeil op die crash-exit van sommigen...quote:Op maandag 3 april 2017 11:19 schreef Reya het volgende:
Met de kennis van nu schiet Artikel 50 ook gewoon tekort. Twee jaar is simpelweg onvoldoende om zo'n complex dossier tot een goed einde te brengen, hetgeen een crash-exit zeer waarschijnlijk maakt. De gevolgen daarvan kunnen het hele continent onder druk zetten; ik zie niet in wat de EU daar te winnen heeft.
Eerder de verbitterde ex-vrouw van een man die constant vreemdging en haar en de kinderen sloeg. En mevrouw die de mishandelingen maar goed bleef praten "voor de kinderen". Toen meneer uiteindelijk ondanks z'n verschrikkelijke luxepositie alsnog vertrok en z'n vrouw voor het eerst in decennia weer een beetje voor zichzelf kon denken heeft ze maar een goede echtscheidingsadvocaat ingeschakeld.quote:Op maandag 3 april 2017 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Vanwaar die haat? Verbitterde ex vrouw mentaliteit, wil jij scheiden, zie je de kinderen niet meer
Economisch maak ik me niet zo druk. Wat betreft politieke stabiliteit op het continent wel.quote:Op maandag 3 april 2017 11:19 schreef Reya het volgende:
Met de kennis van nu schiet Artikel 50 ook gewoon tekort. Twee jaar is simpelweg onvoldoende om zo'n complex dossier tot een goed einde te brengen, hetgeen een crash-exit zeer waarschijnlijk maakt. De gevolgen daarvan kunnen het hele continent onder druk zetten; ik zie niet in wat de EU daar te winnen heeft.
Is dat net zoals jij selectief een hekel hebt aan de wetenschap?quote:Op maandag 3 april 2017 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Merkwaardig kaas, dat je hier vrijheid belangrijk vind, maar dat je ook vind dat de Britten bestraft moeten worden voor het kiezen voor hun vrijheid.
nog een paar zwakke economieën de Euro aanpraten en ze dan economisch kapot maken omdat ze niet meer kunnen concurreren bedoel je?quote:Op maandag 3 april 2017 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet waar het idee vandaan komt dat het VK een voordelige deal zou kunnen sluiten. Het argument wat ik vaak lees is dat de EU graag haar spulletjes aan het VK zou willen verkopen, want het zijn iets van 50 miljoen consumenten. Dat kan wel waar zijn, maar het VK heeft een markt van 500+ miljoen consumenten te winnen, waarvan een hoop in sterk groeiende economieën leven waar veel te halen is. De EU kan haar producten afzetten in een land waarin de markt voor veel zaken al verzadigd is. De EU heeft nog zat andere gegadigden op de wereld om haar producten te slijten en zo 50 miljoen consumenten te regelen. Het VK moet maar zien waar ze 500 miljoen klanten vandaan gaat halen als ze het niet in de EU gaan vinden.
Beide extremen zien wel wat in een crash-exit; dat maakt des te duidelijker dat het een bijzonder slecht scenario is.quote:Op maandag 3 april 2017 11:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit decennium zal het niet rond gaan komen. Dat is wel helder. Ondanks het gegeil op die crash-exit van sommigen...
Vindt.quote:Op maandag 3 april 2017 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Merkwaardig kaas, dat je hier vrijheid belangrijk vind, maar dat je ook vind dat de Britten bestraft moeten worden voor het kiezen voor hun vrijheid.
UK is een man die de kinderen sloeg?quote:Op maandag 3 april 2017 11:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerder de verbitterde ex-vrouw van een man die constant vreemdging en haar en de kinderen sloeg. En mevrouw die de mishandelingen maar goed bleef praten "voor de kinderen". Toen meneer uiteindelijk ondanks z'n verschrikkelijke luxepositie alsnog vertrok en z'n vrouw voor het eerst in decennia weer een beetje voor zichzelf kon denken heeft ze maar een goede echtscheidingsadvocaat ingeschakeld.
Leuk hoor Piet, je metaforen, maar er klopt geen kut van.
Nee, de voordelen van de EU moeten duidelijk blijven. En dat die niet beschiknaar zijn voor niet-leden.quote:Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat je de EU alleen bij elkaar te houden is door de zweep. Laat goed zien wat er mis is met de EU en waarom de Britten opstappen
In dit geval gaat het gewoon om wie de beste onderhandelingspositie heeft, en dat zijn niet de Britten. Over de merites van deelname aan de Euro heb ik niet echt een mening.quote:Op maandag 3 april 2017 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nog een paar zwakke economieën de Euro aanpraten en ze dan economisch kapot maken omdat ze niet meer kunnen concurreren bedoel je?
Correct.quote:Op maandag 3 april 2017 11:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Beide extremen zien wel wat in een crash-exit; dat maakt des te duidelijker dat het een bijzonder slecht scenario is.
Je wilt EU Protectionisme en geen vrije handel met Derde landen als de VS, Canada, UK etc?quote:Op maandag 3 april 2017 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de voordelen van de EU moeten duidelijk blijven. En dat die niet beschiknaar zijn voor niet-leden.
Jawel, maar wel met veel mindere voorwaarden dan binnen de EU.quote:Op maandag 3 april 2017 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wilt EU Protectionisme en geen vrije handel met Derde landen als de VS, Canada, UK etc?
Maar de Britten wil je het liefst keihard bestraffen, dat is niet echt consistent.quote:Op maandag 3 april 2017 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar wel met veel mindere voorwaarden dan binnen de EU.
Ja, want in het ene geval hebben we daar op de lange termijn baat bij en in het andere geval niet. Is nou niet bepaald een op een vergelijkbaar.quote:Op maandag 3 april 2017 11:26 schreef Euribob het volgende:
Maar Kaas, moeten we de sancties met Rusland nou nog opheffen? Ik was in de veronderstelling dat je die zo slecht voor de economie vond. Maakt bij de Britten een slecht handelsakkoord plotseling niet meer uit?
Maar de EU was toen toch ook gewoon UK? Ik vind dit allemaal vrij lastig voor te stellen Piet. Het is bijna alsof een simpele metafoor de werkelijkheid geen recht doet.quote:Op maandag 3 april 2017 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
UK is een man die de kinderen sloeg?
LOL
De EU is eerder de vent die de kinderen slaat, kijk naar Griekenland
De acties van zowel Rusland als GB zijn destabiliserend. Voor de lange termijn moet je beide de kop indrukken.quote:Op maandag 3 april 2017 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, want in het ene geval hebben we daar op de lange termijn baat bij en in het andere geval niet. Is nou niet bepaald een op een vergelijkbaar.
Uittreden uit de EU moet overduidelijk zwaar negatieve gevolgen hebben om herhaling te voorkomen.quote:Op maandag 3 april 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar de Britten wil je het liefst keihard bestraffen, dat is niet echt consistent.
Het blijft een metafoor, het punt is, waarom zou je de Britten zo willen bestraffen voor het verlaten van de EU.quote:Op maandag 3 april 2017 11:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar de EU was toen toch ook gewoon UK? Ik vind dit allemaal vrij lastig voor te stellen Piet. Het is bijna alsof een simpele metafoor de werkelijkheid geen recht doet.
Kortom, de zweep erover, men moet bang zijn voor Brusselquote:Op maandag 3 april 2017 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Uittreden uit de EU moet overduidelijk zwaar negatieve gevolgen hebben om herhaling te voorkomen.
Je hebt wel een fascistenfetisj hè? Heb je veel leer in de kast hangen?quote:Op maandag 3 april 2017 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kortom, de zweep erover, men moet bang zijn voor Brussel
Dictators are us
Jij bent degene die hier deze kadaver discipline propageert. En je Duke imitatie is triestquote:Op maandag 3 april 2017 11:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt wel een fascistenfetisj hè? Heb je veel leer in de kast hangen?
Bestraffen? Beste Piet, we gaan ze gewoon behandelen zoals de meeste andere landen in de wereld. Dat is namelijk precies wat ze zelf wilden; lekker eindeloze onderhandelingen met iedereen want dat is veel beter. Wanneer een partij verschrikkelijk zwak staat wordt daar door de andere onderhandelaars gebruik van gemaakt. Marktwerking heet dat, beste Piet.quote:Op maandag 3 april 2017 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het blijft een metafoor, het punt is, waarom zou je de Britten zo willen bestraffen voor het verlaten van de EU.
Ik heb het over hoe bv Remlof erin staat, die wil ze tot een voorbeeld maken zodat de rest bang zal zijn hetzelfde te doen. Wel blijven opletten als je je in een discussie mengtquote:Op maandag 3 april 2017 11:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bestraffen? Beste Piet, we gaan ze gewoon behandelen zoals de meeste andere landen in de wereld. Dat is namelijk precies wat ze zelf wilden; lekker eindeloze onderhandelingen met iedereen want dat is veel beter. Wanneer een partij verschrikkelijk zwak staat wordt daar door de andere onderhandelaars gebruik van gemaakt. Marktwerking heet dat, beste Piet.
De sterkeren doen wat in hun vermogen ligt en de zwakkeren accepteren wat ze eenvoudigweg moeten accepteren. Je zou zeggen dat een dergelijke realiteit toch te vatten moet zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 11:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bestraffen? Beste Piet, we gaan ze gewoon behandelen zoals de meeste andere landen in de wereld. Dat is namelijk precies wat ze zelf wilden; lekker eindeloze onderhandelingen met iedereen want dat is veel beter. Wanneer een partij verschrikkelijk zwak staat wordt daar door de andere onderhandelaars gebruik van gemaakt. Marktwerking heet dat, beste Piet.
Leuke symboolpolitiek. Als ze echt een statement hadden willen maken, konden ze beter hand-aan-hand gaan lopen in Amsterdam-West, Schilderswijk, Kanaleneiland, enz., in plaats van het beveiligde Binnenhof.quote:
Met een kudde journalisten er bij zou dat niks uitmaken.quote:Op maandag 3 april 2017 11:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Leuke symboolpolitiek. Als ze echt een statement hadden willen maken, konden ze beter hand-aan-hand gaan lopen in Amsterdam-West, Schilderswijk, Kanaleneiland, enz., in plaats van het beveiligde Binnenhof.
Jammer inderdaad dat we hier geen Hitlerjugend op hebben gericht.quote:Op maandag 3 april 2017 11:39 schreef Ryon het volgende:
Het is altijd jammer geweest dat de PVV geen PJO wilde oprichten, dat zou voor de mobilisatie van jongeren ook erg positief zijn geweest.
De board of directors moet gewoon aan zijn shareholders laten zien dat het bedrijf nog meerwaarde creëert na de recente verkoop van een dependance. Nogmaals; marktwerking.quote:Op maandag 3 april 2017 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb het over hoe bv Remlof erin staat, die wil ze tot een voorbeeld maken zodat de rest bang zal zijn hetzelfde te doen. Wel blijven opletten als je je in een discussie mengt
Lekker combineren met de padvinderij, had Duke vast leuk gevonden.quote:Op maandag 3 april 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat we hier geen Hitlerjugend op hebben gericht.
Lekker een kopvoddenjacht leiden.quote:Op maandag 3 april 2017 11:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker combineren met de padvinderij, had Duke vast leuk gevonden.
En dan 's avonds alle verzamelde kopvodden verbranden bij een groot kampvuur. Zie het al helemaal voor me.quote:
Ha.quote:Op maandag 3 april 2017 12:00 schreef Euribob het volgende:
Vind het wel grappig hoe zo'n Brexit-discussie de rollen in deze SC plotseling omdraait. Remlof is de nietsontziende rechtse cynicus en Piet de medelevende linkse.
Totalitarisme versus Libertarisme bedoel jequote:Op maandag 3 april 2017 12:00 schreef Euribob het volgende:
Vind het wel grappig hoe zo'n Brexit-discussie de rollen in deze SC plotseling omdraait. Remlof is de nietsontziende rechtse cynicus en Piet de medelevende linkse.
Oeiiiiiiii wowowoquote:Op maandag 3 april 2017 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Totalitarisme versus Libertarisme bedoel je
Maar dat je dat niet begrijpt geeft niet, je kan altijd nog FokMod worden. Oh, wacht.
Totaal irrelevant, zoals doorgaans.quote:
Zuurder dan jij bent is echt onmogelijk hoor Piet.quote:Op maandag 3 april 2017 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Totalitarisme versus Libertarisme bedoel je
Maar dat je dat niet begrijpt geeft niet, je kan altijd nog FokMod worden. Oh, wacht.
Piet is een ware verzetsstrijder.quote:Op maandag 3 april 2017 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oeiiiiiiii wowowo
Deze dis komt zeer hard aan denk ik. Red je het wel Bobje?
Dilan Yesilgöz.quote:Den Haag - De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) moet tot de orde worden geroepen. Plannen om allochtonen op de publieke zenders voortaan positiever af te schilderen, moeten overboord. Anders kunnen de NPO-journalisten niet objectief werken.
Dat stelt VVD-Kamerlid Yesilgöz.
Je bent het levend tegendeel van deze stelling, Remlofquote:Op maandag 3 april 2017 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Zuurder dan jij bent is echt onmogelijk hoor Piet.
Hoe ouder en zuurder ze worden, hoe meer ze op elkaar zijn gaan lijkenquote:Op maandag 3 april 2017 12:00 schreef Euribob het volgende:
Net geheelde wonden worden opnieuw opengereten.quote:Op maandag 3 april 2017 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oeiiiiiiii wowowo
Deze dis komt zeer hard aan denk ik. Red je het wel Bobje?
Zout pakquote:Op maandag 3 april 2017 12:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Net geheelde wonden worden opnieuw opengereten.
quote:ik reet open
jij reet open
hij reet open
wij reten open
jullie reten open
zij reten open
Sterkte in deze zware tijden Bob. Ik ben er voor je.quote:Op maandag 3 april 2017 12:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Net geheelde wonden worden opnieuw opengereten.
Pleur op.quote:Op maandag 3 april 2017 12:10 schreef Euribob het volgende:
Het werkwoord openrijten is ovt-vervoegd trouwens wel een beetje dubieus.
[..]
Gebiedende wijs is dan wel weer 'rijt open'. Beetje jammer.quote:
Ach, beter dan dat die jochies de hele dag binnen zitten te gamen.quote:Op maandag 3 april 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat we hier geen Hitlerjugend op hebben gericht.
Je gaat hem dronken voeren en gebruiken?quote:Op maandag 3 april 2017 12:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sterkte in deze zware tijden Bob. Ik ben er voor je.
Dichtnaaien, is een makkelijker woord.quote:Op maandag 3 april 2017 12:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gebiedende wijs is dan wel weer 'rijt open'. Beetje jammer.
Het is twee weken lente.quote:Op maandag 3 april 2017 12:13 schreef Kaas- het volgende:
Heb alleen een tshirt aan als bovenkledig en heb m'n jas thuisgelaten. Heb daar nu toch een beetje spijt van, want het is vrij koud en ik moet dan laat vanavond vrij lang zo over straat. Dacht dat dat zomertje nu wel los was.
Dit heb je eerder ook al eens gezegd. Dus eigen schuld.quote:Op maandag 3 april 2017 12:13 schreef Kaas- het volgende:
Heb alleen een tshirt aan als bovenkledig en heb m'n jas thuisgelaten. Heb daar nu toch een beetje spijt van, want het is vrij koud en ik moet dan laat vanavond vrij lang zo over straat. Dacht dat dat zomertje nu wel los was.
Liever dat ze een beetje gamen dan dat ze in de door jou voorgestelde Hitlerjugend gaan zitten eigenlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 12:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat die jochies de hele dag binnen zitten te gamen.
ik denk dat ze zich nog eerder aansluiten bij Marokkoquote:Op maandag 3 april 2017 10:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Gibraltar moet niet zo janken. Sluit je lekker aan bij Spanje of deal with it.
Homo.quote:Op maandag 3 april 2017 12:13 schreef Kaas- het volgende:
Ouwe boef.quote:AMSTERDAM - Politieman en oud-Kamerlid Hero Brinkman is maandag opgepakt op verdenking van schending van het ambtsgeheim. Dat heeft zijn advocaat Richard van der Weide laten weten. Bij Brinkman thuis wordt maandagochtend huiszoeking gedaan.
Hoppa! Gamen!quote:Op maandag 3 april 2017 12:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat die jochies de hele dag binnen zitten te gamen.
Gaan we de klassieker straks nog een keer bekijken?quote:Op maandag 3 april 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:
Even uitloggen. Fok is deze ochtend eigenlijk helemaal niet zo leuk.
Dit is ergens wel vermakelijk http://www.volkskrant.nl/(...)enafdeling~a4482161/quote:Op maandag 3 april 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:
Even uitloggen. Fok is deze ochtend eigenlijk helemaal niet zo leuk.
Direct twee-op-één-cel invoeren.quote:Op maandag 3 april 2017 12:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is ergens wel vermakelijk http://www.volkskrant.nl/(...)enafdeling~a4482161/
kan het helaas niet lezen ook niet in een incognitovenster, of zijn er andere manieren het te omzeilen.quote:Op maandag 3 april 2017 12:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is ergens wel vermakelijk http://www.volkskrant.nl/(...)enafdeling~a4482161/
Probeer het eens via deze link:quote:Op maandag 3 april 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan het helaas niet lezen ook niet in een incognitovenster, of zijn er andere manieren het te omzeilen.
twitter:volkskrant twitterde op maandag 03-04-2017 om 11:05:00Rechts-extremisten en jihadverdachten botsen op terroristenafdeling van de gevangenis in Vught… https://t.co/nW1KwajdKW reageer retweet
Ach, het is verder ook niet zo spannend. Gewoon grappig dat beide soorten extremisten daar samenkomenquote:Op maandag 3 april 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan het helaas niet lezen ook niet in een incognitovenster, of zijn er andere manieren het te omzeilen.
Top dat werktquote:Op maandag 3 april 2017 12:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Probeer het eens via deze link:twitter:volkskrant twitterde op maandag 03-04-2017 om 11:05:00Rechts-extremisten en jihadverdachten botsen op terroristenafdeling van de gevangenis in Vught… https://t.co/nW1KwajdKW reageer retweet
Man ik ben altijd vrolijkquote:Op maandag 3 april 2017 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent het levend tegendeel van deze stelling, Remlof
Mjah, niet echt wenselijk lijkt me, zeker niet als het voorkomen van verder radicaliseren je eerste doel moet zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 12:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het is verder ook niet zo spannend. Gewoon grappig dat beide soorten extremisten daar samenkomen
Ik denk dat jouw dat wel vergaat altijd vrolijk, jij komt de laatste tijd niet zo over namelijk.quote:Op maandag 3 april 2017 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Man ik ben altijd vrolijk
Zure endeldarmtoerist.
Dat was toch zo verkeerd toen waarom schreeuw jij dan van de daken?quote:Op maandag 3 april 2017 13:01 schreef remlof het volgende:
De EGKS was exclusief de Britten, die traden toe toen het al EEG was.
Gezellig.quote:Op maandag 3 april 2017 12:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, je kan ook niet voor elke groep gekkies een eigen zwaarbewaakte gevangenis inrichten. Ze passen zich maar aan.quote:Op maandag 3 april 2017 12:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah, niet echt wenselijk lijkt me, zeker niet als het voorkomen van verder radicaliseren je eerste doel moet zijn.
Kan ook wel gniffelen omdat gehuil over "slechte omstandigheden" even vragen of ze toevallig naar een Amerikaanse terreur gevangenis willen.
Wie zegt dat, wat jij niet kan, kan voor anderen een peuleschilletje zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, je kan ook niet voor elke groep gekkies een eigen zwaarbewaakte gevangenis inrichten. Ze passen zich maar aan.
quote:Op maandag 3 april 2017 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, je kan ook niet voor elke groep gekkies een eigen zwaarbewaakte gevangenis inrichten. Ze passen zich maar aan.
Het is alsof je extremisten onder elke bevolkingsgroep vindt. Wat een openbaringquote:Op maandag 3 april 2017 12:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom rekeningrijden, kun je bejaarden tenminste weren in bepaalde tijdvakken.quote:
Vooral in de blanke groep. Daar zitten bovengemiddeld veel extremisten.quote:Op maandag 3 april 2017 13:13 schreef Puddington het volgende:
[..]
Het is alsof je extremisten onder elke bevolkingsgroep vindt. Wat een openbaring
Camiel had de A4 bejaardenvrij moeten maken. Gemiste kans.quote:Op maandag 3 april 2017 13:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daarom rekeningrijden, kun je bejaarden tenminste weren in bepaalde tijdvakken.
Shawshankquote:Op maandag 3 april 2017 13:12 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon door dergelijke types laten bewaken. kunnen die figuren mooi zich gaan afvragen hoe ze het ooit in hun hoofd gehaald hebben jihadi te worden.
Camiel heeft meer kansen gemist, bij KLM toch ook dacht ik?quote:Op maandag 3 april 2017 13:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Camiel had de A4 bejaardenvrij moeten maken. Gemiste kans.
Het is hem vergeven, hij moest de avonduren vrij houden om z'n vrouw in elkaar te meppen.quote:Op maandag 3 april 2017 13:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Precies. Als het hen niet bevalt kunnen ze altijd nog naar Guantanamo.quote:Op maandag 3 april 2017 13:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Shawshank
Die terroristen een paar dagen in een doodgewone gevangenis daar laten rondlopen, dan willen ze wel weer graag naar hun mooie gevangenis in Nederland.
Als Limburgse CDA'er was zijn totale achterban bejaard.quote:Op maandag 3 april 2017 13:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel een geschikte cipier voor de EBI.quote:Op maandag 3 april 2017 13:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Het is hem vergeven, hij moest de avonduren vrij houden om z'n vrouw in elkaar te meppen.
Weet jij er meer van dan, misschien hield ze wel ervan, en kwam het berauw achteraf pas?quote:Op maandag 3 april 2017 13:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Het is hem vergeven, hij moest de avonduren vrij houden om z'n vrouw in elkaar te meppen.
Zonder rugdekking?quote:Op maandag 3 april 2017 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel een geschikte cipier voor de EBI.
Yep tegenover zwaar criminelen, dat geloof jij zelf, waarom zou Max zo snel zijn, altijd op de vlucht voor Jos?quote:
Zie het wel voor me hoe Kaas expres zijn zeepje laat vallen in de doucheruimte "oh, wat ben ik toch een domme domme kaas" terwijl hij nog een beetje extra schud met die bolle reet van hem.quote:
Gaat die nu met Kaas zijn favoriet aan de haal?quote:Op maandag 3 april 2017 13:23 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een relnichten bij d66
Ze kijken er ook lekker ongemakkelijk bij zeg, alsof ze het helemaal niet willen maar het moest van de ludieke PR-hipsterbaard.quote:Op maandag 3 april 2017 13:23 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 april 2017 13:23 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Koolmees stiekem met 1 van zijn vingers de binnenkant van Alexanders handpalm aan het strelen is.quote:Op maandag 3 april 2017 13:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze kijken er ook lekker ongemakkelijk bij zeg, alsof ze het helemaal niet willen maar het moest van de ludieke PR-hipsterbaard.
Als jij nou voordat jij denkt naar de foto kijken doet, dan zie jij misschien iets anders.quote:Op maandag 3 april 2017 13:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat Koolmees stiekem met 1 van zijn vingers de binnenkant van Alexanders handpalm aan het strelen is.
Bek dicht john.quote:Op maandag 3 april 2017 13:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij nou voordat jij denkt naar de foto kijken doet, dan zie jij misschien iets anders.
Ja volg die niemoller al een tijdje op twitter, die radicaliseert met de week inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2017 14:01 schreef 99.999 het volgende:
Ook nog wel een aardig stuk over een van onze favoriete demagogen
http://www.volkskrant.nl/(...)-doorslaan~a4482102/
Ik mag hopen dat Martin Bosma zich niet ergens achter een van de pilaren met een betonschaar verstopt heeft.quote:Op maandag 3 april 2017 13:23 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Rutte wel, gewapend met de woorden "Normaal.Doen."quote:Op maandag 3 april 2017 14:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Martin Bosma zich niet ergens achter een van de pilaren met een betonschaar verstopt heeft.
Zijn er al willekeurige Tsjetsjenen opgepakt?quote:
Geen idee, vooral slecht nieuws voor die protestmarsen tegen Putin afgelopen week. Lijkt me niet gek als Putin in Erdogan style dit gaat gebruiken om ook die te verbieden voor onbepaalde tijd.quote:Op maandag 3 april 2017 14:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn er al willekeurige Tsjetsjenen opgepakt?
Uiteraard. Despoten gonna despoot.quote:Op maandag 3 april 2017 14:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, vooral slecht nieuws voor die protestmarsen tegen Putin afgelopen week. Lijkt me niet gek als Putin in Erdogan style dit gaat gebruiken om ook die te verbieden voor onbepaalde tijd.
We gaan deze keer proberen om strategisch informatie te lekken die de schuld bij boze Groningers legt.quote:Op maandag 3 april 2017 14:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn er al willekeurige Tsjetsjenen opgepakt?
En dan voelen de makke schapen in pakweg Metalogorsk zich weer veilig. Vadertje Poetin heeft alles onder controle.quote:
Die is het padje al even kwijtquote:Op maandag 3 april 2017 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja volg die niemoller al een tijdje op twitter, die radicaliseert met de week inderdaad.
Putin was overigens wel vandaag op bezoek in St Petersburg.quote:Op maandag 3 april 2017 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
Of misschien zijn er "toevallig" weer een paar belangrijke figuren uit de oppositie omgekomen.
Caucasians?quote:Op maandag 3 april 2017 14:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het waren Kaukasiërs, 99% zeker.
Hoog tijd dat Niemoller uw schedel eens opmeet.quote:
Hoe zou hij denken over hrt IQ van Neanderthalers?quote:Op maandag 3 april 2017 14:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoog tijd dat Niemoller uw schedel eens opmeet.
Ingoesjeten, Tsjetsjenen, Dagestanen, Osseten, Kabarden, Abchazen of Lezgiërs.quote:
Azeri's ontbreken in de opsomming. Niet geheel toevallig bondgenoten van Israël.quote:Op maandag 3 april 2017 14:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ingoesjeten, Tsjetsjenen, Dagestanen, Osseten, Kabarden, Abchazen of Lezgiërs.
Altaïsche volkeren zijn altijd betrouwbaar geweest. Behalve dan dat ze heulen met de Turk, wiens genocide van 1915 niet vergeten mag worden.quote:Op maandag 3 april 2017 14:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Azeri's ontbreken in de opsomming. Niet geheel toevallig bondgenoten van Israël..
Schelden doe je als de beste, immitatiedukequote:Op maandag 3 april 2017 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Man ik ben altijd vrolijk
Zure endeldarmtoerist.
Is Martin een Marokkaan dan?quote:Op maandag 3 april 2017 14:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Martin Bosma zich niet ergens achter een van de pilaren met een betonschaar verstopt heeft.
Dapper, normaal verwijzen enkel bejaarden als jij en Piet nog naar die man.quote:Op maandag 3 april 2017 15:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ondertussen haalt iemand Marcel van Dam aan als bron
Schaar mij dan maar tot de mongolen, als jij dat niet al gedaan hebt.quote:Op maandag 3 april 2017 09:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe oud is die Marcel inmiddels al, zou die niet lijden aan dementie, Remlof moet ook (uitkijken) trouwens, suiker ziekte, insuline, laat toch ook de kleine bloedvaten dichtslibben?quote:Op maandag 3 april 2017 15:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ondertussen haalt iemand Marcel van Dam aan als bron
Naast dat andere levende fossiel, Jan Terlouw.quote:Op maandag 3 april 2017 15:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die woont toch in een kasteeltje ergens in Gelderland of zo?
Ik zag laatst nog een touwtje uit de brievenbus hangen hier in de buurt.quote:Op maandag 3 april 2017 15:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Naast dat andere levende fossiel, Jan Terlouw.
Zou een onbewoond eiland niks voor jouw zijn?quote:Op maandag 3 april 2017 16:02 schreef remlof het volgende:
Ik ga Piet maar weer op ignore zetten, daar komt echt niets zinnigs meer uit
Correct, dat is zeer geschikt om bejaarde zeikerds gefrustreerd te maken.quote:Op maandag 3 april 2017 15:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die woont toch in een kasteeltje ergens in Gelderland of zo?
Sommige dingen hoef je op zich niet eens echt actief te negeren, daar lees je als het goed is sowieso al overheen... Toch?quote:Op maandag 3 april 2017 16:02 schreef remlof het volgende:
Ik ga Piet maar weer op ignore zetten, daar komt echt niets zinnigs meer uit
quote:Op maandag 3 april 2017 16:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, dat is zeer geschikt om bejaarde zeikerds gefrustreerd te maken.
Of nooit zichtbaar lachen?quote:Op maandag 3 april 2017 16:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Blanke mannen die nooit lachen.
Meh, ik vind ingeklapte posts wel zo handig. Om nou meteen aan al die domheid blootgesteld te worden.quote:Op maandag 3 april 2017 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je op zich niet eens echt actief te negeren, daar lees je als het goed is sowieso al overheen... Toch?
Hoe ben je daar achter gekomen dan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:04 schreef john2406 het volgende:
Logisch toch ik wil ook niet weten dat ik hartpatient ben, ben het echter toch.
En jouw domheid doet mijn hart geen goed!
Ben jij wel een man dan?quote:Op maandag 3 april 2017 18:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je Danny al een pm gestuurd of ben je nog steeds geen man?
Waarom haat jij homo's, John? Is de leeftijd zeker?quote:
Ik haat geen homo's Koos!quote:Op maandag 3 april 2017 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom haat jij homo's, John? Is de leeftijd zeker?
Maar een homo is geen echte man?quote:
Het irriteert mij dat deze een andere vraagt of deze nog geen man is, nou misschien is deze wel meer man als dat Kaas ooit zal zijn?quote:Op maandag 3 april 2017 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar een homo is geen echte man?
Die gereformeerde spruitjeslucht die om je heen hangt is pijnlijk penetrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |