SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkL2B's Mixcloud
Album weer terug gevonden, demo helaas niet.quote:Op zondag 2 april 2017 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sneuvelde destijds bij de grote PC crash, misschien.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Album weer terug gevonden, demo helaas niet.
Van dit nummer nu heb ik ook een snelle metalversie die iets van half zo lang is!
Over een minuut of 3 trouwens ff het volume laag zetten als je de koptelefoon niet op hebt!French Kiss is er niks bij!
Voor de zanger hoef je niet meer bang te zijn; die is al 7 jaar dood!quote:Op zondag 2 april 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goh, alweer een stel boos kijkende mannen.Je verwacht het niet...
quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Stien_Struis het volgende:
23:00 - 01:00 Out of the Blues met Stien.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:21 schreef Stien_Struis het volgende:
Heb wel idee welke muziek niet zo vaak langskomt.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The Village People onder de gothic-bands....
Zal ik die draaien?quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu maak je me héél nieuwsgierig.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Stien_Struis het volgende:
23:00 - 01:00 Out of the Blues met Stien.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The Village People onder de gothic-bands....
* Elfletterig zoekt vast dekkingquote:Op zondag 2 april 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik die draaien?Hij is wel fucking hard hoor!
Ja mèn, tuurlijk!quote:Op zondag 2 april 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik die draaien?Hij is wel fucking hard hoor!
Ik durf geen ja te zeggen, maar draai vooral wat je zelf leuk vindtquote:Op zondag 2 april 2017 22:31 schreef ToT het volgende:
Maar als jullie wat zin hebben in wat pittiger spul, kan ik wel wat meer metal draaien?
Ja ik ben nu ook wel ff in de mood voor wat pittigers.quote:Op zondag 2 april 2017 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik durf geen ja te zeggen, maar draai vooral wat je zelf leuk vindt
Dat werkt het beste.quote:Op zondag 2 april 2017 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik durf geen ja te zeggen, maar draai vooral wat je zelf leuk vindt
Ik draai toch ook vaak genoeg vage shit.quote:Op zondag 2 april 2017 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook wel ff in de mood voor wat pittigers.
Het volgende nummer begint heel rustig maar dat verandert wel!
Ik hou wel van snoeiharde metal, maar dat durf ik hier zelden te draaien!
De broer van Alanis Morrisette?quote:Op zondag 2 april 2017 22:33 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Van Hollandsche bodem.Echt een zwaar toffe kerel!
Joh met het spul wat ik zou draaien doe ik denk ik alleen Fogel een plezier!quote:Op zondag 2 april 2017 22:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik draai toch ook vaak genoeg vage shit.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik draai toch ook vaak genoeg vage shit.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:31 schreef ToT het volgende:
Schijt, ik sla die Village People ff over. Past totaal niet na deze!
Fogel is wel tof, die heeft al boel nieuw spul leren kennen.quote:Op zondag 2 april 2017 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh met het spul wat ik zou draaien doe ik denk ik alleen Fogel een plezier!
Nàh, dat trek ik best hoor.quote:Op zondag 2 april 2017 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh met het spul wat ik zou draaien doe ik denk ik alleen Fogel een plezier!
quote:Op zondag 2 april 2017 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had me enorm verheugd op hun uitvoering van Go West, met als titel Gothic West.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had me enorm verheugd op hun uitvoering van Go West, met als titel Gothic West.
Bedoel je dat je van mij dingen leert kennen of andersom?quote:Op zondag 2 april 2017 22:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Fogel is wel tof, die heeft al boel nieuw spul leren kennen.
Ja de formulering snapte ik ook ff niet!quote:Op zondag 2 april 2017 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedoel je dat je van mij dingen leert kennen of andersom?
De echte hardliners blijven over en vind het altijd wel leuk om te horen wat anderen draaien dat ik niet ken.quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen hoe de jaarlijkse feestavond voor leden van gothicbands eruit ziet....
[ afbeelding ] x 638
Ja het is hard maar tevens lekker rustig!quote:Op zondag 2 april 2017 22:39 schreef Fogel het volgende:
Lekker rustgevende muziek trouwens. Zit tussendoor een draaiboek te maken voor de 17e mei viering. Prutsers van de voorgaande jaren weten niet wat structuur is, dus ik maak er maar meteen een best practice document van.
Beide wel denk ik.quote:Op zondag 2 april 2017 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedoel je dat je van mij dingen leert kennen of andersom?
Ja, denk ik ook wel.quote:
Jazeker, dat heb ik ook zo. Ben nog steeds dankbaar voor alles wat ik nu ken via hier. Zoals sommige GOA tracks van Eggs, jouw muziek & Boiler Room tips en zelfs sommige nummers via ToT.quote:Op zondag 2 april 2017 22:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De echte hardliners blijven over en vind het altijd wel leuk om te horen wat anderen draaien dat ik niet ken.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:42 schreef ToT het volgende:
Hierna die gothic gay Pet Shop Boys-achtige band!
BUBley40?quote:Op zondag 2 april 2017 22:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik wil graag laten horen dat Reggae meer is dan Bob Marley en UB40.
Moet nog wat vaker Reggae draaien dan.quote:Op zondag 2 april 2017 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jazeker, dat heb ik ook zo. Ben nog steeds dankbaar voor alles wat ik nu ken via hier. Zoals sommige GOA tracks van Eggs, jouw muziek & Boiler Room tips en zelfs sommige nummers via ToT.
Hehehehe ik heb er echt helemaal niks in herkend....quote:Op zondag 2 april 2017 22:42 schreef ToT het volgende:
Hierna die gothic gay Pet Shop Boys-achtige band!
Ja dat is DEZE band dus he!quote:Op zondag 2 april 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehehe ik heb er echt helemaal niks in herkend....![]()
Overigens zijn er meedere metal-covers van PSB-tracks gemaakt; bij vlagen nog best grappig ook, trouwens.
Joh... echt?!quote:Op zondag 2 april 2017 22:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik wil graag laten horen dat Reggae meer is dan Bob Marley en UB40.
Zonder het plaatje werkt ook prima.quote:Op zondag 2 april 2017 22:47 schreef ToT het volgende:
Van de volgende band kan ik ook geen plaatje op Google vinden, maar da's volgens mij wel te begrijpen.
Hehehe ja nou ik vind het wel leuk om de plaatjes er bij te posten, maar het levert ook wel soms commentaar op. Gelukkig ben ik daar tegenwoordig wat minder gevoelig voor als vroeger.quote:Op zondag 2 april 2017 22:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zonder het plaatje werkt ook prima.
Dan piept ie wel anders!quote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]Correct!
Gaat over dat hij het homo-SM slaafje van degene wil zijn die hij toezingt!
quote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik klikte toevallig de topic chain aan:
De laatste post in topic #1776 was om 20:00:00 precies. Die van topic #1777 was om 22:22:00
Zeker! Klinkt echt lekker!quote:
Een teken, ik zeg je!quote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik klikte toevallig de topic chain aan:
De laatste post in topic #1776 was om 20:00:00 precies. Die van topic #1777 was om 22:22:00
Ben daar altijd erg simpel, heb ik er geen zin meer in dat stopt de show.quote:Op zondag 2 april 2017 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja nou ik vind het wel leuk om de plaatjes er bij te posten, maar het levert ook wel soms commentaar op. Gelukkig ben ik daar tegenwoordig wat minder gevoelig voor als vroeger.
Live mixen en tegelijk typen schiet ook niet op.quote:Op zondag 2 april 2017 22:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben daar altijd erg simpel, heb ik er geen zin meer in dat stopt de show.
Beetje pluggen kan geen kwaad toch?quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 22:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n charmante, elegante en verlegen dame!
quote:Op zondag 2 april 2017 22:59 schreef Stien_Struis het volgende:
Heb inspiratie gekregen door je show ToT.
Graag gedaan weer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |