quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef The_Temp het volgende:
Een volwassen man met een Ajax muts
Terwijl buiten iedereen lekker in een t-shirtje loopt![]()
Een shirt is te duur.quote:Op zondag 2 april 2017 22:05 schreef The_Temp het volgende:
Een volwassen man met een Ajax muts
Terwijl buiten iedereen lekker in een t-shirtje loopt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Zekers, helemaal als het "the day after"is, na de "Ajax show"in de ArenA tegen de club uit R'dam-Zuid en dit uiteraard nog even nagevierd moet worden, gewoon omdat het maandag is.quote:Op maandag 3 april 2017 00:25 schreef Stien_Struis het volgende:
Een zwaar leven hebben die voetbal supporters.
Rotterdammers daarentegen zijn er niet vies van hun eigen lokale middenstand te plunderen tijdens een kampioensfeestje.quote:Op zondag 2 april 2017 22:04 schreef Cinemaniak het volgende:
Ik denk gewoon dat veel mensen moeite hebben om jou serieus te nemen....
Daarnaast zie ik al jaren dat het gross van de rellende Ajax-Supporters niet uit Amsterdam zelf komen, maar van daar buiten. Anders kan ik mij niet voorstellen dat je de mooie pleinen en parken gaat vernielen. In je eigen nest schijt je niet.
quote:
Reken maar dat die er waren. 100 meter verderop stonden ze bij café.... en keken alleen maar.quote:Op zondag 2 april 2017 22:26 schreef Fatoeman het volgende:
Ts acclimatiseert op een terras waar zich geen supporters van feyenoord bevinden
Als je nou even in het "Wat eten en drinken we vandaag #.......... volgt/bekijkt, dan zie je wat ik elke dag zoal eet en doe.quote:Op zondag 2 april 2017 23:26 schreef Plompzakker het volgende:
Iwanius![]()
Wat stond er vandaag op het feestmaal?
quote:Op zondag 2 april 2017 22:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Snel even je muts neerleggen en dan weer in je handtas stoppen zeker. Net alsof je het gore lef zou hebben
Walgelijk ventje ben je. Wees maar blij dat je anoniem door de straten loopt daarquote:Op dinsdag 4 april 2017 08:37 schreef Iwanius het volgende:
Weer een schitterende dag om als Ajacied in Rotterdam te vertoeven,gewoon omdat het kan.
Haten op iwaniusquote:Op dinsdag 4 april 2017 09:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Walgelijk ventje ben je. Wees maar blij dat je anoniem door de straten loopt daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |