Lekker ontbijt!quote:Op zondag 2 april 2017 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hadden spitskool, verse spinazie, hamburger en ovenfriet
Morgenochtend vla met verse aardbeien en slagroom
Gewoon 2 menu's voor mijzelf. Er moet tenslotte gegeten en gedronken worden en maagje vullen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Hee Iwanius had je gezelschap in de MacD of bestel je gewoon ordinair 2 menu's voor jezelf?
Haha ik dacht ff dat je serieus je sigaar op je ijsje had gelegdquote:Op zondag 2 april 2017 22:16 schreef Iwanius het volgende:
Aansluitend
[ afbeelding ]
2 sorbets wegwerken in alle rust buiten op het terras.
Geen fritessaus?quote:Op zondag 2 april 2017 04:15 schreef Iwanius het volgende:
Late avondhap
[ afbeelding ]
Yup... we spekken de Mc aandeeltjes maar weer eens.![]()
Ja, dat is echt heel relevant na 2 medium cola/frites en burgersquote:Op maandag 3 april 2017 13:58 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel calorieėn er in fritessaus zit?
Gelukkig herken je het sarcasmequote:Op maandag 3 april 2017 17:25 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja, dat is echt heel relevant na 2 medium cola/frites en burgers
Heerlijk!! Wel weinig kipkluifjesquote:Op maandag 3 april 2017 21:20 schreef realAIVD het volgende:
Hier wat kipkluifjes ongeveer volgens recept van rasamalaysia (geen sesamzaadjes en eea een tikkie aangepast), geweldig lekker en flink heet, heerlijk.
http://rasamalaysia.com/spicy-korean-chicken-wings/2/
Daarbij natuurlijk wat groenten wegens ook lekker.
[ afbeelding ]
haha, misschien wel...maar na die vierde was ik er ook wel klaar mee hoor, 't spul begon steeds harder te branden. Gelukkig wel weer een mooi recept om gochujang in te gebruiken, dat kan nooit kwaad.quote:Op maandag 3 april 2017 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk!! Wel weinig kipkluifjes![]()
Had mixvla als toetje en daarna nog wat paprika ribbelchips.
Misschien kom ik te weinig buiten, maar er zijn serieus al terrasjes open rond deze tijdquote:Op dinsdag 4 april 2017 08:51 schreef Iwanius het volgende:
Moggu!
[ afbeelding ]
Weer een schitterende dag om te genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |