Het is ook niet zo warm als vrijdagmiddag. Hoop dat je je gauw beter voelt en dat het Eftelingbezoek leuk was.quote:Op zondag 2 april 2017 16:59 schreef Leandra het volgende:
De heren hebben net sushi voor me meegenomen uit de stad![]()
Ik ben na een dag in de Efteling (gisteren) compleet aan gort, dus ik doe vandaag niks, hoewel ik eigenlijk de moed had willen hebben om naar beneden te gaan om in de tuin te gaan zitten, maar dat zit er niet in vandaag.
quote:Op zondag 2 april 2017 17:13 schreef Kaas- het volgende:
Die teringbuitenlanders hebben weer toegeslagen en een paar van onze homo's mishandeld.
De Efteling was erg leuk, thnx.quote:Op zondag 2 april 2017 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook niet zo warm als vrijdagmiddag. Hoop dat je je gauw beter voelt en dat het Eftelingbezoek leuk was.
quote:Op zondag 2 april 2017 17:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en het wetenschappelijk bureau van het FvD gaat dus "Het Renaissance Instituut" heten
Lieve Kitty.quote:Op zondag 2 april 2017 17:33 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik had dus andere medicijnen gekregen een paar weken geleden, en de apotheek zat weer vast in de pavlovreactie van "het mag niet van de zorgverzekeraar" en had me dus gewoon het preferente medicijn gegeven, onder het mom van "het is hetzelfde"..... ja, de werkzame stof is hetzelfde, de hulpstoffen niet, dus ik liep al weken te hoesten als een lama met longontsteking, dus donderdag maar met de huisarts gebeld om te zorgen dat ik weer het oude medicijn kreeg (ander merk, andere hulpstoffen), en dat het me niet boeit dat ik het zelf moet betalen, want ik krijg het toch wel vergoed.
Assistente met de apotheek gebeld, lagen ze vrijdag al voor me klaar, daar hoopte ik al op, dus vrijdagochtend de oude al niet meer ingenomen, maar zo'n hoest ben je ook niet van de een op de andere dag vanaf (inmiddels wel bijna) dus ik had aan de begrafenisondernemer al gevraagd of ik helemaal aan de zijkant mocht gaan zitten in de kerk, dan kon ik via het zijpad wegvluchten als er weer zo'n hoestaanval kwam.
Nou, die kwam hoor.... zo ongeveer halverwege de dienst, gelukkig op tijd weggevlucht en in de hal van de kerk bleek ik aan de goede kant te zitten voor de damestoilet.... het leek wel een scene uit de exorcist wat er allemaal uit kwam
Hoe toepasselijk, als ik een keer in een kerk zit![]()
Oh, en het wetenschappelijk bureau van het FvD gaat dus "Het Renaissance Instituut" heten
Oh, in Arnhem ook. Voor de verandering eens niet in de randstad.quote:Op zondag 2 april 2017 17:13 schreef Kaas- het volgende:
Die teringbuitenlanders hebben weer toegeslagen en een paar van onze homo's mishandeld.
Zouden ze mij ook gaan pakken met m'n bijna 2 meter?quote:Op zondag 2 april 2017 17:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, in Arnhem ook. Voor de verandering eens niet in de randstad.
Lees inderdaad wel meteen dat het om een incident gaat met verdachten met Noord-Afrikaans uiterlijk. Opmerkelijk incident, dit.
Vooral ook omdat ze kennelijk midden in de nacht met een betonschaar rondliepen.....quote:Op zondag 2 april 2017 17:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, in Arnhem ook. Voor de verandering eens niet in de randstad.
Lees inderdaad wel meteen dat het om een incident gaat met verdachten met Noord-Afrikaans uiterlijk. Opmerkelijk incident, dit.
Je hebt 2 mogelijkheden in zulke gevallen; ze laten je of gaan omdat ze te schijterig zijn, of ze pakken je als eerste omdat je de grootste bent.quote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zouden ze mij ook gaan pakken met m'n bijna 2 meter?
Of m'n oren dicht en doorlopen. Hoor ze toch niet.quote:Op zondag 2 april 2017 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt 2 mogelijkheden in zulke gevallen; ze laten je of gaan omdat ze te schijterig zijn, of ze pakken je als eerste omdat je de grootste bent.
Engelse ziekte.quote:Op zondag 2 april 2017 17:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Hangt van je fysiek af he.quote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pakken of 'pakken'?quote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazekers.quote:Op zondag 2 april 2017 17:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk ook iets anders dan mensen klieren in deze SC?
Lekker stevig.quote:Op zondag 2 april 2017 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze in het laatste geval enkel het handvat van die betonschaar gebruiken.
Slechte bui Friek?quote:
Mijn sneer naar Remlof vandaag was ook weer een parel moet ik zeggen.quote:Op zondag 2 april 2017 18:07 schreef Kaas- het volgende:
Friek is de slechtste troll die Fok ooit gekend heeft en gaat nu anderen aanvallen op het trollen, nice.
Volgens mij zag ik die toevallig toen ik tussendoor heel kort online was. Iets met internationale politiek en Mkb-programmeur. Was wel nice.quote:Op zondag 2 april 2017 18:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn sneer naar Remlof vandaag was ook weer een parel moet ik zeggen.
Inspecteurtjes? Adviseurtjes. Eerstgenoemde categorie is per definitie niet overbetaald, zitten een beetje in hetzelfde salarishuis als waar jij resideert.quote:Op zondag 2 april 2017 18:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Even genoeg van de overbetaalde belastinginspecteurtjes.
Opa is niet zo van de garpjes.quote:Op zondag 2 april 2017 18:36 schreef Leandra het volgende:
Dit is een grapje van Bakkerbaard naar ik aanneem?
KLB / Sluiting YNG niet op 1 april
Als je nog mod was geweest, had je het geweten.quote:Op zondag 2 april 2017 18:36 schreef Leandra het volgende:
Dit is een grapje van Bakkerbaard naar ik aanneem?
KLB / Sluiting YNG niet op 1 april
Als ik nog mod was geweest en ze hadden Fylax POL-mod gemaakt dan was dat wel een reden geweest om op zwart te gaan.quote:Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je nog mod was geweest, had je het geweten.
Dat sentiment kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 2 april 2017 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik nog mod was geweest en ze hadden Fylax POL-mod gemaakt dan was dat wel een reden geweest om te vertrekken.
Genoeg Noord-Afrikanen van 2 meter.quote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is de Rotterdamse binnenstad nog een beetje heel?quote:
Hing wel een politie helicopter boven het centrum zag ik vanaf het dakterras.quote:Op zondag 2 april 2017 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is de Rotterdamse binnenstad nog een beetje heel?
Er schenen wat ongeregeldheden te zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Hing wel een politie helicopter boven het centrum zag ik vanaf het dakterras.
Rotterdam-Zuid, dat gezwel vol allochtonen?quote:Op zondag 2 april 2017 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
Niks gemerkt van ongeregeldheden. Maar ik zat dan ook in de zon te chillen in het Zuiderpark. Waar overigens (sier)vuurwerk werd afgestoken en een jolige sfeer hing.
Correct.quote:Op zondag 2 april 2017 19:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuid, dat gezwel vol allochtonen?
Jij woont toch in Eindhoven? Zal je ook wel PVV stemmen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik daar zou wonen, zou ik PVV stemmen.
Ja, die staan er al een paar jaar. Wel leuk eigenlijk.quote:Op zondag 2 april 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben sinds vanavond weer in Rotterdam en kwam alleen schaapjes tegen bij de Kralingse Plas.
[ afbeelding ]
En zoals jullie zien ben ik veel langer dan 2 meter.
Geen lammetjes?quote:Op zondag 2 april 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben sinds vanavond weer in Rotterdam en kwam alleen schaapjes tegen bij de Kralingse Plas.
[ afbeelding ]
Inderdaad erg schemerig op die foto. Bijna geen zon meer te bekennen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:49 schreef Tem het volgende:
De vraag is alleen van Kaas- nu weer met schemering in het Kralingse bos doet.
Die worden in Rotterdam geslacht zodra ze de weide inkomen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen lammetjes?
Ik zie hier overal lammetjes en kalfjes in de weide
Smart ass aan het verkopen?quote:Op zondag 2 april 2017 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad erg schemerig op die foto. Bijna geen zon meer te bekennen.
quote:Op zondag 2 april 2017 19:52 schreef Kaas- het volgende:
Heuij kijk welke laffe bedrieger het topic binnenkomt.
[..]
Geef jij nou maar je rekeningnummer. Over laffe honden gesproken.quote:Op zondag 2 april 2017 19:52 schreef Kaas- het volgende:
Heuij kijk welke laffe bedrieger het topic binnenkomt.
[..]
Ja dat helpt niet echt.quote:Op zondag 2 april 2017 19:54 schreef Tem het volgende:
Zie u mensen wat deze meneer aan het doen is? Bobje? GS? Whisky?
[..]
Goede prestatie, vandaag.quote:Op zondag 2 april 2017 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef jij nou maar je rekeningnummer. Over laffe honden gesproken.
In de kast, eerder. Vandaar ook dat voortdurende gehang aan Kaas-.quote:Op zondag 2 april 2017 20:24 schreef eriksd het volgende:
Wat is er aan het handje? Na Iwanius nu Elan op de kast?
Ik stuur binnenkort de buurtkinderen wel op hem af. Dat zal hem leren.quote:Op zondag 2 april 2017 19:54 schreef Tem het volgende:
Zie u mensen wat deze meneer aan het doen is? Bobje? GS? Whisky?
[..]
Wonen vooral Otomanen toch, weinig mocro?quote:Op zondag 2 april 2017 19:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik daar zou wonen, zou ik PVV stemmen.
"Oh nee ik wil Danny hier buiten houden", zeer geloofwaardig excuus. Zelfs een DM aan de beste man is te lastig, terwijl je zo eenvoudig via hem een abonnement kan regelen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef jij nou maar je rekeningnummer. Over laffe honden gesproken.
Alleen een vmbo'er schrijft hier buiten aan elkaar.quote:Op zondag 2 april 2017 21:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Oh nee ik wil Danny hierbuiten houden", zeer geloofwaardig excuus. Zelfs een DM aan de beste man is te lastig, terwijl je zo eenvoudig via hem een abonnement kan regelen.
Nee goed, je bent gewoon een zeer geslaagde troll of gewoon irritante kutpauper met vmbo.
Schaapjesquote:Op zondag 2 april 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dat lukken zonder te persen?quote:Op zondag 2 april 2017 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze in het laatste geval enkel het handvat van die betonschaar gebruiken.
De excuusjes raken op, we zien het weer. Nee, je bent gewoon een onbetrouwbare kuthond waar iedereen op mag schijten.quote:Op zondag 2 april 2017 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen een vmbo'er schrijft hier buiten aan elkaar.
Jij bent ook wel een liefje.quote:Op zondag 2 april 2017 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De excuusjes raken op, we zien het weer. Nee, je bent gewoon een onbetrouwbare kuthond waar iedereen op mag schijten.
2mtr en tenger of 2mtr en een postuur als een vent, maar hoe kan ik dat nu vragen een vent?quote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw mening in deze kwestie is totaal niet relevant. Het vervelende voor jou is dat je dat zelf nog niet schijnt te beseffen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De excuusjes raken op, we zien het weer. Nee, je bent gewoon een onbetrouwbare kuthond waar iedereen op mag schijten.
Prima filmpje inderdaadquote:Op zondag 2 april 2017 21:16 schreef Tijger_m het volgende:
Zo dan, Rogue One eindelijk gekeken, die valt helemaal niet tegen
Zeker, het is prachtig weer vandaag.quote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed vriend. Met jou ook? Nog leuke reisjes gepland?
Ja hoor, Ajax binnenkort kampioen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed vriend. Met jou ook? Nog leuke reisjes gepland?
Heerlijk man.quote:Op zondag 2 april 2017 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker, het is prachtig weer vandaag.
Volgend maand naar Madrid, meteen voetbalwedstrijd Real tegen Sevilla meepakken. Jij?
Sluit ik niet uit.quote:Op zondag 2 april 2017 21:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja hoor, Ajax binnenkort kampioen.
HAHAHA
Waarom emigreer je niet meteen naar Detroit als je toch de hele tijd daarheen gaat?quote:Op zondag 2 april 2017 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk man.
Volgende week naar Detroit hè.
Ga de Route 66 eindelijk rijden, met mijn neef en een drietal vrienden. Stel ouwe lullen op pad in de States
Aaah, kusjes en knuffels voor t zieltje.quote:Op zondag 2 april 2017 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Friek_ is binnenkort weer steuntrekker, dus hij gaat een moeilijke periode door.
Omdat Nederland in elk opzicht superieur is aan de VS, en zeker aan Detroit.quote:Op zondag 2 april 2017 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom emigreer je niet meteen naar Detroit als je toch de hele tijd daarheen gaat?
Dit was niet afgesprokenquote:Op zondag 2 april 2017 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Friek_ is binnenkort weer steuntrekker, dus hij gaat een moeilijke periode door.
Hehe vanuit R&P naar deze SC is wel een dappere keuzequote:Op zondag 2 april 2017 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht, eens een nieuw topic proberen. Gezellig. Kom wel op een goed moment binnenvallen.
Ik ben een dapper meisje.quote:Op zondag 2 april 2017 21:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe vanuit R&P naar deze SC is wel een dappere keuze
Dit is ook een soort van R&P. Zie de emo-reacties van Pokkelmans, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 april 2017 21:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe vanuit R&P naar deze SC is wel een dappere keuze
Hoop drama zo nu en dan. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 2 april 2017 21:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit is ook een soort van R&P. Zie de emo-reacties van Pokkelmans, bijvoorbeeld.
Deze SC stond bovenaan in de ATquote:Op zondag 2 april 2017 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon ook the voice of reason gevonden.
Veel lui die het zwaar hebben met de reacties van John.quote:Op zondag 2 april 2017 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoop drama zo nu en dan. Dat dan weer wel.
Verlegen en dapper kunnen best hand in hand. Of zoquote:Op zondag 2 april 2017 21:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
En toch zo verlegen in je profiel, foto?
Alsof ze een blok beton aan hun voet hebben?quote:Op zondag 2 april 2017 21:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Veel lui die het zwaar hebben met de reacties van John.
Leukere begroeting dan die van Temquote:
Een loden bal. Vooral Paper_Tiger.quote:Op zondag 2 april 2017 21:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alsof ze een blok beton aan hun voet hebben?
Ja ach, Tem hè...quote:Op zondag 2 april 2017 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leukere begroeting dan die van Tem.
Die zal wel denken, zie dat mens achter al, moet ze hier ook nog de boel komen verstoren.
Ik sta helemaal openquote:Op zondag 2 april 2017 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Speciale locatie voor the voice of reason, logisch natuurlijk.
Moet ik toch maar zien vaker te komen dan, al is het maar voor deze alleen.quote:
Gelijk heb je.quote:Op zondag 2 april 2017 21:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Moet ik toch maar zien vaker te komen dan, al is het maar voor deze alleen.
Alleen vandaag was het lekker buiten, dus wat zou ik dan hier te zoeken hebben.
Nee. Ik dacht meer aan hartjes en zoentjes.quote:Op zondag 2 april 2017 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, je verwacht het niet natuurlijk, voor de schermen zo'n reactie.
Lekker de hijskraan opquote:Op zondag 2 april 2017 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Tem gaat morgen weer noest in de haven aan de slag
Niet cool, om Samzz zo te spammen, John.quote:Op zondag 2 april 2017 21:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk heb jij je DM box boorde vol.
Zet er eens een paar welke op A moeten staan op B.quote:Op zondag 2 april 2017 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker de hijskraan opBeetje containers van A naar B zetten.
Dat deed mijn opa, in de haven van Rotterdam. Na de oorlog zetten de Duitsers zijn kraan onder stroom. Weg opa.quote:Op zondag 2 april 2017 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker de hijskraan opBeetje containers van A naar B zetten.
Ik ben mod van R&P, dus daar ben ik niet bang voorquote:Op zondag 2 april 2017 21:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk heb jij je DM box boorde vol.
Teringmoffen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat deed mijn opa, in de haven van Rotterdam. Na de oorlog zetten de Duitsers zijn kraan onder stroom. Weg opa.
Wat een vreemd moment zo na de oorlog.quote:Op zondag 2 april 2017 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat deed mijn opa, in de haven van Rotterdam. Na de oorlog zetten de Duitsers zijn kraan onder stroom. Weg opa.
Je opa had ze niet een container op hun bolletje kunnen laten klappen?quote:Op zondag 2 april 2017 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een teringlijers.quote:Op zondag 2 april 2017 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze maakten de haven onklaar zodat de handel niet weer op gang zou komen.
Heb jij om hulp gevraagd dan?quote:Op zondag 2 april 2017 21:45 schreef Tem het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Samzz hier post. Die kan wel goede adviezen geven aan die mentaal onstabiele figuren als Pokkelmans, Monolith en eriksd.
Moet jij die niet verzilveren in Suriname?quote:Op zondag 2 april 2017 21:44 schreef Japie77 het volgende:
Wat een heerlijk dagje vandaag. Weer flink wat doekoes verdiend.
Wat Leandra schrijft: ze veroorzaakten nog veel schade op hun aftocht. Er werden ook heel wat objecten opgeblazen.quote:
Instabiel.quote:Op zondag 2 april 2017 21:45 schreef Tem het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Samzz hier post. Die kan wel goede adviezen geven aan die mentaal onstabiele figuren als Pokkelmans, Monolith en eriksd.
Takes one to know onequote:Op zondag 2 april 2017 21:45 schreef Tem het volgende:
Bruno Santahuppelepup.quote:
De opa van een ex van mij is ook in z'n fabriek omgekomen omdat Duitsers op de terugtocht nog een paar bommen naar binnen rolden.quote:Op zondag 2 april 2017 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat Leandra schrijft: ze veroorzaakten nog veel schade op hun aftocht. Er werden ook heel wat objecten opgeblazen.
Geld is een illusie.quote:Op zondag 2 april 2017 21:44 schreef Japie77 het volgende:
Wat een heerlijk dagje vandaag. Weer flink wat doekoes verdiend.
Zitten ging dan zeker niet zo lekker vandaag.quote:Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Correct. Wel zo lekker rustig na gisteravond met z'n vijven op een rijtje te liggen.
Vijven als (wijven)?quote:Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Correct. Wel zo lekker rustig na gisteravond met z'n vijven op een rijtje te liggen.
Ja, zo verging het mijn oma ook. Alleen dan met acht kinderen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De opa van een ex van mij is ook in z'n fabriek omgekomen omdat Duitsers op de terugtocht nog een paar bommen naar binnen rolden.
Is de oorlog voorbij, ben je ineens weduwe met een heel jong kind door de stel Duitsers die op de terugtocht nog even hun gram moesten halen.
Wen maar vast aan dergelijke uitspraken.quote:
De opa van je ex. Is dat Tem?quote:Op zondag 2 april 2017 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De opa van een ex van mij is ook in z'n fabriek omgekomen omdat Duitsers op de terugtocht nog een paar bommen naar binnen rolden.
Is de oorlog voorbij, ben je ineens weduwe met een heel jong kind door de stel Duitsers die op de terugtocht nog even hun gram moesten halen.
Gewoon normale maten die een correcte levensstijl hebben gekozen hoor.quote:Op zondag 2 april 2017 21:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zitten ging dan zeker niet zo lekker vandaag.
Al je exen zijn ouder dan tachtig?quote:Op zondag 2 april 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bedoel je dat Tem mijn ex zou zijn? Nee, volgens mij is Tem te jong om een ex van mij te zijn.
En die hetero's morgen besmuikt vertellen dat ze naast een homo hebben geslapen....quote:Op zondag 2 april 2017 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon normale maten die een correcte levensstijl hebben gekozen hoor.
Verkeringen?quote:
Ah verkeringen tel jij ook mee, dan kom ik aan 50 stuks of meer, gehad en weggedaan, na gebruik.quote:Op zondag 2 april 2017 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verkeringen?
Behalve mijn echtgenoot zeker 3 serieuze verkeringen, en dan de vader van mijn oudste zoon ook nog.
Grappige is wel dat die 3 serieuze verkeringen alledrie bijna op de dag 2½ jaar geduurd hebben....quote:Op zondag 2 april 2017 22:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ah verkeringen tel jij ook mee, dan kom ik aan 50 stuks of meer, gehad en weggedaan, na gebruik.
Terwijl het juist het enige land is dat niet zo over land een van de andere landen binnen zou kunnen vallen.quote:Op zondag 2 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
Een land stapt uit de EU en plotseling worden militaire schermutselingen op het continent weer denkbaar, waar er binnen de EU sinds de oprichting een voor Europa ongekende periode van vrede aanbrak. Nu met die domme gedoetjes rondom de Britten zie je daar het zoveelste bewijs van hoe belangrijk de EU voor dit continent is.
We zijn te veel verwend met vrede. Men (en ik gelukkig ook niet) weet niet wat het is om oorlog mee te maken en springt daarom nogal rücksichtslos om met onze verworvenheden. Alsof het de inzet bij een sollicitatie is, en alsof men zelf het middelpunt van de wereld is. Dat gaat ons nog eens duur komen te staan.quote:Op zondag 2 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
Een land stapt uit de EU en plotseling worden militaire schermutselingen op het continent weer denkbaar, waar er binnen de EU sinds de oprichting een voor Europa ongekende periode van vrede aanbrak. Nu met die domme gedoetjes rondom de Britten zie je daar het zoveelste bewijs van hoe belangrijk de EU voor dit continent is.
Ik neem aan dat je het over Gibraltar hebt, toch? Militaire schermutselingen zullen er denk ik niet komen. Lijkt me veel te kostbaar en het levert allemaal maar weinig op. Ik vind het een vreemde zet van de EU om Gibraltar te betrekken bij de onderhandelingen over de Brexit. Waarom zouden bepalingen met het VK niet gelden voor Gibraltar? Het lijkt een onnodige provocatie.quote:Op zondag 2 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
Terwijl ik zelf ook alweer 5 tot 7 bier op had.. goed voorbeeld. Niet dat zij dat merken, maar toch.quote:
Als ze het niet merken maakt het niet zoveel uit, maar zondagavond 23.00 als leerling een leerkracht nog om hulp vragen vind ik wel behoorlijk over de grens.quote:Op zondag 2 april 2017 23:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Terwijl ik zelf ook alweer 5 tot 7 bier op had.. goed voorbeeld. Niet dat zij dat merken, maar toch.
Ja goed, de leerling vond het zelf ook al een beetje te ver gaan om me op dit tijdstip nog zoveel vragen te stellen (morgen hebben een toets het tweede lesuur). Het is dat ik zo'n aardige vent ben en alles.quote:Op zondag 2 april 2017 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze het niet merken maakt het niet zoveel uit, maar zondagavond 23.00 als leerling een leerkracht nog om hulp vragen vind ik wel behoorlijk over de grens.
Ja, dat kun je wel zijn, maar ik zou er geen gewoonte van maken.quote:Op zondag 2 april 2017 23:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja goed, de leerling vond het zelf ook al een beetje te ver gaan om me op dit tijdstip nog zoveel vragen te stellen (morgen hebben een toets het tweede lesuur). Het is dat ik zo'n aardige vent ben en alles.
Nee goed, volgende keer reageer ik gewoon maar niet meer. Het begon met een doodleuk berichtje via het leerlingvolgsysteem (Magister) om 22.45u. En ineens ben je vanaf 23.00u ineens aan het bellen. Niet bepaald de bedoeling.quote:Op zondag 2 april 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel zijn, maar ik zou er geen gewoonte van maken.
Ben jij docent???quote:Op zondag 2 april 2017 23:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja goed, de leerling vond het zelf ook al een beetje te ver gaan om me op dit tijdstip nog zoveel vragen te stellen (morgen hebben een toets het tweede lesuur). Het is dat ik zo'n aardige vent ben en alles.
quote:Op zondag 2 april 2017 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat de conciërge een leerling gaat helpen op zondagavond?
quote:Op zondag 2 april 2017 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat de conciërge een leerling gaat helpen op zondagavond?
Europese wetgeving omtrent fietsbanden.quote:Op maandag 3 april 2017 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekke fietsband misschien, het zou kunnen.
Ach, uiteindelijk zijn al die lui van R&P zo gek als een deur, dus veel zal het niet uitmaken.quote:
ik denk dat jij daar niet vrolijk van wordtquote:Op maandag 3 april 2017 01:21 schreef remlof het volgende:
Jullie hebben echt nooit iets politieks te melden hè?
Ik word sowieso niet vrolijk van jullie gebagger.quote:Op maandag 3 april 2017 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat jij daar niet vrolijk van wordt
raar dat je liever hebt dan er niet gepost wordt dan een gezellig babbeltje te makenquote:Op maandag 3 april 2017 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word sowieso niet vrolijk van jullie gebagger.
Doe dat lekker ergens anders ipv hier.
Ik heb liever dat er hier niet gepost wordt dan dat ik moet gaan proberen de interessante posts tussen jullie gebagger terug te vinden inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2017 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
raar dat je liever hebt dan er niet gepost wordt dan een gezellig babbeltje te maken
Heel erg open en tolerant
ik kijk altijd polertiek van Tim Hofmanquote:Op maandag 3 april 2017 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er hier niet gepost wordt dan dat ik moet gaan proberen de interessante posts tussen jullie gebagger terug te vinden inderdaad.
Dus zout hier gewoon lekker op als je echt niets met politiek hebt.
zou er dan elke dag iets politieks intressants gebeuren, remlof, of zouden er soms ook bepaalde pauzes kunnen zijn dat er even nix intressants aan de hand is in denhaag?quote:Op maandag 3 april 2017 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er hier niet gepost wordt dan dat ik moet gaan proberen de interessante posts tussen jullie gebagger terug te vinden inderdaad.
Dus zout hier gewoon lekker op als je echt niets met politiek hebt.
quote:
Schelden en baggeren. Geweldige toevoeging hier.quote:Op maandag 3 april 2017 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk altijd polertiek van Tim Hofman
Haha. Is goed met je.quote:Op maandag 3 april 2017 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Schelden en baggeren. Geweldige toevoeging hier.
Flikker gewoon een eind op.
Nee, laatsten waren allemaal Amerikanen. Jij?quote:Op maandag 3 april 2017 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je nog nieuwe nationaliteiten kunnen toevoegen?
neequote:Op maandag 3 april 2017 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, laatsten waren allemaal Amerikanen. Jij?
Ja ben ik ook wel een beetje klaar mee. Uiteindelijk zijn het gewoon assholes.quote:
daar heb ik geen ervaring meequote:Op maandag 3 april 2017 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel een beetje klaar mee. Uiteindelijk zijn het gewoon assholes.
Binnenkort Amsterdamse homo's verkennen, schijnt best goed te zijn
Zullen we een keertje uit in Amsterdam? Kan je bij me pittenquote:
dat durf ik toch nietquote:Op maandag 3 april 2017 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we een keertje uit in Amsterdam? Kan je bij me pitten
Kan je slapen op mn nieuwe bank die ik vandaag gekocht heb, dus je hoeft niet bang te zijn dat ik iets doe
ik ben niet geinteresseerd in je kleine dick, dus hoe kan je me afwijzenquote:Op maandag 3 april 2017 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
Nee straks wijs ik je af en dan wordt je boos net als bij rexania
quote:Op maandag 3 april 2017 01:58 schreef Etsu het volgende:
dus je hoeft niet bang te zijn dat ik iets doe want ik wil geen spermavlekken op mijn nieuwe bank
geloof je echt in een impeachment? ja ik gun je het wel, maar of het een realiteit wordt? Half USA is tegen Trump, maar ook half USA voor hem!quote:Op maandag 3 april 2017 02:04 schreef remlof het volgende:
[url=http://www.cnn.com/2017/04/02/politics/donald-trump-north-korea/index.html]Trump: US will act .
Ik hoop tot z'n impeachment
dat zou iedere Amerikaanse president gezegd kunnen hebbenquote:Op maandag 3 april 2017 02:04 schreef remlof het volgende:
Trump: US will act unilaterally on North Korea if necessary
Weer een dikke vinger van Trump naar China. Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat.
Ik hoop tot z'n impeachment
Ik ben jaloers op jouw medicatie.quote:Op maandag 3 april 2017 02:16 schreef possetje het volgende:
Hoi ik ben zelf maar simpele looser, maar ik zie wel juist weer precies hoe de zaken gespeeld hebben, obama wilde japan binnenvallen ivm met de nucliare ramp, en dat onder de noemer hulp, daarvoor kreeg hij geen groen licht van de oorlogsindustrie, en daardoor verloren de democraten de verkiezingen,
Ja, the water must flow down, other wise it gets stuck....
Oeh dit zou goed kunnen, heb je meer theorieën?quote:Op maandag 3 april 2017 02:16 schreef possetje het volgende:
Hoi ik ben zelf maar simpele looser, maar ik zie wel juist weer precies hoe de zaken gespeeld hebben, obama wilde japan binnenvallen ivm met de nucliare ramp, en dat onder de noemer hulp, daarvoor kreeg hij geen groen licht van de oorlogsindustrie, en daardoor verloren de democraten de verkiezingen,
Ja, the water must flow down, other wise it gets stuck....
niet van groter belang als deze, nee, ja verder heb ik wel 90 000 theorien in mn hoofd, maar niet zozeer over politiek,quote:Op maandag 3 april 2017 02:29 schreef isax het volgende:
[..]
Oeh dit zou goed kunnen, heb je meer theorieën?
hoi ik ben niet alleen hoor, mijn familie en vrienden enzo vormen vaak in zijn geheel een soort giga denktank!quote:
maar wat denk jij wat trump van plan is?quote:Op maandag 3 april 2017 02:35 schreef possetje het volgende:
[..]
niet van groter belang als deze, nee, ja verder heb ik wel 90 000 theorien in mn hoofd, maar niet zozeer over politiek,
zelf zie ik ik in hem geen evil vilan, hij spreekt mensen met frustratie aan, en die hebben op hem gekozen, ach ja, nu is trump de national ashole, bijv omdat hij op allochtonen vloekt, maar hebben de allochtonen daarin geen enkel aandeel dan? Nou ja zelf vind ik ook obama ultra cool hoor!quote:Op maandag 3 april 2017 02:36 schreef isax het volgende:
[..]
maar wat denk jij wat trump van plan is?
http://www.volkskrant.nl/(...)d62498c9d486e9d8befe via @volkskrantquote:Gemeenten proberen homo-ontmoetingsplaatsen te ontmantelen
Krijg je met dat d66 beleid in het topic.quote:Op maandag 3 april 2017 07:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Lijkt meer op TBScafe in de nacht, dit hol.
Gewoon een dier knuffelen. And all is well #PvdD.quote:Op maandag 3 april 2017 07:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Krijg je met dat d66 beleid in het topic.
Ik stel vanaf heden een SGP-beleid voor.quote:Op maandag 3 april 2017 07:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Krijg je met dat d66 beleid in het topic.
Uit het artikel: "Blijkbaar neemt de tolerantie af". Die tolerantie kan al niet hoog zijn als je als man je geaardheid moet verbergen door in het struweel met een andere man aan je trekken te komen. Misschien zou de discussie daarover moeten gaan.quote:Op maandag 3 april 2017 07:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)d62498c9d486e9d8befe via @volkskrant
Slecht nieuws voor Kaas-.
Klinkt een stuk beter, behalve voor kaas dan.quote:Op maandag 3 april 2017 08:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik stel vanaf heden een SGP-beleid voor.
Klinkt een stuk beter, derhalve.quote:Op maandag 3 april 2017 08:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt een stuk beter, behalve voor kaas dan.
Je zou in principe voor dezelfde activiteiten ook wel naar een seksclub kunnen gaan. Wellicht tellen het sociale karakter en de spanning van zo'n openbare locatie ergens ook wel mee.quote:Op maandag 3 april 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uit het artikel: "Blijkbaar neemt de tolerantie af". Die tolerantie kan al niet hoog zijn als je als man je geaardheid moet verbergen door in het struweel met een andere man aan je trekken te komen. Misschien zou de discussie daarover moeten gaan.
Ik ken maar weinig hetero-ontmoetingsplaatsen. Als het om spanning gaat zouden die ook zo hun plekjes moeten hebben. Als ik buitenechtelijk een vrouw wil ontmoeten regel ik gewoon een hotelletje en spreek ik niet af op een parkeerterrein ergens in een bos. Ik zal de cultuur niet begrijpen, maar ik vraag me af waarom het in Nederland als man nodig is om in de natuur aan je gerief te moeten komen, zelfs als je je geaardheid verborgen zou willen houden. Genoeg andere discrete opties, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 april 2017 08:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Je zou in principe voor dezelfde activiteiten ook wel naar een seksclub kunnen gaan. Wellicht tellen het sociale karakter en de spanning van zo'n openbare locatie ergens ook wel mee.
VVD-beleid kan ook. Gewoon iedereen zonder vaste baan excommuniceren.quote:Op maandag 3 april 2017 08:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat mannen in principe een hoger libido hebben, en dus meer seksgeoriënteerd zijn. In de heterocontext komt buitenseks ook wel regelmatig voor, maar dat is vaker binnen relaties (of in dronken toestand...).quote:Op maandag 3 april 2017 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig hetero-ontmoetingsplaatsen. Als het om spanning gaat zouden die ook zo hun plekjes moeten hebben. Als ik buitenechtelijk een vrouw wil ontmoeten regel ik gewoon een hotelletje en spreek ik niet af op een parkeerterrein ergens in een bos. Ik zal de cultuur niet begrijpen, maar ik vraag me af waarom het in Nederland als man nodig is om in de natuur aan je gerief te moeten komen, zelfs als je je geaardheid verborgen zou willen houden. Genoeg andere discrete opties, zou ik zeggen.
Zegt iemand die zelf op zaterdag zelfs nog weigert een liftknop in te drukken.quote:Op maandag 3 april 2017 08:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hommels moeten gewoon niet zo raar doen, komt alles goed.
Zie het probleem ook niet zo. Zeker als het afgelegen ligt allemaal.quote:Op maandag 3 april 2017 08:38 schreef Reya het volgende:
Ergens getuigt de discussie overigens wel van preutsheid. Wat is nu exact het probleem met die ontmoetingsplaatsen? Misschien vinden andere mensen het nu minder prettig om deze te bezoeken, maar vaak gaat het toch wel om afgelegen oorden; bovendien, zoiets zou je ook kunnen zeggen van bijvoorbeeld hangplekken.
Is het ook niet zo dat een deel van de bezoekers van dergelijke plekken nog in de kast zit of zelfs getrouwd is met een vrouw? Dan ga je als man niet zo maar daten met een andere man in een café.quote:Op maandag 3 april 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uit het artikel: "Blijkbaar neemt de tolerantie af". Die tolerantie kan al niet hoog zijn als je als man je geaardheid moet verbergen door in het struweel met een andere man aan je trekken te komen. Misschien zou de discussie daarover moeten gaan.
Wat mij betreft gaan ze lekker hun gang, hoor. Mij zitten ze niet in de weg. Ik vind alleen dat de discussie zou moeten gaan over waarom het allemaal zo verborgen moet. Ik vind dat dat in een land als Nederland niet nodig zou moeten zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 08:38 schreef Reya het volgende:
Ergens getuigt de discussie overigens wel van preutsheid. Wat is nu exact het probleem met die ontmoetingsplaatsen? Misschien vinden andere mensen het nu minder prettig om deze te bezoeken, maar vaak gaat het toch wel om afgelegen oorden; bovendien, zoiets zou je ook kunnen zeggen van bijvoorbeeld hangplekken.
Zoals Limburgquote:Op maandag 3 april 2017 08:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet zo. Zeker als het afgelegen ligt allemaal.
Maar dat hoeft de onschuldige voorbijganger niet aan z'n zoontje uit te leggen. 'Papa, waarom doet die man met die hoed niets?' is nog nooit gezegd.quote:Op maandag 3 april 2017 08:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf op zaterdag zelfs nog weigert een liftknop in te drukken.
Ja, maar dan zou ik een hotel regelen. Wat ik zei, als ik heimelijk met een vrouw af zou spreken zou ik ook een hotelkamer boeken.quote:Op maandag 3 april 2017 08:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat een deel van de bezoekers van dergelijke plekken nog in de kast zit of zelfs getrouwd is met een vrouw? Dan ga je als man niet zo maar daten met een andere man in een café.
Nu heb ik geheel geen verstand van dergelijke ontmoetingsplekken, maar is het niet zo dat je niet echt er heen gaat met iemand? Je gaat er in je eentje heen en dan kijk je of er iemand is die met je wil flikflooien. Als je een hotel boekt dan heb je al echt een vaste afspraak met iemand.quote:Op maandag 3 april 2017 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik een hotel regelen. Wat ik zei, als ik heimelijk met een vrouw af zou spreken zou ik ook een hotelkamer boeken.
Anyway, ik ben er helemaal niet preuts over, zat me alleen af te vragen waarom je ergens de bosjes in zou willen duiken als je ook comfortabeler kunt neuken
Ik heb geen kater.quote:Op maandag 3 april 2017 08:45 schreef skysherrif het volgende:
Helaas werkt dat nummer niet als remedie tegen een flinke kater.
Dat is waar. In die zin is de kroeg een hetero-ontmoetingsplek en kom ik er elke week.quote:Op maandag 3 april 2017 08:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu heb ik geheel geen verstand van dergelijke ontmoetingsplekken, maar is het niet zo dat je niet echt er heen gaat met iemand? Je gaat er in je eentje heen en dan kijk je of er iemand is die met je wil flikflooien. Als je een hotel boekt dan heb je al echt een vaste afspraak met iemand.
Doodstraf voor onrendabelen.quote:Op maandag 3 april 2017 08:20 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Doris Day turns 95 on Monday – something that came as a surprise even to her, as she had until this weekend believed herself to be about to turn 93.
The former film star has long pegged her age to a 1924 birth date but a copy of her birth certificate, obtained from Ohio’s Office of Vital Statistics, settles the issue.
Doris Mary Ann Kappelhoff, her pre-fame name, was born on 3 April 1922. Her parents were Alma and William Kappelhoff of Cincinnati.
Dom blondje.quote:Op maandag 3 april 2017 08:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar?
Doris Day turns 95 - Two years earlier than planned.
[..]
Toevallig was ik gistermorgen met mevrouw xpompompomx in het bos aan het lopen en kwamen we in een wat afgelegener stukje (voor zover dat kan in NL) ook zo'n homoplekje tegen. Het probleem is bij zulke plekken meestal de afval die ze menen achter te moeten laten. Het is een beetje jammer dat er kennelijk bergen aan gebruikte condooms en tissues moeten blijven liggen.quote:Op maandag 3 april 2017 08:38 schreef Reya het volgende:
Dus op basis van één observatie trekt u een algemene conclusie? NWS is een paar deuren verderop.quote:Op maandag 3 april 2017 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toevallig was ik gistermorgen met mevrouw xpompompomx in het bos aan het lopen en kwamen we in een wat afgelegener stukje (voor zover dat kan in NL) ook zo'n homoplekje tegen. Het probleem is bij zulke plekken meestal de afval die ze menen achter te moeten laten. Het is een beetje jammer dat er kennelijk bergen aan gebruikte condooms en tissues moeten blijven liggen.
Neuh, zulke plekken kom je wel vaker tegen.quote:Op maandag 3 april 2017 09:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus op basis van één observatie trekt u een algemene conclusie? NWS is een paar deuren verderop.
Bull, Kaas is uit de kast.quote:Op maandag 3 april 2017 08:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt een stuk beter, behalve voor kaas dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |