Ze zitten bij FOXquote:Op zondag 2 april 2017 15:55 schreef The_Verve het volgende:
Die commentator blijft belachelijk slecht natuurlijk. Slechter dan Feyenoord zelfs.
die mist tochquote:Op zondag 2 april 2017 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Nouri besloot toch maar niet af te leggen op traore
Paxcon.quote:Op zondag 2 april 2017 15:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie vind jij slechter, Traore of Paxcon?
wat een wijsheidquote:Op zondag 2 april 2017 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt pas missen als je tot een schot komt.
Leuk allen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:57 schreef Joezi het volgende:
Helaas kan Feyenoord met zoveel blessures het verschil in begroting niet goedmaken. Wellicht was het met een onpartijdige scheids anders verlopen, we zullen het nooit weten.
Mja. Wel kampioen strakjes.quote:Op zondag 2 april 2017 15:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Haha Feyenoord wordt helemaal weggevaagdwat een dramatisch ploegje zeg
Maar ze gaan wel kampioen worden helaas.. Zo zonde van de champions league plek, Ajax had echt een kans om te winnen volgend jaar.quote:Op zondag 2 april 2017 15:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Haha Feyenoord wordt helemaal weggevaagdwat een dramatisch ploegje zeg
Hahahahahahahahaha! Goeie!quote:Op zondag 2 april 2017 15:58 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Maar ze gaan wel kampioen worden helaas.. Zo zonde van de champions league plek, Ajax had echt een kans om te winnen volgend jaar.
Ik welquote:
Dat is wel na een potje tegen Schalleke, dat scheelt behoorlijkquote:
Hmm ja Ajax spelers zijn conditioneel niet best.quote:Op zondag 2 april 2017 16:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel na een potje tegen Schalleke, dat scheelt behoorlijk
Groot en sterk.quote:Op zondag 2 april 2017 16:01 schreef S0nic het volgende:
Hoe komt Traoré in godsnaam aan een contract bij Chelsea? Piet de Visser?
Er is dan ook WETENSCHAPPELIJK OVERTUIGEND BEWIJS dat er eigenlijk drie dagen tussen zouden moeten zittenquote:Op zondag 2 april 2017 16:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hmm ja Ajax spelers zijn conditioneel niet best.
aj auxerre heeft hem opgehaald in burkina fasoquote:Op zondag 2 april 2017 16:01 schreef S0nic het volgende:
Hoe komt Traoré in godsnaam aan een contract bij Chelsea? Piet de Visser?
Met de auto?quote:Op zondag 2 april 2017 16:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
aj auxerre heeft hem opgehaald in burkina faso
Een scheidsrechter mag altijd het spel stilleggen bij mijn weten, het moet alleen bij een hoofdblessurequote:
Kuipers had het, in een wedstrijd waar hij wel goed floot, nooit stilgelegd. Die gast doet het zo slecht vandaagquote:Op zondag 2 april 2017 16:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een scheidsrechter mag altijd het spel stilleggen bij mijn weten, het moet alleen bij een hoofdblessure
Jellymadquote:Op zondag 2 april 2017 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kuipers had het, in een wedstrijd waar hij wel goed floot, nooit stilgelegd. Die gast doet het zo slecht vandaag
niemand geeft een neukquote:Op zondag 2 april 2017 16:06 schreef Joezi het volgende:
Een hypothetische 2-1 zou ik met luid gejuich verwelkomen
Nee hoor, stand is terecht. Ajax veel beter, Feyenoord doet (en kan) niets.quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had gewoon echt wel al 40/45-0 moeten staan
Lijkt Ajax-PSV welquote:Op zondag 2 april 2017 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had gewoon echt wel al 40/45-0 moeten staan
Jij spoort echt niet blijkt week na week weer.quote:Op zondag 2 april 2017 16:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, stand is terecht. Ajax veel beter, Feyenoord doet (en kan) niets.
Het één sluit het ander niet uit. Kuipers fluit gewoon een kutwedstrijd. 0,0 invloed op de stand, veel invloed op het verloop.
Fixed...quote:Op zondag 2 april 2017 16:08 schreef Coco. het volgende:
Ik vind Ajax Traore wel een beetje matig in de afronding.
En Younesquote:Op zondag 2 april 2017 16:08 schreef StarGazer het volgende:
Traore is de reden dat Ajax geen kampioen wordt.
FOK!Fotograaf-humorquote:Op zondag 2 april 2017 16:09 schreef Zorro het volgende:
Vilhena is in deze wedstrijd ook volkomen onzichtbaar.
Dan loopt Ajax verder uit op het doelsaldo van PSV.quote:Op zondag 2 april 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 1 goal voor Ajax is wel echt een vereiste.
Als hij geen enkele van die acties afmaakt kan ik dat niet prima noemen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:09 schreef Tagliano het volgende:
Traore speelt eigenlijk een prima wedstrijd los van het afmaken. Is natuurlijk belangrijk, maar zijn acties zijn wel prima vandaag
Nouja, wat ik wil zeggen is dat hij in het veldspel zelf het prima doet. Is ook wel eens anders geweestquote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij geen enkele van die acties afmaakt kan ik dat niet prima noemen.
Dit.quote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij geen enkele van die acties afmaakt kan ik dat niet prima noemen.
Is eigenlijk het hele jaar aan het kwakkelen qua blessures. Nu weer fitquote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef S0nic het volgende:
Hoe slecht moet Cerny wel niet zijn dat hij heel het seizoen geen kans heeft gehad.
Gaat hem ook niet worden met z'n 35 kgquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is eigenlijk het hele jaar aan het kwakkelen qua blessures. Nu weer fit
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 2 april 2017 16:09 schreef Tagliano het volgende:
Traore speelt eigenlijk een prima wedstrijd los van het afmaken. Is natuurlijk belangrijk, maar zijn acties zijn wel prima vandaag
Na puntenverlies bespreken waar het mis is gegaanquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word echt heel erg moe van Veltman.
Zelfs Sigthorsson had meer rendement dan die gozer.quote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, wat ik wil zeggen is dat hij in het veldspel zelf het prima doet. Is ook wel eens anders geweest
log uit.quote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef leolinedance het volgende:
Ajax is echt slecht. PSV wordt kampioen.
Gelukkig heeft Traoré nog niet een NAC-uit momentje gehadquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Sigthorsson had meer rendement dan die gozer.
Ze moeten nog 2x verliezen of 3x punten laten liggenquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Zorro het volgende:
Ik vraag me af hoe paniekerig Feyenoord nu de komende tijd gaat raken. Dat wordt vast leuk
Dat is wel mooi ja, hoe Bosz heeft gekozen voor voetballers.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wendbaarheid van de Ajax-spelers tegenover de heftrucks van Feyenoord.
Jij bent niet echt kritisch op Ajax.quote:Op zondag 2 april 2017 16:09 schreef Tagliano het volgende:
En zelf altijd als eerste door de ondergrens zakken.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na puntenverlies bespreken waar het mis is gegaan
PEC uit sowiesoquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten nog 2x verliezen of 3x punten laten liggen
Dat wordt eigenlijk wel lastig..
ajax1 heeft een hoog nivoquote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef S0nic het volgende:
Hoe slecht moet Cerny wel niet zijn dat hij heel het seizoen geen kans heeft gehad.
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, maar het veldspel op zich van Traore vind ik best okequote:
Die kansen vandaag missen zijn net zo goed blunders.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Traoré nog niet een NAC-uit momentje gehadGod wat was dat pijnlijk toen
Traoré heeft voor open doel gemist. Begin van het seizoen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Traoré nog niet een NAC-uit momentje gehadGod wat was dat pijnlijk toen
Lol heftrucks zijn juist zeer wendbaar.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wendbaarheid van de Ajax-spelers tegenover de heftrucks van Feyenoord.
Voor PSV wel, maar voor ajax is verlies en gelijk of 2x gelijk voldoende. Hoewel PSV natuurlijk weer van ajax wint.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust, niet het moment waar ik op doelquote:Op zondag 2 april 2017 16:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Traoré heeft voor open doel gemist. Begin van het seizoen.
Blinkt ook echt nergens in uit héquote:Op zondag 2 april 2017 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelf altijd als eerste door de ondergrens zakken.
Die gaat heel vroeg al ergens in Turkije spelen gok ik.quote:Op zondag 2 april 2017 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Traore zien we volgend jaar terug in de Championship.
Stabiliteitquote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef MakkieR het volgende:
Hoe kan Feyenoord in vredesnaam 6 punten voor staan op Ajax.
omdat Traoréquote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef MakkieR het volgende:
Hoe kan Feyenoord in vredesnaam 6 punten voor staan op Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Klopt, ik ben er echt helemaal klaar mee.quote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blinkt ook echt nergens in uit hé
In alles middelmatig sinds zijn debuut
onze palletsorteerder hierquote:Op zondag 2 april 2017 16:13 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lol heftrucks zijn juist zeer wendbaar.
Hij heeft echt wel goede acties gehad vandaag. Als het mislukt oogt het vaak klungelig vanwege zijn fysiek, maar hij haalt er wel veel kansen uit voor zichzelf. Over het afronden hoeven we het niet te hebben,quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef Coco. het volgende:
Ado - RodaRape, murder, it's just a shot awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Daarbij moet Feyenoord nog tegen o.a. PEC, GAE, Heracles en Excelsior.quote:Op zondag 2 april 2017 16:13 schreef StarGazer het volgende:
Feyenoord wordt wel kampioen. Verschil drie puntjes en Ajax wint niet in Eindhoven.
Ik met Bosz met z'n achterlijke keuzes en wisselsquote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er echt helemaal klaar mee.
e enquote:Op zondag 2 april 2017 16:15 schreef GGMM het volgende:
Ik lees net in e en spoiler dat ADO 4-0 voorstaat.
Ik vrees ook dat die jongen gewoon blijft ipv Tete..quote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er echt helemaal klaar mee.
Ja leuk, over het hele seizoen genomen zijn die vele malen stabieler dan Ajaxquote:Op zondag 2 april 2017 16:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Twee keer blazen en Feyenoord is weg, hoezo stabiel lol
Ja maar jij snapt er niet veel van gelukkig.quote:Op zondag 2 april 2017 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik met Bosz met z'n achterlijke keuzes en wissels
Is dit niet ook de eerste topper die Ajax wint?quote:Op zondag 2 april 2017 16:15 schreef PSVCL het volgende:
Ajax gaat eraan in Eindhoven, ..is PSV verplicht aan de supporters.
Geen 1 topper gewonnen dit seizoen.
Ik hoop nog steeds dat er een club zo gek is om Veltman te kopen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat die jongen gewoon blijft ipv Tete..
Klopt , en de laatstequote:Op zondag 2 april 2017 16:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Is dit niet ook de eerste topper die Ajax wint?
Nog niet een verloren, dat dan ook weerquote:Op zondag 2 april 2017 16:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dus jij zou nouri ook rechtsbuiten zetten en Veltman op blijven stellen?quote:Op zondag 2 april 2017 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij snapt er niet veel van gelukkig.
ja omdat Cassierra niet kon scoren tegen PSV.quote:Op zondag 2 april 2017 16:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef Coco. het volgende:
Ado - Rodahet kan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Heracles thuis of uit, Heerenveen werd gisteren weggevaagd door die club.quote:Op zondag 2 april 2017 16:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarbij moet Feyenoord nog tegen o.a. PEC, GAE, Heracles en Excelsior.
Dit seizoen is al wel gespeeld lijkt me. Wel lief van Feyenoord dat ze er voor de Ajax-supporters nog enigszins de spanning erin houden
Ik vrees van niet . Waarom zou een club in hemelsnaam z,on gast kopen ?quote:Op zondag 2 april 2017 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat er een club zo gek is om Veltman te kopen.
Of anders China.quote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat heel vroeg al ergens in Turkije spelen gok ik.
Ik kijk liever naar de spelintentie en dat is gewoon prima. Dat druk zetten is toch heerlijk.quote:Op zondag 2 april 2017 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus jij zou nouri ook rechtsbuiten zetten en Veltman op blijven stellen?
Dat dacht ik ook bij Siem de Jong.quote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees van niet . Waarom zou een club in hemelsnaam z,on gast kopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |