Nouja, wat ik wil zeggen is dat hij in het veldspel zelf het prima doet. Is ook wel eens anders geweestquote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij geen enkele van die acties afmaakt kan ik dat niet prima noemen.
Dit.quote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij geen enkele van die acties afmaakt kan ik dat niet prima noemen.
Is eigenlijk het hele jaar aan het kwakkelen qua blessures. Nu weer fitquote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef S0nic het volgende:
Hoe slecht moet Cerny wel niet zijn dat hij heel het seizoen geen kans heeft gehad.
Gaat hem ook niet worden met z'n 35 kgquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is eigenlijk het hele jaar aan het kwakkelen qua blessures. Nu weer fit
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 2 april 2017 16:09 schreef Tagliano het volgende:
Traore speelt eigenlijk een prima wedstrijd los van het afmaken. Is natuurlijk belangrijk, maar zijn acties zijn wel prima vandaag
Na puntenverlies bespreken waar het mis is gegaanquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word echt heel erg moe van Veltman.
Zelfs Sigthorsson had meer rendement dan die gozer.quote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, wat ik wil zeggen is dat hij in het veldspel zelf het prima doet. Is ook wel eens anders geweest
log uit.quote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef leolinedance het volgende:
Ajax is echt slecht. PSV wordt kampioen.
Gelukkig heeft Traoré nog niet een NAC-uit momentje gehadquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Sigthorsson had meer rendement dan die gozer.
Ze moeten nog 2x verliezen of 3x punten laten liggenquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Zorro het volgende:
Ik vraag me af hoe paniekerig Feyenoord nu de komende tijd gaat raken. Dat wordt vast leuk
Dat is wel mooi ja, hoe Bosz heeft gekozen voor voetballers.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wendbaarheid van de Ajax-spelers tegenover de heftrucks van Feyenoord.
Jij bent niet echt kritisch op Ajax.quote:Op zondag 2 april 2017 16:09 schreef Tagliano het volgende:
Traore speelt eigenlijk een prima wedstrijd los van het afmaken. Is natuurlijk belangrijk, maar zijn acties zijn wel prima vandaag
En zelf altijd als eerste door de ondergrens zakken.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na puntenverlies bespreken waar het mis is gegaan
PEC uit sowiesoquote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten nog 2x verliezen of 3x punten laten liggen
Dat wordt eigenlijk wel lastig..
ajax1 heeft een hoog nivoquote:Op zondag 2 april 2017 16:10 schreef S0nic het volgende:
Hoe slecht moet Cerny wel niet zijn dat hij heel het seizoen geen kans heeft gehad.
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten nog 2x verliezen of 3x punten laten liggen
Dat wordt eigenlijk wel lastig..
Jawel, maar het veldspel op zich van Traore vind ik best okequote:
Die kansen vandaag missen zijn net zo goed blunders.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Traoré nog niet een NAC-uit momentje gehadGod wat was dat pijnlijk toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |