Klopt.quote:Op zondag 2 april 2017 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
4 man uit de basis nu
kongolo, vilhena, elia, nu jorgensen....
er moet een wonder gebeuren nu
Het zit ook niet meequote:Op zondag 2 april 2017 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
4 man uit de basis nu
kongolo, vilhena, elia, nu jorgensen....
er moet een wonder gebeuren nu
Wil je een Ligtje deze wedstrijd of?quote:Op zondag 2 april 2017 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
Nou Gio wat doe je nu met je tactiek? Zet dan Kuyt in de spits en pleur El Hankouri voor de leeuwen
Dat lijkt me nogal lastig op linksbuitenquote:Op zondag 2 april 2017 14:44 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Wil je een Ligtje deze wedstrijd of?
Jup, ik ga dus gewoon lekker naar buiten en andere dingen doen.quote:
Ja, dat kan je zo vaak proberen als je wilt maar het zal niks opleveren.quote:Op zondag 2 april 2017 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
Snap ook niet wat de tactiek dan nu is van Feyenoord, spelen met Kuyt en Kramer en dan op 40 meter van het vijandelijke doel aanspelen.
Gewoon kwestie van kwaliteitsverschil door ontbreken van sterkhoudersquote:Op zondag 2 april 2017 14:45 schreef Buitendam het volgende:
Er moet nu héél snel worden ingegrepen. Ajax overklast Feyenoord.
Je hebt Elia nodig of desnoods een Bilal om iig de druk van een uitbraak te houden voor Ajax verdedigingquote:Op zondag 2 april 2017 14:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat kan je zo vaak proberen als je wilt maar het zal niks opleveren.
Ja, lekker moment. Ajax ruikt echt bloed.quote:Op zondag 2 april 2017 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van kwaliteitsverschil door ontbreken van sterkhouders
Idd, nu zijn eventuele toekomstige wissels ook niet echt logisch.quote:Op zondag 2 april 2017 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Snap de wissel van Gio niet echt. Ajax speelt ook zonder pure spits, waarom Kramer brengen in een pot waarin je meters moet gaan overbruggen
Kuipers stond er nota bene 3 meter vandaanquote:
In Engeland steken ze je in de fik als je daar geel voor geeftquote:Op zondag 2 april 2017 14:50 schreef eight het volgende:
[..]
Kuipers stond er nota bene 3 meter vandaan
Rasjood. Lekker professioneel weer van foxquote:
Dat hoort dan ook niet, die man is er om de regels te handhaven. Niet om Feyenoord te helpenquote:Op zondag 2 april 2017 14:52 schreef TC03 het volgende:
Op Kuipers hoef je ook niet te rekenen vandaag.
Zal niet synchroon lopen denk ik?quote:Op zondag 2 april 2017 14:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Zet je geluid uit en zet Radio Rijnmond aan. Is niet zo moeilijk.
Dat is wellicht beter voor de onzequote:
Is niet erg dat de vaart even uit de wedstrijd isquote:Op zondag 2 april 2017 14:55 schreef TC03 het volgende:
Kuipers is echt irritant aan het fluiten, voor beide kanten.
Nadeel is dat Feyenoord hierdoor ook nauwelijks aan opbouwen toe komtquote:Op zondag 2 april 2017 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is niet erg dat de vaart even uit de wedstrijd is
Kuipers fluit gewoon kut. Voor beide partijen.quote:Op zondag 2 april 2017 14:58 schreef Fargo het volgende:
Het zit weer tegen en het ligt weer aan alles en iedereen
Idd, geen van beide ploegen kunnen zo aan voetballen toekomen. Die lul fluit het hele spel doodquote:Op zondag 2 april 2017 14:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kuipers fluit gewoon kut. Voor beide partijen.
Vooral inconsequent.quote:Op zondag 2 april 2017 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, geen van beide ploegen kunnen zo aan voetballen toekomen. Die lul fluit het hele spel dood
Hoe dan ?quote:Op zondag 2 april 2017 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in Belgie maar kijk wel via Fox Sports
Cisco vpnquote:Op zondag 2 april 2017 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe dan ?
Kreeg het niet voor elkaar storing Telfort helpt ook niet mee.
Schijnt dat zijn ouders konden kiezen uit voetbaltalent, een grote lul of intelligentie. Je kan je moeder vragen naar het antwoord.quote:
echtquote:
wat heeft gio er nou mee te maken dat hij nu 4 basisspelers mis manquote:
Lees mn post nog eens aapquote:Op zondag 2 april 2017 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft gio er nou mee te maken dat hij nu 4 basisspelers mis man
Op die vraag kan je aardig wat mensen laten promoveren.quote:Op zondag 2 april 2017 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom spelen we altijd als de eerste de beste amateurclub in die pisbak![]()
![]()
Ik ben echt agressief aan het worden hier.
quote:
Met welke kansen?quote:
Je bent de jorg kwijt, mentale dreun en Karim/berghuis zal nog wel rood pakken. Woensdag verlies je ookquote:Op zondag 2 april 2017 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]... 3 punten voor nog plus (mogelijk) doelsaldo. Daarbij moet ajax nog naar Eindhoven & die idioten dromen nog van een kampioenschap
Zit ook wat in, maar gelijkspel is al winst hequote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou niet eens risico meer nemen met elia
deze wedstrijd komt niet meer goed
of er moet nog een wonder gebeuren
Egeltjes thuis? Lijkt me sterk. PEC uit verliezen ze sowieso (is mijn verwachting), maar goed... Verder nog volledig in eigen handquote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent de jorg kwijt, mentale dreun en Karim/berghuis zal nog wel rood pakken. Woensdag verlies je ook
Hallo maatjequote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb zon enorme hekel aan dat volk he
Ghehequote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ook wat in, maar gelijkspel is al winst he
Wordt eerder 4-0 dan 2-2.quote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ook wat in, maar gelijkspel is al winst he
Alsof Elia ineens het verschil kan maken.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
mocht het nog 2-1 wprden
dan wel elia inbrengen
quote:
Feyenoord mist kwaliteit en breedte in de selectie. Dat hebben ze lang kunnen compenseren met teamgeest, werklust, fysiek maar met 4 spelers er vanaf en hier en daar nog wat pijntjes ga je nog meer puntverlies oplopen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, nog steeds 3 punten voorsprong... de rest winnen en je bent alsnog kampioen.
En dan moeten we nog tegen Excelsior, PEC, GA Eaglesquote:Op zondag 2 april 2017 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, nog steeds 3 punten voorsprong... de rest winnen en je bent alsnog kampioen.
Dit geldt ook voor Ajax en PSV hoorquote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord mist kwaliteit en breedte in de selectie. Dat hebben ze lang kunnen compenseren met teamgeest, werklust, fysiek maar met 4 spelers er vanaf en hier en daar nog wat pijntjes ga je nog meer puntverlies oplopen.
Hoezo lijkt je dat sterk, zie het elftal van woensdag. Je mist zo 5/6 spelers en de egels spelen nu tegen degradatie. Knap dat je het nog enigszins positief inzietquote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Egeltjes thuis? Lijkt me sterk. PEC uit verliezen ze sowieso (is mijn verwachting), maar goed... Verder nog volledig in eigen hand
Zegt genoeg dat Kramer, Nieuwkoop (want Vejinovic en Tapia te slecht) en Nelom spelen. Dat is geen niveau.quote:Op zondag 2 april 2017 15:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord mist kwaliteit en breedte in de selectie. Dat hebben ze lang kunnen compenseren met teamgeest, werklust, fysiek maar met 4 spelers er vanaf en hier en daar nog wat pijntjes ga je nog meer puntverlies oplopen.
Er zijn wel meer spelers waarvan ik me afvraag of ze vandaag meedoen terwijl ik ze toch echt op het wedstrijdformulier heb zien staanquote:
Als Ziyech en Kluivert in de tweede helft zo door blijven spelen? Ja, dan wordt het 4-0.quote:
Als je bij PEC gaat verliezen ben je wel heel slecht hoor.quote:Op zondag 2 april 2017 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Egeltjes thuis? Lijkt me sterk. PEC uit verliezen ze sowieso (is mijn verwachting), maar goed... Verder nog volledig in eigen hand
Dat wie niet springt die is een jood gedoe echt hé.quote:Op zondag 2 april 2017 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb zon enorme hekel aan dat volk he
Sinds promotie daar niet meer gewonnenquote:Op zondag 2 april 2017 15:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je bij PEC gaat verliezen ben je wel heel slecht hoor.Dat gaat Feyenoord gewoon makkelijk winnen.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 2 april 2017 15:16 schreef F.M.D. het volgende:
dat ajax veel beter voetbalt dan feyenoord is geen verassing, want dat is al 100 jaar zo en dat gaat ook nooit veranderen.
Zit er semi aan te denken om er heen te gaan... Al was het de vorige 2 keren geen goed planquote:Op zondag 2 april 2017 15:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee maar deze keer verwacht ik geen off-day.
Liever Kuyt naast Kramerquote:Op zondag 2 april 2017 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
Toornstra en Kuyt op middenveld, Elia linksbuiten, Berghuis laten staan.
niet alleen vilhenna, maar elia en kongoloquote:Op zondag 2 april 2017 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Je mist een Vilhena nu wel verschrikkelijk op t middenveld
"Wie niet springt die is geen jood"quote:Op zondag 2 april 2017 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat wie niet springt die is een jood gedoe echt hé.
En als een andere club dat wat over Joden zingt begint Frits Barend op tv te maauwen.
Nou ja, het is al een tijd uitverkocht.quote:Op zondag 2 april 2017 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zit er semi aan te denken om er heen te gaan... Al was het de vorige 2 keren geen goed plan
Het verassen is voor 020 minder lang geleden dan 100 jaar jaquote:Op zondag 2 april 2017 15:16 schreef F.M.D. het volgende:
dat ajax veel beter voetbalt dan feyenoord is geen verassing, want dat is al 100 jaar zo en dat gaat ook nooit veranderen.
Eensquote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet alleen vilhenna, maar elia en kongolo
die kunnen deze wedstrijden toch beter aan
heel die linkerkant is zwaar kut
Heb de seizoenskaart van een vriend van mequote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, het is al een tijd uitverkocht.
Precies dit.quote:Op zondag 2 april 2017 15:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat Kramer, Nieuwkoop (want Vejinovic en Tapia te slecht) en Nelom spelen. Dat is geen niveau.
Waar in het stadion dan?quote:Op zondag 2 april 2017 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb de seizoenskaart van een vriend van me. Die zit een jaartje in Azië sinds gisteren/vandaag (als hij al geland is, dan)
Eens.quote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een redelijk goed Ajax tegen een slecht Feyenoord met een slechte scheidsrechter.
Berghuis creeert iig nog wat.quote:Op zondag 2 april 2017 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Die voorhoede met Berghuis-Kramer-Kuyt![]()
Van Beukering had meer snelheid.
Heel die wedstrijd tegen Sparta op kunstgras waa funest. Bijna je halve team is daar geblesseerd uitgevallen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit.
Des te zuurder als je gewoon het hele seizoen vovenaanstaat en die compleet krankzinnige schorsing van Vilhena uiteindelijk het verschil kan maken in dit seizoen. Walgelijk. Hopen dat de score nu iig beperkt blijft ivm doelsaldo en dan hopen dat iedereen snel weer fit is.
Vak 12quote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar in het stadion dan?Ik zou mij overigens meer zorgen maken om Utrecht dan PEC hoor.
Is de wedstrijd kapot aan het fluiten. Die 1-0 vrije trap was gewoon een zuivere tackle op de bal. En daarmee was gelijk de toon gezet. Ook de tackle op de bal van El Hamadi was natuurlijk nooit geel. En is daarmee nu ook de wedstrijd gefloten. Dan veel blessures en schorsingen.. het zit niet mee.quote:
Als die voor de rest van het seizoen weg is...quote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk valt die blessure van DeJorg mee.
Kunnen ze niet die wonderdokter van Robben van stal halen?quote:Op zondag 2 april 2017 15:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit.
Des te zuurder als je gewoon het hele seizoen vovenaanstaat en die compleet krankzinnige schorsing van Vilhena uiteindelijk het verschil kan maken in dit seizoen. Walgelijk. Hopen dat de score nu iig beperkt blijft ivm doelsaldo en dan hopen dat iedereen snel weer fit is.
Dit dus.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is de wedstrijd kapot aan het fluiten. Die 1-0 vrije trap was gewoon een zuivere tackle op de bal. En daarmee was gelijk de toon gezet. Ook de tackle op de bal van El Hamadi was natuurlijk nooit geel. En is daarmee nu ook de wedstrijd gefloten. Dan veel blessures en schorsingen.. het zit niet mee.
Ook dit. Dergelijke velden moeten gewoon verboden worden.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Heel die wedstrijd tegen Sparta op kunstgras waa funest. Bijna je halve team is daar geblesseerd uitgevallen.
Jep. Het is ALTIJD gezeik.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel echt typisch Feyenoord dat je juist in déze wedstrijd je hele linkerflank mist + de topscorer en assistenkoning van de Eredivisie
Lekker krap man. Genieten.quote:
Vind ook dat Feyenoord naïef speelt. Dat Ajax vol druk gaat zetten en er bovenop gaat lijkt me logisch, maar (wederom) gaat Feyenoord altijd mee in het tempo, met veel balverlies tot gevolg. Ze lopen blind achter alle Ajax-spelers aan. Waarom niet compact blijven spelen en vertragen om vervolgens op de juiste manier te versnellen?quote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom, dan hebben we helemaal geen snelheid. Ajax laat juist redelijk wat ruimte vallen.
Nou dan nog zie ik simpele passes niet aankomen en veel gestuntel achterin. Het ligt niet alleen daaraan.quote:Op zondag 2 april 2017 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel echt typisch Feyenoord dat je juist in déze wedstrijd je hele linkerflank mist + de topscorer en assistenkoning van de Eredivisie
Veel moeilijker programmaquote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef Mansjester het volgende:
Jullie worden nog wel kampioen, Ajax heeft een veel moeilijker programma.
Maar wat worden jullie weggespeeld zeg
Ach, gezellige mensen daar... Ben er al een paar keer geweestquote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lekker krap man. Genieten.Maar goed, als dit PEC van Feyenoord wint zondag dan is er echt iets mis.
Niet, Feyenoord presteert nooit bij Ajax-uit.quote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Hoe gaat Feyenoord deze klap nog te boven komen?
Dan zet je de deur wel helemaal openquote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Elia voor Jan Arie zo hoop ik. Alles of niets.
Niet,maar in principe ook niet nodig omdat je nog steeds 3 punten meer hebt. Alleen zorgen dat je niet te veel goals tegen krijgt.quote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Hoe gaat Feyenoord deze klap nog te boven komen?
Laten we aub niet ook nog eens aan het centrum gaan prutsen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Heb je Ajax wel eens zien counteren dit seizoen? Hahahaquote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef Wicky15 het volgende:
Ajax kan straks heerlijk counteren met Kluivert, Traore en Neres.
Doe even normaal joh.quote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik met je eens, maar wie moet er dan versnellen?quote:Op zondag 2 april 2017 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ook dat Feyenoord naïef speelt. Dat Ajax vol druk gaat zetten en er bovenop gaat lijkt me logisch, maar (wederom) gaat Feyenoord altijd mee in het tempo, met veel balverlies tot gevolg. Ze lopen blind achter alle Ajax-spelers aan. Waarom niet compact blijven spelen en vertragen om vervolgens op de juiste manier te versnellen?
Waarom niet aan Nelom? Was toch zijn man die scoorde?quote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef timmmmm het volgende:
de 2-0 was trouwens 100% toe te shrijven aan Bottegod
AZ kan er echt niks vanquote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En AZ en Heerenveen, al zijn die niet in zo'n goede vorm
Bottegod heeft verschrikkelijk veel onderscheppingen gedaanquote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Niemand die zijn plek overneemt. Niet alleen fout van Botteghin dus.quote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik had Bilal liever gezien, zoals jij al eerder zei.quote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar wie moet er dan versnellen?
.. heb je wel zitten kijken? Want Nelom loopt met die Neres mee, Neres loopt uit z'n run weg en Nelom kijkt niet om en loopt doodleuk het centrum in. Gast verdedigde daar als een F'je.quote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Dat wint Ajax thuis gewoon vrij gemakkelijk.quote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En AZ en Heerenveen, al zijn die niet in zo'n goede vorm
quote:Op zondag 2 april 2017 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maakt me geen zak uit. Alles of niets.
Kuyt spits en Bilal op links?quote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had Bilal liever gezien, zoals jij al eerder zei.
Ook al geblesseerdquote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2017 15:24 schreef Hamilcar het volgende:
Het moge dan niet mee zitten, maar Nelom en Kramer zakken toch echt keihard door het ijs.
1-0 is een vrije trap na een goede tackle en de 2-0 is het gevolg van Nelom die z'n man laat weglopen om vervolgens zelf het centrum in te duiken. En meneer Kramer brengt niet anders dan gezeik en gedoe, en nul voetbal. Kan niet wachten tot z'n contract afloopt.
Botteghin zit over de middenlijn te kloten. Daardoor heeft men alle ruinte die bal naar Ziyech te schieten en hij alle ruimte hem klaar te leggenquote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
.. heb je wel zitten kijken? Want Nelom loopt met die Neres mee, Neres loopt uit z'n run weg en Nelom kijkt niet om en loopt doodleuk het centrum in. Gast verdedigde daar als een F'je.
Die is geblesseerd.quote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is ook topfit. Elia kan nog uitvallen, zou ik pas laatste halfuur brengen. Kramer wisselen, heb je helemaal niks aan. Snap helemaal niks van dat Gio die er in zet.quote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Kramer heb je nu echt helemaal niks aan, zie hem er ook echt voor aan om zo rood te pakken uit pure frustratie.quote:
Zijn we ook. Hier verliezen maakt niet zoveel uitquote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vasion dacht dat Feyenoord al kampioen was
Topfit of geblesseerd?quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook topfit. Elia kan nog uitvallen, zou ik pas laatste halfuur brengen. Kramer wisselen, heb je helemaal niks aan. Snap helemaal niks van dat Gio die er in zet.
Jij hebt 100 posts gewijd aan het feit dat Feyenoord al kampioen was, maar goed.quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn we ook. Hier verliezen maakt niet zoveel uit
Timmmm heeft gelijk hoor.quote:Op zondag 2 april 2017 15:26 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
.. heb je wel zitten kijken? Want Nelom loopt met die Neres mee, Neres loopt uit z'n run weg en Nelom kijkt niet om en loopt doodleuk het centrum in. Gast verdedigde daar als een F'je.
Dit heb ik nooit uitgesproken.quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Precies. De volgende aderlating zou je normaal zeggen, maar Karsdorp is net als de rest helemaal niks vandaag. Lekker laten zitten deze wedstrijd. Niet Elia riskeren of wat, gewoon plichtmatig uitspelen zonder schorsingen en verdere blessures verder aub.quote:Op zondag 2 april 2017 15:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
komt die?
Zal Nieuwkoop wel rechtsback gaan.
Eerste doelpunt kwam voort uit een onterechte vrije trap. Dat is een feit.quote:Op zondag 2 april 2017 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Het mooiste is dat eeuwige gejank op de scheids hier
Dan heb je er echt weinig van begrepen
De scheids is toch ook gewoon kut?quote:Op zondag 2 april 2017 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Het was tyfus slecht van Feyenoord én Kuipers fluit niet goed (vrije trap van goal en gele kaart KAE had Nijhuis niet gegeven denk ik).quote:Op zondag 2 april 2017 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Heeft hij niet eens een privetoilet?quote:Op zondag 2 april 2017 15:29 schreef NoNickOne het volgende:
Kwam John Heitinga net tegen op het toilet, hij zei dat het nog alle kanten op kan.
Ze scoren vaker niet, dan wel, uit een vrije trap op die plek. Enkel het geniale schot maakt het een cruciale beslissing.quote:Op zondag 2 april 2017 15:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerste doelpunt kwam voort uit een onterechte vrije trap. Dat is een feit.
Dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op zondag 2 april 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet komen
alles of niets nu
minimaal 1 keer scoren voor het doelsaldo veilig te houden
ajax houdt dit niet vol 2e helft
Ajax is na de thee altijd op haar bestquote:Op zondag 2 april 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet komen
alles of niets nu
minimaal 1 keer scoren voor het doelsaldo veilig te houden
ajax houdt dit niet vol 2e helft
> https://streamable.com/91xrjquote:
Mwoah, maakt wel twee cruciale fouten. Geel van El Ahmadi is dramatisch voor ons spel, de goal van Schone uit iets wat in de verste verte geen vrije trap was. Maargoed dat je vanaf daar scoort is ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 2 april 2017 15:28 schreef Mansjester het volgende:
So? Het is een onterechte vrije trap. Dat mag toch gewoon gezegd worden?quote:Op zondag 2 april 2017 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze scoren vaker niet, dan wel, uit een vrije trap op die plek. Enkel het geniale schot maakt het een cruciale beslissing.
Dan zou ik El Hankouri brengen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
In dat geval is de tussenstand logisch. Gebrek aan kwaliteit.
Uiteraard, maar imo geen cruciale beslissing van de scheids. Eerder een cruciaal schotquote:Op zondag 2 april 2017 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
So? Het is een onterechte vrije trap. Dat mag toch gewoon gezegd worden?
Jullie worden gewoon van het veld gespeeld. Een vrije trap meer of minder of een geel kaartje is niet de oorzaak van de achterstand. Grappig dat jullie dat niet inzienquote:Op zondag 2 april 2017 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, maakt wel twee cruciale fouten. Geel van El Ahmadi is dramatisch voor ons spel, de goal van Schone uit iets wat in de verste verte geen vrije trap was. Maargoed dat je vanaf daar scoort is ook meer geluk dan wijsheid.
Van Nwlom verwachten we dat hij er geen kut van kan, Bottegod verwachten we meer van. In ieder geval niet dat ie zo hopeloos uit positie staat.quote:Op zondag 2 april 2017 15:31 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
> https://streamable.com/91xrj
Dat mag je vinden, maar Nelom laat z'n man lopen en is hem vervolgens helemaal kwijt.
Feyenoord ookquote:Op zondag 2 april 2017 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ajax is na de thee altijd op haar best
Nelom doet niets anders dan de man van van der Heijden oppakken omdat jan Arie de man van botteghin over moet nemen omdat botteghin weg was, en ahmadi zijn man niet overnam.quote:Op zondag 2 april 2017 15:31 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
> https://streamable.com/91xrj
Dat mag je vinden, maar Nelom laat z'n man lopen en is hem vervolgens helemaal kwijt.
Eens.quote:Op zondag 2 april 2017 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nelom doet niets anders dan de man van van der Heijden oppakken omdat jan Arie de man van botteghin over moet nemen omdat botteghin weg was, en ahmadi zijn man niet overnam.
Redelijk goedquote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een redelijk goed Ajax tegen een slecht Feyenoord met een slechte scheidsrechter.
Er is echt niemand in dit topic die beweert dat Feyenoord niet erbarmelijk slecht speelt. Wat wil je nu precies horen?quote:Op zondag 2 april 2017 15:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jullie worden gewoon van het veld gespeeld. Een vrije trap meer of minder of een geel kaartje is niet de oorzaak van de achterstand. Grappig dat jullie dat niet inzien
Pak het verlies en verdedig het doelsaldo. Dat is het enige nog wat je kunt doen dan.quote:Op zondag 2 april 2017 15:33 schreef timmmmm het volgende:
Nu wordt het helemaal niks meer, nu een aanvallende wissel pas de laatste 10 min gaat komen
Grappig dat jij niet inziet dat het impact heeft als je na 1 minuut 1 0 achter staat in de arena.quote:Op zondag 2 april 2017 15:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jullie worden gewoon van het veld gespeeld. Een vrije trap meer of minder of een geel kaartje is niet de oorzaak van de achterstand. Grappig dat jullie dat niet inzien
5 basisspelers niet aanwezig, een goal uit een onterechte vrije trap. Maar idd dat ligt volledig aan de superieure kwaliteiten van een Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2017 15:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zijn Ajax de allerbeste is. Het ligt aan Feyenoord dat ajax niet bovenaan staat ofzoietsquote:Op zondag 2 april 2017 15:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is echt niemand in dit topic die beweert dat Feyenoord niet erbarmelijk slecht speelt. Wat wil je nu precies horen?
En dan na tien minuten ook nog je spits eruitquote:Op zondag 2 april 2017 15:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Grappig dat jij niet inziet dat het impact heeft als je na 1 minuut 1 0 achter staat in de arena.
Uhmm.. de eerste goal kwam juist tot stand vanwege een onterechte vrije trap. Kijk je wel?quote:Op zondag 2 april 2017 15:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Terecht, Feyenoord heeft nog wel de beste kansen, maar zijn zeker in staat om de titel nog te verspelenquote:Op zondag 2 april 2017 15:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat die gasten weer in de titel gaan geloven op dit moment.
Je kan geen bewegende man vanuit zijn rug verdedigen. Sure, hij probeert een fout van een ander goed te maken, maar begaat vervolgens zelf een nog wel grotere.quote:Op zondag 2 april 2017 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nelom doet niets anders dan de man van van der Heijden oppakken omdat jan Arie de man van botteghin over moet nemen omdat botteghin weg was, en ahmadi zijn man niet overnam.
Ik hoef niks te horen. Jullie beweren dat de achterstand voor een belangrijk deel wordt veroorzaakt door (zogenaamd bepalende fouten) van de scheids.quote:Op zondag 2 april 2017 15:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is echt niemand in dit topic die beweert dat Feyenoord niet erbarmelijk slecht speelt. Wat wil je nu precies horen?
Feyenoord speelt slecht, en het eerste doelpunt was het gevolg van een fout van de scheidsrechter. Dat zijn feiten. Als je daar problemen mee hebt, jammer dan.quote:Op zondag 2 april 2017 15:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoef niks te horen. Jullie beweren dat de achterstand voor een belangrijk deel wordt veroorzaakt door (zogenaamd bepalende fouten) van de scheids.
Dat is gewoon niet zo. Maar goed, ik ga de wedstrijd weer kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |