abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:44:34 #101
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169992887
Oh, dat is wel heel vroeg geboren edward. Dat was vast een erg zware tijd.
Gek idee lijkt me dat, dat de baby al 6 maanden bij jullie is, maar eigenlijk nog maar 2,5 maand oud is.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169993114
Oh wauw Edward, wat een moeilijke tijd moet dat geweest zijn. Je vriendin (of vrouw?) heeft vast wat Xena the warrior princess vibes naar je kindje doorgestuurd.

SQ: Niet met 2 uur ons gezin onderhouden, met 4 uur per dag want mijn vriend werkt dan ook 2 uurtjes. Verder werken we wel meer uur hoor. Op het terrasje beantwoorden we ook een mailtje als dat binnen komt of als ik goedzakje thuis influister dat hij heel hard moet gaan huilen als afleidingsmanoeuvre bij het uitproberen van nieuwe buggies zodat ik de dure buggy die ik graag wil er snel doorheen kan drukken beantwoord mijn vriend even wat mails enzo.
Verder brainstormen en nieuwe dingen bedenken doen we gewoon tijdens het boodschappen doen, tijdens het wandelen of als er ineens iets te binnen schiet. Dat is wel gewoon werken maar in plaats van dat we daarvoor aan ons bureau zitten doen we dat dus gewoon wanneer er iets naar boven komt.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:05:32 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169993207
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou het iig niet kunnen, als mijn man thuis is met de kinderen ben ik altijd op kantoor.
Ik werk wel eens thuis als ze op de opvang is.
Welkom!
Wij hebben kantoor aan huis, maar ik zit er alleen als er verder niemand thuis is (nooit dus :')). Het is wel echt op een aparte etage, dus als mijn man thuis is met de kinderen, kan ik wel op kantoor zitten werken en vice versa.
Vanaf juni gaat Gup ook een dag per week naar de gastouder, dus dan krijg ik weer wat gedaan :o!
Nu kan ik op dinsdag ca 2-4 uur werken (kuiken is dan een hele dag weg en de rest van de tijd ben ik met Guppy bezig).
KuikenGuppy
pi_169993274
Dat jullie überhaupt energie hebben op het moment dat de kleine slaapt... Ik doe dan niks meer dan opladen voor de rest van de dag.

Maar dat zal ook aan mijn ijzertekort liggen :+ ik hoop echt binnen een paar maanden wat meer energie te hebben.
pi_169993397
Ik heb ook weinig energie :O Op mijn vrije dag ben ik allang blij als ik de was gedaan krijg :'). Maar dat komt ook door combinatie van dingen denk ik, dat M nog elke nacht komt, kolven, verlatingsangstfase van M etc etc :+
Komt ooit wel weer goed :P

Welkom Edward, wat een heftige start! Gelukkig gaat alles goed thuis :Y
pi_169993415
Nazil: Ik ben eigenlijk pas de laatste 3 weken weer aan het werk. Daarvoor kon ik het gewoon niet.
Mijn hersenen waren compleet de kluts kwijt, moest ook mijn adres opschrijven als ik goedzakje weer ergens moest registreren enzo, ik wist gewoon niet meer wat ons huisnummer of onze postcode was. Ik weet nog steeds regelmatig niet meer hoe oud ik eigenlijk ben (28, acht-en-fucking-twintig). Maar ik merk dat ik steeds beter word in het concentreren en weer meer energie krijg.

Ijzertekort lijkt me heel zuur. Ik heb tijdens mijn kraamweek expres heel veel van die gore Ferro gedronken, al geloof ik niet dat het helpt. Maar pff.. jezelf moe en slap voelen terwijl je voor zo'n mini mens moet zorgen, sterkte.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:41:23 #107
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169993799
Welkom Edward. Heftige geschiedenis. Maar wel heel fijn dat jouw hercules het goed doet :) Mooie en toepasselijke bijnaam!

En hey, even handen hoog voor Max. Hij heeft gewoon 3 uur liggen slapen bij de gastouder _O_ Vreemd bedje, vreemde mensen. Of ik een schema wilde meegeven vanmorgen. Ja, die heb ik min of meer wel, maar toch niet zo heel strict. Dus ik zette op een briefje: "slapen van ca 10 tot 12-13 uur." En dat doet 'ie dus exact vandaag :D

En hij had al 2 dagen niet gepoept en dat heeft hij daar eventjes lekker gedaan w/
pi_169993991
25 weken, ongelooflijk, wat mini. Fijn dat ze nu thuis is!

Hier een jongensbaby met twee grote zussen. Roze is zijn lot :+
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:54:17 #109
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169994107
Mijn baby bladert af! :o
Niks doen was het devies, geloof ik he?

Netjes van Max. Quoi :D
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:01:42 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_169994228
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:54 schreef Sylver_ het volgende:
Mijn baby bladert af! :o
Niks doen was het devies, geloof ik he?

Netjes van Max. Quoi :D
hier ging het vanzelf over! Hij is nu een vettige puistenkop zelfs :')
Voorproefje voor over 14 jaar :P Zal ik 'm een frikandelbroodje geven om het plaatje af te maken?

[ Bericht 7% gewijzigd door SQ op 04-04-2017 14:12:18 ]
disclaimer
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:16:27 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169994482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:09 schreef Nazil het volgende:
Dat jullie überhaupt energie hebben op het moment dat de kleine slaapt... Ik doe dan niks meer dan opladen voor de rest van de dag.

Maar dat zal ook aan mijn ijzertekort liggen :+ ik hoop echt binnen een paar maanden wat meer energie te hebben.
Bij geen energie > meer koffie drinken *O*.
Ik ben een peuter gewend die om 7 uur zijn mond opent, en om 20.30 weer sluit. Dan is een baby echt een oase van rust :+.
KuikenGuppy
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:16:50 #112
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169994490
Hangnoud O+
KuikenGuppy
pi_169994491
Welkom Edward met je super baby ^O^ wat super dat alles goed gaat met je meiske.

Mijn man werkt wel thuis als wij er zijn. Hij heeft zijn werkplek op zolder maar zit meestal in de keuken.

Rf fijn z'n slecht geheugen :7 zwangerschapsvergiftiging maakt dat toch nog erger dan je normaal al kan hebben?

Energie gebrek is herkenbaar. Mijn vk vond het vreemd dat ik na 6 weken nog steeds tegelijk met mijn jongens naar bed ging savonds.
Heel af en toe doe ik dat nu nog steeds :+ heerlijk!
Nou de zon er weer meer is en we lekker naar buiten kunnen merk ik wel dat ik meer energie heb.

Goed afgericht die Max :D zowel met slapen als poepen haha

Sylver volgens mij was het idd afwachten en lekker velletjes plukken tijdens het voeden
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:17:55 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_169994509
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij geen energie > meer koffie drinken *O*.
Ik ben een peuter gewend die om 7 uur zijn mond opent, en om 20.30 weer sluit. Dan is een baby echt een oase van rust :+.
daar groei je ook in :Y
disclaimer
pi_169994633
de reacties zijn echt geweldig.

dank jullie allen :)

prachtig ontvangst. echt leuk!
pi_169994740
Kan een baby van bijna 8 maanden al koprollen?
De mijne doet iig een poging om het voor elkaar te krijgen :')

SQ O+ heerlijk snuutje. Die ogen O+
pi_169994806
Ikke: Ik weet eigenlijk niet of zwangerschapsvergiftiging dat erger maakt.
Mijn vriend vond eerst dat ik me aanstelde, alsof ik voor mijn lol met een papiertje met mijn adres overal naar toe ging maar merkte toen wel dat ik het echt niet expres deed. Nog net niet "heb je mij gevonden, breng mij dan naar dit adres" opgespeld gekregen.

Mocht iemand er wat aan hebben, bij de Action verkopen ze thermoskannen waar 5 liter koffie in kan. Je piest wat af dan, maar dan heb je wel binnen 20 minuten boodschappen gedaan, je hele huis gepoetst, 24 kinderliedjes voor je kind gezongen en je ramen gelapt.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:32:03 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169994815
Jaaaaaa, leuk om G. even te zien SQ!

Mijntes is trouwens vandaag precies 7 maanden :o O+
pi_169994819
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Voorproefje voor over 14 jaar :P Zal ik 'm een frikandelbroodje geven om het plaatje af te maken?

[ afbeelding ]
Alleen als je hem met terugwerkende kracht Jordy noemt.
pi_169994881
Godverdomme, Jordy. :'(
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:44:56 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_169995107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:31 schreef ReginaFalange het volgende:
Ikke: Ik weet eigenlijk niet of zwangerschapsvergiftiging dat erger maakt.
Mijn vriend vond eerst dat ik me aanstelde, alsof ik voor mijn lol met een papiertje met mijn adres overal naar toe ging maar merkte toen wel dat ik het echt niet expres deed. Nog net niet "heb je mij gevonden, breng mij dan naar dit adres" opgespeld gekregen.

Mocht iemand er wat aan hebben, bij de Action verkopen ze thermoskannen waar 5 liter koffie in kan. Je piest wat af dan, maar dan heb je wel binnen 20 minuten boodschappen gedaan, je hele huis gepoetst, 24 kinderliedjes voor je kind gezongen en je ramen gelapt.
ik weet nog dat ik na de geboorte van de oudste bij de kassa van de jumbo stond en echt geen flauw idee meer had wat mijn pincode was. Na 20 jaar die pincode te hebben. Compleet uitgewist :')
disclaimer
pi_169995374
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik weet nog dat ik na de geboorte van de oudste bij de kassa van de jumbo stond en echt geen flauw idee meer had wat mijn pincode was. Na 20 jaar die pincode te hebben. Compleet uitgewist :')
Dat je tot de kassa bent gekomen! Ik moest huilend in paniek worden opgehaald, compleet overprikkeld :@ Ik heb nog de hele dag gehuild, omdat ik niet begreep dat er zoveel keus moest zijn en dat het zo druk was :')
pi_169995672
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:17 schreef ReginaFalange het volgende:
Nazil: Ik ben eigenlijk pas de laatste 3 weken weer aan het werk. Daarvoor kon ik het gewoon niet.
Mijn hersenen waren compleet de kluts kwijt, moest ook mijn adres opschrijven als ik goedzakje weer ergens moest registreren enzo, ik wist gewoon niet meer wat ons huisnummer of onze postcode was. Ik weet nog steeds regelmatig niet meer hoe oud ik eigenlijk ben (28, acht-en-fucking-twintig). Maar ik merk dat ik steeds beter word in het concentreren en weer meer energie krijg.

Ijzertekort lijkt me heel zuur. Ik heb tijdens mijn kraamweek expres heel veel van die gore Ferro gedronken, al geloof ik niet dat het helpt. Maar pff.. jezelf moe en slap voelen terwijl je voor zo'n mini mens moet zorgen, sterkte.
Ik werk al ehh 4 maanden weer :+ en tot een paar weken geleden geloofde ik dat de moeheid er bij hoorde. Toen ik hoorde dat dat niet zo was ben ik een beetje ingestort.

Koffie lust ik niet :+
pi_169996093
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:12 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik werk al ehh 4 maanden weer :+ en tot een paar weken geleden geloofde ik dat de moeheid er bij hoorde. Toen ik hoorde dat dat niet zo was ben ik een beetje ingestort.

Koffie lust ik niet :+
Wie bepaalt of moeheid wel of niet bij het hebben van een baby hoort?
pi_169996139
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:35 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Wie bepaalt of moeheid wel of niet bij het hebben van een baby hoort?
Ik :+
pi_169996198
Maar wat is te moe? Wanneer is het 'normale' vermoeidheid? :+
Als ik nu mijn hoofd neerleg val ik ook wel in slaap denk ik.

Heb je ook een blikje energydrank voor bij dat frikandelbroodje SQ?
pi_169996311
Volgens mij is het gekker als je in de tropenjaren niet moe bent dan als je wel moe bent. :s)
pi_169996424
Zolang er gebroken nachten zijn vind ik het heel logisch dat je moe bent.
Wanneer ben je te moe? Ik denkt dat dat heel persoonlijk is.
Het is wel een probleem als je je dagelijkse dingen niet meer kan uitvoeren of als je op je werk niet meer functioneert. Dan had je daarvoor al aan de bel moeten trekken of gas moeten terug nemen. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan (vooral als het over jezelf gaat)
pi_169996445
Wat een schatje Sq! O+
pi_169997270
Ik vraag me nu ook af hoe ik 1 baby zo zwaar heb kunnen vinden 2 jaar geleden, maar je groeit er inderdaad echt in mee. :Y

Man was vandaag voor het eerst 2 uur alleen met de meiden terwijl ik bij de bekkenbodemfysio was (godzijdank slechts een lichte verzakking, zou met oefeningen op te lossen moeten zijn *O* ). Dreumes sliep de hele tijd, dus dat was een eitje, maar L. heeft heel veel gehuild (honger) en helemaal niks uit de fles gedronken. :{ Over 5 weken moet ik weer werken en dan moet man het 1 dag per week alleen met beide meisjes doen, maar ik voorzie ellendige dagen als L. dan nog de fles weigert. -O-

Welkom Edward! Gelukkig gaat het nu goed met jullie. :)

SQ, mijn baby zag er ook zo uit, maar hou hoop, nu met 9 weken is het zo goed als over! Ik schotel haar nu dus weer kaviaar en champagne voor ipv frikandelbroodjes en energy drink. ^O^
pi_169998157
energy drink... ik dronk dat dus bijna dagelijks sinds goedzakje is geboren. Niet omdat ik geen koffie blief maar ik had er ineens tijdens de zwangerschap zo'n zin in. Uiteraard neit gedronken toen ik zwanger was maar daarna helemaal losgeslagen met de huismerk energie drank. Daar lag ik dan tijdens mijn kraamtijd met mijn energie drankje. Voelde heerlijk zoals vroeger toen ik nog een puberella was, in de kou buiten op school met mijn energie drankjes. :')

Nu ben ik al een week afgekickt en is er geen excuus meer is om ongezond te eten en drinken. Ik heb besloten dat ik een MILF ga worden dit jaar. Er moet bovendien ook getrouwd worden dit jaar en ik denk gewoon dat het opvalt als ik mijn vetrollen naar achteren plak met plakband in een jurk. Überhaupt al een opgave om zulk sterk plakband te vinden. Dus ik moet echt aan de slag nu.

Mijn kraamweek was trouwens super kut met dank aan de kraamhulp(en) dus tijd om afscheid te nemen van mijn geliefde puberella drankje. Ik drink immers ook allang geen breezers of blue curacao meer. :')
  dinsdag 4 april 2017 @ 16:38:40 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169998207
Onderschat ducttape niet :).
Kan je al dm'men trouwens?
KuikenGuppy
pi_169998262
Ja, ik kan al DMen.
Maar ik denk niet dat ik mijn oude naam ga vrijgeven. :@ Ik was geen fok beroemdheid hoor, zelfs zwaar inactief de laatste 1,5 jaar.

Wilde trouwens een foto plaatsen van goedzakje, weet ik mijn photobucket wachtwoord niet meer.
  dinsdag 4 april 2017 @ 16:49:58 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169998528
Imgur :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169998885
Het is vooral moe icm afvallen en niet eten. Dat je op een gegeven moment denkt dat je lichaam er mee stopt. Dat je al weken je huishouden niet meer kan doen, koken een hele grote opgave vindt en als je dan van het werk iets extra's krijgt wat je er thuis tussendoor moet doen dat je denkt 'HOE???'.
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:07:22 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170000563
Nazil, dat klinkt niet als gebruikelijke nieuwbakken-mama-vermoeidheid. Heb je iets voor je ijzertekort?
KuikenGuppy
pi_170001846
Nazil dat klinkt inderdaad niet als normale vermoeidheid.

Molo: ik wil hem niet op imgur uploaden want dan krijg ik hem er niet meer af. Zal morgen ofzo wel eens een nieuwe photobucket account aanmaken. Vanavond even chillen want goedzakje ligt net 5 minuten op bed.
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:04:39 #138
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170001908
je kan gewoon verwijderen van je imgur, geen enkel probleem hoor dan is de foto foetsie.
pi_170002020
Ooh, ik gebruik imgur altijd zonder account en dan kan dat dus niet en dwaalt hij voor eeuwig op het internet. Dat wist ik niet!
pi_170002451
Ja ik heb tabletten nu. Ik hoop dat het snel beter gaat.
  dinsdag 4 april 2017 @ 20:22:02 #141
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170003783
Welkom edward :) 25 weken wat lijkt me dat een nachtmerrie. Fijn dat het nu goed gaat. Is bekend waardoor ze zo vroeg kwam?

SQ wat een schatje ook met puisten O+

En ik zal laatst nog mini-ikke die allemaal maxi-dingen doet :+

En nog wel meer gelezen maar ik krijg het niet meer bij elkaar.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 4 april 2017 @ 21:42:01 #142
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170006311
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Noud O+ met een serieus oudemannenkapsel en een puberhuid O+

Melle had dat ook eventjes, malle periode om terug te zien. Ik moest zoveel moeite doen hem niet uit te knijpen :@
Kwak
  dinsdag 4 april 2017 @ 22:22:10 #143
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_170007865
Ggirl wat een leuke apendreumes O+
SQ wat een knap kint O+
Ed, welkom met je meisje!

Ja he kwak, dan moet je op je handen zitten om niet te pulken ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 4 april 2017 @ 22:41:06 #144
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170008458
Ohja, de babypuistjesfase. Maar Noud is nog steeds knap O+
  dinsdag 4 april 2017 @ 22:45:35 #145
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_170008601
Rupsje nooitgenoeg. Nomnomnom :D

woensdag 5 april 2017 @ 07:06:11 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_170012550
Goed boekje om je kaken in te zetten hoor A! :D O+

Mijn baby lacht jongens O+ ik was vergeten hoe hard je dan smelt :')
disclaimer
  woensdag 5 april 2017 @ 08:39:15 #147
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170013059
Haha Rady, toepasselijk! Cute O+

SQ wat leuk! O+
  woensdag 5 april 2017 @ 10:35:58 #148
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_170014489
Hoi! Ik ben weer een beetje geland op de aarde. Emma is weer zo goed als beter, heeft alleen nog ab. Sinds zondag koortsvrij gelukkig. Dank voor het vragen en sorry dat ik maar amper gereageerd heb..

Ik zag mooie foto's voorbij komen. O+

Ik ben op dit moment een beetje link.. Emma heeft dus nog ab, 3x per dag 10 dagen lang. 2x per dag doe ik, 1x moet de gastouder doen. Daarvoor had ik bakje met een grotere hoeveelheid voor een x aantal dagen meegegeven. Inclusief spuitje en formulier met alle details. Gisteren had Emma daar gespuugd, zo'n 3u na de ab. Toen ik het gisteren hoorde baalde ik daarvan, want thuis had ze sinds zaterdag niet meer gespuugd. Ze dronk namelijk ook nog niet optimaal, dus alles wat erin blijft is meegenomen (ik heb me de afgelopen week geconcentreerd op de melk ipv bijvoeding). Maar goed, kom ik dus vanmorgen bij de gastouder, blijkt dat ze dat HELE BAKJE (!!!) ab gisteren heeft gegeven. Ik vind het niet gek dat ze gespuugd heeft en ben er zelfs blij om! Ik heb al met de huisarts aan de telefoon gehangen over de gevolgen en ik heb verder niets aan haar gemerkt, maar god wat was ik woest vanmorgen. :( :'(
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 5 april 2017 @ 11:07:00 #149
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170015035
Fijn dat het beter gaat met Emma, Nouk! Alleen damn wat een actie met die ab :X Gelukkig spuugde ze het uit zeg.
  woensdag 5 april 2017 @ 11:09:35 #150
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170015097
Wij mogen straks weer even naar de fysio. Ik denk en hoop de laatste keer! Max vroeg op zijn bedje gelegd, zodat hij tegen half 1 helemaal vol energie zit om zijn motorische trucendoos open te trekken :P
pi_170015492
Wat een leuke mannetjes rady en sq!

Nouk dan zou ik ook woest zijn
  woensdag 5 april 2017 @ 11:37:50 #152
220609 Nouk84
pi_170015836
Ja echt, als ik erover nadenk :( Ze dacht al; 'wat veel!' Check dan dat papiertje waar ik alle details op moest schrijven!! :( Daar stond duidelijk om 2ml ;(

Huisarts heeft contact gezocht het met RiVM en zij vonden het niet alarmerend, moest er alleen op letten dat ze voldoende plast en ze kan overgevoeligheidsreacties krijgen zoals huiduitslag en diarree (maar daar was ze toch al aan...).
pi_170016591
Jezus Nouk. Gewoon alle AB in 1 x geven.... :|W
Ik zou ook op zijn zachtst gezegd woest zijn.

Volwassenen moeten al voorzichtig zijn met ab, laat staan een baby.

Mijn goedzakje heeft trouwens de hele nacht een feestje gehad in z'n eentje om vervolgens daarna de hele ochtend te slapen. }:| En hij kan nu het "vliegtuigje" dus dankzij mijn vriend gaat hij nu zo ongeveer de hele dag als vliegtuig door het leven omdat het er zo grappig uit ziet.
pi_170018146
Nouk, wat onnozel! Ik zou ook pissig zijn.

Gisteren voor het eerst met baby zonder man. Heeft een van de honden diarree en vandaag dus gewoon nog een keer. :r
  woensdag 5 april 2017 @ 13:47:37 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_170018271
Haha Cygne, dat is zo kut. Hier smeerde mijn artrosepoes op de eerste dag zonder man, met peuter en baby, haar achterwerk door haar eigen stront door heel de bijkeuken. Dat was ook echt fantastisch :')
disclaimer
  woensdag 5 april 2017 @ 13:50:01 #156
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170018316
Ai Nouk, daar zou ik ook van schrikken :o Gelukkig dat het geen kwaad kon.
Gastouder zal zich vast erg schuldig hebben gevoeld?

Oh bah Cygne, wat een timing :{

Wat is dat vliegtuigje Regina? Is dat op de buik met de armpjes wijd?
pi_170018349
Dat is ook kut ja. :')
Die baby is nog niet zo'n opgave, maar die hond. _O- Normaal niet hoor, maar met diarree.. Het zat overal ook. :'( Gelukkig vandaag wel iets minder. :P
pi_170018634
Oh jemig Nouk :o dat is gevaarlijk! Het zal maar iets anders geweest zijn of niet goed gegaan :o.
Mag dat eigenlijk überhaupt? Medicatie op voorschrift toedienen als gastouder? Misschien een rare vraag maar omdat ik wel weet dat artsen onderling niet altijd de voorschriften van een andere arts willen navolgen om niet de verantwoordelijkheid te moeten nemen voor iets wat niet hun vakgebied is. Gastouder is dan ook iemand die niet weet wat hij/zij toedient.
pi_170019004
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:51 schreef Cygne het volgende:
Dat is ook kut ja. :')
Die baby is nog niet zo'n opgave, maar die hond. _O- Normaal niet hoor, maar met diarree.. Het zat overal ook. :'( Gelukkig vandaag wel iets minder. :P
gelukkig heb je geen robotstofzuiger....
pi_170019031
Op ons kdv moet je als ouder een formulier invullen waarbij je de leidsters toestemming geeft om een medicijn toe te dienen. Toen I laatst krentenbaard had en daarvoor een zalf kreeg, heb ik dat ook moeten invullen. Het is dan vervolgens de verantwoordelijkheid van de leidster dat zij het medicijn toedient zoals voorgeschreven, en dan moet je dus als ouder er zorg voor dragen dat de leidsters die instructies hebben.

Ik zou daar echt een groot punt van maken bij de gastouder, dit is echt heel erg onverantwoord. Dat je de instructies niet leest die bij het medicijn horen. o|O . Lijkt me wel een klacht waard.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170019276
Sylver: Ja, met zijn lichaampje stijf en de armpjes wijd.
  woensdag 5 april 2017 @ 14:41:43 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170019314
Planking O+
Hier ook favoriet O+
pi_170019344
Net 15 minuten met de bakfiets gefietst. Godver wat een eng ding. Waarom dat ik ooit bedacht heb dat ik mijn baby daar in ga stoppen weet ik niet meer.

Over huisdieren gesproken,
Om te oefenen de hond in de bakfiets gestopt in plaats van goedzakje. Heerlijke eier-ruft lucht mogen inhaleren onderweg omdat ik blijkbaar niet de enige was die het spannend vond.
  woensdag 5 april 2017 @ 14:45:03 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170019376
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mental image.... :'(
KuikenGuppy
pi_170019383
quote:

[..]

:o _O-
  woensdag 5 april 2017 @ 15:15:00 #166
220609 Nouk84
pi_170019945
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:07 schreef Unihipili het volgende:
Oh jemig Nouk :o dat is gevaarlijk! Het zal maar iets anders geweest zijn of niet goed gegaan :o.
Mag dat eigenlijk überhaupt? Medicatie op voorschrift toedienen als gastouder? Misschien een rare vraag maar omdat ik wel weet dat artsen onderling niet altijd de voorschriften van een andere arts willen navolgen om niet de verantwoordelijkheid te moeten nemen voor iets wat niet hun vakgebied is. Gastouder is dan ook iemand die niet weet wat hij/zij toedient.
Moest er inderdaad een formulier voor invullen, ze doet het niet zomaar. Moet ze dat formulier wel lezen.... (Ik heb het bewust nog in haar handen gegeven.....)
  woensdag 5 april 2017 @ 15:46:07 #167
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_170020580
SQ heerlijk he dat lachen O+

Nouk.. |:(

RF arm beest _O- (sorry :P). Nog even goed oefenen dus.
Ik ben ook al lang aan het bedenken over zo'n bakfiets.. of fiets met zo'n kar erachter.. maar ben er nog niet uit. Heb 1x op zo'n bakfiets geprobeerd... maar ik vond het ook eng... en dat was alleen maar een recht stuk :')

Vandaag groepsbureau gehad bij het cb.
Wegen/meten (7218 gram/66 cm).
Daarna 2 prikjes.
En toen in een groepje van 4 info gehad over de bijvoeding.
Was op zich best leuk om wat ervaringen van anderen te horen en de baby's van Aa leeftijd te zien.
pi_170020796
Radyhyn: Wij hebben dus een driewieler nu. Moet zeggen elke keer als ik er op fiets gaat het beter en wordt het minder eng, maar van die hele lange U bochten zijn echt bewust door Satan aangelegd.

Een fietskar achter de fiets durf ik niet. Met een driewiel bakfiets kun je vrijwel niet omvallen en heb je zicht op je kindje. Bij zo'n fiets heb je alleen een canvas omhulsje en kun je bij wijze van al 20 minuten rond fietsen terwijl je je fietskar 6 kilometer terug al verloren bent.

Ander nadeel vonden wij dat je bij bochten als normale fietser wordt ingeschat terwijl er dus nog een kar achteraan komt wat veel automobilisten dan dus niet inschatten.

Ander voordeel is dat een houten bak gewoon lekker stevig is. Met de babyschaal op een bankje kan de buggy ingeklapt onder de bankjes en kunnen er nog 3 boodschappen tassen in de kar of in de fietstassen achterop. Zelfs ik kan niet zoveel zooi in 1 dag bij elkaar shoppen.
  woensdag 5 april 2017 @ 16:17:38 #169
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170021242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:55 schreef ReginaFalange het volgende:
en kun je bij wijze van al 20 minuten rond fietsen terwijl je je fietskar 6 kilometer terug al verloren bent.
_O- Precies mijn angstdroom als ik denk aan zo'n aanhangertje. Ik wil het wel een keer op vakantie gaan huren. Je bakfiets zal vast gaan wennen!

Of Max nu daadwerkelijk grote stappen in zijn ontwikkeling heeft gemaakt of dat hij wat beter in staat was om te laten zien wat hij kan (had ervoor geslapen en gegeten), iig is hij qua motoriek flink omhoog geschoten 'in de grafiek'. Ook zijn hoofd dus weer rond en oren op één lijn (ja, die schijnen dan ook uit het lood te schieten :') ). Blije moeder :) We hebben nu een afsluitend consult over een maand. Waarom, ik weet het niet, maar laten we het maar doen.

Daarna naar een kinderboerderij gelopen, die een beetje tegenviel (sorry schattige dieren, maar ik was snel uitgekeken) en daarom maar doorgelopen naar mijn zus. Daar heeft mijn nichtje Max zo ongeveer opgevreten én een fruithap gegeven.

Maxspam oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170021424
quote:

[..]

:'(
  woensdag 5 april 2017 @ 17:42:21 #171
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170022945
Wat een vrolijkerd O+
pi_170023461
Die tweede foto is lief Q O+
  woensdag 5 april 2017 @ 18:56:49 #173
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170024492
Nouk wat een doos :( gelukkig heeft je meisje er geen last van.

Balen van de hond met diaree cygne.

Mooie mannen van sq,rady en quoi O+

Ik vind bakfietsen onhandige grote enge dingen. En zo'n bakje achter je fiets lijkt me ook niets. Wij wachten gewoon met fietsen tot I. 9 maanden is en tot die tijd lopend of met de auto.

En een vraagje. I van 5 maanden heeft nog steeds harde schijven onder haar tepels. Hoort dat? Kan het me niet meer herinneren van O.
  woensdag 5 april 2017 @ 19:04:21 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170024664
Klierweefsel is hier net beetje weg en Larf is ruim 9 maanden alweer

Max _O_

En die fietskar _O-
Zie het zo voor me

Ik ga ook echt een keer vergeten met mijn duffe hoofd Larf in de auto te laden als ik naar mijn werk ga ofzo. Dat ik er om een uur of 6 op de crèche achterkom dat ik haar daar nooit gebracht heb en ze de hele dag al thuis zit alleen :')
pi_170024810
Q wat is max leuk! O+

Ik ben verliefd. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170024892
Cygne O+
En wat een snoezig truitje
pi_170025192
Cygne: Dat snoetje! En die teckels!

Quoi: Die bank foto is zo lief.

Grappig die foto's. Nu wil ik dat mijn baby weer kleiner is zodat ik alles weer opnieuw kan beleven maar ook ouder zodat hij meer kan. :+

Snoenck: Ik heb geen auto en geen rijbewijs. Dus wij doen alles lopend en op de fiets of met de trein natuurlijk. Dan is een bakfiets echt een uitkomst. Nouja, uitkomst.. een must met een baby die nog niet in een fietsstoeltje mag. Lijkt me super gezellig met baby in de bakfiets kan ik hem altijd zien tijdens het fietsen en met hem kletsen. Maarja, je wordt natuurlijk wel een beetje seksloos op zo'n bakfiets. Maar fietsen...

In de winter in die schone frisse vrieslucht fietsen en wolkjes ademen en thuis een kop thee, cappuchino of warme chocomel.

In de lente met de geur van vers gemaaid gras, bloempjes die bloeien die eerste zon op je huid als je met zonder jas naar buiten kan en vogeltjes die het uitschreeuwen van blijheid.

In de zomer dat fijne zwoele briesje op de fiets, dat je tshirt dat heen en weer flappert in plaats van aan je underboobs vast plakken, even stoppen voor een ijsje, want dat heb je verdiend na een stuk fietsen.

In de herfst door de knisperende blaadjes fietsen en die geur als het net geregend heeft. Of dat triomfantelijke gevoel als je net op tijd thuis bent en het met bakken uit de lucht valt als je warm thuis zit. Of juist in de regen fietsen en kletsnat thuis aankomen voor spontane -net als in de film- seks met natte kleren.

Ik zou echt dood ongelukkig worden van een auto.
  woensdag 5 april 2017 @ 19:29:19 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170025332
Een auto sluit fietsgebruik niet uit :P

Ik ga alleen geen 20 km fietsen naar werk, laat staan met baby ergens onder mijn arm (moet me nog verdiepen in fietsstoeltjes en zulks).

Larf heeft net moussaka zitten bikken, van de week pizza op het terras en roti half hangend op de bank.
Kopie van mij, alleen de wijn nog! 8-)
  woensdag 5 april 2017 @ 19:33:28 #179
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170025442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 19:24 schreef ReginaFalange het volgende:

Grappig die foto's. Nu wil ik dat mijn baby weer kleiner is zodat ik alles weer opnieuw kan beleven maar ook ouder zodat hij meer kan. :+

Ja! Dit!
En je laat fietsen leuk klinken. Het enige leuke aan fietsen vind ik dat O. Het leuk vindt :@

Molo bedankt, zo ben ik weer gerustgesteld.

Cygne, wat een heerlijkheid O+
pi_170025455
Ik haat in de auto zitten. Word ook nog eens snel wagenziek.
Toen ik nog niet zelfstandig was fietste ik 5 dagen per week 15km heen en 15km terug van en naar mijn werk. En slank dat ik godverdomme was toen. :')

Trouwens.. iemand die mij kan vertellen of die donkere kringen om mijn tepels heen nog weg gaan? k geef flesvoeding, geen borstvoeding gegeven.
pi_170025520
RF, wel zo toepasselijk. We hebben zelf ook een teckel. Hij heeft ook een takkie pak en takkie sokjes.

Hier ook geen rijbewijs of auto. Man heeft wel een auto (lease). Maar ik mis het hebben van een rijbewijs niet.
  woensdag 5 april 2017 @ 19:36:27 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170025529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 19:34 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik haat in de auto zitten. Word ook nog eens snel wagenziek.
Toen ik nog niet zelfstandig was fietste ik 5 dagen per week 15km heen en 15km terug van en naar mijn werk. En slank dat ik godverdomme was toen. :')

Trouwens.. iemand die mij kan vertellen of die donkere kringen om mijn tepels heen nog weg gaan? k geef flesvoeding, geen borstvoeding gegeven.
Hoe oud is de jouwe?

Hier sinds een paar weken écht weg, Larf is nu 9 maanden. Mijn tetters worden ook niet voor voeding gebruikt :+
pi_170025542
Ik denk dat Phoebe weer vunzige dm's gaat krijgen :D
pi_170025581
Arja: :')
De meeste mannen vinden roze toch mooier? Ik zelf in elk geval wel. Voel me nu een beetje een vlaflip.

Molo: Goedzakje is overmorgen 15 weken.
  woensdag 5 april 2017 @ 19:39:16 #185
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170025603
Cygne O+ Tof pakje ook!

Je weet het wel goed te verkopen, Regina :D

Pfff, ik was natuurlijk weer vergeten hoe onzeker het in het begin is.
Dag 3 nu dat baby ontevreden is in de avond en uiteindelijk hysterisch wordt en je de hele avond staat te hupsen omdat ze dan even rustig is.

Zijn het krampjes? Ze loopt wel rood aan en trekt soms even de beentjes omhoog. Maar niet zoals bij peuter destijds die echt lag te schoppen met de benen.

Honger? Ze weigert de borst (ook op momenten dat ze wel even rustig is) of laat na 3 keer sabbelen los. Speen neemt ze tussen het gillen door wel...

Reflux? Ze slikt en gulpt wel veel.

Iemand de gebruiksaanwijzing van mijn baby gezien?
  woensdag 5 april 2017 @ 19:41:16 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170025662
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 19:38 schreef ReginaFalange het volgende:
De meeste mannen vinden roze toch mooier? Ik zelf in elk geval wel. Voel me nu een beetje een vlaflip.

Molo: Goedzakje is overmorgen 15 weken.
Er lopen vrij aparte mannen op Fok rond

Jammer dat je geen borstvoeding meer geeft, in KPD zou je goeie scores krijgen als je pics post

:D
pi_170025684
Sylver: Hier een refluxje maar rood aanlopen was hier dat hij steeds probeerde te poepen maar zonder resultaat. Soms ook echt een bavianen kontje daarvan. Maar hulde voor de sudo creme.

Molo: heb sowieso geen borstvoeding gegeven want door de zwangerschapsvergiftiging moest ik 600mg betablockers slikken per dag. Mocht daar ook niet meteen mee stoppen na de bevalling.
Sowieso was ik blij dat ik na de zwangerschapsvergiftiging eindelijk kon rusten en relaxen, dus borstvoeding was waarschijnlijk too much geweest.

Maargoed, die vlaflippen die gaan dus waarschijnlijk nog weg?

[ Bericht 11% gewijzigd door ReginaFalange op 05-04-2017 19:48:55 ]
  woensdag 5 april 2017 @ 19:51:21 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170025958
Yes, de bruine flappers worden ook weer netjes :Y

En balen van de borstvoeding, maar ja, gelukkig een gezonde baby, dat is het belangrijkste!

Veel Rammstein draaien helpt trouwens altijd hier. Keihard lachende baby, mag kind :D
  woensdag 5 april 2017 @ 19:53:04 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_170026001
Sylver, ik was het ook vergeten en dacht dat mijn peuter dat nooit had gehad. Tot ik mijn dagboek teruglas gisteren :') het hoort er bij. Hier is elke avond gegarandeerd krijsfeest en vandaag nog eens extreem. De draagdoek is mijn redding! En: ze zeggen dat het beter wordt :')
disclaimer
  woensdag 5 april 2017 @ 19:55:12 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_170026063
Cygne, wat een dotje!
Quoi, die tweede foto is echt prachtig zeg!
disclaimer
  woensdag 5 april 2017 @ 20:15:11 #191
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170026711
Ah, gedeelde smart SQ :)
Is Noud wel stil in de draagdoek? Draagzak helpt hier niet, ze zet zich dan de hele tijd af.
  woensdag 5 april 2017 @ 20:16:01 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_170026745
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 20:15 schreef Sylver_ het volgende:
Ah, gedeelde smart SQ :)
Is Noud wel stil in de draagdoek? Draagzak helpt hier niet, ze zet zich dan de hele tijd af.
jup. Instant succes! Balen dat het bij jou niet werkt :(
disclaimer
pi_170026751
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 19:38 schreef ReginaFalange het volgende:
De meeste mannen vinden roze toch mooier? Ik zelf in elk geval wel. Voel me nu een beetje een vlaflip
Die van mij zijn weer biggetjes roze.
En de bruine streep op mijn buik is ook weer weg.

Maar ik doelde ook op jouw spontane seks met natte kleren
pi_170026763
Oef, Sylver. Lastig he, die mini's? Het kan honger zijn, het kan kramp zijn, het kan reflux zijn, en het kunnen nog 20 dingen zijn. Waarschijnlijk hoort het er gewoon bij, maar zwaar is het wel. :*

Wat een heerlijk kind, Cygne. O+

Ik ben ook gek op fietsen! Voor mijn werk moet ik wel met de auto (35 kilometer), dus in mijn vrije tijd pak ik zoveel mogelijk de fiets. Nu dus even nog minstens 7 maanden niet, maar wat kijk ik er weer naar uit. O+ Ik vind het in het geval van extreem takkeweer trouwens wel fijn om altijd ook een auto bij de deur te hebben.

L. lacht sinds gisteren bijna de hele dag, en ook met van die schattige geluidjes erbij. Wat een lekker ding is het toch. Als ze niet zo zou flesweigeren zou ze de meest perfecte baby ooit zijn. O+ Ze hield vanochtend een Pyjama party met haar zus. :D En de rest van de dag ging het feest verder in de box. _O-
SPOILER
  woensdag 5 april 2017 @ 20:18:12 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_170026822
Selv! Je hebt je man gekloond! O+ :D
disclaimer
pi_170026852
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Selv! Je hebt je man gekloond! O+ :D
Dat!
En de oudste is jouw kloon, sel
pi_170026912
Haha! N. was als minibaby ook net mijn man, dat is echt geleidelijk aan veranderd en nu zie ik inderdaad dat ze meer op mij is gaan lijken. Ik ben benieuwd wat L. gaat doen. :D
  woensdag 5 april 2017 @ 20:21:37 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_170026916
Zo zijn mijn avonden. Terwijl mijn man bij niet-slapende peuter zit. Ik zou best alcohol willen als ik er niet nog meer hoofdpijn van kreeg. Maar als ik lach lijk ik best gelukkig toch? :') ;)
disclaimer
pi_170027123
Oh sq zo'n mini in een doek. Wat lief!
Waar komt die hoofdpijn vandaan?
  woensdag 5 april 2017 @ 20:29:55 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_170027167
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 20:28 schreef Arja het volgende:
Oh sq zo'n mini in een doek. Wat lief!
Waar komt die hoofdpijn vandaan?
ik heb een newborn en een peuter. Ik moet er meerdere keren per nacht uit en in de overige uren is er altijd wel 1 in mijn oor aan het janken #deleven #hetwordtbeter
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')