abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:44:34 #101
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169992887
Oh, dat is wel heel vroeg geboren edward. Dat was vast een erg zware tijd.
Gek idee lijkt me dat, dat de baby al 6 maanden bij jullie is, maar eigenlijk nog maar 2,5 maand oud is.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169993114
Oh wauw Edward, wat een moeilijke tijd moet dat geweest zijn. Je vriendin (of vrouw?) heeft vast wat Xena the warrior princess vibes naar je kindje doorgestuurd.

SQ: Niet met 2 uur ons gezin onderhouden, met 4 uur per dag want mijn vriend werkt dan ook 2 uurtjes. Verder werken we wel meer uur hoor. Op het terrasje beantwoorden we ook een mailtje als dat binnen komt of als ik goedzakje thuis influister dat hij heel hard moet gaan huilen als afleidingsmanoeuvre bij het uitproberen van nieuwe buggies zodat ik de dure buggy die ik graag wil er snel doorheen kan drukken beantwoord mijn vriend even wat mails enzo.
Verder brainstormen en nieuwe dingen bedenken doen we gewoon tijdens het boodschappen doen, tijdens het wandelen of als er ineens iets te binnen schiet. Dat is wel gewoon werken maar in plaats van dat we daarvoor aan ons bureau zitten doen we dat dus gewoon wanneer er iets naar boven komt.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:05:32 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169993207
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou het iig niet kunnen, als mijn man thuis is met de kinderen ben ik altijd op kantoor.
Ik werk wel eens thuis als ze op de opvang is.
Welkom!
Wij hebben kantoor aan huis, maar ik zit er alleen als er verder niemand thuis is (nooit dus :')). Het is wel echt op een aparte etage, dus als mijn man thuis is met de kinderen, kan ik wel op kantoor zitten werken en vice versa.
Vanaf juni gaat Gup ook een dag per week naar de gastouder, dus dan krijg ik weer wat gedaan :o!
Nu kan ik op dinsdag ca 2-4 uur werken (kuiken is dan een hele dag weg en de rest van de tijd ben ik met Guppy bezig).
KuikenGuppy
pi_169993274
Dat jullie überhaupt energie hebben op het moment dat de kleine slaapt... Ik doe dan niks meer dan opladen voor de rest van de dag.

Maar dat zal ook aan mijn ijzertekort liggen :+ ik hoop echt binnen een paar maanden wat meer energie te hebben.
pi_169993397
Ik heb ook weinig energie :O Op mijn vrije dag ben ik allang blij als ik de was gedaan krijg :'). Maar dat komt ook door combinatie van dingen denk ik, dat M nog elke nacht komt, kolven, verlatingsangstfase van M etc etc :+
Komt ooit wel weer goed :P

Welkom Edward, wat een heftige start! Gelukkig gaat alles goed thuis :Y
pi_169993415
Nazil: Ik ben eigenlijk pas de laatste 3 weken weer aan het werk. Daarvoor kon ik het gewoon niet.
Mijn hersenen waren compleet de kluts kwijt, moest ook mijn adres opschrijven als ik goedzakje weer ergens moest registreren enzo, ik wist gewoon niet meer wat ons huisnummer of onze postcode was. Ik weet nog steeds regelmatig niet meer hoe oud ik eigenlijk ben (28, acht-en-fucking-twintig). Maar ik merk dat ik steeds beter word in het concentreren en weer meer energie krijg.

Ijzertekort lijkt me heel zuur. Ik heb tijdens mijn kraamweek expres heel veel van die gore Ferro gedronken, al geloof ik niet dat het helpt. Maar pff.. jezelf moe en slap voelen terwijl je voor zo'n mini mens moet zorgen, sterkte.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:41:23 #107
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169993799
Welkom Edward. Heftige geschiedenis. Maar wel heel fijn dat jouw hercules het goed doet :) Mooie en toepasselijke bijnaam!

En hey, even handen hoog voor Max. Hij heeft gewoon 3 uur liggen slapen bij de gastouder _O_ Vreemd bedje, vreemde mensen. Of ik een schema wilde meegeven vanmorgen. Ja, die heb ik min of meer wel, maar toch niet zo heel strict. Dus ik zette op een briefje: "slapen van ca 10 tot 12-13 uur." En dat doet 'ie dus exact vandaag :D

En hij had al 2 dagen niet gepoept en dat heeft hij daar eventjes lekker gedaan w/
pi_169993991
25 weken, ongelooflijk, wat mini. Fijn dat ze nu thuis is!

Hier een jongensbaby met twee grote zussen. Roze is zijn lot :+
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:54:17 #109
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169994107
Mijn baby bladert af! :o
Niks doen was het devies, geloof ik he?

Netjes van Max. Quoi :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:01:42 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_169994228
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:54 schreef Sylver_ het volgende:
Mijn baby bladert af! :o
Niks doen was het devies, geloof ik he?

Netjes van Max. Quoi :D
hier ging het vanzelf over! Hij is nu een vettige puistenkop zelfs :')
Voorproefje voor over 14 jaar :P Zal ik 'm een frikandelbroodje geven om het plaatje af te maken?

[ Bericht 7% gewijzigd door SQ op 04-04-2017 14:12:18 ]
disclaimer
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:16:27 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169994482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:09 schreef Nazil het volgende:
Dat jullie überhaupt energie hebben op het moment dat de kleine slaapt... Ik doe dan niks meer dan opladen voor de rest van de dag.

Maar dat zal ook aan mijn ijzertekort liggen :+ ik hoop echt binnen een paar maanden wat meer energie te hebben.
Bij geen energie > meer koffie drinken *O*.
Ik ben een peuter gewend die om 7 uur zijn mond opent, en om 20.30 weer sluit. Dan is een baby echt een oase van rust :+.
KuikenGuppy
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:16:50 #112
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169994490
Hangnoud O+
KuikenGuppy
pi_169994491
Welkom Edward met je super baby ^O^ wat super dat alles goed gaat met je meiske.

Mijn man werkt wel thuis als wij er zijn. Hij heeft zijn werkplek op zolder maar zit meestal in de keuken.

Rf fijn z'n slecht geheugen :7 zwangerschapsvergiftiging maakt dat toch nog erger dan je normaal al kan hebben?

Energie gebrek is herkenbaar. Mijn vk vond het vreemd dat ik na 6 weken nog steeds tegelijk met mijn jongens naar bed ging savonds.
Heel af en toe doe ik dat nu nog steeds :+ heerlijk!
Nou de zon er weer meer is en we lekker naar buiten kunnen merk ik wel dat ik meer energie heb.

Goed afgericht die Max :D zowel met slapen als poepen haha

Sylver volgens mij was het idd afwachten en lekker velletjes plukken tijdens het voeden
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:17:55 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_169994509
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij geen energie > meer koffie drinken *O*.
Ik ben een peuter gewend die om 7 uur zijn mond opent, en om 20.30 weer sluit. Dan is een baby echt een oase van rust :+.
daar groei je ook in :Y
disclaimer
pi_169994633
de reacties zijn echt geweldig.

dank jullie allen :)

prachtig ontvangst. echt leuk!
pi_169994740
Kan een baby van bijna 8 maanden al koprollen?
De mijne doet iig een poging om het voor elkaar te krijgen :')

SQ O+ heerlijk snuutje. Die ogen O+
pi_169994806
Ikke: Ik weet eigenlijk niet of zwangerschapsvergiftiging dat erger maakt.
Mijn vriend vond eerst dat ik me aanstelde, alsof ik voor mijn lol met een papiertje met mijn adres overal naar toe ging maar merkte toen wel dat ik het echt niet expres deed. Nog net niet "heb je mij gevonden, breng mij dan naar dit adres" opgespeld gekregen.

Mocht iemand er wat aan hebben, bij de Action verkopen ze thermoskannen waar 5 liter koffie in kan. Je piest wat af dan, maar dan heb je wel binnen 20 minuten boodschappen gedaan, je hele huis gepoetst, 24 kinderliedjes voor je kind gezongen en je ramen gelapt.
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:32:03 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169994815
Jaaaaaa, leuk om G. even te zien SQ!

Mijntes is trouwens vandaag precies 7 maanden :o O+
pi_169994819
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hier ging het vanzelf over! Hij is nu een vettige puistenkop zelfs :')
Voorproefje voor over 14 jaar :P Zal ik 'm een frikandelbroodje geven om het plaatje af te maken?

[ afbeelding ]
Alleen als je hem met terugwerkende kracht Jordy noemt.
pi_169994881
Godverdomme, Jordy. :'(
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:44:56 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_169995107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:31 schreef ReginaFalange het volgende:
Ikke: Ik weet eigenlijk niet of zwangerschapsvergiftiging dat erger maakt.
Mijn vriend vond eerst dat ik me aanstelde, alsof ik voor mijn lol met een papiertje met mijn adres overal naar toe ging maar merkte toen wel dat ik het echt niet expres deed. Nog net niet "heb je mij gevonden, breng mij dan naar dit adres" opgespeld gekregen.

Mocht iemand er wat aan hebben, bij de Action verkopen ze thermoskannen waar 5 liter koffie in kan. Je piest wat af dan, maar dan heb je wel binnen 20 minuten boodschappen gedaan, je hele huis gepoetst, 24 kinderliedjes voor je kind gezongen en je ramen gelapt.
ik weet nog dat ik na de geboorte van de oudste bij de kassa van de jumbo stond en echt geen flauw idee meer had wat mijn pincode was. Na 20 jaar die pincode te hebben. Compleet uitgewist :')
disclaimer
pi_169995374
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik weet nog dat ik na de geboorte van de oudste bij de kassa van de jumbo stond en echt geen flauw idee meer had wat mijn pincode was. Na 20 jaar die pincode te hebben. Compleet uitgewist :')
Dat je tot de kassa bent gekomen! Ik moest huilend in paniek worden opgehaald, compleet overprikkeld :@ Ik heb nog de hele dag gehuild, omdat ik niet begreep dat er zoveel keus moest zijn en dat het zo druk was :')
pi_169995672
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:17 schreef ReginaFalange het volgende:
Nazil: Ik ben eigenlijk pas de laatste 3 weken weer aan het werk. Daarvoor kon ik het gewoon niet.
Mijn hersenen waren compleet de kluts kwijt, moest ook mijn adres opschrijven als ik goedzakje weer ergens moest registreren enzo, ik wist gewoon niet meer wat ons huisnummer of onze postcode was. Ik weet nog steeds regelmatig niet meer hoe oud ik eigenlijk ben (28, acht-en-fucking-twintig). Maar ik merk dat ik steeds beter word in het concentreren en weer meer energie krijg.

Ijzertekort lijkt me heel zuur. Ik heb tijdens mijn kraamweek expres heel veel van die gore Ferro gedronken, al geloof ik niet dat het helpt. Maar pff.. jezelf moe en slap voelen terwijl je voor zo'n mini mens moet zorgen, sterkte.
Ik werk al ehh 4 maanden weer :+ en tot een paar weken geleden geloofde ik dat de moeheid er bij hoorde. Toen ik hoorde dat dat niet zo was ben ik een beetje ingestort.

Koffie lust ik niet :+
pi_169996093
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:12 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik werk al ehh 4 maanden weer :+ en tot een paar weken geleden geloofde ik dat de moeheid er bij hoorde. Toen ik hoorde dat dat niet zo was ben ik een beetje ingestort.

Koffie lust ik niet :+
Wie bepaalt of moeheid wel of niet bij het hebben van een baby hoort?
pi_169996139
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:35 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Wie bepaalt of moeheid wel of niet bij het hebben van een baby hoort?
Ik :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')