Wij hebben kantoor aan huis, maar ik zit er alleen als er verder niemand thuis is (nooit dusquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou het iig niet kunnen, als mijn man thuis is met de kinderen ben ik altijd op kantoor.
Ik werk wel eens thuis als ze op de opvang is.
Welkom!
hier ging het vanzelf over! Hij is nu een vettige puistenkop zelfsquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:54 schreef Sylver_ het volgende:
Mijn baby bladert af!![]()
Niks doen was het devies, geloof ik he?
Netjes van Max. Quoi![]()
Bij geen energie > meer koffie drinkenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:09 schreef Nazil het volgende:
Dat jullie überhaupt energie hebben op het moment dat de kleine slaapt... Ik doe dan niks meer dan opladen voor de rest van de dag.
Maar dat zal ook aan mijn ijzertekort liggenik hoop echt binnen een paar maanden wat meer energie te hebben.
daar groei je ook inquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij geen energie > meer koffie drinken.
Ik ben een peuter gewend die om 7 uur zijn mond opent, en om 20.30 weer sluit. Dan is een baby echt een oase van rust.
Alleen als je hem met terugwerkende kracht Jordy noemt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ging het vanzelf over! Hij is nu een vettige puistenkop zelfs![]()
Voorproefje voor over 14 jaarZal ik 'm een frikandelbroodje geven om het plaatje af te maken?
[ afbeelding ]
ik weet nog dat ik na de geboorte van de oudste bij de kassa van de jumbo stond en echt geen flauw idee meer had wat mijn pincode was. Na 20 jaar die pincode te hebben. Compleet uitgewistquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:31 schreef ReginaFalange het volgende:
Ikke: Ik weet eigenlijk niet of zwangerschapsvergiftiging dat erger maakt.
Mijn vriend vond eerst dat ik me aanstelde, alsof ik voor mijn lol met een papiertje met mijn adres overal naar toe ging maar merkte toen wel dat ik het echt niet expres deed. Nog net niet "heb je mij gevonden, breng mij dan naar dit adres" opgespeld gekregen.
Mocht iemand er wat aan hebben, bij de Action verkopen ze thermoskannen waar 5 liter koffie in kan. Je piest wat af dan, maar dan heb je wel binnen 20 minuten boodschappen gedaan, je hele huis gepoetst, 24 kinderliedjes voor je kind gezongen en je ramen gelapt.
Dat je tot de kassa bent gekomen! Ik moest huilend in paniek worden opgehaald, compleet overprikkeldquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik na de geboorte van de oudste bij de kassa van de jumbo stond en echt geen flauw idee meer had wat mijn pincode was. Na 20 jaar die pincode te hebben. Compleet uitgewist
Ik werk al ehh 4 maanden weerquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:17 schreef ReginaFalange het volgende:
Nazil: Ik ben eigenlijk pas de laatste 3 weken weer aan het werk. Daarvoor kon ik het gewoon niet.
Mijn hersenen waren compleet de kluts kwijt, moest ook mijn adres opschrijven als ik goedzakje weer ergens moest registreren enzo, ik wist gewoon niet meer wat ons huisnummer of onze postcode was. Ik weet nog steeds regelmatig niet meer hoe oud ik eigenlijk ben (28, acht-en-fucking-twintig). Maar ik merk dat ik steeds beter word in het concentreren en weer meer energie krijg.
Ijzertekort lijkt me heel zuur. Ik heb tijdens mijn kraamweek expres heel veel van die gore Ferro gedronken, al geloof ik niet dat het helpt. Maar pff.. jezelf moe en slap voelen terwijl je voor zo'n mini mens moet zorgen, sterkte.
Wie bepaalt of moeheid wel of niet bij het hebben van een baby hoort?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:12 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ik werk al ehh 4 maanden weeren tot een paar weken geleden geloofde ik dat de moeheid er bij hoorde. Toen ik hoorde dat dat niet zo was ben ik een beetje ingestort.
Koffie lust ik niet
Ikquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:35 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wie bepaalt of moeheid wel of niet bij het hebben van een baby hoort?
Noudquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ging het vanzelf over! Hij is nu een vettige puistenkop zelfs![]()
Voorproefje voor over 14 jaarZal ik 'm een frikandelbroodje geven om het plaatje af te maken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |