quote:Op zondag 2 april 2017 11:14 schreef Syntix het volgende:
Is dit ook via een stream van sporza te volgen?
Tijd voor een Leffequote:
Mwah, niet interessant. Waarom zou je de sponsor in beeld willen hebben?quote:Op zondag 2 april 2017 12:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft TLJ de boot gemist of gewoon niet eens een poging gedaan?
Als je niemand hebt die mee kan dan moet je hier toch gewoon in de kopgroep zitten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat het wedstrijd van niks is?quote:Op zondag 2 april 2017 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, niet interessant. Waarom zou je de sponsor in beeld willen hebben?
Kwart over 5.quote:Op zondag 2 april 2017 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe laat gaan ze weer verder met de live beelden?
Lotto is een waardeloos team. Het is dat ze Roglic hebben.quote:Op zondag 2 april 2017 12:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat het wedstrijd van niks is?![]()
Wat dat betreft snapt Roompot het een stuk beter.
13.35quote:Op zondag 2 april 2017 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanaf half 2 (na het journaal)quote:Op zondag 2 april 2017 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit is een Nederlands forum.quote:
Hmm. Dan ga ik zelf eerst nog maar eens een rondje hardlopen. Hebben we dat ook maar weer gehadquote:
Ik zou niet eens weten hoe je dat goed zou moeten vertalen naar het Nederlands.quote:Op zondag 2 april 2017 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum.
Maar smakelijk
Jammer dat dat het enige is wat je kan zeggen.quote:
Alle Britten zijn walgelijkquote:Op zondag 2 april 2017 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat dat het enige is wat je kan zeggen.
Haar hele houding naar anderen is gewoon ronduit walgelijk.
Haar Britsheid is ronduit geniaalquote:Op zondag 2 april 2017 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat dat het enige is wat je kan zeggen.
Haar hele houding naar anderen is gewoon ronduit walgelijk.
Ik mocht Millar altijd nog welquote:
broodje Iberische hamquote:Op zondag 2 april 2017 12:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je dat goed zou moeten vertalen naar het Nederlands.
Ik zou over ibericoham spreken en niet over iberische ham, denk ik.quote:
Hm dat zou ook nog kunnen. Zo komen we er wel.quote:Op zondag 2 april 2017 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou over ibericoham spreken en niet over iberische ham, denk ik.
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Het blijft ibérico.quote:
Ik voel een voedselvergiftiging aankomen.quote:
Als we dan van Wuyts af zijn ben ik daar niet tegen.quote:Op zondag 2 april 2017 12:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik voel een voedselvergiftiging aankomen.
quote:Op zondag 2 april 2017 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als we dan van Wuyts af zijn ben ik daar niet tegen.
Nu krijg ik honger.quote:
Boohh... broodje kroket...quote:Op zondag 2 april 2017 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Geef mij dan maar een broodje kroket met een flinke lik mosterd.
Daar kun je niet eens een fatsoenlijke hap uit nemenquote:
Basis Martino:quote:
Tijdrijden hebben ze prima voor elkaar, ook wat rondewerk kan het ook nog wel maar voor dit soort koersen hebben ze geen talent wat betreft klasse maar ook inzicht. Gelatenheid en gebrek aan out of de box denken. Als je vooraf weet dat je niemand hebt die top 10 kan rijden dan moet je gewoon in de ontsnapping van de dag zitten, ook al is het alleen maar omdat dan de sponsor in beeld komt.quote:Op zondag 2 april 2017 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lotto is een waardeloos team. Het is dat ze Roglic hebben.
Gelukkig voor Michel en José nog geen camera's in de cabine.quote:Op zondag 2 april 2017 12:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar kun je niet eens een fatsoenlijke hap uit nemen
Nou vertel, wat heb jij voor geweldige kwiesien voor jezelf gemaakt.quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou vertel, wat heb jij voor geweldige kwiesien voor jezelf gemaakt.
quote:
Of geur-tv, volgens mij kun je er flink van ruftenquote:Op zondag 2 april 2017 12:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig voor Michel en José nog geen camera's in de cabine.
quote:
Is wel een smaakmaker voor de koersquote:
Ja dat kunnen we van bijna elke koers de afgelopen 3 jaar wel zeggen, maar wat altijd het meeste opvalt is het totale gebrek aan initiatief, in welke koers dan ook. Het moet toch iets zijn dat het van boven is opgelegd dat er absoluut niet aanvallend gekoerst mag worden. Ik bedoel je wilt als renner toch ook het maximale presteren, meedoen om de prijzen, maar op zijn minst jezelf tonen al was het alleen maar om je eigen ego te strelen.quote:Op zondag 2 april 2017 12:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tijdrijden hebben ze prima voor elkaar, ook wat rondewerk kan het ook nog wel maar voor dit soort koersen hebben ze geen talent wat betreft klasse maar ook inzicht. Gelatenheid en gebrek aan out of de box denken. Als je vooraf weet dat je niemand hebt die top 10 kan rijden dan moet je gewoon in de ontsnapping van de dag zitten, ook al is het alleen maar omdat dan de sponsor in beeld komt.
Was hem alweer vergeten. Mooie beelden.quote:Op zondag 2 april 2017 12:55 schreef Steven184 het volgende:
Heerlijk om deze sprint weer eens terug te zien.
Was perfect geweest als het Pozzatto was in plaats van Ballan.quote:Op zondag 2 april 2017 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahahahahaha Wuyts bij dit fragment.
Een week later kreeg hij toch die vlag in zijn wielquote:
Hij ging zelf keer op keer veel te vroeg.quote:Op zondag 2 april 2017 12:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch blijft het wel zuur voor Leif.
Drie keer tweede
bah, helemaal vergeten om wat Belgisch bier te kopen. misschien heb ik nog wat Palm in blik in de voorraadkast, maar dat is het niet echt....quote:
Bij de Amstel Gold Race kreeg Karl zo'n bakje huzarensalade van de Aldi van 20 cent. Werden nog wat Nederlanders mad toen hij daar wat van zei.quote:
Die was zoals gewoonlijk bezig met het schaduwen van de favoriet.quote:Op zondag 2 april 2017 12:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was perfect geweest als het Pozzatto was in plaats van Ballan.
Wordt je hier nou nooit moe van?quote:
Geen supermarkt die nog/al open is?quote:Op zondag 2 april 2017 13:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
bah, helemaal vergeten om wat Belgisch bier te kopen. misschien heb ik nog wat Palm in blik in de voorraadkast, maar dat is het niet echt....
Wordt je ?quote:
Het is wortel jequote:
Was bij het WK in Valkenburg. Afgaand op de foto was met dat eten toen niks mis mee.quote:Op zondag 2 april 2017 13:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de Amstel Gold Race kreeg Karl zo'n bakje huzarensalade van de Aldi van 20 cent. Werden nog wat Nederlanders mad toen hij daar wat van zei.
Jawel, zelfs op 150m , maar ik had zo'n lekkere luie zondagmiddag in gedachten...quote:Op zondag 2 april 2017 13:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen supermarkt die nog/al open is?
quote:Op zondag 2 april 2017 13:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was bij het WK in Valkenburg. Afgaand op de foto was met dat eten toen niks mis mee.
Dan heb ik nog liever een Bocadillo jamón ibérico.quote:Op zondag 2 april 2017 13:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik sla dit soort dingen liever over als je het niet erg vindt.
Volgens mij ging het toen om broodjes ham en kaas.quote:Op zondag 2 april 2017 13:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik sla dit soort dingen liever over als je het niet erg vindt.
Schitterende foto.quote:Op zondag 2 april 2017 13:15 schreef wimderon het volgende:
Zou ie er weer staan op De Muur?
[ afbeelding ]
Juichen.twitter:ProCyclingStats twitterde op zondag 02-04-2017 om 12:50:45Maikel Zijlaard (NED) wins @RondeVlaanderen Juniores (1.1) » Herzele › Geraardsbergen (127k) #RVV… https://t.co/dWa1y9szPv
reageer retweet
quote:Laatste waarschuwing!
Op de koersradio wordt melding gemaakt van renners die op het fietspad gereden hebben. "We hopen dat we niet in de woestijn preken", klinkt het vanuit de jurywagen. "We kunnen niet blijven waarschuwen. We hopen dat onze boodschap duidelijk is."
Sporza.bequote:
Familie van?quote:Op zondag 2 april 2017 13:24 schreef TheArt het volgende:
Juichen.twitter:ProCyclingStats twitterde op zondag 02-04-2017 om 12:50:45Maikel Zijlaard (NED) wins @RondeVlaanderen Juniores (1.1) » Herzele › Geraardsbergen (127k) #RVV… https://t.co/dWa1y9szPv[ afbeelding ] reageer retweet
De familie Zijlaardquote:
quote:Op zondag 2 april 2017 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Kleinzoon van Joop? Neefje van Michael en Leontien?
Dit dus. Met pappen en nathouden weet je zeker dat renners niet gaan veranderen.quote:Op zondag 2 april 2017 13:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk uit koers halen?
Regels zijn regels
Niemand van sky in de kopgroep, wat een prutsers zijn het toch.....quote:
Niet meer ondertussen, ze bleek niet zo heel goed te zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Zijn zus rijdt bij Bols-Dolmans volgens mij.
Volgens mij is ze gestopt inmiddels.quote:Op zondag 2 april 2017 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet meer ondertussen, ze bleek niet zo heel goed te zijn.
Ik hoop dat ik genoeg bier hebquote:
dacht dat er vandaag zero tolerance was wat dat betreft. Maar toch nietquote:Op zondag 2 april 2017 13:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit dus. Met pappen en nathouden weet je zeker dat renners niet gaan veranderen.
Het is wielrennen hè.quote:Op zondag 2 april 2017 13:46 schreef franklop het volgende:
[..]
dacht dat er vandaag zero tolerance was wat dat betreft. Maar toch niet
Sterkte.quote:Op zondag 2 april 2017 13:47 schreef marcodej het volgende:
Toch ook maar een dagpasje voor De Klassieker aangeschaft
Aansluiten bij de kopgroep?quote:Op zondag 2 april 2017 13:47 schreef TheArt het volgende:
Ja leuk Van Asbroeck. Nul reactie. Wat ga je doen?
quote:
chas patatquote:Op zondag 2 april 2017 13:47 schreef TheArt het volgende:
Ja leuk Van Asbroeck. Nul reactie. Wat ga je doen?
Lars Boom met een lekke band.quote:Op zondag 2 april 2017 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou er vandaag nog iemand van Lotto Djumbo in beeld komen?
Twan was al twee keer in beeld.quote:Op zondag 2 april 2017 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was een groen mannetje dat demarreerde hoor..quote:
Ik zag Tankink een handtekening uitdelen..quote:Op zondag 2 april 2017 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
alien skybotquote:Op zondag 2 april 2017 13:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Was een groen mannetje dat demarreerde hoor..
#TeamMollemaquote:Op zondag 2 april 2017 13:47 schreef marcodej het volgende:
Toch ook maar een dagpasje voor De Klassieker aangeschaft
Ik zit gewoon binnen hoorquote:
Bijna heel danquote:
Giro vorig jaar?quote:Op zondag 2 april 2017 13:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bijna heel danmaar zoveel volk op de been! Ik kan niks bedenken waar NL'er zo voor naar buiten komen
Ten eerste is dit het verkeerde topic en ten tweede zijn de supporters van Gijon racisten dus dit is echt een waardeloze post.quote:
Bij de Girostart was vorig jaar ook aardig wat volk aanwezig.quote:Op zondag 2 april 2017 13:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bijna heel danmaar zoveel volk op de been! Ik kan niks bedenken waar NL'er zo voor naar buiten komen
Ja oké, toen was het hier ook wel redelijk druk.quote:
Die had in de kopgroep moeten zitten.quote:Op zondag 2 april 2017 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twan in beeld jaaaaaaaaaaaaaa
Djos had in de kopgroep moeten zitten. Met zijn wonderbenen en deze voorsprong was de overwinning dan al een feit geweest.quote:Op zondag 2 april 2017 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die had in de kopgroep moeten zitten.
komt nog welquote:
Djos moet volgende week zondag in de kopgroep zitten.quote:Op zondag 2 april 2017 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Djos had in de kopgroep moeten zitten. Met zijn wonderbenen en deze voorsprong was de overwinning dan al een feit geweest.
Djos zet alles op de proloog van de giro, al het andere is trainingquote:Op zondag 2 april 2017 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Djos had in de kopgroep moeten zitten. Met zijn wonderbenen en deze voorsprong was de overwinning dan al een feit geweest.
Djos gaat zo schroeien op De Muur nadat Boonen de aanval geopend heeft.quote:Op zondag 2 april 2017 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
5 jaar geleden?quote:Op zondag 2 april 2017 13:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Betancur is wel 's beter in vorm geweest.
Misschien dacht hij met zijn huidige gewicht kasseivreter te kunnen worden.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 02-04-2017 om 13:57:35Grote gele M langs de kant van de weg. Opgave Betancur. reageer retweet
Rond is ook een vorm.quote:Op zondag 2 april 2017 13:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Betancur is wel 's beter in vorm geweest.
Ze testen even of alles werktquote:Op zondag 2 april 2017 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Hahahha hoe nutteloos dat beeld in de auto.
bijnaquote:Op zondag 2 april 2017 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Van Asbroeck al teruggepakt eigenlijk?
neequote:Op zondag 2 april 2017 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Van Asbroeck al teruggepakt eigenlijk?
Wat een baasquote:
Thijs denkt dat Oss, de laatste man voor Van Avermaet en de afgelopen jaren altijd top 20, voor een kansloze aanval gaat.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 02-04-2017 om 13:55:46Aftellen tot de aanval van Chavanel, Offredo en Oss. reageer retweet
Thijs kan niet zo goed denken.quote:Op zondag 2 april 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
Thijs denkt dat Oss, de laatste man voor Van Avermaet en de afgelopen jaren altijd top 20, voor een kansloze aanval gaat.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 02-04-2017 om 13:55:46Aftellen tot de aanval van Chavanel, Offredo en Oss. reageer retweet
Haha wat een sukkel!quote:Op zondag 2 april 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
Oss heeft ook al een chute achter de rug.quote:Op zondag 2 april 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
Verzoek de goden eens niet.quote:Op zondag 2 april 2017 13:59 schreef TheArt het volgende:
Wanneer komt de eerste massale val waar een favoriet wordt uitgeschakeld?
quote:Op zondag 2 april 2017 13:59 schreef TheArt het volgende:
Wanneer komt de eerste massale val waar een favoriet wordt uitgeschakeld?
Het lijkt me dat Boonen de boel gaat openen, dan wel een van zijn ploegmaats.quote:Op zondag 2 april 2017 14:02 schreef wimderon het volgende:
zonder stuur is wel beetje lastigquote:Op zondag 2 april 2017 14:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Parijs-Roubaix dacht ik.
Eerste demarrage voor Lampaert en daarna iemand van het kaliber Boonen, Stybar, Terpstraquote:Op zondag 2 april 2017 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Boonen de boel gaat openen, dan wel een van zijn ploegmaats.
Legende.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 02-04-2017 om 13:57:35Grote gele M langs de kant van de weg. Opgave Betancur. reageer retweet
Ik kan de val van Museeuw niet zo terugvinden. Wel een andere mooie van de favoriet van Thijs:quote:
Die is al een aantal jaren gestopt, nadat hij tijdens zijn actieve carrière ook al half gestopt was.quote:
Dat is de carrière waarvan ik het meest baal dat Vaughters die verknald heeft. Man man man. Gast had zoveel klasse.quote:Op zondag 2 april 2017 14:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is al een aantal jaren gestopt, nadat hij tijdens zijn actieve carrière ook al half gestopt was.
Een soort Tom Jelte Slagter.quote:Op zondag 2 april 2017 14:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is al een aantal jaren gestopt, nadat hij tijdens zijn actieve carrière ook al half gestopt was.
En hij is sowieso niet zo goed. Heeft zich op geen enkele manier ontwikkeld.quote:Op zondag 2 april 2017 14:08 schreef TheArt het volgende:
Looij is hier ook veel te dik voor, is dan ook nog eens ziek geweest vorige week en moest ook nog eens achtervolgen naar deze kopgroep. Die gaat lossen binnen 20 km.
twitter:ard_bierens twitterde op zondag 02-04-2017 om 14:08:35@LottoJumbo_road @josvanemden #rvv Due to the crash Jos van Emden has been forced to quit the race. reageer retweet
Wel godverdomme.quote:Op zondag 2 april 2017 14:09 schreef showtimer het volgende:
twitter:ard_bierens twitterde op zondag 02-04-2017 om 14:08:35@LottoJumbo_road @josvanemden #rvv Due to the crash Jos van Emden has been forced to quit the race. reageer retweet
Zonde voor volgende week.quote:Op zondag 2 april 2017 14:09 schreef showtimer het volgende:
Hij lijkt dit jaar wel een stap gezet te hebben, maar niet in dit soort heuvelkoersen.quote:Op zondag 2 april 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En hij is sowieso niet zo goed. Heeft zich op geen enkele manier ontwikkeld.
Denk dat Martijn daar zelf ook wel beetje schuldig aan was.quote:Op zondag 2 april 2017 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is de carrière waarvan ik het meest baal dat Vaughters die verknald heeft. Man man man. Gast had zoveel klasse.
De enige renner met echte klasse die er niets mee doet is ongetwijfeld Carlos 'MacDo' Betancur.quote:Op zondag 2 april 2017 14:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Denk dat Martijn daar zelf ook wel beetje schuldig aan was.
Wanneer was deze chute en veel anderen er bij?quote:Op zondag 2 april 2017 14:09 schreef showtimer het volgende:
70e, 82e, 47e, 90e, 68e, 60e, 13e, 21e, 79e, DNF, 51e, 39e.quote:
Nou en, 1 goeie dag is voldoende. Bewees ie vorig jaar in Roubaix.quote:Op zondag 2 april 2017 14:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
70e, 82e, 47e, 90e, 68e, 60e, 13e, 21e, 79e, DNF, 51e, 39e.
Fantastisch ja, die uitzondering die regel bevestigt. Stonden O'Grady en Vansummeren ook jaarlijks bij jouw topfavorieten?quote:Op zondag 2 april 2017 14:13 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Nou en, 1 goeie dag is voldoende. Bewees ie vorig jaar in Roubaix.
Vansummeren zeker, daarom zijn het ook outsiders.quote:Op zondag 2 april 2017 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fantastisch ja, die uitzondering die regel bevestigt. Stonden O'Grady en Vansummeren ook jaarlijks bij jouw topfavorieten?
Wat wil je met zo een naamquote:
Heeft een Belgische fanclub.quote:Op zondag 2 april 2017 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Taiwanees kan er helemaal geen ene teringtyfus van.
Sponsoren die renners uit hun land willen
Ik ookquote:
Weening zou volgens ons Mart ook de Tour winnen.quote:Op zondag 2 april 2017 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Phinney, de toekomstig Tourwinnaar volgens Mart.
Wie wint er volgens DeMart de Tour niet?quote:Op zondag 2 april 2017 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weening zou volgens ons Mart ook de Tour winnen.
Danielson ook.quote:Op zondag 2 april 2017 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weening zou volgens ons Mart ook de Tour winnen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 2 april 2017 14:21 schreef meneerfiets het volgende:
Mijn enige volger op twitter ligt op de grond.
[ afbeelding ]
Dat is onzin.quote:Op zondag 2 april 2017 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rob Ruijgh ging ook ooit de Tour winnen
Nog steeds een raar verhaal. Van WorldTour naar continentaal?quote:Op zondag 2 april 2017 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wachten op Terpstra vs Steels/Peetersquote:
Doping.quote:Op zondag 2 april 2017 14:24 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Nog steeds een raar verhaal. Van WorldTour naar continentaal?
Ohja, die fantastische twintigste plek in de Tour.quote:Op zondag 2 april 2017 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2017 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, ik lees tekstverslag van Sporza; eerste opgave Betancur
Hoe kan je uberhaupt nog fan zijn van hem
Daar stond de NOS dan weer helemaal voor te juichenquote:Op zondag 2 april 2017 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ohja, die fantastische twintigste plek in de Tour.
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 2 april 2017 14:26 schreef wimderon het volgende:
Verandas Willems rijdt een ranzig slecht dit jaar.
Toen we het nog van Ruigh en Hummeltje moesten hebben...quote:Op zondag 2 april 2017 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n naam.quote:Op zondag 2 april 2017 14:26 schreef wimderon het volgende:
Die schijnen vreselijk veel problemen met het materiaal te hebben waardoor niemand een poot vooruitkomt.quote:Op zondag 2 april 2017 14:26 schreef wimderon het volgende:
Was dan ook het jaar dat al onze kanshebbers op weg naar Metz op hun plaat gingen.quote:Op zondag 2 april 2017 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar stond de NOS dan weer helemaal voor te juichen
Soms echt een kansloze omroep.
Ik denk dat Dupont een belletje van de UCI heeft gehad.quote:Op zondag 2 april 2017 14:26 schreef wimderon het volgende:
Roompot is zoveel beterquote:
dat is best wel spijtigquote:Op zondag 2 april 2017 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dupont een belletje van de UCI heeft gehad.
Dat werd dan ook tamelijk lachwekkend allemaal.quote:Op zondag 2 april 2017 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dupont een belletje van de UCI heeft gehad.
Was dat niet de tour waar degene die laatste stond in het klassement het meeste aandacht kreeg?quote:Op zondag 2 april 2017 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |