SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ik vond hem ook niet sterk.quote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef peaceman het volgende:
nu ik deze van spliting weer eens hoor, valt ie toch erg tegen
niks mis met bier..quote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef Karzai het volgende:
de hele week bier en knakworstjes lijkt me ook geen leuk vooruitzicht
jouw versie vind ik leukerquote:
Verstandig van Diaan.quote:Op zondag 2 april 2017 10:42 schreef peaceman het volgende:
ik heb opdracht gegeven voor het maken van een lijstje.. anders vergeet ik van alles voor de kinderenen ik ga dus alleen boodschappen doen
verstandig van Diaan? het was een gebod van mij.quote:
kleine peaceman wordt grootquote:Op zondag 2 april 2017 10:42 schreef peaceman het volgende:
ik heb opdracht gegeven voor het maken van een lijstje.. anders vergeet ik van alles voor de kinderenen ik ga dus alleen boodschappen doen
Weet je de terugweg nog wel te vinden?quote:Op zondag 2 april 2017 10:42 schreef peaceman het volgende:
Dat is dus de reden waarom ik meewilde. Ik heb een hekel aan boodschappenlijstje maken.quote:Op zondag 2 april 2017 10:42 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 10:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weet je de terugweg nog wel te vinden?
Misschien kun je beter naar bed gaan dan.quote:Op zondag 2 april 2017 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik meewilde. Ik heb een hekel aan boodschappenlijstje maken.
Maar ik loop te klapper tanden als ik onder mijn dekentje vandaan kom. Niet zo verstandig om te gaan dan.
For a long time already...quote:Op zondag 2 april 2017 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Robert Long.... ook alweer jaren dood
hier ookquote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont had/heeft deze nog op LP
Het is je vergeven.quote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb hem nogquote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
ga ik zo ook doen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar bed gaan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |