Young Men's Christian Associationquote:Op zondag 2 april 2017 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uitgaan naar een homoclub in DC, wat ik vanavond ga doen.
Nope. Dat is een leugen.quote:Op zondag 2 april 2017 00:33 schreef Etsu het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Je zou m.i. gewoon eens aardig kunnen doen. En accepteren dat het hier geen besloten vrouwenpraatgroep is. Er zijn ook anderen die aardigheid ervaren om hier hun woordje te doen. Ik snap niet goed waarom jij een claim denkt te hebben op het bepalen van wie hier wel en niet welkom is. Denk daarover vrouw.quote:Goed hoor Bartje.. Kun je niet gewoon weer gaan?
Doe mij dan toch maar het verjagen van mensen uit een forum.quote:Op zondag 2 april 2017 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uitgaan naar een homoclub in DC, wat ik vanavond ga doen.
Agreedquote:Op zondag 2 april 2017 00:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Doe mij dan toch maar het verjagen van mensen uit een forum.
Jij kunt gewoon ook opgelazerd blijven. Much better.quote:Op zondag 2 april 2017 00:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je zou m.i. gewoon eens aardig kunnen doen. En accepteren dat het hier geen besloten vrouwenpraatgroep is. Er zijn ook anderen die aardigheid ervaren om hier hun woordje te doen. Ik snap niet goed waarom jij een claim denkt te hebben op het bepalen van wie hier wel en niet welkom is. Denk daarover vrouw.
Ik ga gewoon nog een biertje nemen denk ik.quote:Op zondag 2 april 2017 00:39 schreef Etsu het volgende:
Gelukkig gaan de zure, oudere mensen zo slapen, dan kunnen we weer gezellig babbelen zoals de afgelopen dagen.
Even eerlijk. Ben je dronken? Wat niet erg is verder. Maar die afkeer moet je wel wat aan doen. Anders ben je niet te handhaven en moet je afgevoerd worden. Leuk is dat niet. Maar je was dus niet meer te handhaven. Stukje zelfbescherming voor u.quote:Op zondag 2 april 2017 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, modis en FA's gaan md nu berispen..
I second that.quote:Op zondag 2 april 2017 00:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nog een biertje nemen denk ik.
Nee opa, sorry.quote:Op zondag 2 april 2017 00:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Even eerlijk. Ben je dronken? Wat niet erg is verder. Maar die afkeer moet je wel wat aan doen. Anders ben je niet te handhaven en moet je afgevoerd worden. Leuk is dat niet. Maar je was dus niet meer te handhaven. Stukje zelfbescherming voor u.
Ik zou daar niet op rekenen John. Een ongeleid projectiel, dat is wat het is.quote:Op zondag 2 april 2017 00:40 schreef john2406 het volgende:
Ik vind het juist leuk met Bart, die kan iets beter te woord brengen als anderen (mij), zodat de klap via de achterkant komt.
Laphroaig Quarter Cask hier.quote:Op zondag 2 april 2017 00:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen white Russian?quote:Op zondag 2 april 2017 00:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar zou ik as we speak een moord voor doen. Geweldig vind ik die.quote:
Kan ik niet eens uitspreken.quote:Op zondag 2 april 2017 00:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laphroaig Quarter Cask hier.
Ben er nu bijna doorheen. Prefereer hem wel boven de 10, dus vrees dat het een nieuwe QC wordt als deze op is.
Niet dat jij een fuck geeft om whisky. Maar dat deed je eerder ook niet om speciaalbiertjes, volgens mij. Dus wie weet.
Ik blijf het toch proberen hoor.quote:
Je hoort hier niet.quote:Op zondag 2 april 2017 00:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik blijf het toch proberen hoor.
Mevrouw Whiskers: ik heb je volgens mij nooit kwaad aangedaan. Hooguit geschoffeerd maar dat doe ik bij iedereen, dat is niet persoonlijk. Vanwaar die vijandigheid en waarom zit ik je in de weg?
Dank voor de waarschuwing. Heb voor de zekerheid de deur maar op slot gedaan.quote:Op zondag 2 april 2017 00:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar zou ik as we speak een moord voor doen. Geweldig vind ik die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |