Oke, duidelijk.quote:Op zondag 2 april 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lincoln.
Michael vind ik wel tof, alleen erger ik me aan zijn fluisterstem.
PSV zie ik wel tweede worden door het Europese programma van Ajax, dus ze mogen het vandaag nog wel enigszins spannend maken voor de eerste plaats.quote:Op zondag 2 april 2017 13:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is in het nadeel van PSV toch?Of is de afgunst voor Feyenoord groter dan liefde voor de eigen club?
Ik vond het ook erg grappig.quote:Op zondag 2 april 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''OMG HIJ MAAKT EEN FOUTJE WAT EEN SKKLTJE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH''
[ afbeelding ]
Helemaal niet, als je eerste wil worden moet Feyenoord gewoon verliezen.quote:Op zondag 2 april 2017 13:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is in het nadeel van PSV toch?Of is de afgunst voor Feyenoord groter dan liefde voor de eigen club?
dat vind je leuk hè?quote:
Ik ben nog het meest geneigd daarin mee te gaan, maar eigenlijk heb ik geen ideequote:Op zondag 2 april 2017 13:38 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat zijn jullie voorspellingen voor straks?
Ik zeg 1-1
5-0 Ajax, 5x Neresquote:Op zondag 2 april 2017 13:38 schreef timmmmm het volgende:
Ik zeg 1-1
Ik voorspel dat de bal rond wordt gespeeld, soms in de lucht is of op een doel wordt geschoten.quote:Op zondag 2 april 2017 13:38 schreef timmmmm het volgende:
Ik zeg 1-1
In b4 ggmm quote.quote:Op zondag 2 april 2017 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de bal rond wordt gespeeld, soms in de lucht is of op een doel wordt geschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |