SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De eerste tracks wist ik bijna allemaal!Wat een schatje is het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
De eerste tracks wist ik bijna allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Avro's Kinderkoor - Klepperde Klep
ow nee
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Avro's Kinderkoor - Klepperde Klep
ow nee
Het is een MP3.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Lollipop maar geen idee hoe het bandje heet?
chordettes, jeeeeezzzquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Lollipop maar geen idee hoe het bandje heet?
Dat kan ik me goed voorstellen....quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik draai vandaag ja..... ik wil niet vergeleken worden met zijn muziek
Met die aparte videoclipquote:
De eerste tracks wist ik bijna allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |