Ken alleen de Dukes van vroegàh.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:14 schreef knokkels het volgende:
Dit klinkt me zo bekend in de oren
Heeft Basti Grub iets met Duke te maken?
Wanneer ik zulke muziek draai heb ik meestal geen idee wie het zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:14 schreef knokkels het volgende:
Dit klinkt me zo bekend in de oren
Heeft Basti Grub iets met Duke te maken?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer ik zulke muziek draai heb ik meestal geen idee wie het zijn.
Ah, nee. tenzij hij op zijn negende begon is het niet dezelfdequote:Op zaterdag 1 april 2017 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken alleen de Dukes van vroegàh.
Maak altijd een map met nummers en ga daar beetje met spelen tijdens draaien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch weet je iedere keer weer zo te draaien dat er andere nummers in voorkomen.
En regelmatig wisselen van genre tijdens het live draaien, doe je ook vaak. Dat pakt ook meestal erg lekker uit.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Maak altijd een map met nummers en ga daar beetje met spelen tijdens draaien.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, nee. tenzij hij op zijn negende begon is het niet dezelfde
Wel extreem lekker, deze
Dan wissel ik van map.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En regelmatig wisselen van genre tijdens het live draaien, doe je ook vaak. Dat pakt ook meestal erg lekker uit.
Is dat dan voor of na de joint in de fik staat?quote:
Tijdens meestal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is dat dan voor of na de joint in de fik staat?
Jij zal je vanavond niet vervelen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Kijkje achter de schermen...
[ afbeelding ]
dat ziet er niet slecht uitquote:Op zaterdag 1 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Kijkje achter de schermen...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik wissel alleen maar van genrequote:Op zaterdag 1 april 2017 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En regelmatig wisselen van genre tijdens het live draaien, doe je ook vaak. Dat pakt ook meestal erg lekker uit.
Ãme?quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dit doet me trouwens denken aan Ame, met zo'n kringeltje op de A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |