quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew Sam Allardyce
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan Marco Silva
Leicester City - Claudio Ranieri Caretaker: Craig Shakespeare
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin Bob Bradley Paul Clement
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
Chelsea gaat wel kampioen worden hoor. En jij hebt als Arsenal supporter liever Tottenham kampioen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:50 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
nee arsenal supporter zolang chelsea en city geen kampioen worden vind ik het best
liever niet natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Chelsea gaat wel kampioen worden hoor. En jij hebt als Arsenal supporter liever Tottenham kampioen?
Hoezo gegarandeerd?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Arm United. 9 wedstrijden in april. Dodelijk voor de jacht op de Champions League.
[ afbeelding ]
En dan nog gegarandeerd extra halve finales in de EL.In mei nog uit naar Arsenal en Tottenham.
Nee dat mag niet. Anderlecht kan prima stunten hoor, zo bijzonder is dat United niet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ze hun kwartfinale winnen tegen Anderlecht. Mag dat?
KOEKOEK sowwwwwwquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Arm United. 9 wedstrijden in april. Dodelijk voor de jacht op de Champions League.
[ afbeelding ]
En dan nog gegarandeerd extra halve finales in de EL.In mei nog uit naar Arsenal en Tottenham.
Zlatan disagrees.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Anderlecht kan prima stunten hoor, zo bijzonder is dat United niet.
Het is grappig hoe een club als United met geld gooit(en dit keer een absurd getal) en alsnog wanhopig weet te presteren. Het is een kunst om dit te doen.quote:
Maar daar kon Pogba niks aan doen, hij deed niet mee. En niet eens met je laatste zin overigens, United was all over the place. West Brom boeide het niet zo heul veul.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is grappig hoe een club als United met geld gooit(en dit keer een absurd getal) en alsnog wanhopig weet te presteren. Het is een kunst om dit te doen.
Ze mogen van geluk spreken dat ze een punt hebben gepakt.
Ik heb het ook niet specifiek over deze wedstrijd, tenzij Pogba alle andere wedstrijden geblesseerd was. Tegen Bournemouth was het een lachertje en dat lieten de fans ook merken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar daar kon Pogba niks aan doen, hij deed niet mee. En niet eens met je laatste zin overigens, United was all over the place. West Brom boeide het niet zo heul veul.
quote:
Hahahaha! Dit is al minstens de tweede keer bij Southampton dat de penaltystip eruit vliegt voordat de bal getrapt wordt, want dit gebeurde eerder al bij Kane. Dat zijn trieste en lachwekkende praktijken die ze daar uitvoeren.quote:
Bilic zal binnenkort wel worden ontslagentwitter:BBCSport twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:40:01"The manager's position is not under threat."West Ham have declared "100% faith" in Slaven Bilic.Read more 👉… https://t.co/Dgrc91OO3t reageer retweet
JAAAAtwitter:101greatgoals twitterde op zondag 02-04-2017 om 16:41:29Meanwhile, outside the Emirates... (via @ChrisWheatley_) https://t.co/EdHigxisCH reageer retweet
Leraar aardrijkskunde genotquote:Op zondag 2 april 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De commentator vindt de opstelling van Guardiola aanvallend.
Bedankt Sjon fan Fliet.
Wat is die meme dan?quote:Op zondag 2 april 2017 17:06 schreef KingRoland het volgende:
Arsenal even verliezen dan arsenalfantv genot
Fraud ook nogquote:Op zondag 2 april 2017 17:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bingokaartje erbij
Wenger out
Lincoln
Blud
Fam
En nog een paar
Zoals elk jaar, en toch gaat Wenger weer bijtekenen. #genotquote:Op zondag 2 april 2017 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Die lui zijn gewoon klaar met Wenger en het seizoen
Wenger is daar klaar mee sinds 2004quote:Op zondag 2 april 2017 17:43 schreef NLGooner het volgende:
De bal gewoon hard wegtrappen is er ook niet echt bij hè..![]()
Eigenlijk moet je dan ook het aantal schoten weten als je het gaat vergelijken met andere spelersquote:Op zondag 2 april 2017 17:43 schreef Bolasie het volgende:
Kevin De Bruyne has now hit the woodwork more times (8) than any other player in Europe's top five leagues this season.
Inmiddels al op 9. Unluckeee.
Hoe vaak het wel niet misgaat door mooi te willen uitspelenquote:Op zondag 2 april 2017 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wenger is daar klaar mee sinds 2004
Nja er valt wel wat voor te zeggen dat je de bal in de ploeg wil houden als je de wedstrijd wil controleren, anders mag je meteen daarna weer in de verdrukking staan.quote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoe vaak het wel niet misgaat door mooi te willen uitspelen
Geen types meer als Keown , Campbell en Vieiraquote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoe vaak het wel niet misgaat door mooi te willen uitspelen
Dat klopt, de passing moet dan echter wel nauwkeurig zijn en dat laat nog al eens te wensen over..quote:Op zondag 2 april 2017 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja er valt wel wat voor te zeggen dat je de bal in de ploeg wil houden als je de wedstrijd wil controleren, anders mag je meteen daarna weer in de verdrukking staan.
Gewoon gebrek aan kwaliteit inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2017 17:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat klopt, de passing moet dan echter wel nauwkeurig zijn en dat laat nog al eens te wensen over..
Ik zal geen gimmicks meer plaatsen, sorryquote:Op zondag 2 april 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Mustafi een plaats?
Van wie is dat een gimmick?quote:Op zondag 2 april 2017 18:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal geen gimmicks meer plaatsen, sorry
Dat middenveld van United is zo triestquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:03 schreef Bolasie het volgende:
De Gea, Young, Bailly, Rojo, Blind, Carrick (c), Fellaini, Lingard, Herrera, Rashford, Ibrahimovic
Joel, Baines, Jagielka (c), A.Williams, Holgate, Barry, Davies, Gana, Barkley, Mirallas, Lukaku
Hij is aangevallen door Arsenal supporters die vinden dat zijn kanaal slechte reclame is voor Arsenal.quote:
Ik word echt heel erg moe van die Nederlander hypequote:Op dinsdag 4 april 2017 20:51 schreef Zorro het volgende:
"Het goeie nieuws: Blind speelt".
Als je Everton fan bent wel, dat dan weer wel.
Hier verder.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee jij schrijft chinees
zolang 422 er geen problemen mee heeft is dit vanaf nu de premiertopic
Ik heb hem toevallig ook gehaald in mij Tottenham save, maar hij komt pas van de zomer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik recent nog in mijn FM-game gehad.
Haalde bijna gemiddeld een 8 in vijf seizoenen, en ging daarna mijn andere linksbacks klaarstomen bohquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb hem toevallig ook gehaald in mij Tottenham save, maar hij komt pas van de zomer.
Hoe deed ie het voor jou??
Klinkt goedquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haalde bijna gemiddeld een 8 in vijf seizoenen, en ging daarna mijn andere linksbacks klaarstomen boh
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 4 april 2017 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Daley Blind neemt de vrije trap
Man Utd is echt heel ver afgezakt
Het erge is dat hij nog niet eens de slechtste is bij United.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon heel triest als die jongen dat moet doen
Old Trafford is van Oranje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:31 schreef Bolasie het volgende:
De tweede Nederlander binnen de lijnen OMG!
Ashley Young , lange Belg .quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het erge is dat hij nog niet eens de slechtste is bij United.
Marcos Rojo, kraak noch smaak Carrick, Lingard wat ook pure middelmaat is, Zlatan op zijn retour. Nee het is echt heel bedroevend.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ashley Young , lange Belg .
Kunnen zelfs niet mee bij Brighton of Leeds
Nog wonderlijker : Dat dat stadion nog steeds redelijk vol zitquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marcos Rojo, kraak noch smaak Carrick, Lingard wat ook pure middelmaat is, Zlatan op zijn retour. Nee het is echt heel bedroevend.
Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen, zo'n elftal
They didn't pay attention to the managerquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marcos Rojo, kraak noch smaak Carrick, Lingard wat ook pure middelmaat is, Zlatan op zijn retour. Nee het is echt heel bedroevend.
Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen, zo'n elftal
Tja ze blijven vast nog genoeg toeristen trekken dankzij hun toch wel goede marketing. En niet iedereen zal zo kritisch naar het elftal kijken als dat wij dat doen hier.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog wonderlijker : Dat dat stadion nog steeds redelijk vol zit
Bij Feyenoord zat het ook altijd best vol.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog wonderlijker : Dat dat stadion nog steeds redelijk vol zit
Maar die 'mensen' hebben geen standaardenquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zat het ook altijd best vol.
Mkhitaryan was een goede aankoop, maar Mourinho verwaarloost hem compleet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
United draait om De Gea, Zlatan en Pogba. Rest is gewoon pure middelmaat. Rashford is wel een leuk talentje verder
Je moet in de eerste weken het maken bij Mourinho. Als je dat niet hebt gedaan ben je gewoon gezien en kan je beter op zoek naar een nieuwe clubquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mkhitaryan was een goede aankoop, maar Mourinho verwaarloost hem compleet.
Ik hoop dat Martial zich weer wat kan herpakken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
United draait om De Gea, Zlatan en Pogba. Rest is gewoon pure middelmaat. Rashford is wel een leuk talentje verder
Viesdikquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Jurgenology/status/849352105215365121
loller charlie adam
Deze wedstrijd verdient geen podium als Old Trafford, dit is meer iets voor de Langeleegte.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is echt mensonterend slecht...
Mag hij weer pizza eten voor de wedstrijd?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Vardy lijkt overigens ook weer terug te zijn: 6 goals uit de laatste 7 wedstrijden.
Ja en dan komt Zlatan volgend seizoen terug in 020quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Man Utd gaat alles op alles zetten om de EL te winnen.
Jammer voor hun dat Ajax die gaat winnen![]()
![]()
Blijft toch vreemdquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een vorm van Leicester opeens. WWWWWW na LLDLLWLLL
Ajax kan in ieder geval denk ik van Schalke winnen. Wat zijn die kut zeg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Man Utd gaat alles op alles zetten om de EL te winnen.
Jammer voor hun dat Ajax die gaat winnen![]()
![]()
Als Ajax zo speelt als tegen Feyenoord en Kobenhavn heb ik daar alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ajax kan in ieder geval denk ik van Schalke winnen. Wat zijn die kut zeg.
Dat kan. Maar wat dan? Gaan ze expres verliezen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze waren gewoon echt klaar met Ranieri.
Weet alleen niet of Schalke het Ajax zo makkelijk gaat maken als Feyenoord deedquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als tegen Feyenoord en Kobenhavn heb ik daar alle vertrouwen in.
De motivatie ontbrak en het goede gevoel, of het tactische plan was gewoon te voorspelbaar geworden waar tegenstanders op konden inspelen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar wat dan? Gaan ze expres verliezen?
Kennelijk zijn ze pas wakkergeschud na ontslag van Ranieriquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar wat dan? Gaan ze expres verliezen?
Mee eens Klaas. Soms zeg je wel verstandige dingenquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
gaat goed met jose hahahahahahaha
heerlijk als dat manu achterstaat
heeerlijk
hoor ik nou fuck off mourinho op de tribune......
Ik vind het ook wel mooi voor die Mourinho die dacht het wel even beter te kunnen doen dan Van Gaalquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
gaat goed met jose hahahahahahaha
heerlijk als dat manu achterstaat
heeerlijk
hoor ik nou fuck off mourinho op de tribune......
Ze spelen niet echt bijzonder veel anders dan onder Ranieriquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De motivatie ontbrak en het goede gevoel, of het tactische plan was gewoon te voorspelbaar geworden waar tegenstanders op konden inspelen.
Spelen ze nu anders dan? Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De motivatie ontbrak en het goede gevoel, of het tactische plan was gewoon te voorspelbaar geworden waar tegenstanders op konden inspelen.
Wat een goal ook weer van Vardytwitter:LADPunter twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 22:22:12JAMIE VARDY HITS THE ROOF OF THE NET! BOOM! Leicester 2 - 0 Sunderland #leisun https://t.co/j6APrMuuUs reageer retweet
Ik snap wel dat jij je vooral ergerde aan Feyenoord, maar het kwam naar mijn mening echt door hoe Ajax speelde dat Feyenoord er totaal niks van bakte.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Weet alleen niet of Schalke het Ajax zo makkelijk gaat maken als Feyenoord deed
Er zullen misschien wat accenten anders zijn gaan liggen, ik zie ze verder ook niet vaak meer spelen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze spelen niet echt bijzonder veel anders dan onder Ranieri
Het is gewoon de instelling, ze geven nu weer alles elke wedstrijd. Meters maken voor elkaarquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen misschien wat accenten anders zijn gaan liggen, ik zie ze verder ook niet vaak meer spelen.
Misschien voelde ze nu weer de noodzaak omdat ze bijna zouden degraderenquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon de instelling, ze geven nu weer alles elke wedstrijd. Meters maken voor elkaar
Toch wel triest dat het zo werkt. Je speelt toch voor Leicester, niet voor fucking Ranieri.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon de instelling, ze geven nu weer alles elke wedstrijd. Meters maken voor elkaar
Klopt, de beleving van vorig seizoen is terug. Puur een mentale kwestie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax speelde zeker sterk. Maar het zat Feyenoord ook niet mee met scoreverloop en blessuresquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij je vooral ergerde aan Feyenoord, maar het kwam naar mijn mening echt door hoe Ajax speelde dat Feyenoord er totaal niks van bakte.
Psychologiegenotquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Toch wel triest dat het zo werkt. Je speelt toch voor Leicester, niet voor fucking Ranieri.
Ohja dan was Feyenoord er wel een paar keer gevaarlijker uitgekomen, maar opzich denk ik dat Ajax dan nog steeds de bovenliggende partij was. Ajax speelde ook zo goed tegen PSV toen namelijk, die wel redelijk compleet waren dacht ikquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ajax speelde zeker sterk. Maar het zat Feyenoord ook niet mee met scoreverloop en blessures![]()
Denk dat je toch een andere wedstrijd had gekregen als je met Kongolo, Elia en Vilhena kon beginnen. Maargoed, verkeerde topic
En terecht. Het zit dit seizoen wel erg vaak tegen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mourinho zal straks hier wel over gaan janken
Dat kan je nooit met zekerheid zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij je vooral ergerde aan Feyenoord, maar het kwam naar mijn mening echt door hoe Ajax speelde dat Feyenoord er totaal niks van bakte.
Muah hoe Ajax druk zette op Feyenoord en ze weinig tijd gaf om de controle te krijgen zag je wel dat Feyenoord voetballend gewoon erg matig was.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat kan je nooit met zekerheid zeggen natuurlijk.
Die. Valt. Nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs als de 1-1 valt, is Mourinho een grap.
In Madrid bibberen ze al.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is Leicester voor winning streak aan het neerzetten trouwens
Ze gaan de CL winnen, I can feel it!quote:
Moest hij geblesseerd raken in deze wedstrijd is dat einde carrière. Afgelopen 2 jaar nooit een handvol wedstrijden op rij kunnen spelen.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:05 schreef Bolasie het volgende:
Courtois; Zouma, David Luiz, Cahill ; Azpilicueta, Kante, Fabregas, Alonso; Pedro, Diego Costa, Hazard.
Caballero, Clichy, Stones, Kompany (c), Fernandinho, Delph, Sane, Silva, De Bruyne, Navas, Aguero
Gok hier in welke minuut Kompany het veld geblesseerd moet verlaten.
Ik zeg 39.
Ja, dat denk ik ook ja. De 712 blessures die hij in de laatste drie jaar heeft opgelopen konden nog, maar als hij vandaag geblesseerd geraakt is dat echt de druppel die zijn carrière doet beëindigen.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:39 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Moest hij geblesseerd raken in deze wedstrijd is dat einde carrière. Afgelopen 2 jaar nooit een handvol wedstrijden op rij kunnen spelen.
quote:Op woensdag 5 april 2017 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook ja. De 712 blessures die hij in de laatste drie jaar heeft opgelopen konden nog, maar als hij vandaag geblesseerd geraakt is dat echt de druppel die zijn carrière doet beëindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |