Gelukkig heb je een backup.quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:00 schreef MaGNeT het volgende:
M'n harddisk met alle coins erop is gecrasht
Damn wtf, dat is engquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:00 schreef MaGNeT het volgende:
die heeft een fret opgegetenquote:
1 Aprilquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:00 schreef MaGNeT het volgende:
Kijk uit voor die fret hè.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1 April![]()
Maar idd ook een back-up, meerdere + paper wallets
Hehehe, aapiequote:Op zaterdag 1 april 2017 15:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1 April![]()
Vooral na het feit een visie geven is nuttig. Veder vind ik het maar raar dat je eerst je vaarwel komt doen en vervolgens weer gewoon doorgaat met posten. Ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:32 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Wees liever blij dat EdRaket z'n visie geeft. Die is in het verleden vaker valide gebleken.
Stel je aan.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vooral na het feit een visie geven is nuttig. Veder vind ik het maar raar dat je eerst je vaarwel komt doen en vervolgens weer gewoon doorgaat met posten. Ik snap dat niet.
Over Visie gesproken, Grappig genoeg heb ik vorig jaar al een paar keer aangegeven Ripples een goede koop was met de lage koers. Niet anders dan negatief gebrom als reactie.
Hier kijkt met vaak of de gene die het advies geeft wel aardig wordt gevonden, zo niet is het bij voorbaat een slecht advies of visie.
Best raar eigenlijk.
Oh, ik HODL al een tijdje AMP (ingekocht tussen 10 en 15k) en wellicht blijft dat nog een tijdje duren. Recentelijk ook wat in XRP gestopt (inkoopwaarde rondom 1950) en daarmee sta ik nu een paar virtuele procenten in de plusquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n glazen bol zegt nog weinig
Maar hou zo'n topic wat in de gaten en als je denkt dat het goedkomt met zo'n project, koop er wat van in en HODL!
Gast.... Als je mijn "vaarwel" van vorige week goed gelezen zou hebben, zou je beseffen dat ik in serious shit zit dus flikker aub op met dat je het niet snapt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vooral na het feit een visie geven is nuttig. Veder vind ik het maar raar dat je eerst je vaarwel komt doen en vervolgens weer gewoon doorgaat met posten. Ik snap dat niet.
Over Visie gesproken, Grappig genoeg heb ik vorig jaar al een paar keer aangegeven Ripples een goede koop was met de lage koers. Niet anders dan negatief gebrom als reactie.
Hier kijkt met vaak of de gene die het advies geeft wel aardig wordt gevonden, zo niet is het bij voorbaat een slecht advies of visie.
Best raar eigenlijk.
Huilen joh.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk.
Schelden moet je niet doen. Vertel eens duidelijk wat is je probleem? Er is nu geen duidelijk kader om het probleem in te schatten.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gast.... Als je mijn "vaarwel" van vorige week goed gelezen zou hebben, zou je beseffen dat ik in serious shit zit dus flikker aub op met dat je het niet snapt.
Mijn probleem gaat je geen zak aan. Ik heb een korte uitleg gegeven die voor iedereen voldoende was behalve voor jou kennelijk.... Jammer voor je.quote:Op zondag 2 april 2017 01:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Schelden moet je niet doen. Vertel eens duidelijk wat is je probleem? Er is nu geen duidelijk kader om het probleem in te schatten.
Ging je niet weg?quote:Op zondag 2 april 2017 08:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mijn probleem gaat je geen zak aan. Ik heb een korte uitleg gegeven die voor iedereen voldoende was behalve voor jou kennelijk.... Jammer voor je.
Misschien kun je beter aan je eigen probleem gaan werken ("boehoe, ik krijg hier te weinig respect").
Ik loop trouwens nergens te schelden, dus stel je niet zo aan....
Goedequote:Op zaterdag 1 april 2017 15:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1 April![]()
Ach....Een lurker moet zich ermee bemoeien. Je opmerking draagt al net zoveel bij als die andere paar posts in het verledenquote:
Ik wacht op de crash, koop ze dan inquote:Op zondag 2 april 2017 10:35 schreef Typisch het volgende:
Ripple gaat lekker. Denk dat ik die ook maar eens ga holden.
Het is nog geen winst als je niet uitcasht.quote:Op zondag 2 april 2017 11:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Ripple gaat inderdaad volgas. Gisteren een hoeveelheid ingekocht en nu al een virtuele 20-25% winst. De koers doorbrak vanmorgen zelfs kortstondig 2400.
Hah, vandaar virtueelquote:Op zondag 2 april 2017 11:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is nog geen winst als je niet uitcasht.
Ja, in Ripple blijf ik ook nog wel even zitten.quote:Op zondag 2 april 2017 11:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hah, vandaar virtueelMaar uitcashen gaat voorlopig nog niet gebeuren gezien de plannen mbt Ripple.
Ik zie op dit moment ook even niet waarom Ripple omhoog zou moeten gaan.quote:Op zondag 2 april 2017 11:18 schreef Afwazig het volgende:
Vanwaar het vertrouwen in Ripple? Ik ben een behoorlijke leek met alleen wat Litecoins.
Nu zelfs doorgeschoten naar boven 2700 ... !quote:Op zondag 2 april 2017 11:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Ripple gaat inderdaad volgas. Gisteren een hoeveelheid ingekocht en nu al een virtuele 20-25% winst. De koers doorbrak vanmorgen zelfs kortstondig 2400.
Smalle toren dus ik zou dan uitstappen en ff wachten tot hij instortquote:Op zondag 2 april 2017 12:01 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Nu zelfs doorgeschoten naar boven 2700 ... !
Al gedaan ... !quote:Op zondag 2 april 2017 12:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Smalle toren dus ik zou dan uitstappen en ff wachten tot hij instort
Banken support? Japanse legalisatie van bitcoin?quote:Op zondag 2 april 2017 11:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment ook even niet waarom Ripple omhoog zou moeten gaan.
Ben nu op Tidex.com aan het handelen in Waves MinderRewards.
Heb er 1 BTC staan, gigantische spread dus een leuk spelletje.
2850 zelfs. Benieuwd of die voor morgen de 3000 aantikt. Maak daar maar binnen 10minuten vanquote:Op zondag 2 april 2017 12:01 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Nu zelfs doorgeschoten naar boven 2700 ... !
2900+ op poloquote:Op zondag 2 april 2017 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Banken support? Japanse legalisatie van bitcoin?
(Kan ook een minpunt zijn)
[..]
2850 zelfs. Benieuwd of die voor morgen de 3000 aantikt.
Inkopen op 2200, rinse, repeatquote:
Cryptocurrency is geen vermogenquote:Op zondag 2 april 2017 11:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is nog geen winst als je niet uitcasht.
Hij bedoelt neem ik aan dat de koers ook zomaar weer in elkaar kan donderen waardoor je winst weer nul isquote:
3500 geweest, dus ja die is wel weg.quote:Op zondag 2 april 2017 13:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat is er met XRP? Ik had kennelijk een sellorder staan voor een plukje op 0.000031 en die is er opeens doorheen.
Misschien ooit?quote:Op zondag 2 april 2017 13:46 schreef DaMart het volgende:
Ik wachtte tot XRP weer in de 500 stond. Dat duurt zeker nog wel even?.
hodl voor laifjquote:
Nu nog veel hoger zelfs, 0.000039. Nou ja, ik heb er nog een aantal en dat is nu in principe gratis geld geworden.quote:
Haha, ja, daarom, gewoon tevreden zijn met een "kleine" winst ipv billenknijpen tot de top.quote:Op zondag 2 april 2017 16:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
lekkere rendement in een korte tijd, gewoon even 300 dollar binnenharken
Geen idee, Waves komt wel met goed nieuws volgens mij dus daar verwacht ik wel wat van.quote:Op zondag 2 april 2017 15:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waar zal ik mijn BTC eens in stoppen. Magnet heb je een tip?
Hun tradingplatform begint al ergens op te lijken:twitter:coremedia_info twitterde op zondag 02-04-2017 om 15:56:091 week of virtual trading on 4 asset pairs on $WAVES testnet, over 320,000 trades so far https://t.co/WXuCFgPCMm #News #Crypto #Trading reageer retweet
en waarom zou je het op een laptop zetten in plaats van een virtuele machine waarvan je makkelijker een backup maaktquote:Op zondag 2 april 2017 17:25 schreef MaGNeT het volgende:
Ben ondertussen bezig om Ubuntu en de Waves node op te zetten op een wat oudere laptop met 4GB werkgeheugen. Dat moet ruim voldoende zijn. M'n Linux kennis is wat matig dus zo frist het ook weer wat op.
Omdat die virtuele machine ook weer ergens op moet draaienquote:Op zondag 2 april 2017 17:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en waarom zou je het op een laptop zetten in plaats van een virtuele machine waarvan je makkelijker een backup maakt
Ik heb MT4 volgens mij ooit gebruikt bij BTC-equote:Op zondag 2 april 2017 17:48 schreef iteejer het volgende:
Bij welke broker traden jullie?
De enige van de 4 brokers waar ik forex mee handel en die crypto's heeft beperkt zich tot BTC en ETH.
Ik zou het ook graag op MT4 hebben, heb daar een paar getweakte indicatoren en EA's die ik ook voor crypto's zou willen blijven gebruiken, of kan ik dat vergeten?
Ga ik es naar kijken dan!quote:Op zondag 2 april 2017 17:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb MT4 volgens mij ooit gebruikt bij BTC-e
Geen idee, daar heb ik me eigenlijk nooit zo in verdiept.quote:Op zondag 2 april 2017 17:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ga ik es naar kijken dan!
Kan je dat ook met CFD's traden?
Inmiddels vlamt Ripple door de barriére van 4000 ... !quote:Op zondag 2 april 2017 18:04 schreef MissionPhailed het volgende:
XRP (Ripple) op Bittrex nu 'stabiel' rondom 3600. Door Ripple is mijn totale aandeel crypto de afgelopen 24 uur behoorlijk toegenomen. Eens zien waar we de komende dagen/weken/maanden heengaan
https://www.reddit.com/r/(...)ddit&utm_name=Ripplequote:Op zondag 2 april 2017 18:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waar komt die stijging van ripple opeens vandaan? Lijkt wel een enorm pump
quote:Op zondag 2 april 2017 18:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ddit&utm_name=Ripple
Gewoon deze reeks afgaanquote:Op zondag 2 april 2017 18:55 schreef Sotchi2014 het volgende:
Ik zoek het eerste bitcointopic op FOK, heeft iemand een linkje? Stond toen in DIG maar ismisschien verplaatst.
Geloof dat destijds de bitcoin en andere coins verschillende reeksen hadden, omdat de bitcoiners het zat werden om 'reclame' voor de andere coins te zien.quote:
quote:
klopt, da's niet het eerste topic.quote:Op zondag 2 april 2017 18:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Geloof dat destijds de bitcoin en andere coins verschillende reeksen hadden, omdat de bitcoiners het zat werden om 'reclame' voor de andere coins te zien.
door de 5 eurocent grens heenquote:
Ik ben uitgestapt, ik kan het niet meer aanglurenquote:
Gewoon goed je stop-loss goed instellenquote:Op zondag 2 april 2017 19:13 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik ben uitgestapt, ik kan het niet meer aangluren
Wow, o.a. Lisk heeft stevig te lijden onder de aanzuigende werking van Ripple.
die had ik ook gevonden, maar is dat echt de eerste? Ik herinner me dat ik het eerste topic bij de nieuwe topics zag staan, en die had volgens mij niet zo'n uitgebreide OP.quote:Op zondag 2 april 2017 19:10 schreef Toto69 het volgende:
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network
Hier ook 3/4 eruit gehaald. Maandag weer laag inkopenquote:Op zondag 2 april 2017 19:13 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik ben uitgestapt, ik kan het niet meer aangluren
Wow, o.a. Lisk heeft stevig te lijden onder de aanzuigende werking van Ripple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |