twitter:MercedesF1news1 twitterde op zaterdag 01-04-2017 om 08:07:11BREAKING NEWS : ALONSO SIGN TO MERCEDES FOR 3 YEARS ! HE GOING TO START AT BARCELONA GRAND PRIX ! #Alonsoisback #Yes https://t.co/8td5WE04Vp reageer retweet
Hamilton stopt ermee?quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:42 schreef ondeugend het volgende:
twitter:MercedesF1news1 twitterde op zaterdag 01-04-2017 om 08:07:11BREAKING NEWS : ALONSO SIGN TO MERCEDES FOR 3 YEARS ! HE GOING TO START AT BARCELONA GRAND PRIX ! #Alonsoisback #Yes https://t.co/8td5WE04Vp reageer retweet
Hmmm... zouden ze Barcelona expres gekozen hebben?quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:42 schreef ondeugend het volgende:
twitter:MercedesF1news1 twitterde op zaterdag 01-04-2017 om 08:07:11BREAKING NEWS : ALONSO SIGN TO MERCEDES FOR 3 YEARS ! HE GOING TO START AT BARCELONA GRAND PRIX ! #Alonsoisback #Yes https://t.co/8td5WE04Vp reageer retweet
twitter:F1 twitterde op zaterdag 01-04-2017 om 09:45:33That time when @SChecoPerez found out @SauberF1Team are pretty good at pranks too 😜#AprilFoolsDay https://t.co/2eBr2iClwn reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:42 schreef ondeugend het volgende:
twitter:MercedesF1news1 twitterde op zaterdag 01-04-2017 om 08:07:11BREAKING NEWS : ALONSO SIGN TO MERCEDES FOR 3 YEARS ! HE GOING TO START AT BARCELONA GRAND PRIX ! #Alonsoisback #Yes https://t.co/8td5WE04Vp reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:14 schreef KingRadler het volgende:
stopt Hamilton?
ze hadden beter Max kunnen pakken...
Dit is de enige waarvan ik durf te twijfelen of deze echt is. Ik word wat simpel van die 1 april grappen maar begin nu aan elk bericht te twijfelen. Op FB wordt toch druk gedebateerd dat dit nieuws bevestigd zou zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
F1 wil nieuwe weg inslaan: goedkopere motoren met meer geluid
Het klopt wel hoor, ze praten hier al een tijdje over... alleen denk ik dat bijtanken een discutabel punt blijft mbt de veiligheid van het team en dan krijg je ook weer die eindeloze discussie over inhalen door strategiequote:Op zaterdag 1 april 2017 17:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit is de enige waarvan ik durf te twijfelen of deze echt is. Ik word wat simpel van die 1 april grappen maar begin nu aan elk bericht te twijfelen. Op FB wordt toch druk gedebateerd dat dit nieuws bevestigd zou zijn.
Is echt dat gesprek heeft iig gister plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit is de enige waarvan ik durf te twijfelen of deze echt is. Ik word wat simpel van die 1 april grappen maar begin nu aan elk bericht te twijfelen. Op FB wordt toch druk gedebateerd dat dit nieuws bevestigd zou zijn.
Strategie is mooi. Tanken is goed.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Het klopt wel hoor, ze praten hier al een tijdje over... alleen denk ik dat bijtanken een discutabel punt blijft mbt de veiligheid van het team en dan krijg je ook weer die eindeloze discussie over inhalen door strategie
geloof er niks vanquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
F1 wil nieuwe weg inslaan: goedkopere motoren met meer geluid
Dat weet ik, bedoel meer de inhoud van dat bericht dat men zo radicaal zou willen veranderen. Zo'n plan is niet op een dag rond en er spelen veel sponsorbelangen die zomaar niet terug in de tijd willen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is echt dat gesprek heeft iig gister plaatsgevonden.
Ik lees nergens iets over bijtanken. Alleen dat de limiet op brandstof wordt opgeheven.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Het klopt wel hoor, ze praten hier al een tijdje over... alleen denk ik dat bijtanken een discutabel punt blijft mbt de veiligheid van het team en dan krijg je ook weer die eindeloze discussie over inhalen door strategie
Nee. Bijtanken zorgt voor minder actie op de baan. Dat was in 2010 wel duidelijk toen er met als enige verandering het verbod op bijtanken 2x zoveel werd ingehaald.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Strategie is mooi. Tanken is goed.
Ow maar het is ook nog lang niet rond toch. Dit zijn pas de eerste gesprekken met de merken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat weet ik, bedoel meer de inhoud van dat bericht dat men zo radicaal zou willen veranderen. Zo'n plan is niet op een dag rond en er spelen veel sponsorbelangen die zomaar niet terug in de tijd willen.
Oftewel, het lijkt me sterk. Heerlijk dat oude geluid terug maar ik zie de technisch leidende sport ter wereld geen koers naar het verleden zetten.
Ik denk dat voor bijna alle kijkers de menselijke component toch wel heel belangrijk is. Het lijkt me slechts een kwestie van tijd voordat je een F1 wagen met een automatische piloot beter presteert dan menselijke coureurs, maar het zal een vrij klinisch geheel worden. De strijd, rivaliteit en emotie bij de coureurs is toch wel een integraal onderdeel van wat sport sport maakt (ja sport ja).quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:17 schreef Sjemmert het volgende:
Ik denk dat ze in de toekomst toch wel een keer een knoop moeten gaan doorhakken of ze nou voor entertainment of voor technologische innovatie willen gaan.
Als in de toekomst alles op elektriciteit of waterstof ofzoiets rijdt en de technologie zo ver is dat er geen eens meer een bestuurder aan te pas komt kun je je af gaan vragen of dat wel interessant is voor de F1 en motorsport in het algemeen.
Voorlopig zijn we nog niet zo ver maar het geeft wel stof tot nadenken.
Ik ook niet.quote:
Kan mij die actie op de baan nou boeien, ik wil een goede race zien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Bijtanken zorgt voor minder actie op de baan. Dat was in 2010 wel duidelijk toen er met als enige verandering het verbod op bijtanken 2x zoveel werd ingehaald.
Ik wil beide.quote:Op zondag 2 april 2017 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan mij die actie op de baan nou boeien, ik wil een goede race zien.
1001 inhaalacties maakt geen goede race. Schumacher die aan het eind van de GP van San Marino 2006 de complete eindfase vlak achter Alonso reed, dat was geweldig. 0 inhaalacties voor nodig geweest.quote:
Niet kunnen inhalen ook niet.quote:Op zondag 2 april 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1001 inhaalacties maakt geen goede race. Schumacher die aan het eind van de GP van San Marino 2006 de complete eindfase vlak achter Alonso reed, dat was geweldig. 0 inhaalacties voor nodig geweest.
Er werd gewoon ingehaald. Inhaalacties moeten weer mooi, gedurfd en speciaal zijn. Nu is het versere bandjes of drs.quote:
Hier ben ik het dan ook volledig mee eens.quote:Op zondag 2 april 2017 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er werd gewoon ingehaald. Inhaalacties moeten weer mooi, gedurfd en speciaal zijn. Nu is het verder bandjes of drs.
100% dit. Neem ik zelfs een v6 zonder herrie voor lief.quote:Op zondag 2 april 2017 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er werd gewoon ingehaald. Inhaalacties moeten weer mooi, gedurfd en speciaal zijn. Nu is het versere bandjes of drs.
Zou de beste beslissing in jaren zijn als dat er komt.quote:Op zondag 2 april 2017 13:55 schreef Beach het volgende:
En dan komen we weer op het punt van groundeffect en minder aero.
Dat er niet wordt ingehaald op de baan.quote:Op zondag 2 april 2017 14:51 schreef Rossdale het volgende:
Wat is er mis met inhalen in de pits? Ook dat is spannend als je een race lang moet gissen of iemand nog naar binnen moet of niet.
Ik vond dat altijd wel wat hebben eigenlijk
Op een gegeven moment was het vrij standaard. De achterligger spaart banden en brandstof, trapt er net voor de stop een paar snelle rondjes uit en daarna als p1 de pits uit.quote:Op zondag 2 april 2017 14:51 schreef Rossdale het volgende:
Wat is er mis met inhalen in de pits? Ook dat is spannend als je een race lang moet gissen of iemand nog naar binnen moet of niet.
Ik vond dat altijd wel wat hebben eigenlijk
Ik zag niet veel anders afgelopen race... dat brandstof sparen is nu ook nog steeds, iedereen haalt zo ongeveer opgelucht adem als er een Safety car komt.quote:Op zondag 2 april 2017 15:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was het vrij standaard. De achterligger spaart banden en brandstof, trapt er net voor de stop een paar snelle rondjes uit en daarna als p1 de pits uit.
A deer?quote:Op zondag 2 april 2017 14:24 schreef Fer het volgende:
Met tanken wordt hert ingehaald in de pits. Zonder tanken worden de bandjes gespaard.
Dat komt omdat je met de nieuwe wagens bijna niet kan inhalen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik zag niet veel anders afgelopen race... dat brandstof sparen is nu ook nog steeds, iedereen haalt zo ongeveer opgelucht adem als er een Safety car komt.
Hebben ze ooit nog bijtanken gehad op dit type banden/bandenreglement?
Net als nu. Dat maakt geen verschil.quote:Op zondag 2 april 2017 14:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je wilt beide hebben. Met bijtanken is het vooral via de pits en nauwelijks meer op de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |