quote:
Op woensdag 5 april 2017 22:47 schreef FlyingFish het volgende:Ik ben 26.4 nu Vieve (moest dat opzoeken in een app

). Nog maar een week of 9 te gaan dus

Ik heb ook geen idee hoe ze kunnen zien of de placenta het nog goed doet eigenlijk. En ook geen idee of ctg's gewoon kunnen. Ik krijg elke twee weken echo's oa omdat ze met een doppler oid niet het onderscheid tussen beide baby's kunnen horen, dus vraag me af hoe dat dan met een ctg zou gaan.
Logi, hoe is jouw meisje qua groei? Wordt ze normaal geschat qua grootte voor deze termijn?
Iemand anders met een 1 eiige tweeling waarmee ik precies gelijk loop (ook qua afspraken, bij dezelfde arts

) heeft vandaag ook die metingen gehad, en haar tweeling is rond de 1190 gram per stuk, die van mij rond de 930 gram. 930 is op zich prima voor nu, maar toch sta ik er nu iets minder relaxt in.
Kan de arts laten zien waar ze zitten op het lijntje? Dat deden ze bij mij altijd. L zat altijd op de middellijn en N op de onderlijn. Maar ze volgden netjes hun lijntje.
Hun geboortegewicht las ik in het dossier dat N p50 (1386 met 31,2) was en L zelfs p80/90 (1770) met die termijn.
Als de artsen zich geen zorgen maken, moet jij het ook niet doen.
Er zitten nou eenmaal veel verschillen tussen kinderen. De ene bevalt van een kind van 4300 gram en de ander van 2500 gram.