Ik ga zo weer lafjes aan de thee.quote:
Wel eens cafeïnevrije koffie geprobeerd? Mijn ouders drinken dat standaard, omdat mijn vader geen cafeïne mag. Smaakt prima hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga zo weer lafjes aan de thee.
Ik vind koffie lekker en heb hier nog erg goede koffiebonen, maar ik ben gewoon gevoelig voor cafeïne.
Nog niet, nee.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel eens cafeïnevrije koffie geprobeerd? Mijn ouders drinken dat standaard, omdat mijn vader geen cafeïne mag. Smaakt prima hoor.
Persoonlijk proef ik geen verschil.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, nee.Kan ik wel eens proberen.
Maar ik drink koffie vooral als ik 's ochtends op tijd moet opstaan en niet wakker kan worden. Dan is het wel nuttig, maar ik word er ook wat onrustiger door en kan de nacht er op vaak slecht slapen. (Zelfs als ik het alleen 's ochtends drink.)
Moet je stoppen met roken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, nee.Kan ik wel eens proberen.
Maar ik drink koffie vooral als ik 's ochtends op tijd moet opstaan en niet wakker kan worden. Dan is het wel nuttig, maar ik word er ook wat onrustiger door en kan de nacht er op vaak slecht slapen. (Zelfs als ik het alleen 's ochtends drink.)
Je zult het bittere minder proeven bij decaf.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Persoonlijk proef ik geen verschil.
Goede combi.quote:
Die koffie met laurier was ook erg lekker, vond ik danquote:
Ja maar da's weer lastiger te maken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goede combi.![]()
Alhoewel je hetzelfde en misschien nog wel lekkerder kan bereiken dmv gewone citroen(sap/schillen) en gember
Heheh ik vond het zelf minder geslaagd, maar fijn dat jij het lekker vond!quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die koffie met laurier was ook erg lekker, vond ik dan
Ik hou erg van koffie met smaakjes.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die koffie met laurier was ook erg lekker, vond ik dan
Ik drink alleen heel af en toe van die speciale soorten koffie. Laatst ehhh.....geen cappuchino gehad of café latté, maar wel met schuimend melk en wat kaneel er bovenop enzo. Geen idee meer hoe het heette.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hou erg van koffie met smaakjes.Ik voeg die zelf ook wel toe. Zo gebruik ik vaak vanillemelk in plaats van koffiemelk.
koffie met kaneelquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hou erg van koffie met smaakjes.Ik voeg die zelf ook wel toe. Zo gebruik ik vaak vanillemelk in plaats van koffiemelk.
Latte Macchiatoquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik drink alleen heel af en toe van die speciale soorten koffie. Laatst ehhh.....geen cappuchino gehad of café latté, maar wel met schuimend melk en wat kaneel er bovenop enzo. Geen idee meer hoe het heette.
Die Elf maakt geen grappenquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is druk met alles bij elkaar grabben en plukken. Nog 49 minuten
Ha Muisquote:
Heel goed, want ik ga beginnen met iets waarvan ik 100 procent zeker ben dat je het leuk vindt.quote:
50% kans op.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goed, want ik ga beginnen met iets waarvan ik 100 procent zeker ben dat je het leuk vindt.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goed, want ik ga beginnen met iets waarvan ik 100 procent zeker ben dat je het leuk vindt.
Een beter begin van de muziekavond had er niet gekozen kunnen wordenquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe kun je een show op 1 april beter beginnen dan met Fool's Overture...
quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
speciaal voor L2B - een balkon-nummer
quote:
Duurt ook maar een kleine elf minutenquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn al halverwege het openingsnummer nu....
Kloptquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duurt ook maar een kleine elf minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |