Niet dat ik weet.quote:
De stem kwam me erg bekend voorquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.Nog een Fool nu trouwens. Deze komt van Boo Seeka, uit Australië. Ondergewaardeerd nummer, vind ik.
Ik heb wel eens ergens iets over de leden gelezen, maar de namen zeiden me weinig. Ik wil straks de single er nog wel even bij pakken voor namen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:13 schreef knokkels het volgende:
Er is gewoon niets te vinden, behalve dat Radio Java Fool heeft uitgebracht
Die achtergrondstress van die mensenmassa deed het hemquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die achtergrondstress van die mensenmassa deed het hem
Nooit geweten dat 7 mensen zoveel kabaal konden maken samen...quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die achtergrondstress van die mensenmassa deed het hem
whehehe Geen idee.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit geweten dat 7 mensen zoveel kabaal konden maken samen...
Gelukkig wel ja. Maar goed... ik maak een selectie uit de nieuwe muziek en dan valt me zelf ook gewoon weer op hoeveel daarvan Noors is. Ik doe het er echt niet om. Iets is goed of niet. Maar bijna alles wat Carl Louis doet, vind ik (als groot Röyksopp-fan) geweldig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoor toch echt meer dan één toon in dit nummer hoor
Lekker melodieus.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Carl Louis heb ik al verscheidene keren gedraaid. De man slaagt erin om bij vlagen Röyksopp-achtiger dan Röyksopp zelf te klinken. Hij brengt aan de lopende band nieuwe nummers uit momenteel, dus die draai ik dan ook allemaal
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |