Gewoon een kloterig rechtenstudentje met iets te veel ego en dito (zogenaamde) smaakontwikkeling. Meneertje moet nog even geconfronteerd worden het leven.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem van Pokkelmans met zijn rattenavonturen. Hij overschreeuwt zich te vaak waardoor het gewoon vrijwel altijd matig is. Het veinzen van talent is nog pathetischer dan het ontbreken van talent.
Had ik kunnen doen maar dat is wel even wat anders als er nog een keer over heen rijden. En er waren ook anderen bij die al een lap over zijn kop hadden gelegd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij had het toch de nek kunnen omdraaien is het niet?
Weet niet wat het hertje had hoor, maar zo een dier proberen op te knappen dan moet als eerst een lap om zijn kop, anders krijgt het toch een hartstilstand.
Zo zeg. Word me die pokkel even een partij verbaal geslacht hier.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gewoon een kloterig rechtenstudentje met iets te veel ego en dito (zogenaamde) smaakontwikkeling. Meneertje moet nog even geconfronteerd worden het leven.
Ga lekker even wat beters doen met je leven.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:18 schreef Etsu het volgende:
Nu begrijpt niemand waar mijn sepo over gaat
Samen nog naar ABC geweest in Hilversum.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij luistert in ieder geval naar homomuziek.
Was maar een grapje man. Stijn kan dat echt wel waarderenquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef Tem het volgende:
Elan, je ongenoegen over mods van een ander forum ga je niet in deze sc ventileren.
Sowieso kan hij beter, net als meerdere beter opzouten.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef Tem het volgende:
Elan, je ongenoegen over mods van een ander forum ga je niet in deze sc ventileren.
TRquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ga lekker even wat beters doen met je leven.
Ja, maar daar is deze sc niet voor.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Was maar een grapje man. Stijn kan dat echt wel waarderen
Jouw geboorte was een grapje.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Was maar een grapje man. Stijn kan dat echt wel waarderen
Exact. En dat dan maar een beetje proberen te ondervangen met een geveinsd vermogen tot zelfspot. Maar eigenlijk vreet het me op.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gewoon een kloterig rechtenstudentje met iets te veel ego en dito (zogenaamde) smaakontwikkeling. Meneertje moet nog even geconfronteerd worden het leven.
Ruikt dat nou lekker, zo'n concertzaal vol incontinentgeneukte flikkers?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Samen nog naar ABC geweest in Hilversum.
Zo slecht deze grap.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ruikt dat nou lekker, zo'n concertzaal vol incontinentgeneukte flikkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |