je wilt gewoon naast Diaan op de bankquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
maar dan wil ik dat goed voorbereiden... en uitgerust zijn en dat ben ik nu niet
soort van Final Countdownquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zullen we aftellen om hem wakker te houden, jm?
ik naar bed.... en diaan neem ik zo meequote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
je wilt gewoon naast Diaan op de bank
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dergelijke ogen liggen nog in Drenthe. Vanmuis
gekregen.
Waarom geen balkonnummer?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig heeft een verzoekje aangevraagd bij Gup. Het is nog een tuin-nummer ook.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig heeft een verzoekje aangevraagd bij Gup. Het is nog een tuin-nummer ook.
Ik heb gewoon een fools nummer aangevraagdquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Ik heb volgens mij één balkon-nummer in mijn collectie, maar die staat vast niet in Gup.quote:
nee we kiezen voor ons bedquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij één balkon-nummer in mijn collectie, maar die staat vast niet in Gup.
Ik zal in mijn eerstvolgende show dat balkon-nummer draaien
Dat zegt me dan weer niksquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is dat het ene balkonnummer met gitaar in de tuin?
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij denkt Gup dat het Halloween is...
Je was mij voorquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Toch net gewoon even goa erin.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Waar bljift die goa Eggs dan????quote:
Hij heeft alleen zelf geen geluid via de koptelefoonquote:
Eggs is zoek.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar bljift die goa Eggs dan????
Hé wt
Heeft er iemand al onder zijn bureau gekeken?quote:
Wij inmiddels ook niet meer. Niet van hem, althans.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heeft alleen zelf geen geluid via de koptelefoon
Mixxx in combi met de DJ controllerquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Oei... Lucky, je klapt er herhaaldelijk uit. En nu zelfs helemaal
Ha ha, 1 april, lucky in je bil!quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Oei... Lucky, je klapt er herhaaldelijk uit. En nu zelfs helemaal
Heb geen idee? Zorgen die blauwe niet beetje voor elkaar?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft er iemand al onder zijn bureau gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |