Ja, dat. Alleen het moe worden schiet niet altijd op.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef just me het volgende:
Nou als ik moe ben val ik gewoon in slaap
ik door de week wel. half 7, uiterlijk kwart voor 7.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoef niet vroeg op dat scheelt een boel.
Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Piet is stiekem héél lief voor zijn Muts.
Altijd muziek draaien en haar 's nachts met rust laten en zo.
Ze leven gewoon al 35 jaar langs elkaar heen. Zo kan ik het ook wel volhoudenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij heeft ook speciale muziek om haar rustig te houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
jij werkt toch hard genoegquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat. Alleen het moe worden schiet niet altijd op.
DAT waag ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze leven gewoon al 35 jaar langs elkaar heen. Zo kan ik het ook wel volhouden
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:46 schreef just me het volgende:
Hij heeft ook speciale muziek om haar rustig te houden
Wat heeft werk ermee te maken?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft ook speciale muziek om haar rustig te houden
[..]
jij werkt toch hard genoeg
dan kun je heel moe van wordenquote:
Nachtmensenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:47 schreef peaceman het volgende:
hoe later op de avond, hoe actiever hier
Een beetje slaperigquote:
En hoe schoner het volk. Muis ruíkt me dan ook lekker nu joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:47 schreef peaceman het volgende:
hoe later op de avond, hoe actiever hier
ik voel het lijden van de zanger. dat vind ik heel bijzonder.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En hoe schoner het volk. Muis ruíkt me dan ook lekker nu joh.
ja joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze leven gewoon al 35 jaar langs elkaar heen. Zo kan ik het ook wel volhouden
quote:
staan op down the rabbithole dit jaarquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig hoe de videoclip eigenlijk een letterlijke weergave van het nummer is.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met wellicht meerdere sporen, waardoor we kunnen karao... Nee, doe maar niet.
Nog 4 minutenquote:
ik wel ooit nog een keer gewoon lekker doorhalen zoals stien dat vaak doet. gewoon 6 uur lang draaienquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat een ander lekker overnemen dan. Of niet.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wel ooit nog een keer gewoon lekker doorhalen zoals stien dat vaak doet. gewoon 6 uur lang draaien
Knok. Oh wacht.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilde zelf verlengen.
Wie neemt het hierna over, trouwens?
quote:
je wilt gewoon naast Diaan op de bankquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
maar dan wil ik dat goed voorbereiden... en uitgerust zijn en dat ben ik nu niet
soort van Final Countdownquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zullen we aftellen om hem wakker te houden, jm?
ik naar bed.... en diaan neem ik zo meequote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
je wilt gewoon naast Diaan op de bank
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dergelijke ogen liggen nog in Drenthe. Vanmuis
gekregen.
Waarom geen balkonnummer?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig heeft een verzoekje aangevraagd bij Gup. Het is nog een tuin-nummer ook.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig heeft een verzoekje aangevraagd bij Gup. Het is nog een tuin-nummer ook.
Ik heb gewoon een fools nummer aangevraagdquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Ik heb volgens mij één balkon-nummer in mijn collectie, maar die staat vast niet in Gup.quote:
nee we kiezen voor ons bedquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij één balkon-nummer in mijn collectie, maar die staat vast niet in Gup.
Ik zal in mijn eerstvolgende show dat balkon-nummer draaien
Dat zegt me dan weer niksquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is dat het ene balkonnummer met gitaar in de tuin?
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij denkt Gup dat het Halloween is...
Je was mij voorquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Toch net gewoon even goa erin.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Waar bljift die goa Eggs dan????quote:
Hij heeft alleen zelf geen geluid via de koptelefoonquote:
Eggs is zoek.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar bljift die goa Eggs dan????
Hé wt
Heeft er iemand al onder zijn bureau gekeken?quote:
Wij inmiddels ook niet meer. Niet van hem, althans.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heeft alleen zelf geen geluid via de koptelefoon
Mixxx in combi met de DJ controllerquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Oei... Lucky, je klapt er herhaaldelijk uit. En nu zelfs helemaal
Ha ha, 1 april, lucky in je bil!quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Oei... Lucky, je klapt er herhaaldelijk uit. En nu zelfs helemaal
Heb geen idee? Zorgen die blauwe niet beetje voor elkaar?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft er iemand al onder zijn bureau gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |