SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Gaf bier wel toestemming?quote:
Gewoon dronken voerenquote:
net als vrouwen.. luisteren moeten ze!quote:
Peacequote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
net als vrouwen.. luisteren moeten ze!
Laat Anne Fleur Dekkers dat maar niet horenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
net als vrouwen.. luisteren moeten ze!
da's een goed teken dan... jullie zijn nog niet afgehaaktquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Peace
We luisteren al de hele avond mee hoor
Wie is dat nu weer?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Laat Anne Fleur Dekkers dat maar niet horen
Juist leukquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's een goed teken dan... jullie zijn nog niet afgehaakt![]()
ondanks het van de hak op de tak gaan
We zijn shows van Knokkels gewend......quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's een goed teken dan... jullie zijn nog niet afgehaakt![]()
ondanks het van de hak op de tak gaan
Ik moest ook googlenquote:
ach als dat de enige was, had je een goede uitzending!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Juist leuk
Alleen dat nummer van black sabbath vond ik niets
hij mankeert toch niets aan zijn handenquote:
Die is ingestort.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn shows van Knokkels gewend......
ik moet altijd zo lachen als hij aan het praten is en soms aankondigen op briljante wijze weet te verknoeienquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn shows van Knokkels gewend......
gestruikeld of zoquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach als dat de enige was, had je een goede uitzending!
Nocturne was een aangename verrassingquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Absoluut
Secret Garden - Nocturne en Yann Tiersen - Amelie gehoord
schijnt er zelfs 3 te hebben. Kan je shaggie draaien en mixen tegelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
hij mankeert toch niets aan zijn handen
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Knokkels zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.
Die zit doorgaans op ventweggetjes.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Knokkels zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zit doorgaans op ventweggetjes.
is knokkels van de ventjes ?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:
Volgende keer even schoonmaken voorafquote:
smeriger... en het slaat niet op mij, zeg ik er maar vast bijquote:
Hij was een paar uur geleden nog online, dus volgens mij valt het wel mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ineens issie er en dan weer tijdje weg.
ik mute alvastquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
smeriger... en het slaat niet op mij, zeg ik er maar vast bij
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij had ooit wel een voorstel, maar toen had ik al iets met muis.
lucky bastardquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
that he isquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
daar moest jij aan denken bij deze plaat?quote:
Onderschat het sluipverkeer niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Onderschat het sluipverkeer niet.
twee zeer goede platen gemaaktquote:
Daar zijn wij ook gek opquote:
Diaan kreeg vandaag van mij een oranje bankquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zijn wij ook gek op
Kreeg vandaag een paarse tulp van Lucky
eentje maarquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zijn wij ook gek op
Daar heb ik behoorlijk voor in de vuilnisbak moeten graaien.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zijn wij ook gek op
en daar ligt ze nu op te slapenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan kreeg vandaag van mij een oranje bank
Had je die ook uit de 'garbage' ?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
een hele mooiequote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou na bijna 10 jaar was het wel tijd voor een nieuwequote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je die ook uit de 'garbage' ?
Wij doen wél aan recyclen
Kijk dan is het eenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Jouw muziek deed haar in slaap sukkelen?
Of ze is zo'n persoon die overal op kan slapenquote:
ja zo iemand is ze..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of ze is zo'n persoon die overal op kan slapen
* OscarMopperkont heeft een hekel aan dat soort mensen.... Oscar kan dat namelijk niet
mevrouw Piet moet hier een medaille voor krijgenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
mevrouw Piet moet hier een medaille voor krijgen
Jammer dat je een hekel aan me hebtquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of ze is zo'n persoon die overal op kan slapen
* OscarMopperkont heeft een hekel aan dat soort mensen.... Oscar kan dat namelijk niet
Of mensen die binnen 5 minuten in slaap kunnen vallen.... echt, hebben die mensen geen dingen om over na te denken ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zo iemand is ze..
en ik herken je gevoelens wat dat betreft, maar ja.. ik hou toch van haar.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of mensen die binnen 5 minuten in slaap kunnen vallen.... echt, hebben die mensen geen dingen om over na te denken ofzo?
RIP aan de nabestaandenquote:
Ze weet al vanaf begin welke muziek ik draai.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben ook een moeilijke slaper, Diaan echt totaal niet. Soms wel frustrerend als ik niet kan slapen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of mensen die binnen 5 minuten in slaap kunnen vallen.... echt, hebben die mensen geen dingen om over na te denken ofzo?
En dan zó draaien. Ik vind het knap.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]nee hoor... we hadden best een pittige dag.. schuur opruimen, bank ophalen, naar de stort, heg, klimop snoeien...
Dat is andersquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
(of ze zijn gewoon heel erg ziek)
ik vind het te leuk om te doen, daar krijg ik energie vanquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan zó draaien. Ik vind het knap.
Hoef niet vroeg op dat scheelt een boel.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook een moeilijke slaper, Diaan echt totaal niet. Soms wel frustrerend als ik niet kan slapen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, dat. Alleen het moe worden schiet niet altijd op.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef just me het volgende:
Nou als ik moe ben val ik gewoon in slaap
ik door de week wel. half 7, uiterlijk kwart voor 7.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoef niet vroeg op dat scheelt een boel.
Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Piet is stiekem héél lief voor zijn Muts.
Altijd muziek draaien en haar 's nachts met rust laten en zo.
Ze leven gewoon al 35 jaar langs elkaar heen. Zo kan ik het ook wel volhoudenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij heeft ook speciale muziek om haar rustig te houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
jij werkt toch hard genoegquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat. Alleen het moe worden schiet niet altijd op.
DAT waag ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze leven gewoon al 35 jaar langs elkaar heen. Zo kan ik het ook wel volhouden
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:46 schreef just me het volgende:
Hij heeft ook speciale muziek om haar rustig te houden
Wat heeft werk ermee te maken?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft ook speciale muziek om haar rustig te houden
[..]
jij werkt toch hard genoeg
dan kun je heel moe van wordenquote:
Nachtmensenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:47 schreef peaceman het volgende:
hoe later op de avond, hoe actiever hier
Een beetje slaperigquote:
En hoe schoner het volk. Muis ruíkt me dan ook lekker nu joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:47 schreef peaceman het volgende:
hoe later op de avond, hoe actiever hier
ik voel het lijden van de zanger. dat vind ik heel bijzonder.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En hoe schoner het volk. Muis ruíkt me dan ook lekker nu joh.
ja joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze leven gewoon al 35 jaar langs elkaar heen. Zo kan ik het ook wel volhouden
quote:
staan op down the rabbithole dit jaarquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig hoe de videoclip eigenlijk een letterlijke weergave van het nummer is.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met wellicht meerdere sporen, waardoor we kunnen karao... Nee, doe maar niet.
Nog 4 minutenquote:
ik wel ooit nog een keer gewoon lekker doorhalen zoals stien dat vaak doet. gewoon 6 uur lang draaienquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat een ander lekker overnemen dan. Of niet.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wel ooit nog een keer gewoon lekker doorhalen zoals stien dat vaak doet. gewoon 6 uur lang draaien
Knok. Oh wacht.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilde zelf verlengen.
Wie neemt het hierna over, trouwens?
quote:
je wilt gewoon naast Diaan op de bankquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
maar dan wil ik dat goed voorbereiden... en uitgerust zijn en dat ben ik nu niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |