graag gedaan. Was de wedstrijd ook het aanzien waard?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo wel plat, ik vind het mooi geweest...
Dank Peaceman!
Nee, walk over...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
graag gedaan. Was de wedstrijd ook het aanzien waard?
wel voor 'jouw' team?quote:
koffiebonen rapen dan waarschijnlijkquote:
Best veel werk allemaal. Bonen plukken, rapen en malen...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
koffiebonen rapen dan waarschijnlijk
waarschijnlijk komt ie dan om kwart voor 12 binnenvallen ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best veel werk allemaal. Bonen plukken, rapen en malen...
heb je ze al eens live gezien?quote:
En vast niet elke boon is goed, dus hij moet ook nog selecteren.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sow, vandaag een filmpje gezien over wat er allemaal in eten verwerkt zit.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee helaas. Zo zijn er wel meer bands die ik live wil / had willen zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je ze al eens live gezien?
beste liveband die ik gezien heb.
als je ooit de kans krijgt, gaan! elke euro meer dan waard.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee helaas. Zo zijn er wel meer bands die ik live wil / had willen zien.
Ja en een paar bands die ik had willen zien, bestaan niet meer of zijn drastisch veranderd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je ooit de kans krijgt, gaan! elke euro meer dan waard.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:47 schreef peaceman het volgende:
Elf, wil jij het verwachte extra uurtje bijplussen?
ja dat geldt voor mij met name voor Bowiequote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en een paar bands die ik had willen zien, bestaan niet meer of zijn drastisch veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |