Ja, zo is het ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar dan worden de gewenste huizen toch ook weer duurder? Sowieso was het maar één blok, waarvan de huizen alleen nu zo goedkoop waren (of nou ja, twee ton is nu toch ineens weer heel erg onbereikbaar duur) omdat ze van huur naar koop gingen en achterstallig waren in onderhoud. Steeds op de dag dat ze op Funda kwamen waren ze al verkocht, dus iedereen had het ook in de peiling.
Nou ja, ik moet het echt loslaten, anders word ik er ongelukkig van.
En de optie van je ouders die garant willen staan? Of is de restschuld daar te groot voor?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en voor mij en C-tje zou over 3 of 5 jaar ook prima zijn. maar voor S en R zou het meer dan fantastisch zijn geweest als het nu had gekund. Ivm zelf fietsen naar school en veel vriendjes en vriendinnetjes in de buurt.
Het voelt een beetje uitzichtsloos, eerlijk gezegd. Maar het zit niet in mijn aard om me daar echt bij neer te leggen.
Het lijkt alsof ik dat goed weet, maar ik ben juist een enorme draaikont om veel dingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Je vindt vast je weg wel daarin. Volgens mij weet jij heel goed wat je wilt en krijg je ook veel voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk voor velen herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ik dat goed weet, maar ik ben juist een enorme draaikont om veel dingen.
En andere dingen weer niet, ik heb inderdaad wel een duidelijk doel waar ik qua carriere heen wil en daar werk ik ook hard voor om dat voor elkaar te krijgen.
In mijn priveleven ben ik ook totaal anders dan op mn werk. Zakelijk kan ik vertrouwen op mn ervaring en kennis, bv als moeder heb ik vaak het gevoel dat ik maar wat aankloot en ik enorm faal.
Nee, lange termijn plannen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:26 schreef trui het volgende:
Ik lees net een heel stuk bij Groofsken. Wat ontzettend balen.![]()
En Ticootje, jullie misschien ook weer verhuisplannen?
Als je niet verkoopt heb je ook geen restschuld. Zo denk ik er maar voorlopig over.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
En dan met een restschuld zitten van 40.000? Dat krijg ik nooit afgelost.
Nou het zou ook fijn zijn om de laatste financiele stukjes van de scheidingen geregeld te hebben. Ja das allemaal nog best wat regelen, maar het praat allemaal makkelijker als je niet 30k p.p op tafel hoeft te leggen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:33 schreef trui het volgende:
Ja, begrijpelijk. Maar dan komt dat verkoop gedoe weer om de hoek kijken. Ik kan me voorstellen dat je daar ook niet echt naar uit kijkt.
Oh Livelink, echt? Zo jammer. Je verdient beter.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben qua werk ook niet zo vol zelfvertrouwen, helaas. Ik vind anderen snel beter dan dat ik ben. We hebben sinds november een nieuwe collega en die doet het nu al zo goed dat ik geneigd ben om de leuke nieuwe projecten aan haar te laten omdat ik het idee heb dat ze het toch beter kan dan ik.
En dan probeer ik mezelf tot de orde te roepen, maar ik voel me gewoon verbleken vergeleken bij haar. En ze is nog gewoon aardig en leuk ook
Die echo is waarschijnlijk bedoeld om je niet kapot te laten gaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh. Vrijdag moet ik een echo laten maken van een klier in mn hals
Ik vind dat stom, straks ga ik kapot.
ik ook. Voordeel is dat ik de enige ben die mijn werk doet in onze organisatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben qua werk ook niet zo vol zelfvertrouwen, helaas. Ik vind anderen snel beter dan dat ik ben.
Bah wat rot.quote:We hebben sinds november een nieuwe collega en die doet het nu al zo goed dat ik geneigd ben om de leuke nieuwe projecten aan haar te laten omdat ik het idee heb dat ze het toch beter kan dan ik.
En dan probeer ik mezelf tot de orde te roepen, maar ik voel me gewoon verbleken vergeleken bij haar. En ze is nog gewoon aardig en leuk ook
Dank, maar ik doe het mezelf aan. Dus dan verdien ik het waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh Livelink, echt? Zo jammer. Je verdient beter.
Nee. Mn dokter, die btw echt goddelijk lekker is, zei ook al dat het een grotere kans is dat het gewoon een soort griepje is wat ik niet gemerkt heb ofzo. Maar ja. Als ik gewoon uitga van het ergste kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Die echo is waarschijnlijk bedoeld om je niet kapot te laten gaan?
Op zich is een opgezette klier natuurlijk een teken van een goed werkend afweersyteem. Mijn jongste krijgt direct een enorme bult als hij ook maar iets onder de leden heeft. De eerste keer schrok ik me toen ook wild. Inmiddels zie ik het maar als een goed teken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Mn dokter, die btw echt goddelijk lekker is, zei ook al dat het een grotere kans is dat het gewoon een soort griepje is wat ik niet gemerkt heb ofzo. Maar ja. Als ik gewoon uitga van het ergste kan het alleen maar meevallen.
Ja, maar jij was juist mijn voorbeeldquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Trui, jij ook al! Mijn wijze voorbeelden, wat doen jullie nou!
Dingen in het leven zijn vaak niet op basis of het eerlijk is.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Tico, dat klinkt akelig?
@ Livelink: Ja tuurlijk, en ik verdien geen huis van 200.000 omdat ik nou eenmaal minder waard ben? Zo werkt het toch niet in het leven he?
Ja. Maar het zat er ook opeens. Dus het lijkt mij ook dat als iets er opeens zit het een reactie is van je lijf.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich is een opgezette klier natuurlijk een teken van een goed werkend afweersyteem. Mijn jongste krijgt direct een enorme bult als hij ook maar iets onder de leden heeft. De eerste keer schrok ik me toen ook wild. Inmiddels zie ik het maar als een goed teken.
Ben jij van je restschuld af.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh. Vrijdag moet ik een echo laten maken van een klier in mn hals
Ik vind dat stom, straks ga ik kapot.
Spannend! En aan de slag dus... Hoppa!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:49 schreef lily het volgende:
Wat ontzettend balen, Groof...bah
Wij willen ook heel erg graag verhuizen.
In onze wijk zijn de prijzen nog best laag maar met wat geluk spelen we quite. Misschien een restschuld van max 10000 en die kan ik financieren. Ik ben kostwinner (mijn man is huisman) maar ik heb een ontzettend goed salaris dus op mijn inkomen kan ik genoeg financieren.
Maar eerst de boel op orde en schilderen (alles, ook de miljoen deuren) en dat is best nog een flinke klus met een huis van 165 m2 woonoppervlak en 5 personen die alles volgestouwd hebben.
En dan maar afwachten..
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben jij van je restschuld af.
Toch blijft het kut. Succes![]()
In mn hals en het drukt op mn oor. Het is echt super vervelend.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:52 schreef lily het volgende:
Oh,en over klieren gesproken.
Ik had er ook laatst 2 die niet weg wilde.
Naast mijn oor in mijn gezicht en knder mijn oor. Voor de rest nergens last van.
Ze hebben er zeker 3 maanden gezeten.
Echo en antibiotica ...maar niks. Op een gegeven moment waren ze weg.
Ik inmiddels ook niet meerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben qua werk ook niet zo vol zelfvertrouwen, helaas. Ik vind anderen snel beter dan dat ik ben. We hebben sinds november een nieuwe collega en die doet het nu al zo goed dat ik geneigd ben om de leuke nieuwe projecten aan haar te laten omdat ik het idee heb dat ze het toch beter kan dan ik.
Tally, dat lijkt me helemaal vervelend. Zo'n burn-out kan er zo inhakken merk ik bij mijn collega.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook niet meer
Ik was zo goed in mijn werk maar sinds die burnout durf ik niet meer. Nu solliciteer ik op andere baantjes zoals schoonmaak of wat dan ook. En als je dan word afgewezen doet dat ook weinig goed aan je zelfvertrouwen
Ik baal zo dat ik geen baan heb. En tegelijkertijd ben ik zo druk met het huis nu dat ik niet eens tijd heb om te balen
Haha, nou dan zien ze het daar toch anders, lijkt me. Volgens mij zijn ze juist blij met je.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook een positief nieuwtje qua werk. Ik ga weer meer werken![]()
Per 1 mei wordt mijn contract aangepast. Ik heb het aangedurfd. En het extra geld is wel welkom.
Tijd om het huis op te knappen en wat nieuwe meubels te kopen. Ik zit mezelf al helemaal rijk te rekenen.
Ja, ergerlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In mn hals en het drukt op mn oor. Het is echt super vervelend.
Ja echt precies!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:58 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, ergerlijk.
En maar blijven voelen. En denken, volgens mij is het minder...oh nee, toch niet.... man man
Ik heb toevallig vandaag een mail gestuurd naar een potentiele werkgever die dezelfde functie aanbied. Maar ik werd niet wijs uit de vacature. Hoeveel uur enzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Tally, dat lijkt me helemaal vervelend. Zo'n burn-out kan er zo inhakken merk ik bij mijn collega.
Solliciteer je nu helemaal niet meer naar vergelijkbare functies van je vorige werk?
Ik had dat vorig jaar toen bleek het de buitenlamp te zijn die kortsluiting maakte. Kostte maar een paar uur.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt naar tico.
Lily succes met verven ed.
Livelink ik zie jou altijd als een sterke wijze vrouw.
Hier vloog de aardlek eruit. En als ik hem terug zette sprong hij er meteen weer uit. Een groep uitgelaten en toen deed de rest het weer. Net de groep waar de koelkast en vriezer opzitten deed het niet meer. Vriezer op een andere groep gezet en de vakantie koelkast naar beneden gesleept. En dit allemaal tussen 16:00 & 17:00 met jengelende kinderen. Het probleem zit in de stoomoven dus koelkast doet het weer.
Het is ook een direct gevolg van het feit dat de nieuwe collega gevraagd heeft of ze een dag minder mag gaan werken. Ze was aangenomen voor 40 uur, maar wilde liefst 32 uur gaan werken. Dat mocht ze alleen maar op voorwaarde dat ik dan meer ging werken. Het voelde wel een beetje als emotionele chantage maar het heeft me toch het zetje gegeven om het te gaan doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha, nou dan zien ze het daar toch anders, lijkt me. Volgens mij zijn ze juist blij met je.
Hoeveel uur ga je werken?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:54 schreef livelink het volgende:
Per 1 mei wordt mijn contract aangepast. Ik heb het aangedurfd. En het extra geld is wel welkom.
Tijd om het huis op te knappen en wat nieuwe meubels te kopen. Ik zit mezelf al helemaal rijk te rekenen.
En dan het liefst werk waarbij ik me nuttig voelquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Tally, geen werk lijkt me ook moeilijk. Ik hoop dat je snel wat vindt.
Dat ken ik ja. Toendertijd met IVF had ik mijn contract laten aanpassen naar 32 uur zodat ik een dag had voor ziekenhuisgedoe of bijkomen. Maar ipv dat deed ik naast dat ziekenhuisgedoe gewoon nog 60 uur werken. Gewoon t weekend erbijquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel uur ga je werken?
Ik heb een contract voor 32, maar werk er 36 of 40. Maar ik wil m niet omzetten omdat ik nu de keus heb of ik wil werken. Als ik nu een woendag niet wil dan zeg ik gewoon nee.(deed ik dat maar)
Ja precies. Mn functie is gewoon 1fte en ik probeer het werk in 32 uur te proppen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Toendertijd met IVF had ik mijn contract laten aanpassen naar 32 uur zodat ik een dag had voor ziekenhuisgedoe of bijkomen. Maar ipv dat deed ik naast dat ziekenhuisgedoe gewoon nog 60 uur werken. Gewoon t weekend erbij
Welterustenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah wel, ik ga naar bed. Gesloopt na zo'n stomme dag. Morgen weer een nieuwe dag.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah wel, ik ga naar bed. Gesloopt na zo'n stomme dag. Morgen weer een nieuwe dag.
Ik heb morgen nog 3 roljaloezie op te hangen. En morgenavond een etentje met schoonfamilie. Maar ik ben bang dat ik samen met Fee kan gaan want manlief en Zoë hebben op t moment koortsquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:06 schreef Ticootje het volgende:
Nieuwe kansen nieuwe prijzen. Dat soort.
Ik ben wel even blij met het weekend. Morgen ga ik 2 bedden halen en opzetten.
Hier is de oudste ook niet helemaal fit.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog 3 roljaloezie op te hangen. En morgenavond een etentje met schoonfamilie. Maar ik ben bang dat ik samen met Fee kan gaan want manlief en Zoë hebben op t moment koorts
Spannend Lily. Laat je man maar vast beginnen met het schilderen van de deuren.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:49 schreef lily het volgende:
Wij willen ook heel erg graag verhuizen.
In onze wijk zijn de prijzen nog best laag maar met wat geluk spelen we quite. Misschien een restschuld van max 10000 en die kan ik financieren. Ik ben kostwinner (mijn man is huisman) maar ik heb een ontzettend goed salaris dus op mijn inkomen kan ik genoeg financieren.
Maar eerst de boel op orde en schilderen (alles, ook de miljoen deuren) en dat is best nog een flinke klus met een huis van 165 m2 woonoppervlak en 5 personen die alles volgestouwd hebben.
En dan maar afwachten..
Super! Succes!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:54 schreef livelink het volgende:
Oh leuk, Kyara. Spannend ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:40 schreef Kyara het volgende:
Wij gaan morgen bij de open huizendag ook naar een huis kijken. We willen ook graag net iets groter. Grotere woonkamer, kamer extra. Maar ik wil echt graag in de wijk blijven omdat de kinderen zo'n fijne schoon hebben waar ik zelf inmiddels ook mijn draai heb gevonden.
Maar de kans is natuurlijk heel klein dat zoiets gebeurt. Dus daarom heb ik het juist weggehaald. Iedereen moet blijmoedig en enthousiast plannen kunnen maken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:40 schreef McLaura het volgende:
Nog net gelezen LL, en ik snap het helemaal hoor! Ik vind het juist een goed verhaal, als waarschuwing.
Heerlijk zulke projecten met snel groot resultaat. Goed bezig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb 2 kinderen blij gemaakt
Bram vroeg gelukkig pas een week wanneer ik zn trapbed ging halen. Zaterdag om, 2 kamers omgebouwd.
Ligt vast aan de boekenkast op kleurquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:04 schreef Mariposas het volgende:
Wij hebben de open Huizendag maar overgeslagen voor ons eigen huis. Na 1 dag op Funda al 30 bezichtigingen gepland.![]()
Hier gaan de huizen ook per inschrijving weg. 10% boven de vraagprijs begint normaal te worden.
Nee nog niet. Wilde nu gebruik maken van de gekte op de markt dus daarom eerst verkopen, ook omdat we dan weten wat we door verkoop als eigen geld kunnen inbrengen. Wij gaan huren (ga ik van uit, of we moeten ineens wat vinden) en dan rustig kijken. Wij willen echt specifiek in de bom-, bloe- of vru-buurt blijven. Net als geloof ik 400 andere mensen die nu op zoek zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 09:19 schreef Crumpette het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al wat nieuws mariposas? Spannend hoor!
Het is ongelooflijk hoe overspannen de markt binnen no time weer is geworden.quote:Op zondag 2 april 2017 10:02 schreef Budabuddumbam het volgende:
Het huis naast ons heeft heeeeeeel veel bezichtigingen gehad en was echt een krot.
Veel mensen ook aan de deur gehad die baalden dat ze ons huis waren mis gelopen.
Maar binnen een week verkocht, voor veel geld en dan ook nog veel verbouwing nodig.
ik heb echt met open mond gekeken naar de tientallen kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |